Рішення
від 13.08.2018 по справі 826/2581/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

13 серпня 2018 року № 826/2581/18

Окружний адміністративний суд міста Києва, у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення (виклику) сторін адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Агрініс до Головного управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Херсонській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: ОСОБА_1 про визнання протиправною та скасування реєстрації, -

В С Т А Н О В И В:

До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось товариство з обмеженою відповідальністю Агрініс (далі також - ТОВ Агрініс , позивач) до Головного управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Херсонській області (далі також - ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області, відповідач), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмету спору: ОСОБА_1 (далі також - ОСОБА_1, третя особа), в якому позивач просить суд визнати протиправною та скасувати проведену 26 травня 2017 року відповідачем реєстрацію:

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2004 року випуску, заводський номер НОМЕР_17; реєстраційний номер НОМЕР_18, свідоцтво Серія НОМЕР_19;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2002 року випуску, заводський номер НОМЕР_20; реєстраційний номер НОМЕР_21, свідоцтво Серія НОМЕР_22;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8520, 2005 року випуску, заводський номер НОМЕР_23; реєстраційний номер НОМЕР_24, свідоцтво Серія НОМЕР_25;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 6910, 2001 року випуску, заводський номер НОМЕР_26; реєстраційний номер НОМЕР_27, свідоцтво Серія НОМЕР_28.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає про те, що відповідач здійснив реєстрацію вказаних вище тракторів всупереч норм чинного законодавства, на підставі недостовірних документів та в період дії ухвали суду про накладення арешту на таке майно.

ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області в своєму відзиві просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог, оскільки реєстрація сільськогосподарської техніки була здійснена на підставі, у межах повноважень та у спосіб визначений, зокрема, наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 644 від 22 листопада 2011 року.

ОСОБА_1 надано суду письмові пояснення, в яких третя особа просить суд задовольнити позовні вимоги.

Враховуючи предмет та підстави позову, суд не знайшов підстав для залучення до участі у справі в якості співвідповідача Головне управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Рівненській області.

Оцінивши належність, допустимість і достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок наявних у матеріалах справи доказів у їх сукупності, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Матеріалами справи встановлено, що ТОВ Агрініс , код ЄДРПОУ 40248497, знаходиться за адресою: 01001, місто Київ, провулок Музейний, будинок 2, літера В та займається сільським господарством, зокрема, вирощуванням зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур (КВЕД 01.11).

Згідно протоколу № 16/11-2016/1 загальних зборів учасників ТОВ Агрініс від 16 листопада 2016 року, учасником позивача визначено Компанію ФОКСЛІ МЕНЕДЖМЕНТ (FOXLEY MANAGEMENT LTD), кінцевим бенефіціарним власником якої є ОСОБА_2

13 квітня 2017 року приватним нотаріусом Разумовою Ольгою Іванівною були проведені реєстраційні дії № 10701050012066844, відповідно до яких єдиним учасником ТОВ Агрініс стала компанія ТАЙЛЛЕКС КОММЕРС ЛТД (TILLAX СOMMERCE LTD), кінцевий бенефіціарний власник (контролер) - ОСОБА_4.

Наказом Міністерства юстиції України від 21 квітня 2017 року № 1325/5 Про скасування реєстраційної дії у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , зокрема, задоволено скаргу ОСОБА_2 та скасовано державну реєстрацію у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 13 квітня 2017 року № 10701050012066844 Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи , проведену приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Разумовою О.І. стосовно ТОВ Агрініс (код ЄДРПОУ 40248497).

Проколом загальних зборів учасників ТОВ Агрініс від 22 квітня 2017 року № 2207-17, вирішено погодити вихід зі складу учасників товариства Компанії ФОКСЛІ МЕНЕДЖМЕНТ (FOXLEY MANAGEMENT LTD) та вхід до складу учасників товариства Компанії ОСОБА_5.

26 квітня 2017 року була проведена державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи ТОВ Агрініс , номер запису № 10701070077066844, відповідно до якої відчужено частку розміром 100 %, яка належить FOXLEY MANAGEMENT LTD на користь ОСОБА_5

25 травня 2017 року державним реєстратором Мельніковою Н.С. було проведено дві реєстраційні дії № 10701050023066844 та № 10701070022066844 якими, зокрема, визначено Компанію ФОКСЛІ МЕНЕДЖМЕНТ (FOXLEY MANAGEMENT LTD) власником позивача.

Водночас, рішенням Господарського суду міста Києва від 24 липня 2017 року по справі № 910/8796/17, яке набрало законної сили 11 серпня 2017 року, визнано недійсним рішення загальних зборів ТОВ Агрініс (01001, місто Київ, провулок Музейний, будинок 2, літера В, ідентифікаційний код 40248497), оформлені протоколом № 2204-17 від 22 квітня 2017 року.

Ухвалою Печерського районного суду міста Києва від 04 травня 2017 року по справі № 757/24754/17-к накладено арешт на майно, а саме:

- автотранспортний засіб марки CHEVROLET NIVA, 2016 року випуску, державний номер НОМЕР_1, номер кузова НОМЕР_2, номер двигуна НОМЕР_3, зареєстрований за ТОВ Агрініс 29 квітня 2016 року;

- автотранспортний засіб марки ГАЗ 33021, 2000 року випуску, державний номер НОМЕР_4, номер кузова НОМЕР_5, номер шасі НОМЕР_29, номер двигуна НОМЕР_6, зареєстрований за ТОВ Агрініс 28 вересня 2016 року;

- автотранспортний засіб марки ГАЗ 330232-14, 2008 року випуску, державний номер НОМЕР_7, номер кузова НОМЕР_8, номер шасі НОМЕР_30, номер двигуна НОМЕР_9, зареєстрований за ТОВ Агрініс 11 жовтня 2016 року;

- автотранспортний засіб марки ГАЗ 33023, 2006 року випуску, державний номер НОМЕР_10, номер кузова НОМЕР_11, номер шасі НОМЕР_31, номер двигуна НОМЕР_12, зареєстрований за ТОВ Агрініс 12 жовтня 2016 року;

- автотранспортний засіб марки КАМАЗ 43101, 1992 року випуску, державний номер НОМЕР_32, номер шасі НОМЕР_33, номер двигуна НОМЕР_13, зареєстрований за ТОВ Агрініс 16 березня 2017 року;

- трактор колісний марка JOHN DEERE модель 8420, 2004 року випуску, заводський номер НОМЕР_17;

- трактор колісний марка JOHN DEERE модель 8420, 2002 року випуску, заводський номер НОМЕР_34, номер двигуна НОМЕР_14;

- трактор колісний марка JOHN DEERE модель 8520, 2005 року випуску, Заводський номер НОМЕР_35;

- трактор колісний марка JOHN DEERE модель 6910, 2001 року випуску, реєстраційний номер НОМЕР_15, заводський номер НОМЕР_26, номер двигуна НОМЕР_16;

- дискова борона, марка AMAZONEN-WERKE, модель CATROS PLUS 6001-2, заводський номер НОМЕР_36, Рік випуску 2011;

- дискова борона, марка AMAZONEN-WERKE, модель CATROS 7500, заводський номер НОМЕР_37, Рік випуску 2006;

- оприскувач причіпний, марка AMAZONEN-WERKE, модель UX5200, заводський номер НОМЕР_38, рік випуску 2009;

- розкидач міндобрив, марка AMAZONEN-WERKE, модель ZGB 7001, номер шасі 9905949;

- сівалка, марка JOHN DEERE, модель 1780, Заводський номер НОМЕР_39, Рік випуску 1997;

- сівалка, марка JOHN DEERE, модель 1780, Заводський номер НОМЕР_40, Рік випуску 1997;

- сівалка, марка JOHN DEERE, модель 1780, Заводський номер НОМЕР_41, Рік випуску 2001.

Зазначена ухвала суду підлягає негайному виконанню.

22 травня 2017 року ОСОБА_1 звернувся до ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області із заявами, в яких просив здійснити реєстрацію зазначених вище чотирьох тракторів колісних марки JOHN DEERE.

До таких заяв третьої особою було додано: свідоцтва про реєстрацію машини НОМЕР_42 від 23 вересня 2016 року, НОМЕР_43 від 25 травня 2016 року, НОМЕР_44 від 23 вересня 2016 року, НОМЕР_45 від 13 травня 2016 року; висновки спеціаліста АО № 205657 , № 205655 , № 205656 , № 205654 від 15 травня 2017 року; транзитні номери НОМЕР_50, НОМЕР_51, НОМЕР_52, НОМЕР_53; договори купівлі-продажу №№ 16/34, 16/32, 16/33, 16/31 від 15 травня 2017 року; акти приймання-передавання від 15 травня 2017 року; договори комісії №№ 16/34, 16/32, 16/33, 16/31 від 15 травня 2017 року; акти технічного стану №№ 16/34, 16/32, 16/33, 16/31 від 15 травня 2017 року; копію паспорту та картки фізичної особи - платника податків про присвоєння ідентифікаційного номера

На підставі заяв ОСОБА_1 ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області 26 травня 2017 року було здійснено реєстрацію: трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2004 року випуску, заводський номер НОМЕР_17; реєстраційний номер НОМЕР_18, свідоцтво Серія НОМЕР_19; трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2002 року випуску, заводський номер НОМЕР_20; реєстраційний номер НОМЕР_21, свідоцтво Серія НОМЕР_22; трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8520, 2005 року випуску, заводський номер НОМЕР_23; реєстраційний номер НОМЕР_24, свідоцтво Серія НОМЕР_25; трактора колісного марка JOHN DEERE модель 6910, 2001 року випуску, заводський номер НОМЕР_26; реєстраційний номер НОМЕР_27, свідоцтво Серія НОМЕР_28, які належать ТОВ Агрініс .

Незгода із реєстрацією сільськогосподарської техніки обумовила позивача на звернення до суду із даним позовом.

Надаючи оцінку спірними правовідносинам, що виникли між сторонами суд виходить з наступного.

Згідно ч. 2 статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Процедуру приймання, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків Державною інспекцією сільського господарства України та її територіальними органами (далі - інспекція) щодо відомчої реєстрації, тимчасової реєстрації, перереєстрації (далі - реєстрація) та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (далі - машина) регулює Порядок роботи, пов'язаної з реєстрацією та зняттям з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затверджений Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 22 листопада 2011 року № 644 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2011 року за № 1491/20229 (далі також - Порядок № 644).

Згідно п. 3.1 Порядку № 644 реєстрація машин проводиться державними інспекторами інспекцій відповідно до вимог Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2009 N 694 (далі - Порядок реєстрації).

Документами, що підтверджують право власності або правомірність використання машини, можуть бути будь-які з нижченаведених (оригінали або завірені в установленому порядку копії):

довідка-рахунок (оригінал), видана суб'єктом господарювання, що здійснив реалізацію машини та складових частин, що мають ідентифікаційні номери;

акт приймання-передачі (оригінал) машини, виданий підприємством - виробником машини, чи складових частин, що мають ідентифікаційні номери;

митна декларація на паперовому носії або її копія, засвідчена в установленому порядку, або електронна митна декларація, або уніфікована митна квитанція МД-1 - для машин, що ввезені на митну територію України та реєструються вперше;

рішення суду або його копія, завірена в установленому порядку;

договір купівлі-продажу, міни, дарування, договір між співвласниками про порядок володіння та користування спільним майном, заповіт;

свідоцтво про право власності на частку в спільному майні подружжя;

рішення уповноваженого органу про відчуження машин;

рішення зборів співвласників (витяг з протоколу) про надання повноваження особі представляти інтереси співвласників, засвідчена в установленому порядку згода співвласників, якщо машина перебуває у власності кількох осіб (співвласників) та реєструється за одним із них;

рішення господарського товариства для машини, що повертається особі у зв'язку з її виходом з господарського товариства та реєструється за нею;

згода батьків (усиновлювачів, опікуна, піклувальника), яка засвідчується нотаріально, для машини, що належить неповнолітній або малолітній особі та реєструється за такою особою;

документи, що підтверджують правомірність придбання основних складових частин (вузлів і агрегатів) (накладна, довідка-рахунок тощо), необхідних для складення машини, акта про присвоєння ідентифікаційного номера в разі, якщо машина переобладнана або самостійно складена.

Також до заяви додаються: документи, що підтверджують сплату передбачених законодавством податків, а також зборів за послуги, що надаються інспекцією; для фізичних осіб - копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за винятком фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті); документ, що посвідчує уповноважену особу власника та його повноваження (у разі потреби), а при зверненні фізичної особи, уповноваженої в установленому порядку власником машини здійснювати реєстрацію та зняття з обліку машини, обов'язково подається довіреність або її копія, завірена в установленому порядку; свідоцтво про реєстрацію машини з відміткою про її зняття з обліку попереднім власником (якщо машина перебувала в експлуатації та була зареєстрована в інспекції чи іншому державному органі); акт про присвоєння ідентифікаційного номера (у разі реєстрації машини, якій ідентифікаційний номер присвоєно, відповідно до пункту 14 Порядку реєстрації); висновок атестованого спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації (додаток 1) (далі - висновок); Інформація щодо поставлених бланків висновків, а саме дата і номер бланка та найменування суб'єкта господарювання, що здійснює перевірку відповідності ідентифікаційних номерів машини і супровідних документів на предмет фальсифікації, заноситься до УАЕОС; висновок про відповідність; сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання відповідності, видане або визнане центральним органом виконавчої влади з питань технічного регулювання або акредитоване в установленому порядку органом із сертифікації, який уповноважений на здійснення цієї діяльності в законодавчо регульованій сфері (для машин, що підлягають сертифікації); документи, що підтверджують використання та зберігання машини у відокремленому підрозділі або право власності на земельну ділянку чи на користування нею, в разі реєстрації машини за її місцезнаходженням (у разі потреби).

Згідно п. 3.3 Порядку № 644 державним інспектором проводиться перевірка документів, які подаються до інспекції для проведення реєстрації машини.

Положеннями п. 3.5 Порядку № 644 визначено, що у разі перебування машини за межами району (міста), де проводилась її реєстрація (тимчасова реєстрація), огляд машини здійснюється державним інспектором у районі, в якому машина перебуває тимчасово, про що складається акт огляду машини, яка знаходиться за межами району (міста), де проводилась її реєстрація, перереєстрація або зняття з обліку, проводиться заміна документів (свідоцтва про реєстрацію машини, талона тимчасового обліку машини) (далі - акт огляду).

Відповідно до п. 2 Порядку відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 липня 2009 року № 694 (далі також - Порядок № 694), реєстрація та зняття з обліку машин проводяться державними інспекціями сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах (далі - інспекції).

До проведення реєстрації, тимчасової реєстрації (крім реєстрації, тимчасової реєстрації нових машин, які не були зареєстровані інспекціями), перереєстрації, зняття з обліку (крім зняття з обліку машини у зв'язку з вибракуванням), оформлення акта про присвоєння ідентифікаційного номера машини та видачі власнику машини або іншій особі, яка використовує її на законних підставах (далі - власник), дублікатів реєстраційних документів або номерних знаків спеціалістами з проведення обстеження машини на відповідність її ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації, які пройшли підготовку для провадження такого виду діяльності, проводиться дослідження таких машин.

Реєстрація та зняття з обліку машин здійснюються після отримання власником відповідного висновку спеціаліста з проведення обстеження машини на відповідність ідентифікаційних номерів і супровідних документів на предмет фальсифікації (далі - висновок спеціаліста) за встановленою Мінагрополітики формою.

Положеннями п. 10 Порядку № 694 передбачено, що у реєстрації машини може бути відмовлено:

1) якщо машина: не знята з обліку попереднім власником в інспекції чи іншому державному органі, за винятком випадків, передбачених законодавством; не має ідентифікаційного номера;

2) у разі коли документи: подано не в повному обсязі; викладено іноземною мовою без додатка засвідченого в установленому порядку перекладу на державну мову; копії яких не засвідчені в установленому порядку; оформлено з іншими порушеннями закону;

2-1) якщо: у висновку спеціаліста зазначено, що на машині знищені або підроблені, або сфальсифіковані ідентифікаційні номери складових частин (вузлів і агрегатів); машини ввезені на територію України без відповідного їх митного оформлення або із сфальсифікованими документами митного оформлення, про що зазначено у висновку спеціаліста;

3) в інших випадках, передбачених законом.

Реєстрація машини може також скасовуватися в інших випадках, передбачених законом, зокрема за рішенням суду. Скасування реєстрації машин оформляється наказом інспекції (п. 11 Порядку № 694).

Відповідно до п. 21 Порядку № 694 забороняється знімати з обліку машину, щодо якої в установленому порядку повідомлено про накладення арешту або заборону зняття її з обліку.

Під час розгляду справи судом встановлено, що станом на 26 травня 2017 року, коли відповідачем була поведена оскаржувана реєстрація вказаних вище тракторів діяла ухвала Печерського районного суду міста Києва від 04 травня 2017 року по справі № 757/24754/17-к про арешт такого майна.

Згідно ч. 1 статті 170 Кримінального процесуального кодексу України, арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.

Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження. Слідчий, прокурор повинні вжити необхідних заходів з метою виявлення та розшуку майна, на яке може бути накладено арешт у кримінальному провадженні, зокрема шляхом витребування необхідної інформації у Національного агентства України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, інших державних органів та органів місцевого самоврядування, фізичних і юридичних осіб.

Таким чином, у державного інспектора були відсутні підстави для вчинення оскаржуваної реєстрації в період дії ухвали слідчого судді, якою заборонено вчиняти будь-які дії з відчуження арештованого майна.

Крім того, з доданих до заяв від 22 травня 2017 року ОСОБА_1 висновків спеціаліста ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області АО № 205657 , № 205655 , № 205656 , № 205654 від 15 травня 2017 року, вбачається, що на момент огляду машини комплектні; обліково-ідентифікаційні таблички в наявності; ознак фальсифікації та механічного втручання не виявлено; заводський номер та номер двигуна відповідають поданим реєстраційним і супровідним документам; реєстраційні та супровідні документи відповідають встановленим формам; ознак фальсифікації не виявлено.

У той же час, як було зазначено позивачем та не спростовано ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області трактори, які були предметом оскаржуваної реєстрації фактично знаходились у селі Покришів, Брусилівського району, Житомирської області та згідно наявного в матеріалах справи протоколу виконання ухвали про арешт майна, складеного 24 травня 2017 року вилучені слідчим в рамках кримінального провадження № 42017101060000084 та передані на зберігання ОСОБА_7 (після передачі фактично перебувають у Фастівському районі Київської області).

Більш того, як зазначив у своїх письмових поясненнях ОСОБА_1, у травні 2017 року трактори знаходились в Житомирській області, відповідно посадові особи відповідача не здійснювали та не могли здійснювати та складати відповідні висновки експерта. Під час проведення оскаржуваних реєстраційних дій використовувався висновок атестованого експерта, який був складений без фізичного огляду та дослідження тракторів.

Виходячи з наведеного у сукупності, суд дійшов висновку про проведення 26 травня 2017 року відповідачем реєстрації чотирьох колісних марки JOHN DEERE, реєстраційні номери НОМЕР_18, НОМЕР_21, НОМЕР_24, НОМЕР_27 без належного дослідження таких машин, з порушенням норм Порядку № 644 та Порядку № 694, а тому така реєстрація визнається протиправною та такою, що підлягає скасуванню.

Відповідно до статті 244 КАС України, під час ухвалення рішення суд вирішує, зокрема:

1) чи мали місце обставини (факти), якими обґрунтовувалися вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;

2) чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються такими засобами: письмовими, речовими і електронними доказами; висновками експертів; показаннями свідків (чч. 1 та 2 статті 72 КАС України).

Згідно положень статті 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Жодні докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Частинами 1 та 2 статті 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

В ході розгляду справи відповідачем не доведено правомірності вчинених ним реєстраційних дій.

Отже, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України, матеріалів справи, обґрунтованості аргументів сторін та третіх осіб, суд приходить до висновку про те, що вимоги позивача підлягають задоволенню.

Враховуючи положення ч. 1 статті 139 КАС України, суд присуджує на користь позивача судові витрати у розмірі 7 048, 00 за рахунок бюджетних асигнувань ГУ Держпродсподивслужби в Херсонській області.

Керуючись статтями 72-73, 76-77, 139, 143, 243-246, 255 КАС України, -

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Агрініс -задовольнити.

Визнати протиправною та скасувати проведену 26 травня 2017 року Головним управлінням Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Херсонській області реєстрацію:

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2004 року випуску, заводський номер НОМЕР_17; реєстраційний номер НОМЕР_18, свідоцтво Серія НОМЕР_19;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8420, 2002 року випуску, заводський номер НОМЕР_20; реєстраційний номер НОМЕР_21, свідоцтво Серія НОМЕР_22;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 8520, 2005 року випуску, заводський номер НОМЕР_23; реєстраційний номер НОМЕР_24, свідоцтво Серія НОМЕР_25;

- трактора колісного марка JOHN DEERE модель 6910, 2001 року випуску, заводський номер НОМЕР_26; реєстраційний номер НОМЕР_27, свідоцтво Серія НОМЕР_28.

Стягнути на користь товариства з обмеженою відповідальністю Агрініс за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Херсонській області судові витрати у розмірі 7 048, 00 грн. (сім тисяч сорок вісім гривень).

Стягувачем за даним рішенням є товариство з обмеженою відповідальністю Агрініс , код ЄДРПОУ 40248497, місцезнаходження: 01001, місто Київ, провулок Музейний, будинок 2, літера В.

Боржником за даним рішенням є Головне управління Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в Херсонській області, код ЄДРПОУ 40408678, місцезнаходження: 73000, місто Херсон, вулиця перекопська, будинок 17.

Рішення суду, відповідно до ч. 1 статті 255 КАС України, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів за правилами, встановленими статтями 293-297 КАС України.

Відповідно до п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення КАС України в редакції Закону №2147-VIII, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Суддя Є.В. Аблов

Дата ухвалення рішення13.08.2018
Оприлюднено14.08.2018
Номер документу75830862
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною та скасування реєстрації

Судовий реєстр по справі —826/2581/18

Рішення від 13.08.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 24.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 21.02.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні