Ухвала
від 30.07.2018 по справі 296/7301/18
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/7301/18

1-кс/296/3645/18

У Х В А Л А

Іменем України

30 липня 2018 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 про доручення проведення експертизи,

ВСТАНОВИВ:

30.07.2018 слідчий звернулася до Корольовського районного суду м. Житомира з клопотанням про доручення проведення експертизи у кримінальному провадженні.

В обґрунтування клопотання вказала, що слідчим управлінням ГУНП в Житомирській області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12018060000000145, відомості про яке внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань 12.06.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.191 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи Малинського міського центру зайнятості, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, за попередньою змовою із суб`єктом підприємницької діяльності з початку грудня місяця 2017 року, шляхом укладення договору про надання послуг із суб`єктом підприємницької діяльності, які фактично вказаним суб`єктом не надавались, вчинили привласнення державних коштів.

Так, ОСОБА_4 з 2014 року по грудень 2017 року працювала в Малинському міському центрі зайнятості на посаді прибиральниці. В кінці грудня 2017 року у вказаній установі було проведено реорганізацію - посаду прибиральниці було скорочено. Після цього, директор Малинського міського центру зайнятості - ОСОБА_5 , застосовуючи психологічний тиск на ОСОБА_4 , вказала останній ставати на облік по безробіттю і далі виконувати роботи пов`язані з прибиранням у центрі зайнятості, при цьому запропонувала за оплату праці доплачувати грошові кошти в сумі, яка складає собою суму оплати по безробіттю та сума доплачуваних ОСОБА_5 грошових коштів, щоб сума виходила в розмірі мінімальної заробітної плати. Крім того, ОСОБА_4 також пояснила, що якщо з вказаними умовами вона не буде згодна, тоді ОСОБА_5 створить такі умови, що вона не буде перебувати на обліку по безробіттю.

Також у ході перевірки встановлено, що ОСОБА_5 , як директор Малинського міського центру зайнятості, у січні 2018 року, уклала договір про надання послуг по прибиранню вказаного центру зайнятості (договір діє і по теперішній час) з фізичною особою- підприємцем ОСОБА_6 .

Подальшою перевіркою встановлено, що роботи по прибиранню увесь час проводила ОСОБА_4 , а у ФОП « ОСОБА_6 » найманих працівників немає і вона особисто вказані роботи по наданню послуг з прибирання у Малинському міському центрі зайнятості ніколи не проводила.

Так, 13.07.2018 під час обшуку за адресою: АДРЕСА_1 , у приміщенні Малинського міського центру зайнятості (Малинської філії Житомирського обласного центру зайнятості) виявлено та вилучено документи, що стосуються правовідносин між Малинським центром зайнятості та ФОП ОСОБА_6 , а саме: договори про надання послуг із комплексного обслуговування об`єктів нерухомості, що розташовані за адресою:

АДРЕСА_1 , укладених між Малинським міським центром зайнятості в особі директора ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_6 від 27.12.2017 та 30.03.2018, з додатками до останніх, акти здачі-приймання робіт (надання послуг) до вказаних договорів, рахунки- фактури до вказаних договорів, за комплексне обслуговування об`єктів нерухомості, службових приміщень і т.п. відповідно до яких одержувачами послуг є Малинський МЦЗ, платіжних доручень щодо здійснення розрахунків Малинським міським центром зайнятості із ФОП ОСОБА_6 за надані послуги з комплексного обслуговування об`єктів нерухомості; оригіналів виписок по рахункам Малинського міського центру зайнятості, у яких відображена інформація про здійснення розрахунків із ФОП ОСОБА_6 за надані послуги з комплексного обслуговування об`єктів нерухомості,

Крім того, в ході проведення вказаного обшуку вилучено особову справу ОСОБА_4 , відповідно до реєстраційних документів якої встановлено, що ОСОБА_4 перебуває на обліку у Малинському міському центрі зайнятості (Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості) як безробітна з 05.01.2018. Допитані 13.07.2018 в якості свідків працівники Малинської міської філії Житомирського обласного центру зайнятості, які раніше працювали у Малинському міському центрі зайнятості, а саме: ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 вказують, що в період з кінця грудня по 12.07.2018 роботи, пов`язані із прибиранням службових приміщень, що за адресою: АДРЕСА_1 , Малинського міського центру зайнятості (Малинській міській філії Житомирського обласного центру зайнятості), а в зимній час і прибирання прибудинкової території за вказаною адресою постійно здійснювала лише ОСОБА_4 , даний факт підтверджується показами і самої ОСОБА_4 .

Крім того, згідно матеріалів, отриманих на запит від Головного управління ДФС у Житомирській області, кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах із ФОП ОСОБА_6 становить 1 особа - ОСОБА_12 . Так, відповідно до типової форми №П-14 «Табель обліку використовування робочого часу за травень 2018 р.» отриманої від ФОП ОСОБА_6 , ОСОБА_12 у ФОП ОСОБА_6 займає посаду бухгалтера.

Ініціатор клопотання зазначила, що з метою проведення повного, об`єктивного та неупередженого дослідження всіх обставин вказаної події, необхідно провести експертне дослідження, а тому просила призначити судово-економічну експертизу, проведення якої доручити експертам Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

На підставі ч.3 ст. 244 КПК України, слідчий суддя вважає за можливе провести розгляд клопотання без участі слідчого.

Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя, приходить до наступного висновку.

Відповідно до ч.1 ст. 242 КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Згідно ст.243 КПК України експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Відповідно до ч.6 ст.244 КПК України слідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта. Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.

Згідно до ч.7 ст.244 КПК України до ухвали слідчого судді про доручення проведення експертизи включаються запитання, поставлені експертові особою, яка звернулася з відповідним клопотанням.

З урахуванням викладеного, слідчий суддя дійшов висновку про наявність підстав для задоволення клопотання слідчого.

Керуючись ст.ст.242-244 КПК України, слідчий суддя, -

ПОСТАНОВИВ:

Клопотання слідчого СУ Головного управління Національної поліції в Житомирській області ОСОБА_3 задовольнити.

Призначити у вказаному кримінальному провадженні судово-економічну експертизу, проведення якої доручити експертам Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

На розв`язання експертам поставити наступні запитання:

- Чи підтверджуються документально безпідставно понесені витрати Малинським міським центром зайнятості (ЄДРПОУ 20417080, юридична адреса: Житомирська обл., м. Малин, вул. Шевченка, буд. 1 А) в розмірі 42 585 грн. 00 коп., що встановлено досудовим розслідуванням, із фізичною особою-підприємцем ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_1 ) за період з 19.01.2018 по 11.07.2018 в рамках укладених: договору надання послуг №1 від 27.12.2017 та договору надання послуг №14 від 30.03.2018, за умови, що відповідно до показів свідків: ОСОБА_4 , що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, ОСОБА_7 , що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, ОСОБА_8 що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, ОСОБА_9 , що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, ОСОБА_10 , що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, ОСОБА_11 , що зафіксовані у протоколі допиту свідка від 13.07.2018, а також матеріалів особової справи ОСОБА_4 ІНФОРМАЦІЯ_1 , відповідно до яких остання з 05.01.2018 перебуває на обліку у Малайському міському центрі як безробітна; матеріалів, отриманих на запит від Головного управління ДФС у Житомирській області, відповідно до яких кількість працівників, які перебувають у трудових відносинах із ФОП ОСОБА_6 становить 1 особа - ОСОБА_12 : форми №П-14 «Табель обліку використовування робочого часу за травень 2018 р.» отриманої від ФОП ОСОБА_6 , відповідно до якої ОСОБА_12 у ФОП ОСОБА_13 займає посаду бухгалтера, роботи з комплексного обслуговування об`єктів нерухомості: прибирання приміщення Малинського міського центру зайнятості, що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 та прибудинкової території, обслуговування зеленої зони, допоміжні комбіновані послуги щодо різних об`єктів фізичною особою-підприємцем ОСОБА_6 (РНОКПП НОМЕР_1 ) не виконувались?

Надати в розпорядження експертів матеріали кримінального провадження №12018060000000145 від 12.06.2018.

У відповідності до п. 3 ч. 5 ст. 69 КПК України в ході виконання експертизи дозволити повне та часткове знищення наданих на експертизу об`єктів.

Копiю ухвали направити директору Житомирського відділення Київського науково-дослідного інституту судових експертиз.

Відповідно до ст. ст. 69, 70 КПК України попередити про те, що за завідомо неправдивий висновок, відмову без поважних причин від виконання покладених обов`язків у суді, невиконання інших обов`язків експерт несе відповідальність, встановлену законом.

Зобов`язати експертну установу прийняти речові докази для проведення дослідження, а після проведення експертизи видати висновок експертизи та речові докази слідчим СУ ГУНП в Житомирській області, а саме: ОСОБА_14 , ОСОБА_3 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 .

Висновок експерта з речовими доказами може бути надісланий на адресу СУ ГУНП в Житомирській області, м. Житомир, вул. Старий Бульвар, 5/37.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення30.07.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75701801
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/7301/18

Ухвала від 30.07.2018

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Рожкова О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні