Справа № 308/8175/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
10.08.2018 м. Ужгород
Суддя Ужгородського міськрайонного суду Закарпатської області Світлик О.М., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, що надійшла з Головного управління ДФС у Закарпатській області, відносно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, що проживає за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_2, РНОКПП НОМЕР_1, за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1, обіймаючи посаду головного бухгалтера ТОВ СП Терпак-Транс (код ЄДРПОУ 22095030), що знаходиться за адресою: с. Сторожниця, вул. Набережна, 15, Ужгородського району Закарпатської області, допустила порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, в результаті чого донараховано податку на прибуток підприємств за 2017 рік у загальній сумі 55452 грн. та екологічного податку 161,37 грн. (акт перевірки від 16.07.2018 року № 811/07-16-14-01/22095030), чим порушила вимоги п. п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14, п. 44.1, п. 44.2 ст. 44, п. п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 246.2, п. 246.5 ст. 246, п. 249.6 ст. 246 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI, зі змінами та доповненнями.
ОСОБА_1 у судове засідання не з'явилася, хоча про час та місце судового розгляду повідомлялася шляхом надіслання судової повістки рекомендованим поштовим відправленням.
Розглянувши дану справу вважаю, що у діях ОСОБА_1 є склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП - порушення посадовими особами підприємств встановленого законом порядку ведення податкового обліку.
Вина ОСОБА_1 у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, стверджується протоколом № 184/14-01 про адміністративне правопорушення від 16.07.2018 року, актом про результати документальної планової виїзної перевірки ТОВ СП Терпак-Транс від 16.07.2018 року № 811/07-16-14-01/22095030.
Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення.
Згідно з п. 7 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю якщо на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення закінчилися строки, передбачені статтею 38 цього Кодексу.
Беручи до уваги, що згідно з протоколом про адміністративне правопорушення та актом перевірки від 16.07.2018 року № 811/07-16-14-01/22095030 порушення вчинене у 2017 року та на момент розгляду справи закінчився встановлений ч. 2 ст. 38 КУпАП трьохмісячний строк для накладення адміністративного стягнення, вважаю, що провадження в даній справі слід закрити у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення.
Керуючись ст. ст. 38, 247 п. 7, 283 КУпАП,
П О С Т А Н О В И В:
Провадження в справі про притягнення ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП закрити на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП у зв'язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення.
Постанова про адміністративне правопорушення може бути оскаржена до апеляційного суду Закарпатської області через Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області протягом десяти днів з дня її винесення.
Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Суддя Ужгородського міськрайонного суду
Закарпатської області ОСОБА_2
Суд | Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2018 |
Оприлюднено | 12.08.2018 |
Номер документу | 75803705 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Ужгородський міськрайонний суд Закарпатської області
Світлик О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні