Ухвала
від 07.08.2018 по справі 335/8639/18
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/8639/18 1-кс/335/5790/2018

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

7 серпня 2018 р. слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засіданні ОСОБА_2 , розглянувши в судовому засіданні в м. Запоріжжя клопотання прокурора Запорізької місцевої прокуратури № 2 ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей та документів, на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за №42017081060000013 від 24 лютого 2017 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

До Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя, на підставі матеріалів кримінального провадження внесеного до ЄРДР за № 42017081060000013 від 24 лютого 2017 р. за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч 2 ст. 366 КК України, звернувся прокурор Запорізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 із клопотанням щодо надання дозволу на тимчасовий доступ до речей та документів, що перебувають у володінні ІНФОРМАЦІЯ_1 .

В обґрунтовування якого зазначив, що впродовж жовтнялистопада 2006 р. до ІНФОРМАЦІЯ_2 звернулись громадяни, яким розпорядженням №345 від 15.05.2006 було надано дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, з метою продовження терміну дії цих дозволів.

За результатами розгляду вказаних звернень, розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 № 788 від 27.11.2006, проект якого було підготовлено та погоджено ОСОБА_5 , термін дії дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею по 0,5 га, для ведення особистого селянського господарства, було подовжено.

Крім того, впродовж лютого-березня 2007 року до ІНФОРМАЦІЯ_2 звернулись громадяни, яким розпорядженнями № 974 від 27.12.2005, № 22 від 17.01.2006 були надані дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, з метою продовження терміну дії цих дозволів.

За результатами розгляду вказаних звернень, розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_2 ОСОБА_4 № 172 від 16.03.07 і №195 від 26.03.07, проекти яких було підготовлено та погоджено ОСОБА_5 , термін дії дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею по 0,5 га, для ведення особистого селянського господарства, також було подовжено.

На підставі вказаних розпоряджень ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) було розроблено проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства загальною площею 35,5000 га, а саме розпорядженнями №172 від 16.03.07 і №195 від 26.03.07 на 3,5000 га і розпорядженням №788 від 27.11.2006 на 32,0000 га.

В період розроблення та погодження вказаної землевпорядної документації, 23.01.2007 ІНФОРМАЦІЯ_4 прийнято розпорядження №14 «Про погодження технічної документації щодо відведення земельних ділянок у приміській зоні міста Запоріжжя». Пунктом 1 було визначено, що Вільнянській і Запорізькій районним державним адміністраціям до зміни межі міста Запоріжжя здійснювати розпорядження землями приміської зони м. Запоріжжя за погодженням із Запорізькою облдержадміністрацією з урахуванням генерального плану м. Запоріжжя.

23.04.2007 з метою досягнення визначеної раніше злочинної мети, ОСОБА_5 як начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 , за своїм особистим підписом надала довідки про правовий статус земельних ділянок, на підставі яких присвоїла запроектованим земельним ділянкам загальною площею 3,5000 га кадастрові номери, 2321581400:13:001:0065, 2321581400:13:001:0066, 2321581400:13:001:0067, 2321581400:13:001:0068, 2321581400:13:001:0069. При цьому, до вказаних довідок нею було внесено завідомо недостовірну інформацію про те, що всі запроектовані до відведення земельні ділянки розташовані на території Вільнянського району.

Після цього виготовлений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проект землеустрою щодо відведення земельних ділянко площею 3,5000 га, для ведення особистого селянського господарства, в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) було подано на погодження до ІНФОРМАЦІЯ_5 .

25.04.2007 ОСОБА_5 , як начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 , за своїм особистим підписом надала висновок №137 про погодження даної землевпорядної документації.

18.05.2007 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », як розробником документації, в порядку ст.9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації» було подано до ІНФОРМАЦІЯ_6 розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5000 га.

12.06.2007 ІНФОРМАЦІЯ_7 на проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5000 га надано висновок державної експертизи землевпорядної документації №1687. Відповідно до п.11 висновку «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» даний проект землеустрою «…не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам, повертається на доопрацювання…»

Так, відповідно до п.10 висновку «Зауваження та пропозиції до землевпорядної документації», при розробленні проекту землеустрою допущено наступні порушення:

«п.10.1 Відсутня відмітка про обмінний файл центру ДЗК.

п.10.3 повністю заповнити пункти вихідної земельно-кадастрової інформації.

п.10.4 необхідно погодження з структурою, якій належать лінії електропередач.

п.10.5 необхідно виконання розпорядження голови облдержадміністрації 23.01.2007 №14.

п. 10.6 вихідну земельно-кадастрову інформацію підготовити на кожну земельну ділянку.

п. 10.7 витяг №4 з протоколу засідання районної земельної комісії не погоджено посадовими особами.

Контроль за усуненням вказаних зауважень було покладено на начальника ІНФОРМАЦІЯ_5 ОСОБА_5 .

Незважаючи на той факт, що зауваження, викладені у висновку державної експертизи землевпорядної документації №1687 від 12.06.2007 усунуті не були (а саме п. 10.5 щодо виконання розпорядження голови облдержадміністрації 23.01.2007 №14), 04.12.2007 проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5 га було подано до ІНФОРМАЦІЯ_2 для затвердження та передачі земельних ділянок у власність.

09.01.2008 продовжуючи активні дії, направлені на досягнення злочинного умислу, ОСОБА_5 , на яку було покладено контроль за усуненням зауважень, зазначених у висновку державної експертизи землевпорядної експертизи №1687 від 12.06.2007, достовірно знаючи про той факт, що даний проект землеустрою не було погоджено із ІНФОРМАЦІЯ_8 , з метою надання своїм злочинним діям зовнішніх ознак законності, власноручно внесла у даний висновок відомості про факт зняття виявлених зауважень, в тому числі по п. 10.5 про погодження відведення запроектованих земельних ділянко загальною площею 3,5000 га із ІНФОРМАЦІЯ_4 відповідно до розпорядження №14 від 23.01.2007.

Дотримуючись заздалегідь обумовленого злочинного плану, ОСОБА_5 спільно із працівниками ІНФОРМАЦІЯ_9 , яких вона як фахівець у галузі земельних відносин запевнила у законності передачі запроектованих земельних ділянок у приватну власність, підготували проект розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_10 «Про затвердження проекту землеустрою та передачу у власність земельних ділянок на території Вільнянського району».

15.01.2008 вказаний проект розпорядження, за умови відсутності погодження із ІНФОРМАЦІЯ_8 , відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної їй ролі було завізовано ОСОБА_5

17.01.2008 даний проект розпорядження відповідно до регламенту ІНФОРМАЦІЯ_10 було погоджено першим заступником голови райдержадміністрації ОСОБА_6 і начальником юридичного відділу ОСОБА_7 , які не були поінформовані про наявність спільного злочинного умислу ОСОБА_5 і ОСОБА_4 .

У той же самий день, 17.01.2008, незважаючи на відсутність погодження даного проекту відведення із ІНФОРМАЦІЯ_8 , а відповідно за умови відсутності позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, голова ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_4 , перебуваючи на своєму робочому місці, у робочий час, всупереч вимогам пунктів 10 та 11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004, власноручно підписав розпорядження №27 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок 2321581400:13:001:0065, 2321581400:13:001:0066, 2321581400:13:001:0067, 2321581400:13:001:0068, 2321581400:13:001:0069 загальною площею 3,5000 га, які фактично відносились до території міста Запоріжжя, і розпорядження якими ІНФОРМАЦІЯ_11 тимчасово здійснювалось на підставі розпоряджень голови ІНФОРМАЦІЯ_8 №250 від 28.07.2005 і №14 від 23.01.2007.

В подальшому, на підставі даного незаконного розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_4 були видані державні акти на право власності на земельні ділянки, внаслідок чого із власності територіальної громади міста Запоріжжя на користь ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 , ОСОБА_11 і ОСОБА_12 незаконно вибули земельні ділянки загальною площею 3,5000 га.

Крім того, 23.05.2007 ОСОБА_5 , як начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 , за своїм особистим підписом надала довідки про правовий статус земельних ділянок, на підставі яких присвоїла запроектованим земельним ділянкам загальною площею 32,0000 га кадастрові номери 2321581400:13:001:0038, 2321581400:13:001:0039, 2321581400:13:001:0040, 2321581400:13:001:0041, 2321581400:13:001:0042, 2321581400:13:001:0043, 2321581400:13:001:0044, 2321581400:13:001:0064, 2321581400:13:002:0020, 2321581400:13:002:0021, 2321581400:13:002:0022, 2321581400:13:002:0023, 2321581400:13:002:0024, 2321581400:13:002:0025, 2321581400:13:002:0026, 2321581400:13:002:0027, 2321581400:13:002:0028, 2321581400:13:002:0029, 2321581400:13:002:0030, 2321581400:13:002:0031, 2321581400:13:002:0032, 2321581400:13:002:0033, 2321581400:13:002:0034, 2321581400:13:002:0035, 2321581400:13:002:0036, 2321581400:13:002:0037, 2321581400:13:002:0038, 2321581400:13:002:0039, 2321581400:13:002:0040, 2321581400:13:002:0041, 2321581400:13:002:0042, 2321581400:13:002:0043, 2321581400:13:002:0044, 2321581400:13:002:0045, 2321581400:13:002:0046, 2321581400:13:002:0047, 2321581400:13:002:0048, 2321581400:13:002:0049, 2321581400:13:002:0050, 2321581400:13:002:0051, 2321581400:13:002:0052, 2321581400:13:002:0053, 2321581400:13:002:0054, 2321581400:13:002:0055, 2321581400:13:002:0056, 2321581400:13:002:0057, 2321581400:13:002:0058, 2321581400:13:002:0059, 2321581400:13:002:0060, 2321581400:13:002:0061, 2321581400:13:002:0062, 2321581400:13:002:0063, 2321581400:13:002:0064, 2321581400:13:002:0065, 2321581400:13:002:0066, 2321581400:13:002:0067, 2321581400:13:002:0068, 2321581400:13:002:0069, 2321581400:13:002:0070, 2321581400:13:002:0071, 2321581400:13:002:0072, 2321581400:13:002:0073, 2321581400:13:002:0074, 2321581400:13:002:0075.

При цьому, до вказаних довідок нею було внесено завідомо недостовірну інформацію про те, що всі запроектовані до відведення земельні ділянки розташовані в межах Дружелюбівської сільської ради Вільнянського району.

Після цього виготовлений ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » проект землеустрою щодо відведення земельних ділянко площею 32,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) було подано до ІНФОРМАЦІЯ_5 вже 25.05.2007 ОСОБА_5 , як начальник ІНФОРМАЦІЯ_5 , за своїм особистим підписом надала ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » висновок №188 про погодження проекту землеустрою в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій).

12.06.2007 ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в порядку ст. 9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації» було подано до ІНФОРМАЦІЯ_6 розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га.

25.06.2007 ІНФОРМАЦІЯ_7 на проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га надано висновок державної експертизи землевпорядної документації №1961. Відповідно до п.11 висновку «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» даний проект землеустрою «…не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам, повертається на доопрацювання…»

Так, відповідно до п.10 висновку «Зауваження та пропозиції до землевпорядної документації», при розробленні проекту землеустрою допущено наступні порушення:

«п.10.1 у вихідній земельно-кадастровій інформації:

а) невірно вказано цільове використання землі

б) не вказано коди типів обмежень

п.10.2 не вказано вид угідь

п.10.3 проектна документація не пронумерована

п.10.4 відсутній проект рішення

п.10.5 доповнити довідкою міського управління земельних ресурсів стосовно того, чи не відносяться дані земельні ділянки до земель міста Запоріжжя

п. 10.6 доповнити кадастровим планом, який би дав уявлення про розташування даної території в межах міста.

Контроль за усуненням вказаних зауважень залишено за ІНФОРМАЦІЯ_7 .

В ході виконання робіт з усунення зауважень, викладених у висновку державної експертизи землевпорядної експертизи №1961 від 25.06.2007, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від ІНФОРМАЦІЯ_12 листом №01-03/5164 від 18.07.2007 отримано інформацію про те, що запроектована до відведення земельна ділянка знаходиться на території міста Запоріжжя.

На підставі вказаного листа, до п.11 висновку №1961 від 25.06.2007 «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» внесено запис «…згідно листа №01-03/5164 від 18.07.07 запитувана земельна ділянка знаходиться на території міста Запоріжжя, тому компетенція з відведення ІНФОРМАЦІЯ_13 ».

Таким чином, ІНФОРМАЦІЯ_7 позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації на вказаний проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, надано не було.

У зв`язку із неможливістю дотримання вимог п.11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004, в редакції чинній на момент вчинення дій) щодо необхідності обов`язкового одержання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га для ведення особистого селянського господарства для погодження робочій комісії, створеній розпорядженням голови ІНФОРМАЦІЯ_14 №250 від 28.07.2005, не подавався.

Незважаючи на вказані факти порушень вимог земельного законодавства, у період часу з 18.07.2007 по 13.09.07, за умови відсутності позитивного висновку державної експертизи до проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га, вказаний проект землеустрою (разом із матеріалами його погодження і висновком державної експертизи землевпорядної документації №1961 від 25.06.2007, який не відповідав вимогам п.11 Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок) було подано до ІНФОРМАЦІЯ_2 для затвердження та передачі земельних ділянок у власність.

ОСОБА_5 спільно із працівниками управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, яких вона як фахівець у галузі земельних відносин запевнила у законності передачі запроектованих земельних ділянок у приватну власність, підготували проект розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_10 «Про передачу у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства на території Вільнянського району, біля селища Тепличне».

13.09.2007 вказаний проект розпорядження, за умови відсутності обов`язкового позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної їй ролі було завізовано ОСОБА_5 згідно регламенту ІНФОРМАЦІЯ_10 .

20.09.2007 і 24.09.2007 даний проект розпорядження згідно регламенту ІНФОРМАЦІЯ_10 було відповідно погоджено ОСОБА_7 і ОСОБА_6 , які не були поінформовані про наявність спільного злочинного умислу ОСОБА_5 і ОСОБА_4 .

У той же самий день, 24.09.2007, незважаючи на відсутність позитивного висновку державної експертизи, наявність якого прямо передбачена п.11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної йому ролі, голова ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_4 , перебуваючи на своєму робочому місці, у робочий час, власноручно підписав розпорядження № 666 про відведення земельних ділянок 2321581400:13:001:0064, 2321581400:13:001:0044, 2321581400:13:001:0043, 2321581400:13:001:0042, 2321581400:13:001:0041, 2321581400:13:001:0040, 2321581400:13:001:0039, 2321581400:13:001:0038, 2321581400:13:002:0032, 2321581400:13:002:0031, 2321581400:13:002:0030, 2321581400:13:002:0029, 2321581400:13:002:0028, 2321581400:13:002:0027, 2321581400:13:002:0026, 2321581400:13:002:0025, 2321581400:13:002:0023, 2321581400:13:002:0022, 2321581400:13:002:0021, 2321581400:13:002:0020, 2321581400:13:002:0074, 2321581400:13:002:0073, 2321581400:13:002:0072, 2321581400:13:002:0071, 2321581400:13:002:0070, 2321581400:13:002:0069, 2321581400:13:002:0068, 2321581400:13:002:0067, 2321581400:13:002:0066, 2321581400:13:002:0065, 2321581400:13:002:0064, 2321581400:13:002:0063, 2321581400:13:002:0062, 2321581400:13:002:0061, 2321581400:13:002:0060, 2321581400:13:002:0059, 2321581400:13:002:0058, 2321581400:13:002:0057, 2321581400:13:002:0056, 2321581400:13:002:0055, 2321581400:13:002:0054, 2321581400:13:002:0053, 2321581400:13:002:0052, 2321581400:13:002:0051, 2321581400:13:002:0050, 2321581400:13:002:0049, 2321581400:13:002:0048, 2321581400:13:002:0047, 2321581400:13:002:0046, 2321581400:13:002:0045, 2321581400:13:002:0044, 2321581400:13:002:0042, 2321581400:13:002:0041, 2321581400:13:002:0040, 2321581400:13:002:0039, 2321581400:13:002:0038, 2321581400:13:002:0037, 2321581400:13:002:0036, 2321581400:13:002:0035, 2321581400:13:002:0034, 2321581400:13:002:0033 загальною площею 32,0000 га у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства на території Вільнянського району, біля селища Тепличне, які фактично відносились до території міста Запоріжжя, і розпорядження якими ІНФОРМАЦІЯ_11 тимчасово здійснювалось на підставі розпоряджень голови ІНФОРМАЦІЯ_8 №250 від 28.07.2005 і №14 від 23.01.2007.

В подальшому, на підставі даного незаконного розпорядження голови ІНФОРМАЦІЯ_10 ОСОБА_4 фізичним особам були видані державні акти на право власності на земельні ділянки, внаслідок чого із власності територіальної громади міста Запоріжжя незаконно вибули земельні ділянки загальною площею 32,0000 га.

Враховуючи викладене, у період часу із жовтня 2006 року по січень 2008 року ОСОБА_4 , діючи умисно, з корисливих мотивів, повторно, за попередньою змовою із ОСОБА_5 , шляхом зловживання службовим становищем, вчинив ряд об`єднаних єдиним умислом злочинних дій, внаслідок чого незаконно розтратив в інтересах третіх осіб чуже майно, а саме земельні ділянки територіальної громади міста Запоріжжя на загальну суму 415 350,00 гривень, що в 600 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину і є особливо великим розміром.

У зв`язку із викладеним сторона обвинувачення зазначає, що з метою збирання доказів, які мають відношення до вчиненого кримінального правопорушення необхідно отримати тимчасовий доступ до планово-картографічних матеріалів адміністративно-територіального устрою Вільнянського району Запорізької області, якими у своїй службовій діяльності користуються посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_15 , а саме:

-землевпорядна документація, на підставі якої встановлювались або змінювались межі адміністративно-територіальних одиниць Вільнянського району,

-атласів індексних кадастрових карт сільських рад Вільнянського району,

-книг записів кадастрових номерів сільських рад Вільнянського району,

із можливістю отримання їх завірених належним чином копій.

Вказані документи знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_15 за адресою АДРЕСА_1 .

Прокурор підтримав клопотання про що зазначив в поданій заяві.

Представник особи, у володінні якої знаходяться речі та документи, у судове засідання не викликався. З урахуванням положень частини 1 та 4 статті 163, частини 4 статті 107 Кримінального процесуального кодексу України (далі КПК України) слідчий суддя вважав за можливе розглянути клопотання за відсутності представника особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, прокурора, без здійснення фіксування технічними засобами.

Відповідно до частини 1 статті 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, судом, вилучити їх (здійснити виїмку).

За нормою частини шостої статті 163 КПК України слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених частиною п`ятою цієї статті, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів. Доступ особи до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, здійснюється в порядку, визначеному законом. Доступ до речей і документів, що містять відомості, які становлять державну таємницю, не може надаватися особі, що не має до неї допуску відповідно до вимог закону.

Зазначені прокурором обставини вказують, що тимчасовий доступ до документів надасть органу досудового розслідування можливість встановити фактичні обставини вчинення ймовірного злочину, які можуть мати доказове значення під час судового розгляду, при цьому підтвердження обставин, які передбачається довести за допомогою цих документів в інший спосіб є неможливим.

Проаналізувавши доводи клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку, що вказані у клопотанні документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а тому наявні підстави для надання слідчому тимчасового доступу до цих документів.

Керуючись ст.ст. 159163, 369, 372 КПК України, слідчий суддя

УХВАЛИВ:

Клопотання прокурора задовольнити.

Надати прокурору Запорізької місцевої прокуратури №2 ОСОБА_3 , оперуповноваженому УЗЕ в Запорізькій області ОСОБА_13 , оперуповноваженому УЗЕ в Запорізькій області ОСОБА_14 , дозвіл на тимчасовий доступ до оригіналів планово-картографічних матеріалів адміністративно-територіального устрою Вільнянського району Запорізької області, а саме:

- землевпорядна документація, на підставі якої встановлювались або змінювались межі адміністративно-територіальних одиниць Вільнянського району;

- атласів індексних кадастрових карт сільських рад Вільнянського району;

- книг записів кадастрових номерів сільських рад Вільнянського району, які знаходяться у ІНФОРМАЦІЯ_1 за адресою АДРЕСА_1 , із можливістю отримання їх завірених належним чином копій.

Визначити строк дії ухвали протягом тридцяти днів з дня постановлення ухвали слідчим суддею, тобто до 6 вересня 2018 р.

Умисне невиконання ухвали суду тягне за собою кримінальну відповідальність, передбачену ст. 382 КК України.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями КПК України з метою відшукання та вилучення вказаних документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення07.08.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75724091
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —335/8639/18

Ухвала від 07.08.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Соболєва І. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні