Ухвала
від 06.08.2018 по справі 404/5525/16-к
ДОЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Долинський районний суд Кіровоградської області

110 м. м. Долинська Долинський район Кіровоградська область Україна 28500

Справа № 404/5525/16-к

УХВАЛА

Іменем України

06.08.2018 рокум. Долинська

Долинський районний суд Кіровоградської області

у складі: головуючого судді ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3 ,

обвинуваченої ОСОБА_4 ,

захисника ОСОБА_5 ,

розглянув увідкритому судовомузасіданні,у приміщеннісуду вм.Долинській кримінальнепровадження внесенедо Єдиногореєстру досудовихрозслідувань за№ 12016120020008431від 6липня 2016року заобвинуваченням: ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженки м. Кіровограда, українки, громадянки України,з вищоюосвітою,фізична особа підприємець,вдова,проживає заадресою: АДРЕСА_1 ,раніше несудима,

у вчиненні злочинів, передбачених ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_6 обвинувачується у вчиненні злочинів за таких обставин.

Згідно зі ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» під час будівництва об`єкта архітектури здійснюється авторський та технічний нагляд.

Технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат.

У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об`єкта архітектури та відмови підрядника щодо їх усунення особа, яка здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовника і орган державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.

Також постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 затверджено Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об`єкта архітектури (далі Порядок), який визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі будівництво об`єкта).

Згідно з п. 2 Порядку, технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об`єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об`єкта.

Відповідно до п. 3 Порядку, технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат.

Пунктом 5 Порядку передбачено, що особи, які здійснюють технічний нагляд проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об`єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду: ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів. Будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устаткування і механізмів технічним умовам, органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; виконують інші функції, пов`язані з технічним наглядом на відповідному об`єкті.

Пунктом 6 Порядку передбачено, що особи, які здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника: виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів; проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування; усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред`явлення робіт для здійснення технічного нагляду; зупинення виконання: робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт; будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об`єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії.

Згідно з п. 7 Порядку передбачено, що у разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об`єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідній інспекції державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 затверджено Порядок проведення професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов`язаних із створенням об`єктів архітектури. Рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката приймається атестаційною архітектурно-будівельною комісією у разі відповідності виконавця кваліфікаційним вимогам і підтвердження його професійної спеціалізації, рівня кваліфікації знань.

Для здійснення технічного нагляду інженеру технічного нагляду фізичній особі підприємцю ОСОБА_4 архітектурно-будівельною атестаційною комісією інженерів технічного нагляду 29 квітня 2010 року видано кваліфікаційний сертифікат інженера технічного І категорії нагляду серії ІТ № 001694, строком дії до 29 квітня 2015 року.

На підставі розпорядження голови Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 14 червня 2012 року № 427-р «Про затвердження розподілу додаткових міжбюджетних трансферів районному бюджету» на капітальний ремонт покрівлі Долинської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів виділено кошти у сумі 991254 грн за рахунок субвенції з міського бюджету Долинської міської ради Кіровоградської області районному бюджету.

На виконання вищезазначеного рішення, 10 липня 2012 року між відділом освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області в особі начальника ОСОБА_7 , (далі Замовник) та ТОВ «Консалтинг ЛТД» (далі Підрядник) в особі директора ОСОБА_8 , укладено договір підряду № 88 про виконання комплексу ремонтно-будівельних робіт по капітальному ремонту покрівлі Долинської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Щорса, 1, м. Долинська, Долинський район, Кіровоградська область на загальну суму 973797,60 грн.

Для здійснення технічного нагляду будівництва Замовником з фізичною особою -підприємцем ОСОБА_4 укладений договір від 28 серпня 2012 року № 36 терміном з 28 серпня 2012 року по 31 грудня 2012 року.

Відповідно до Договору № 1, Підрядник зобов`язується вести технічний нагляд за веденням ремонтно-будівельних робіт об`єкта капітального ремонту покрівлі Долинської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Щорса, 1, м. Долинська, Долинський район, Кіровоградська область, а Замовник зобов`язується оплатити його (п. 1 розділу «Предмет договору»).

Відповідно до розділу 3 «Обов`язки підрядника» Договору № 2, Підрядник зобов`язаний виконувати роботи відповідно до вихідних даних на проведення технічного нагляду згідно з Договором.

Згідно з розділом 4 «Відповідальність підрядника за недоліки робіт», підрядник персонально відповідає за недоліки технічного нагляду за будівельно-ремонтними роботами, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об`єкта.

За результатами виконаних Підрядником будівельних робіт по капітальному ремонту покрівлі Долинської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів, замовникомробіт відділом освіти Долинської районної державної адміністрації Кіровоградської області в особі начальника ОСОБА_7 та підрядником - ТОВ «Консалтинг ЛТД» в особі директора ОСОБА_8 , 8 жовтня 2012 року підписано акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2012 року.

Разом з цим, фізична особа підприємець ОСОБА_4 після виконання робіт з технічного нагляду за вказаними будівельними роботами, поставила свій власноручний підпис на Акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2012 року з написом «Виконані роботи перевірено».

Відповідно до висновку експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи від 16 жовтня 2016 року за № 502, 503 встановлено завищення вартості виконаних робіт по капітальному ремонту покрівлі Долинської загальноосвітньої школи №4 І-ІІІ ступенів на суму 162 827 грн, зокрема з таких робіт: «розбирання поясків, сандриків, жолобів, відливів, звисів тощо з листової сталі», «прочищення внутрішньої каналізаційної мережі» в обсязі 405,0 м», «установлення воронок водостічних», «відновлення покрівель по існуючому рулонному покриттю методом підплавлення рулонного матеріали типу «Споли» газопламеневими пальниками, покриття одним шаром з додатковим шаром (площею 30 м2) на заміну ушкоджених ділянок існуючого покриття» в обсязі 3407,20 кв. м», завищено використання будівельного матеріалу «СПОЛИ Стандарт К» (КзЄПк) - 4,0 в обсязі 1197,24 кв. м, «улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів» в обсязі 395,72 м, завищено використання будівельного матеріалу «Сталь листова оцинкована, товщина 0,7 мм» в обсязі 1,09443 т, завищено використання будівельного матеріалу «гвинти самонарізні для кріплення профільованого настилу та панелей до несучих конструкцій» в обсязі 0,01005 т.

Внаслідок недотримання вимог ДБН Д.1.1-1-2000 та внесення до актів виконаних робіт недостовірної інформації завищено вартість виконаних робіт капітального ремонту покрівлі Долинської загальноосвітньої школи № 4 І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: вул. Щорса, 1, м. Долинська, Долинський район, Кіровоградська область на суму 162827 грн.

Таким чином, інженер з технічного нагляду фізична особа підприємець ОСОБА_4 , будучи фізичною особою-підприємцем, під час виконання вищевказаних робіт, наділеною адміністративно-господарськими повноваженнями, а також виконуючи організаційно-розпорядчі функції за спеціальним повноваженням, яким була наділена Замовником робіт у зв`язку з чим відповідно до ч. 3 ст. 18 КК України являючись службовою особою, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, діючи самовпевнено, достовірно не пересвідчившись у повноті та вартості виконання підрядних будівельних робіт, вказаних: в акті № 1 приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2012 року; довідці про вартість виконаних підрядних робіт та витрат № 1 за вересень 2012 року, згідно з якими ТОВ «Консалтинг ЛТД» були виконані підрядні роботи на загальну суму 973797,60 грн, що не відповідало дійсності, власноручно підписавши вказані документи, у зв`язку з чим безпідставно погодила обсяги та якість робіт, що не виконувались підрядником, які безпідставно включені до актів Ф КБ-2в та оплачені за рахунок бюджетних коштів, внаслідок чого через свою недбалість, заподіяна інтересам держави шкода на загальну суму 162827,00 грн, що відповідно до ч. 3 примітки до ст. 364 КК України є істотною шкодою (у сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян).

Крім того, в ході виконання розпорядження голови Устинівської районної державної адміністрації Кіровоградської області від 31 травня 2012 року за № 271-р, виконуючим обов`язки головного лікаря Устинівської центральної районної лікарні (ЄДРПОУ 1995315, Кіровоградська область, смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 17) (далі Замовник 2) в особі ОСОБА_9 , для проведення будівельних робіт з директором ТОВ «Консалтинг ЛТД» (ЄДРПОУ 34724383, м. Кіровоград, вул. Героїв Сталінграду, 16, к. 1) (далі Підрядник 2) в особі ОСОБА_8 , укладені угоди, а саме:

*договір від 3 серпня 2012 року № 1 про виконання комплексу ремонтно-будівельних робіт з реконструкції системи опалення медичної установи на суму 263583,60 грн;

*договір від 26 листопада 2012 року № 2 про виконання комплексу ремонтно-будівельних робіт з реконструкції системи опалення (друга частина) медичної установи на суму 331141,20 грн.

Для здійснення технічного нагляду будівництва Замовником з фізичною особою-підприємцем ОСОБА_4 , (далі - Технічний нагляд) укладено договори, а саме:

*за № 46 від 2012 року на суму 5055,00 грн. (далі Договір № 1);

*за № 47 від 13 грудня 2012 року на суму 5514,00 грн. (далі Договір № 2).

Відповідно до п. 1 розділу «Предмет договору» вказаних договорів, Підрядник (фізична особа підприємець ОСОБА_4 ) зобов`язується вести технічний нагляд за веденням ремонтно-будівельних робіт об`єкта «Реконструкція системи опалення центральної районної лікарні за адресою: АДРЕСА_2 », а Замовник (Устинівська ЦРЛ) оплатити його.

Відповідно до розділу 3 «Обов`язки підрядника» Договору № 1, Підрядник (фізична особа підприємець ОСОБА_4 ) зобов`язаний виконувати роботи відповідно до вихідних даних на проведення технічного нагляду згідно з Договором.

Згідно з розділом 4 «Відповідальність підрядника за недоліки робіт» Договору № 1 передбачено, що Підрядник (фізична особа підприємець ОСОБА_4 ) персонально відповідає за недоліки технічного нагляду за будівельно-ремонтними роботами, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об`єкта.

Відповідно до розділу 6 «Строк дії договору» Договору №1 передбачено, що договір діє з моменту підписання по 31 грудня 2012 року.

Крім того, 21 липня 2012 року фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 особисто видано наказ № 46 «Про призначення технічного нагляду за будівництвом» та надано підписку працівника технічного нагляду про здійснення технічного нагляду за об`єктом «Реконструкція системи опалення центральної районної лікарні за адресою: АДРЕСА_2 ».

Після виконання Підрядником 2 робіт у вересні 2012 року фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 підписано 6 вересня 2012 року акт № 1 приймання виконаних Підрядником 2 будівельних робіт за вересень 2012 року з реконструкції системи опалення (монтаж внутрішніх електромереж, частина 1) Устинівської центральної районної лікарні (примірна форма № КБ-2в).

У подальшому, між Замовником Устинівською ЦРЛ в особі виконуючого обов`язки головного лікаря ОСОБА_9 і фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 складено та підписано акт № 17 від 13 грудня 2012 року здачі-прийняття робіт за договором на виконання робіт з технічного нагляду та надано рахунок фактуру № 26 від 13 грудня 2012 року.

Відповідно до Договору № 2, Підрядник зобов`язується вести технічний нагляд за веденням ремонтно-будівельних робіт об`єкта «Реконструкція системи опалення центральної районної лікарні за адресою: вул. Ювілейна, 17, смт. Устинівка (друга черга)», а Замовник оплатити його (п. 1 розділу «Предмет договору»).

Відповідно до розділу 3 «Обов`язки підрядника» Договору № 2, Підрядник зобов`язаний виконувати роботи відповідно до вихідних даних на проведення технічного нагляду згідно з Договором.

Згідно з розділом 4 «Відповідальність підрядника за недоліки робіт» Договору № 2 передбачено, Підрядник персонально відповідає за недоліки технічного нагляду за будівельно-ремонтними роботами, включаючи недоліки, виявлені згодом у ході будівництва, а також у процесі експлуатації об`єкта.

Відповідно до розділу 6 «Строк дії договору» Договору № 2 передбачено, що договір діє з моменту підписання по закінчення будівництва.

Крім того, 12 листопада 2012 року фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 особисто видано наказ № 47 «Про призначення технічного нагляду за будівництвом» та надано підписку працівника технічного нагляду про здійснення технічного нагляду за об`єктом «Реконструкція системи опалення центральної районної лікарні за адресою: вул. Ювілейна, 17, смт. Устинівка (друга черга)».

Після виконання Підрядником 2 робіт у листопаді 2012 року фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 підписано акт без номера від 26 листопада 2012 року приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2012 року з реконструкції системи опалення (монтаж внутрішніх електромереж частина 2) Устинівської центральної районної лікарні (примірна форма № КБ-2в).

У подальшому, між Замовником Устинівською ЦРЛ в особі виконуючого обов`язки головного лікаря ОСОБА_9 і фізичною особою підприємцем ОСОБА_4 складено та підписано акт № 18 від 13 грудня 2012 року здачі-прийняття робіт за вищевказаним договором та надано рахунок-фактуру № 22 від 13 грудня 2012 року. На підставі платіжного доручення від 12 березня 2013 року № 2 здійснено перерахування коштів у сумі 10569,00 грн на розрахунковий рахунок фізичної особи підприємця ОСОБА_4 № НОМЕР_1 за виконану роботу з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт Підрядником 2.

Відповідно до висновку судового експерта за результатами проведення судової будівельно-технічної експертизи від 29 січня 2016 року № 718, 719 встановлено завищення виконаних робіт з реконструкції системи опалення центральної районної лікарні смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 12 Кіровоградської області по прямих витратах на суму 121959,00 грн. Загальна сума завищень з урахуванням загальновиробничих витрат, прибутку, адміністративних витрат та податку на додану вартість складає 217241,80 грн з ПДВ. Фактично завищені роботи, які зазначені у виконавчій документації, а саме: використання будівельних матеріалів «Лотки пластикові» та об`єми робіт по «Прокладанні електротехнічних коробів»; використання будівельних матеріалів «Бокс КМПн» та об`єми робіт по «Монтажу боксу для автоматичного вимикача»; використання будівельних матеріалів «Вимикач автоматичний», та об`єми робіт по «Установленню вимикачів, перемикачів пакетних...»; використання будівельних матеріалів «Кабель» та об`єми робіт по «Прокладання кабелів перерізом до 10 мм2...».

Внаслідок недотримання вимог ДБН Д.1.1-1-2000 та внесення до актів виконаних робіт недостовірної інформації завищено вартість виконаних робіт з реконструкції системи опалення центральної районної лікарні смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 12 Кіровоградської області на суму 217241.80 грн з ПДВ.

Таким чином, інженер з технічного нагляду фізична особа підприємець ОСОБА_4 , будучи службовою особою, неналежно виконуючи свої службові обов`язки через несумлінне ставлення до них, діючи самовпевнено, достовірно не пересвідчившись у повноті та вартості виконання підрядних будівельних робіт з реконструкції системи опалення центральної районної лікарні смт. Устинівка, вул. Ювілейна, 17 вказаних: в акті № 1 прийому виконаних підрядних робіт за вересень 2012 року; довідці про вартість виконаних підрядних робіт за вересень 2012 року; акті без номера прийому виконаних підрядних робіт за листопад 2012 року; довідці про вартість виконаних підрядних робіт за листопад 2012 року, згідно з якими ТОВ «Консалтинг ЛТД» було виконано підрядні роботи на загальну суму 594724,80 грн, що не відповідало дійсності, власноручно підписавши вказані документи у зв`язку з чим безпідставно погодила обсяги та якість робіт, що не виконувались підрядником, які безпідставно включені до актів Ф КБ-2в та оплачені за рахунок бюджетних коштів, внаслідок чого через свою недбалість, заподіяла інтересам держави шкоду на загальну суму 217241,80 грн, яка відповідно до ч. 3 примітки до ст. 364 КК України є істотною шкодою (у двісті п`ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян).

Обвинуваченою ОСОБА_4 та захисником ОСОБА_5 заявлено клопотання про закриття цього кримінального провадження у зв`язку із закінченням строків давності з тих підстав, що тепер сплили строки давності за вчиненими злочинами, обвинувачена не ухилялась від слідства, нових злочинів середньої тяжкості, тяжких чи особливо тяжких не вчиняла, не має судимості, відповідно є підстави для її звільнення від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження. Обвинувачена усвідомлює, що закриття провадження за цих обставин є з нереабілітуючих підстав.

У судовому засідання обвинувачена ОСОБА_4 та її захисник ОСОБА_5 подане клопотання підтримали, просили його задовольнити.

Прокурор ОСОБА_3 у судовому засіданні не заперечував проти закриття кримінального провадження у зв`язку із закінченням строків давності.

Суд, заслухавши пояснення учасників кримінального провадження, дійшов до такого висновку.

Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 284 КПК України кримінальне провадження закривається судом у зв`язку зі звільненням особи від кримінальної відповідальності.

За змістом ст. 49 КК України особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з дня вчинення нею злочину і до дня набрання вироком законної сили минули такі строки: два роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання менш суворе, ніж обмеження волі; три роки - у разі вчинення злочину невеликої тяжкості, за який передбачене покарання у виді обмеження або позбавлення волі; п`ять років - у разі вчинення злочину середньої тяжкості; десять років - у разі вчинення тяжкого злочину; п`ятнадцять років - у разі вчинення особливо тяжкого злочину. Перебіг давності зупиняється, якщо особа, що вчинила злочин, ухилилася від досудового слідства або суду. У цих випадках перебіг давності відновлюється з дня з`явлення особи із зізнанням або її затримання. У цьому разі особа звільняється від кримінальної відповідальності, якщо з часу вчинення злочину минуло п`ятнадцять років. Перебіг давності переривається, якщо до закінчення зазначених у частинах першій та другій цієї статті строків особа вчинила новий злочин середньої тяжкості, тяжкий або особливо тяжкий злочин. Обчислення давності в цьому разі починається з дня вчинення нового злочину. При цьому строки давності обчислюються окремо за кожний злочин.

Злочини, передбачені ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України згідно зі ст. 12 КК України є злочинами невеликої та середньої тяжкості.

Отже для звільнення особи від кримінальної відповідальності за вищезазначені злочини необхідно, щоб з часу їх вчинення минуло три та п`ять років.

Зі змісту пред`явленого обвинувачення вбачається, що діяння у вчиненні яких ОСОБА_4 обвинувачується у цьому кримінальному провадженні мали місце у 2012 році, відповідно з часу вчинення діянь минуло п`ять років.

Матеріали кримінального провадження не містять будь-якої інформації, що стосується ухилення обвинуваченої від досудового розслідування або суду, а також вчинення нового злочину середньої тяжкості, тяжкого або особливо тяжкого злочину.

Учасники кримінального провадження не заперечують щодо закриття кримінального провадження у зв`язку із закінченням строків давності, обвинувачена розуміє, що закриття кримінального провадження за цих обставин є з нереабілітуючих підстав.

Отже, у сукупності всі обставини, що дають суду дійти висновку про наявність підстав для прийняття рішення про звільнення ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності та закриття кримінального провадження.

За змістом ч. 9 ст. 100 КПК України питання про долю речових доказів і документів, які були надані суду, вирішується судом під час ухвалення судового рішення, яким закінчується кримінальне провадження. Такі докази і документи повинні зберігатися до набрання рішенням законної сили. При цьому документи, що є речовими доказами, залишаються в матеріалах кримінального провадження протягом усього часу їх зберігання.

У цьому кримінальному провадженні речовими доказами є документи, що відповідно підлягають залишенню в матеріалах кримінального провадження.

Цивільний позов у кримінальному провадженні не пред`являвся. Процесуальні витрати відсутні.

На підставі викладеного, керуючись ст. 49 КК України, ст. 284 КПК України,

УХВАЛИВ:

Звільнити ОСОБА_4 від кримінальної відповідальності за ч. 1 ст. 367, ч. 2 ст. 367 КК України згідно зі ст. 49 КК України у зв`язку із закінченням строків давності, а кримінальне провадження закрити.

Документи, що є речовими доказами у кримінальному провадженні, залишити при матеріалах кримінального провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу може бути подана протягом семи днів до Апеляційного суду Кіровоградської області через Долинський районний суд Кіровоградської області.

Суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.08.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75821974
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —404/5525/16-к

Ухвала від 06.08.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 06.08.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 09.07.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 29.05.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 27.03.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 12.01.2018

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 26.10.2017

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 23.10.2017

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 04.07.2017

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

Ухвала від 02.03.2017

Кримінальне

Долинський районний суд Кіровоградської області

Баранський Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні