ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
15 серпня 2018 року м. Київ № 826/12870/18
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Кармазін О.А., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами
Товариства з обмеженою відповідальністю Ділмас до Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними та скасування рішень, зобов'язання вчинити певні дії,- В С Т А Н О В И В:
Товариство з обмеженою відповідальністю Ділмас (01042, м. Київ, вул. Філатова, 10-а, офс 3/23, код ЄДРПОУ: 38926079) звернулось до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Головного управління ДФС у м. Києві (04655, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19, код ЄДРПОУ: 39439980), в якому просить:
визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у м. Києві від 05.04.2018 № 635141/38926079 про відмову в реєстрації податкової накладної від 28.11.2017 № 1808 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
зобов'язати ГУ ДФС в м. Києві зареєструвати податкову накладну від 28.11.2017 № 1808 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у м. Києві від 05.04.2018 № 635134/38926079 про відмову в реєстрації податкової накладної від 14.11.2017 № 767 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
зобов'язати ГУ ДФС в м. Києві зареєструвати податкову накладну від 14.11.2017 № 767 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
визнати протиправним та скасувати рішення комісії ГУ ДФС у м. Києві від 05.04.2018 № 635138/38926079 про відмову в реєстрації податкової накладної від 21.11.2017 № 1162 в Єдиному реєстрі податкових накладних;
зобов'язати ГУ ДФС в м. Києві зареєструвати податкову накладну від 21.11.2017 № 1162 в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Вирішуючи питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі, суддя виходить з наступного.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу.
Так, відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
Разом з тим, згідно з п. 9 ч. 1 ст. 4 КАС України відповідач - суб'єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Приписами п. 19 ч. 1 ст. 4 КАС України визначено, що індивідуальний акт - акт (рішення) суб'єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Положеннями ч. 1 ст. 5 КАС України передбачено, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист, зокрема, шляхом визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень.
Як видно з матеріалів позовної заяви, зокрема, з квитанцій № 1, податкові накладні від 14.11.2017 № 767, від 21.11.2017 № 1162 та від 28.11.2017 № 1808 надіслані позивачем до центрального рівня ДФС України, за результатами яких прийнято рішення комісії, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 05.04.2018 № 635141/38926079, № 635134/38926079 та № 635138/38926079 про відмову в реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Більш того, зі змісту позовної заяви видно, що позивач не погоджується з рішеннями комісії ДФС України та просить визнати їх протиправними та скасувати.
При цьому, в якості відповідача позивачем визначено Головне управління ДФС у м. Києві, в той же час, як акт індивідуальної дії (оскаржувані рішення) прийнято ДФС України.
Таким чином, позивачу необхідно вказати належного відповідача, або уточнити позовні вимоги.
Крім того, згідно з ч. 3 ст. 55 КАС України юридична особа, суб'єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Так, з матеріалів позовної заяви видно, що остання підписана від імені директора ОСОБА_1, проте доказів діяти від імені ТОВ Ділмас відповідно до закону, статуту, положення, матеріали позовної заяви не містять.
Наведене вище у сукупності свідчить про недотримання вимог Кодексу адміністративного судочинства України та є недоліками позовної заяви, що в свою чергу створює перешкоди для вирішення питання про наявність підстав для відкриття провадження у справі.
Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб і строк їх усунення, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
Враховуючи вищевикладене, позовна заява підлягає залишенню без руху із встановленням позивачу строку для усунення недоліків шляхом подання до суду (вул. Болбочана Петра, 8, корп. 1, блок А, м. Київ, 01601) протягом 10 днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху:
1) уточнення позовних вимог або визначення належного відповідача;
2) належних доказів на підтвердження повноважень ОСОБА_1 діяти від імені позивача (установчі документи, статут, положення, протокол про обрання, наказ про призначення тощо).
Керуючись статтями 160-162, 169, 241-243, 248 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
У Х В А Л И В:
1. Позовну заяву залишити без руху.
2. Встановити позивачу строк для усунення недоліків - протягом 10 днів з дня вручення ухвали про залишення позовної заяви без руху.
3. Попередити позивача про те, що у випадку неусунення недоліків позовної заяви позовна заява буде повернута йому відповідно до пункту 1 частини третьої статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України.
4. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулась із позовною заявою.
Відповідно до положень ст. 169 та ч. 1 ст. 294 КАС України ухвала про залишення позову без руху не оскаржується.
Відповідно до ч. 2 ст. 256 КАС України ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).
Cуддя О.А. Кармазін
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 15.08.2018 |
Оприлюднено | 15.08.2018 |
Номер документу | 75871433 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Шостий апеляційний адміністративний суд
Файдюк Віталій Васильович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Кармазін О.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні