Рішення
від 31.07.2018 по справі 904/1822/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

31.07.2018м. ДніпроСправа № 904/1822/18

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "САУТКОМ"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ФЕЛІКС ДИСТРИБЮШН"

про стягнення 151 802 грн. 53 коп.

Суддя Манько Г.В.

За участю секретаря судового засідання Федьковської О.В.

Представники:

Від позивача: не з'явився

Від відповідача: не з'явився.

СУТЬ СПОРУ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Саутком" звернулося до господарського суду з позовною заявою про стягнення з товариства з обмеженою відповідальністю "Фелікс Дистрибьюшн" 44 964 грн. основного боргу; 77 978 грн. 60 коп. пені; 22 472 грн. 02 коп. - інфляційних втрат; 6387 грн. 91 коп. - 3% річних, 2277 грн. 05 коп. - судового збору, 20 000 грн. витрат на правничу допомогу.

Позивач в судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. Надав клопотання про розгляд справи за наявними матеріалами без участі представника позивача.

Відповідач в судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином. З заявами та клопотаннями до суду не звертався.

Розглянувши наявні матеріали справи, дослідивши надані докази, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ:

27.04.15 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Компанія "Агро-буд", правонаступником якого є Товариство з обмеженою відповідальністю "Фелікс Дистрибюшн" та Товариством з обмеженою відповідальністю "Саутком", підписаний договір №27/04/15 (далі Договір).

Відповідно до п.1.1 Договору підрядник зобов'язується виконати комплекс інженерних робіт і зробити поставку технічних засобів і матеріалів для автоматизованої системи управління технологічними процесами зернового елеватору для кінцевого користувача - приватної агрофірми "Агроінвест", а саме: підрядник зобов'язується виконати розробку робочої документації технічного забезпечення і прикладного програмного забезпечення АСУТП, виконати монтажні і пусконалагоджувальні роботи (іменоване далі – роботи), а замовник прийняти і оплатити ці роботи на умовах даного договору. Зазначені роботи провадяться у відповідності з Специфікацією робіт (Додаток №1). Підрядник зобов'язується поставити Обладнання та технічну документацію на обладнання та технічну документацію на обладнання, необхідну для експлуатації системи, а також матеріали, з доставкою за рахунок Підрядника, за адресою: 38 352, Україна, Полтавська обл., Великобагачанський р-н, с. Попове, а Замовник зобов'язується прийняти Обладнання та матеріали і оплатити їх на умовах даного Договору. Поставка провадиться у відповідності із Специфікацією обладнання і матеріалів (Додаток №2).

У розділі 2 договору сторонами визначено суму договору та ціни.

Так, загальна сума договору складається із вартості робіт відповідно до Специфікації робіт (Додаток №1) і вартості Обладнання і матеріалів відповідно до Специфікації обладнання і матеріалів (Додаток №2) і становить: 2 867 588, 65 грн., в тому числі ПДВ 20% - 477 931 грн. 44 коп.(п. 2.1 Договору).

Згідно п. 3.2.1 Договору Замовник здійснює авансовий платіж за Обладнання і матеріали в розмірі 60% загальної вартості Обладнання і матеріалів, що становить: 1 269 738,50 грн. в тому числі ПДВ 20% - 211 623,08 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання Договору.

Замовник здійснює розрахунковий платіж за обладнання і матеріали в розмірі 40% загальної вартості Обладнання і матеріалів, що становить: 846 492,33 грн., в тому числі ПДВ 20% - 141 082,06 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати повідомлення Замовника про готовність Обладнання і матеріалів до відвантаження згідно п. 4.2 Допускається доплата за Обладнання і матеріали кількома платежами, якщо така доплата здійснюється згідно виставлення рахунків на оплату (п. 3.2.2. договору).

Умовами договору передбачені умови оплати виконуваних робіт: Замовник здійснює авансовий платіж за роботи в розмірі 30% загальної вартості Робіт, становить: 225 407,35 грн., в тому числі ПДВ 20% 37 567,89 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання Договору.

Замовник здійснює другий платіж за роботи в розмірі57 757,40 грн., в тому числі ПДВ 20% - 9626,23 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання замовником і підрядником Акту виконаних робіт по розробці робочої документації технічного забезпечення системи (п. 3.3.2. договору);

Замовник здійснює третій платіж за роботи в розмірі130 082,06 грн., в тому числі ПДВ 20% - 21680,34 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання замовником і підрядником Акту виконаних робіт по розробці програмного забезпечення системи (п. 3.3.3. договору);

Замовник здійснює третій платіж за пусконалагоджувальні роботи, відладку програмного забезпечення, навчання фахівців замовника у розмірі 112 320,00 грн. (сто дванадцять тисяч триста двадцять гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 18 720,00 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання замовником і підрядником виконання робіт по другому етапу (п. 3.2.3 договору).

Замовник здійснює четвертий платіж за роботи в розмірі 203 573,96 грн., в тому числі ПДВ 20% - 928,99 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання замовником і підрядником Акту виконаних робіт по другому етапу (п. 3.3.4. договору).

Замовник здійснює п'ятий платіж за роботи в розмірі134 537,05 грн., в тому числі ПДВ 20% - 22 422,84 грн., протягом 5-ти робочих днів від дати підписання замовником і підрядником Акту виконаних робіт по третьому етапу (п. 3.3.5. договору);

Згідно п. 8.2 Договору у випадку невиконання або несвоєчасного виконання Підрядником зобов'язань по виконуваних Роботах і поставках Обладнання і матеріалів Підрядник виплачує Замовнику пеню в розмірі 0,1 від вартості невиконаних Робіт (при простроченні виконання Робіт), або від вартості не поставленого Обладнання і матеріалів (при простроченні поставки Обладнання і матеріалів), зазначеної в даному Договорі, за кожний день прострочення.

Умовами п. 8.3 Договору передбачено, що у випадку невиконання або несвоєчасного виконання Замовником зобов'язань по сплаті виконаних Підрядником Робіт (або) поставленого Обладнання і матеріалів (п. 3.2 і п. 3.3 даного Договору), Замовник виплачує Підряднику пеню в розмірі 0,1% від неоплаченої суми за кожний день прострочення.

Позивачем на адресу відповідача направлено претензію від 20.12.17р. вих №74 про необхідність виконання зобов'язань за договором щодо сплати заборгованості. Вказану претензію відповідачем залишено без відповіді.

На підтвердження факту виконання Позивачем зобов'язань за Договором згідно вищезазначеного Договору були підписані наступні акти виконаних робіт: Акт №1 виконаних робіт від 13.05.2015р на суму 127 408,27 грн.; Акт №2 виконаних робіт від 02.07.2015р на суму 285 838,54 грн.; Акт№3 виконаних робіт від 31.12.2015рнасуму 142 501,78 грн.; Акт №4 виконаних робіт від 09.08.2016р на суму 61 072,19 грн.; Акт №5 виконаних робіт від 27.09.2016рнасуму 134 537,05 грн.

20.05.2015р. позивачем та відповідачем підписано додаткову угоду №1 до договору №27/04/15 від 27.04.2015р.

03.08.2016р. сторонами підписано додаткову угоду №2 до договору №27/04/15 від 27.04.2015р.

Також 04.08.206р. позивачем та відповідачем укладено додаткову угоду №3 до договору №27/04/15 від 27.04.2015р.

Протягом часу дії Договору відповідача своєчасно розрахунки не здійснював. Згідно наявних у справі доказів встановлено, що на час надходження позову до суду заборгованість відповідача перед позивачем складала 44965 грн.

Відповідно до вимог ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання повинні виконуватися належним чином та у встановлений строк у відповідності з вказівками закону, договору, одностороння відмова від виконання зобов'язань не допускається.

Відповідно до вимог ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Згідно вимог ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора повинен сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми.

Таким чином позовні вимоги позивача підлягають задоволенню в повному обсязі.

Також встановлено, що між позивачем та адвокатським об'єднанням "Адвокатська компанія "Локарт" підписано договір №07/03/18г про надання правової допомоги.

Відповідно наданих та встановлених судом доказів вбачається, що позивачем сплачено 16000 грн. адвокатському об'єднанню "Адвокатська компанія "Локарт" вартості правової допомоги.

Згідно вимог ст. 129 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на відповідача у повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 73, 74, 123, 129, 232, 233, 236-241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

ВИРІШИВ :

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Фелікс Дистрибюшн" (49005, м. Дніпро, площа Жовтнева, 14, ідентифікаційний код 38536844)на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Саутком" (04119, м. Київ, вул. Зоологічна, 4а, офіс 139, ідентифікаційний код 35830410) 44 964 грн. основний борг; 77 978 грн. 60 коп. пеню; 22 472 грн. 02 коп. - інфляційні втрати; 6387 грн. 91 коп. - 3% річних, 2277 грн. 04 коп. - судовий збір, 16 000 грн. витрат на правничу допомогу.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Рішення набирає законної сили у відповідності до приписів ст. 241 Господарського процесуального кодексу України та може бути оскаржена в порядку та строк, передбачений ст. ст. 254, 256 Господарського процесуального кодексу України .

Повне рішення складено 08.08.2018

Суддя Г.В.Манько

Дата ухвалення рішення31.07.2018
Оприлюднено10.08.2018
Номер документу75744017
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення 151 802 грн. 53 коп

Судовий реєстр по справі —904/1822/18

Судовий наказ від 30.08.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Рішення від 31.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 19.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 09.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 14.06.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 31.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 22.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 23.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

Ухвала від 04.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Манько Геннадій Валерійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні