Рішення
від 10.08.2018 по справі 819/531/18
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/531/18

10 серпня 2018 рокум.Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, у складі головуючої судді Мірінович У.А., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю Добробут про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся у Тернопільський окружний адміністративний суд з позовом до Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Добробут" про визнання протиправними дії відповідача щодо відмови позивачу у встановленні статусу учасника війни та зобов'язання відповідача відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту встановити позивачу статус учасника війни.

В обґрунтування позовних вимог зазначено, що позивач в період з 20.06.2015 по 20.07.2015 перебував в зоні АТО на будівництві інженерних споруд першої лінії оборони в м. Золоте Попаснянського району Луганської області. В зв'язку з наведеним на нього поширюються гарантії щодо захисту соціальних, майнових та інших громадянських прав, передбачених для учасників війни Законом України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту . Тому позивач звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації із заявою про надання йому статусу учасника війни та отримав відмову у зв'язку з відсутністю підтверджуючих документів. Позивач таку відмову відповідача вважає протиправною та грубо порушує його права, що стало підставою для звернення до суду із даним позовом.

Ухвалою Тернопільського окружного адміністративного суду від 27.03.2018 прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження за правилами спрощеного позовного провадження з повідомленням (викликом) сторін та призначено у справі судове зсідання на 26.04.2018.

Ухвалами Тернопільського окружного адміністративного суду від 26.04.2018, 14.05.2018, 24.05.2018, 13.06.2018 відкладено розгляд справи на підставі статті 205 КАС України.

Судове засідання, призначене на 27.07.2018 не проводилося у зв'язку із перебуванням головуючої судді Мірінович У.А. на лікарняному, розгляд справи відкладено на 10.08.2018.

Позивач в судове засідання 10.08.2018 не з'явився, через свого представника подав до суду клопотання в якому просить розглядати справу без його участі у порядку письмового провадження, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце розгляду справи судом. Про причини неявки суд не повідомив, відзив на позовну заяву не подав.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Добробут" у судове засідання, призначене на 10.08.2018 не з'явився, хоча належним чином повідомлявся про дату, час та місце розгляду справи судом. Про причини неявки суд не повідомив.

У зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть учать у справі, суд, керуючись частиною четвертою статті 229 КАС України не здійснював фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу та розглянув дану справу в порядку письмового провадження відповідно до частини дев'ятої статті 205 КАС України.

Дослідивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що ОСОБА_1 з 12.01.2012 працював у товаристві з обмеженою відповідальністю ДОБРОБУД бетонярем, що підтверджується копією трудової книжки позивача серії АК № 514021 (арк. справи 43-44). Наказом № 30 від 19.06.2015 по виробничій діяльності товариства з обмеженою відповідальністю ДОБРОБУД Про організацію та проведення робіт з будівництва інженерних споруд , на виконання доручення голови Тернопільської ОДА № 24 від 25.03.2015, постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 107 Деякі питання забезпечення у 2015 році будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави , ОСОБА_1 (бетоняр), відряджений на будівництво взводних опорних пунктів, з метою зміцнення обороноздатності держави в Луганську область Попаснянський район в м. Золоте де працював в період з 20 червня по 30 липня 2015 року (арк.справи 8).

Згідно посвідчення про відрядження, виданого товариством з обмеженою відповідальністю ДОБРОБУД ОСОБА_1 відряджений до м. Золоте Попаснянського району, термін відрядження 30 днів, з 20 червня до 20 липня 2015 року (арк.справи 9).

Відповідно до довідки № 335 від 20.07.2015, виданої Золотівською міською радою виконавчого комітету Луганської області, позивач перебував в зоні проведення АТО на будівництві інженерних споруд першої лінії оборони в м. Золоте Попаснянського району Луганської області, з 20 червня по 20 липня 2015 року (арк.справи 10).

30.01.2018 позивач звернувся до Управління праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації із заявою про встановлення йому статусу учасника війни (арк. справи 11 (зворот)).

Рішенням комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управління праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації № 1 від 09.02.2018 року позивачу відмовлено у встановленні статусу учасника війни у зв'язку із відсутністю підтверджуючих документів (арк. справи 11).

Не погодившись з таким рішенням позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Визначаючись щодо позовних вимог, суд виходить з того, що відповідно до частини другої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України № 2747-IV від 06.07.2005 (далі - КАС України) у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до статті 8 Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту від 22.10.1993 року № 3551-XII (далі - Закон № 3551-XII ) учасниками війни визнаються військовослужбовці, які в період війни проходили військову службу у Збройних Силах колишнього СРСР, трудівники тилу, а також інші особи, передбачені цим Законом.

Пунктом 13 статті 19 Закон № 3551-XII встановлено, що учасниками війни вважаються працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у порядку, встановленому законодавством, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, у порядку, встановленому законодавством.

Порядок надання статусу учасника війни особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб, терміни їх участі у забезпеченні проведення антитерористичної операції, у забезпеченні здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, а також райони антитерористичної операції визначаються Кабінетом Міністрів України. Райони здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації визначаються відповідно до Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях".

Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 107 Деякі питання забезпечення у 2015 році будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави постановлено делегувати обласним адміністраціям окремі повноваження Міністерства оборони, а саме функції замовника щодо будівництва інженерних споруд. Міністерству оборони разом з Міністерством економічного розвитку і торгівлі, Міністерством інфрастуктури, Міністерством внутрішніх справ, міністерством аграрної політики та продовольства, обласними адміністраціями забезпечити координацію та контроль за матеріально-технічним, фінансовим та соціально-побутовим забезпеченням під час будівництва інженерних споруд.

Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 739 Питання надання статусу - учасника війни деяким особам передбачено покласти на комісії, утворені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26 квітня 1996 року № 458 Про комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту (ЗП України, 1996 р., № 10, ст. 307), розгляд питань про встановлення статусу учасника війни працівникам підприємств, установ та організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції в період її проведення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.96 N 458 Про комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту комісії створюються Урядом Автономної Республіки Крим, обласними, районними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями, виконавчими комітетами Рад і діють при органах праці та соціального захисту населення, які безпосередньо ведуть облік та обслуговують ветеранів війни або розглядають документи з надання встановлених пільг ветеранам війни.

Порядок створення і діяльності комісій щодо встановлення статусу учасника війни працівникам підприємств, установ та організацій, які брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції (або залучалися до її проведення), перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції в період її проведення регламентує Типове положення про комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту , затверджене наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 30 травня 1996 р. N 79 (у редакції наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 6 серпня 2003 р. N 218) та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 4 червня 1996 р. за N 264/1289.

Зокрема, абзацом 4 пункту 1 Положення встановлено, що громадянам, які не є пенсіонерами, або які одержують іншу виплату замість пенсії, статус учасника війни встановлюється комісіями при органах праці та соціального захисту населення за місцем їх проживання.

Встановлення відповідного статусу учасника війни є виключною компетенцією відповідних комісій, які приймають рішення шляхом голосування членів цієї комісії.

Згідно пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 739 та пункту 7-1 Типового положення про комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту , підставою для надання статусу учасника війни працівникам підприємств, установ та організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення, є документи про безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення (витяги з наказів керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки або особи, яка його заміщує, першого заступника чи заступника керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки про залучення до забезпечення проведення антитерористичної операції, витяги з наказів керівника оперативного штабу з управління антитерористичною операцією, його заступників або керівників секторів (командирів оперативно-тактичних угруповань) про підпорядкування керівнику оперативного штабу з управління антитерористичною операцією в районах її проведення), а також інші документи, видані державними органами, підприємствами, установами, організаціями, що містять відомості про безпосередню участь працівника в забезпеченні виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення (витяги з наказів і розпоряджень, посвідчень про відрядження, книг нарядів, матеріалів спеціальних (службових) розслідувань за фактами отримання поранень).

Пунктом 6 Типового положення про комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни відповідно до Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту передбачено, що районні, міські, районні в містах, відомчі комісії зобов'язані уважно вивчити документи, заслухати пояснення громадян, які їх подали, свідків, представників державних органів і громадських організацій, рад ветеранів, дослідити інші докази, надати допомогу громадянам у розшуку документів, інших доказів, необхідних для встановлення статусу учасника війни, та в 10-денний термін з дня подання документів прийняти відповідне рішення, про що інформувати громадянина.

Із наявної в матеріалах справи та дослідженої судом відповіді Тернопільської обласної державної адміністрації на адвокатський запит представника позивача - Вальчук .М.М. від 21.02.2017 № 02-808/16-20, слідує, що в період виконання будівельних робіт заявником в зоні АТО, Тернопільська обласна державна адміністрація не зверталася до Антитерористичного центру при Службі безпеки України та штабу АТО з клопотаннями про залучення конкретних осіб до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення, пов'язаних з будівництвом вказаних об'єктів, оскільки необхідність оформлення документів про безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції у вигляді витягів з наказів керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, для надання статусу учасника війни працівникам підприємств, установ та організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, виникла згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2015 року № 739 Питання надання статусу учасника війни деяким особам , після завершення будівництва та повернення усіх будівельників на місця постійної дислокації. Також зазначено, що Тернопільська обласна державна адміністрація зверталась до Штабу Антитерористичного центру при Службі безпеки України з клопотанням від 13.09.2016 № 01-4597/31-06 про включення позивача до наказу керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України. Крім того відповідні запити були направлені начальнику Генерального штабу-командувачу Збройних Сил України від 27.07.2016 № 01-3877/31-06, начальнику Головного управління оперативного забезпечення Збройних Сил України від 02.11.2016 № 01-5441/18-10 (арк. справи 12-13).

У листі Першого віце-прем'єр-міністра України - Міністра економічного розвитку і торгівлі ОСОБА_2 від 28.10.2016 № 16232/0/2-16 зазначено, що на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 107 за замовленням Тернопільської обласної державної адміністрації у Попаснянському районі Луганської області збудовано чотири інженерні споруди з метою зміцнення обороноздатності держави. Будівництво цих об'єктів здійснювалось підрядними будівельними організаціями області, у тому числі товариством з обмеженою відповідальністю ДОБРОБУД . Після успішного завершення будівництва згаданих фортифікаційних об'єктів частині працівників, які брали безпосередню участь у будівництві та забезпечували будівництво на місці, оформлено витяг з наказу керівника сектору С про прибуття та вибуття, на підставі якого вони отримали статус учасника війни. Документи стосовно будівельників, які працювали на завершальній стадії зазначеного будівництва, були сформовані підрядними організаціями пізніше, після розформування сектору С , внаслідок чого для частини працівників, зокрема позивача, не оформлено відповідного наказу про прибуття та вибуття (арк. справи 14).

Згідно з відомостями, що зазначені у архівній довідці Міністерства оборони України № 179/1/3/129 від 24.03.2017 відповідно до бойового розпорядження штабу Антитерористичної операції на території Донецької та Луганської областей від 23.11.2015 № 4/01345, директиви Генерального штабу Збройних Сил України від 17.11.2015 року ; Д 0015 - ОП, з 16.12.2015 сектор С розформований (арк. справи 15).

На підтвердження факту перебування позивача в зоні АТО на будівництві інженерних споруд першої лінії оборони в м. Золоте Попаснянського району Луганської області свідчить також подяка Тернопільської обласної державної адміністрації від жовтня 2015 року бетоняру Товариства з обмеженою відповідальністю Добробуд м. Тернопіль ОСОБА_1 оголошена за активну громадянську позицію, сумлінну працю, високий професіоналізм та вагомий особистий внесок у будівництво інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави в Луганській області (арк. справи 16).

Також, слід відмітити, що особам, які згідно наказу №30 від 19.06.2018 по виробничій діяльності товариства з обмеженою відповідальністю ДОБРОБУД Про організацію та проведення робіт з будівництва інженерних споруд , на виконання доручення голови Тернопільської ОДА № 24 від 25.03.2015, постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 107 Деякі питання забезпечення у 2015 році будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави , особам, які разом з ОСОБА_1 були відряджені на будівництво взводних опорних пунктів, з метою зміцнення обороноздатності держави в Луганську область Попаснянський район в м. Золоте в період з 20 червня по 30 липня 2015 року було наданно статусу учасника війни (арк.справи 8,78-82).

Так, рішенням Лановецького районного суду Тернопільської області від 01.04.2017 справа №602/159/17, яке набрало законної сили, встановлено безпосереднє залучення ОСОБА_3 до виконань завдань антитереристичної операції в районах її проведення, перебування безпочередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, а саме: у м. Золоте Попаснянського району Луганської області з 20.06.2015 по 20.07.2015 ( посвідчення учасника війни серії В-П №052061 від 14.07.17 . Аналогічного змісту і рішення Збаразького районного суду Тернопільської області від 11.08.2017 у справі №598/562/17, яке набрало законної сили, з приводу ОСОБА_4

Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачений Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

При цьому в силу положень частини 2 статті 77 вказаного Кодексу, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку про протиправність дій відповідача щодо відмови позивачу у наданні статусу учасника війни, оскільки відповідачем не були враховані всі наявні документи, видані державними органами, підприємствами, установами, організаціями, що містять відомості про безпосередню участь позивача в забезпеченні виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення, а саме з 20.06.2015 по 20.07.2015 в зоні АТО на будівництві інженерних споруд першої лінії оборони в м. Золоте Попаснянського району Луганської області, а отже, відповідачем допущено порушення вимог частини другої статті 2 КАС України.

Відповідно до пункту 4 статті 245 КАС України, у випадку, якщо прийняття рішення на користь позивача передбачає право суб'єкта владних повноважень діяти на власний розсуд, суд зобов'язує суб'єкта владних повноважень вирішити питання, щодо якого звернувся позивач, з урахуванням його правової оцінки, наданої судом у рішенні.

Оскільки вирішення питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни та визначення осіб, на яких поширюється чинність Закону України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту щодо надання відповідного статусу є виключною компетенцією відповідних комісій, суд вважає за потрібне позовні вимоги в частині зобов'язання вчинити дії задовольнити шляхом зобов'язання Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації повторно розглянути заяву щодо надання статусу учасника війни ОСОБА_1, з урахуванням висновків суду щодо наявності підстав для надання йому такого статусу.

Відповідно до частини першої статті 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись статтями 139, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позовні вимоги ОСОБА_1 (с. Болязуби, Збаразький район, Тернопільська область, 47381, РНОКПП 282480134) до Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації (майдан ОСОБА_5, 1, м. Збараж, Збаразький район, Тернопільська область, 47302, ЄДРПОУ 03195665), третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю Добробут (вул. Тролейбусна, 11д, м. Тернопіль, 46000, ЄДРПОУ 25345757) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації щодо відмови ОСОБА_1 у встановленні статусу учасника війни.

Зобов'язати Комісію для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації повторно розглянути заяву ОСОБА_1 про надання статусу учасника війни ОСОБА_1 та за результатами розгляду зазначеної заяви прийняти рішення з урахуванням правової оцінки, наданої судом у даному судовому рішенні.

Стягнути на користь ОСОБА_1 (с. Болязуби, Збаразький район, Тернопільська область, 47381, РНОКПП НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Комісії для розгляду питань, пов'язаних із встановленням статусу учасника війни при управлінні праці та соціального захисту населення Збаразької районної державної адміністрації (майдан ОСОБА_5, 1, м. Збараж, Збаразький район, Тернопільська область, 47302, ЄДРПОУ 03195665) сплачений при звернені до суду судовий збір у розмірі 704,80 коп. (сімсот чотири гривні вісімдесят копійок).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 15 серпня 2018 року.

Головуючий суддя Мірінович У.А.

копія вірна

Суддя Мірінович У.А.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.08.2018
Оприлюднено17.08.2018
Номер документу75903273
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/531/18

Рішення від 10.08.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

Ухвала від 27.03.2018

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Мірінович Уляна Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні