Ухвала
від 01.08.2018 по справі 826/11700/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 01 серпня 2018 року                                        м. Київ                              № 826/11700/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Пащенко К.С., ознайомившись з позовною заявою за позовом                               Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів до                               Товариства з обмеженою відповідальністю «Навігатор Корпорейшн» про                               стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, ВСТАНОВИВ: Київське міське відділення Фонду соціального захисту інвалідів (адреса: 03150, м.  Київ, вул. Велика Васильківська, 104, ідентифікаційний код 22869098) звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Навігатор Корпорейшн» (адреса: 04116, м. Київ, вул. Кирило-Мефодіївська, буд. 14/2, ідентифікаційний код 39396481), в якому просить суд: стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Навігатор Корпорейшн» на користь Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 236  290,00 грн.; стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Навігатор Корпорейшн» на користь Київського міського відділення Фонду соціального захисту інвалідів пеню у розмірі 14 035,23 грн. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України    (далі -    КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи, зокрема, відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160,    161,    172    цього    Кодексу. Згідно з ч. 3 ст. 161 КАС України, до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Відповідно до ч. 1 ст. 8 Закону України “Про судовий збір”, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину з інвалідністю; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Частиною 1 статті 167 КАС України передбачені вимоги форми та змісту письмової заяви, клопотання, заперечення, зокрема, будь-яка письмова заява, клопотання, заперечення повинні містити підстави заяви (клопотання, заперечення); перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення). Позивачем не надано жодних обґрунтувань або доказів, що вказували б на наявність підстав для відстрочення сплати судового збору на певний строк або до ухвалення рішення, а відтак, наданих пояснень не достатньо для задоволення прохання позивача, тому клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору є необґрунтованим. З тексту позову вбачається, що позивачем заявлено одну вимогу майнового характеру. Згідно з п. 3 ч. 2   ст. 4 Закону України "Про судовий збір", за подання суб'єктом владних повноважень до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру справляється судовий збір у розмірі 1,5% ціни позову, але не менше 1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб і не більше 350 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Отже, сума судового збору становить 1,5% від ціни позову – 250   325,23 грн., тобто 3  754,88 грн. Вказані судом недоліки повинні бути усунені шляхом подання до суду оригіналу документа про сплату судового збору у відповідності Закону України “Про судовий збір” у сумі 3  754,88 грн.. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160, 161, 169, 171, 172, 241-243, 248, КАС України, суд – УХВАЛИВ: 1.   Позовну заяву залишити без руху. 2. Встановити позивачу п'ятиденний строк з дня отримання даної ухвали для усунення недоліків позовної заяви. 3. Попередити позивача, що в разі не усунення недоліків позовної заяви, яку залишено без руху у встановлений строк, до позовної заяви будуть застосовані наслідки визначені п. 1 ч. 4 ст. 169 КАС України. Ухвала, відповідно до ч. 2    ст. 256 КАС України, набирає законної сили з моменту її підписання та оскарженню не підлягає.                      Суддя                                                                                                    К.С. Пащенко

Дата ухвалення рішення01.08.2018
Оприлюднено09.08.2018
Номер документу75728882
СудочинствоАдміністративне
Суть                              стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені

Судовий реєстр по справі —826/11700/18

Ухвала від 28.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Пащенко К.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні