Постанова
від 29.05.2007 по справі 4624-2007а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

4624-2007А

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Автономна Республіка Крим, 95003, м.Сімферополь, вул.Р.Люксембург/Речна, 29/11, к. 323

ПОСТАНОВА

Іменем України

29.05.2007Справа №2-21/4624-2007А

Господарським судом Автономної республіки Крим у складі

Головуючого – судді                                                                      Чонгової С.І.

при секретарі судового засідання                                                 Ботнар О.І.

розглянута адміністративна справа № 2-21/4624-2007А

За позовом Приватного підприємства "Вігда", с. Красний Мак, Бахчисарайський район,

до відповідача Красномацької сільської Ради, с. Красний Мак, Бахчисарайський район,

про визнання недійсним та скасування пункту рішення.

У судовому засіданні приймали участь представники:

Позивач Коссов В.Є., представник, д/п б/н від 03.05.2007 р.

Відповідач Львова С.М., голова, посвідчення б/н від 26.03.2006 р.

Сутність спору: Приватне підприємство "Вігда", с. Красний Мак, Бахчисарайський район, звернулося до Господарського Суду АРК із позовом до Красномацької сільської Ради, с. Красний Мак, Бахчисарайський район, у якому просить визнати недійсним та таким що підлягає скасуванню пункт 2 рішення № 360 від 02.06.2004 р. Крім того, просить стягнути з відповідача судові витрати, пов'язані з оплатою державного мита та витрати на інформаційне-технічне забезпечення судового процесу.

Обґрунтовуючи свої позовні вимоги позивач вказує, що відповідач прийнявши рішення № 360 від 02.06.2004 р. порушив норми чинного законодавства та умови укладеного сторонами концесійного договору.

Ухвалою Господарського суду АР Крим від 03.05.2007 р. провадження по справі було зупинено до 29 травня 2007 р.

Ухвалою Господарського суду АР Крим від 15.05.2007 р. провадження по справі було поновлено.

Представник позивача у судове засідання з'явився, позовні вимоги повністю підтримав. Заявив клопотання про уточнення позовних вимог та просить визнати недійсним пункт 2 рішення Красномацької сільської Ради № 360 від 02.06.2004 р.

Представник відповідача у судове засідання з'явився, відзив на позовну заяву не надав, заперечує щодо задоволення позовних вимог.

Сторони відмовилися від послуг перекладача.

Відповідно до внесених змін до Кодексу Адміністративного судочинства України (від 8.09.2005 р. N 2875-IV) повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу здійснюється судом тільки за вимогою особи, яка бере участь у справі, або за  ініціативою  суду.

Сторони у засіданні суду заявили про відмову у фіксуванні судового процесу технічними засобами.

Відповідно до статті 130 Кодексу Адміністративного судочинства України перед початком слухання справи позивачу та відповідачу були вручені пам'ятки про права та обов'язки.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення та заперечення представника позивача, відповідача, суд, -  

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до оголошення у газеті «Слава труду» № 69 від 10.09.2003 р. відповідачем – Красномацькою сільською радою був оголошений концесійний конкурс з передачі у концесію: водозабезпечення, водовідведення та очищення стічних вод; збір та утилізація сміття; надання послуг, пов'язаних з подачею споживачам тепла; надання послуг у житлово-комунальній сфері; надання ритуальних послуг; використання сільських клубів селищ Залесное та Красний Мак. Строк концесії 10 років.

Умовами конкурсу передбачено, що претенденти повинні сплатити реєстраційний збір та подати замовлення на участь у концесійному конкурсі.

Рішення Красномацької сільської Ради № 342-а від 27.04.2004 р. визнані переможцями концесійного конкурсу: Приватне підприємством «Вігда».

20 травня 2004 р. між  Приватним підприємством "Вігда", с. Красний Мак, Бахчисарайський район, та Красномацькою сільською Радою, с. Красний Мак, Бахчисарайський район був укладений концесійний договір.

Відповідно до умов укладеного договору відповідач (концесіодавець за договором) надає на 10 років позивачу (концесіонеру за договором) право управління та експлуатації об'єкту концесії з ціллю задоволення громадських потреб у житлово-експлуатаційній сфері за умов оплати концесійних платежів та виконання інших умов договору. Фінансування об'єкту концесії на його утримання та експлуатацію, у період дії договору, здійснюється концесіонером за рахунок власних коштів. Фінансування витрат на проведення капітального ремонту та поліпшення основних засобів переданих у концесію здійснюється шляхом передачі відповідних грошових коштів з бюджету концесіодавця, при їх наявності, або за рахунок відповідних цільових програм  вищестоящих бюджетів відповідно до кошторису витрат, який надається.

У розділі 3 договору сторони визначили права та обов'язки концесіонера. Концесіонер має право: здійснювати підприємницьку діяльність на підставі управління та експлуатації об'єкта концесії, вимагати розірвання концесійного договору  при порушенні концесіодавцем умов договору та стягнення збитків, заподіяних невиконанням умов договору; на продовження строку дії договору при виконанні його умов; за узгодженням з концесіодавця за рахунок власних коштів здійснювати поліпшення (реконструкцію, технічне переобладнання) майна, отриманого у концесію, отримувати плату за здійснені товари (роботи, послуги), на відшкодування витрат, здійснених у зв'язку з поліпшенням майна, одержаного у концесію, за рахунок одержаного прибутку; на договірній контрактній основі залучати до виконання спеціальних робіт на об'єкти концесії третіх осіб. Концесіонер зобов'язаний: виконувати умови концесійного договору; укладати у відповідності з законодавством трудові договори контракти з робітниками – громадянами України; виконувати роботи: водопостачання, відводу та очищенню стічних вод, збирання та утилізації сміття, надання послуг, пов'язаних з постачанням споживачів теплом, надання послуг у житлово-експлуатаційній сфері, ритуальні послуги, транспортні послуги; узгоджувати з концесіодавцем передачу повністю або частково третім особам майнових прав, які витікають з договору; утримувати об'єкти концесії у належному технічному стані; нести відповідальність за виконання умов договору та законодавства України третіми особами, які залучені для виконання спеціальних робіт на об'єкти концесії; використовувати амортизаційні відрахування на поновлення основних засобів, одержаних у концесію; після закінчення строку, на який був укладений концесійний договір, передати об'єкт концесії у належному технічному стані концесіодавцю у відповідності з умовами договору; Концесіонер має також інші права та обов'язки, передбачені договором та законодавством України.

Розділом 4 договору встановлений порядок, розмір та порядок внесення концесійних платежів, відповідно до якого, враховуючи, що протягом звітного року до складання договору концесії діяльність об'єкту концесії, який має важливе соціальне призначення для населення, яке мешкає на території Красномацької сільської Ради, була збитковою, звільнено концесіонера від уплати концесійних платежів до 20 травня 2006 р. Передача об'єкту у концесію здійснюється не пізніше 10 календарних днів після укладення договору та оформлюється актом приймання-передачі відповідно до додатку. Правовий режим майна, яке надано у концесію для виконання умов договору, визначається з урахуванням Закону України «Про концесії». Після закінчення строку, на який був укладений договір, у разі його розірвання, ліквідації концесіонера, у тому числі у зв'язку з визнанням його банкрутом, концесіонер зобов'язаний повернути концесіодавцю об'єкти концесії у відповідному технічному стані. Повернення майна об'єкта концесії здійснюється у 10-ти денний строк після зупинення дії договору та оформлюється актом приймання-передачі. Після закінчення строку пільгового періоду, на який концесіонер був звільнений від уплати концесійного платежу, їм здійснюється сплата концесійного платежу з розрахунку на рік 0,1 % від суми експертної оцінки об'єктів та споруд переданих у концесію щоквартально рівними долями шляхом корегування концесійного платежу за минулий квартал на індекс інфляції за поточний квартал, оплата здійснюється до 5 числа місяця, який йде за кварталом. Експертна оцінка здійснюється за рахунок концесіонера за місяць до закінчення пільгового періоду та порядок оплати уточнюється додатковою угодою до договору після проведення експертної оцінки.

Таким чином, ані умовами конкурсу, ані умовами договору не було передбачено правонаступництво позивача з кредиторської та дебіторської заборгованості Управління комунального господарства при його ліквідації.

Таким 02 червня 2004 р. 17 сесією 24 скликання Красномацької сільської ради було прийнято рішення № 360 «Про ліквідацію УКГ с. Красний Мак», відповідно до якого було вирішено ліквідувати Управління комунального господарства с. Красний Мак з 03.06.2004 р. Правонаступником кредиторської та дебіторської заборгованості УКГ с. Красний Мак визначене Приватне підприємство «Вігда».

Частина 1 статті 1151 Цивільного кодексу України визначає, що засновник конкурсу повідомляє про його умови одночасно з оголошенням про конкурс або персонально кожному, хто виявив бажання брати участь у ньому.

Засновник конкурсу має право змінити його умови до початку конкурсу. Зміна умов конкурсу після його початку не допускається. Про зміну умов конкурсу має бути оголошено в тому ж порядку, в якому було оголошено конкурс (частина 1 статті 1152 Цивільного Кодексу України).

Таким чином, пункт 2 рішення 17 сесії 24 скликання Красномацької сільської ради № 360 «Про ліквідацію УКГ с. Красний Мак» не відповідає вимогам чинного законодавства.

При таких обставинах, суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню, оскільки вони засновані на нормах діючого законодавства України та підтверджені матеріалами справи..

Відповідно до вимог статті 94 Кодексу Адміністративного судочинства України витрати з оплати державного збору підлягають віднесенню на відповідача.

У засіданні суду було оголошено вступну та резолютивну частини постанови. Постанову оформлено та підписано відповідно до вимог Кодексу Адміністративного судочинства України 05 червня 2007 р.

На підставі викладеного і керуючись ст.. ст.. 17, 18, 71, 86, 158, 160, 161, 162, 167 Кодексу Адміністративного судочинства України, суд –

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати недійсним пункт 2 рішення Красномацької сільської Ради 17 сесії 24 скликання № 360 від 02.06.2004 р. «Про ліквідацію УКГ с. Красний Мак».  

Стягнути з Красномацької сільської Ради, с. Красний Мак, Бахчисарайський район (с. Красний Мак, Бахчисарайський район, вул.. Кірова, 6; ЗКПО 4367648, МФО 824026, р/р 31427000500060 УДК України в АР Крим м. Сімферополь, інші банківські рахунки не відомі) на користь Приватного підприємства "Вігда", с. Красний Мак, Бахчисарайський район (с. Красний Мак, Бахчисарайський район, вул.. Леніна, 34; ЗКПО 24868915, банківські рахунки не відомі) 3,40 грн. державного збору.

Постанова суду може бути оскаржена у апеляційному порядку відповідно до вимог ст. ст. 185-187 Кодексу Адміністративного судочинства України протягом 10 днів з дня  її проголошення або з дня складання постанови в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга  на постанову суду подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Суддя Господарського суду

Автономної Республіки Крим                                        Чонгова С.І.

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2007
Оприлюднено20.08.2007
Номер документу757370
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —4624-2007а

Постанова від 29.05.2007

Господарське

Господарський суд Автономної Республіки Крим

Чонгова С.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні