ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 серпня 2018 року м. ПолтаваСправа № 816/2235/18
Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Удовіченка С.О., розглянув у письмовому провадженні справу за позовом Головного Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду,-
В С Т А Н О В И В:
27 червня 2018 року Головне Управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Полтавській області звернулося до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області про:
- застосування до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі школи за адресо: Полтавська область, Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки,
- встановлення Нижчебулатецькій загальноосвітній школі I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405) наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користування за призначенням будівлею школи за адресою: Полтавська область, Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 02 липня 2018 року позовну заяву прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі.
В обгрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Нижчебулатецька ЗОШ I-II ступенів при експлуатації будівлі навчального закладу не дотримується вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, що підтверджується матеріалами перевірки, а подальша її експлуатація створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Від представника позивача надійшло клопотання про розгляд справи без його участі в порядку письмового проваджкення (а.с. 53)
Відповідач явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення (а.с. 42).
Відповідач у строк, встановлений частиною першою статті 261 Кодексу адміністративного судочинства України, відзив на позов не надав незважаючи на факт отримання позову та ухвали суду про відкриття провадження у справі.
При цьому 18 липня 2018 року до суду надійшов лист Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області від 16 липня 2018 року №33 в якому в.о. директора ОСОБА_1 зазначив, що на даний час учні у початковій школі відсутні, тому до початку нового 2018-2019 навчального року планується її закриття. Розгляд справи проводити без участі представника (а.с. 38).
Відповідно до приписів частини четвертої статті 229 Кодексу адміністративного судочинства України фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Згідно із частиною дев'ятою статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на відсутність перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, а також зважаючи на неприбуття осіб, які беруть участь у справі, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, та відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, суд вирішив розглядати справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали позовної заяви, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
Нижчебулатецька ЗОШ I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405) зареєстрована в якості юридичної особи в установленому законом порядку (а.с. 47-52), юридична та фактична адреса: Полтавська область, Лубенський район, село Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б.
23 березня 2018 року Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області було видано наказ (з основної діяльності) №106 "Про здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки стосовно об'єктів, що належать та використовуються органами виконавчої влади, адміністраціями, іншими державними органами та органами місцевого самоврядування у квітні 2018 рокук". Зазначеним наказом передбачено у квітні 2018 року провести планові заходи, зокрема, Нижчебулатецької ЗОШ I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (а.с. 15-18).
У період з 24 квітня 2018 року по 27 квітня 2018 року уповноваженою на перевірку посадовою особою провідним інспектором Лубенського РВ ГУ ДСНС України у Полтавській області було здійснено планову перевірку об'єктів Нижчебулатецької ЗОШ I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області за адресою: вул. Садова 1Б, с.Нижній Булатець, Лубенський район, Полтавська область.
27 квітня 2018 року директору Нижчебулатецької загальноосвітньої школи ОСОБА_2 особисто під підпис були вручені акт від 27 квітня 2018 року №33, складений за результатами проведення позапланової перевірки додержання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки (надалі - Акт), та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 27 квітня 2018 року №33 (а.с. 21-28).
Директор Нижчебулатецької загальноосвітньої школи ОСОБА_2 не мав зауважень та заперечень щодо проведеної перевірки та складеного акту перевірки, про що свідчить відповідний запис у розділі "Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеної перевірки та складеного акта перевірки" вказаного Акту.
Описом виявлених порушень вищезазначеного Акту серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, які мають місце у будівлі Нижчебулатецької ЗОШ I-II ступенів, розташованый за адресою: Полтавська обл., Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б, а саме:
- приміщення не обладнані автоматичною пожежною сигналізацією відповідно до вимог Додатку А таблиці А.1 пункт 7.3 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" (пункт 1.2-1.4 розділ V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30 грудня 2014 року №1417, зареєстрованим у Мін'юсті України 05 березня 2015 року за №252/26697,
- не обладнано системою оповіщення про пожежу та управління евакуації людей типу СО 1 приміщення закладу відповідно вимогам ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" (пункт 1.2 розділу V ППБУ, пункт 5.1 таблиці Б1 додатку Б ДБН В.2.5-56-2014 "Системи протипожежного захисту"),
- дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) будівель не оброблено засобами вогнезахисту (пункт 2.5 розділу III ППБУ),
- на вікнах приміщень, де перебувають люди, встановлено грати, які не розкриваються та не знімаються (пункт 2.16 розділ III ППБУ),
- не проведено перевірку пристроїв захисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд" (пункт 1.21 розділ IV ППБУ),
- не проведено технічне обслуговування наявних вогнегасників (пункт 3.17 розділ IV ППБУ),
- з'єднання відгалу та окінцювання жил проводів в будівлі здійснено за допомогою скруток (пункт 1.6 розділ IV ППБУ),
- будівля не забезпечена адресним вказівником (пункт 2.22 розділу III ППБУ),
- не визначено необхідну кількість первинних засобів пожежогасіння, що повинна визначатися окремо для кожного приміщення (пункт 3.8 розділ V ППБУ).
Вважаючи виявлені порушення такими, що створюють загрозу життю та здоров'ю людей, позивач звернувся до суду з адміністративним позовом про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V).
Відповідно до статті 1 Закону Закон № 877-V, державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються шляхом проведення перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та інших дій (стаття 1 Закону № 877-V).
Згідно зі статтею 5 зазначеного Закону № 877-V, органи державного нагляду (контролю) здійснюють планові заходи з державного нагляду (контролю) за умови письмового повідомлення суб'єкта господарювання про проведення планового заходу не пізніш як за десять днів до дня здійснення цього заходу. Повідомлення надсилається рекомендованим листом та/або за допомогою електронного поштового зв'язку або вручається особисто під розписку керівнику чи уповноваженій особі суб'єкта господарювання - юридичної особи, її відокремленого підрозділу, фізичній особі - підприємцю або уповноваженій ним особі.
Відповідно до частини 1 статті 7 Закону № 877-V, для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ (рішення, розпорядження), який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.
Частиною сьомою статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, та визначає повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно зі статтею 66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Також статтею 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами , під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду (частина друга статті 70 Кодексу цивільного захисту України).
Так, враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
У даному разі перевіркою було встановлено, що у будівлі Нижчебулатецької ЗОШ I-II ступенів, розташованої за адресою: Полтавська обл., Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б, відповідачем порушено Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ від 30 грудня 2014 року № 1417.
Згідно пунктів 1,2 Розділу І "Загальні положення", ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Серед порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки мають місце недотримання вимог пункту 1.2-1.4 розділу V, пункту 1.2 розділу V, пункту 2.5 розділу III, пункту 2.16 розділу III, пункту 1.21 розділу IV, пункту 3.17 розділу V, пункту 1.6 розділу IV, пункту 2.22 розділу III. пункту 3.8 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні.
Відповідно до пункту 1.2-1.4 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту". Якщо для захисту окремих пожежонебезпечних ділянок у приміщеннях, які згідно з нормативними документами не підлягають обов'язковому оснащенню автоматичними системами пожежогасіння, застосовують автономні системи пожежогасіння, ці приміщення можуть забезпечуватися первинними засобами пожежогасіння на 50 % їх норм належності для цих приміщень. Проектування, монтування, експлуатування і технічне обслуговування автономних систем пожежогасіння слід здійснювати відповідно до чинних нормативних документів та технічної документації підприємств-виготовлювачів. Підтримання експлуатаційної придатності СПЗ повинно проводитися відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Пунктом 2.5 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що в будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності.
Згідно із пунктом 2.16 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні у разі необхідності встановлення на вікнах приміщень, де перебувають люди, ґрат останні повинні розкриватися, розсуватися або зніматися. Під час перебування в цих приміщеннях людей ґрати мають бути відчинені (зняті).
Пунктом 1.21 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні встановлено, що захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд".
Пунктом 3.17 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні визначено, що технічне обслуговування вогнегасників повинно здійснюватися відповідно до Правил експлуатації вогнегасників, затверджених наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 02 квітня 2004 року №152, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2004 року за № 555/9154, а також ДСТУ 4297-2004 "Технічне обслуговування вогнегасників. Загальні технічні вимоги".
За приписами пункту 1.6 розділу IV Правил пожежної безпеки в Україні з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів мають здійснюватися за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів.
Відповідно до пункту 2.22 розділу III Правил пожежної безпеки в Україні будинки та інші об'єкти мають бути забезпечені адресними вказівниками (назва вулиці, номер будинку), встановленими на фасадах будівель або інших видних місцях і освітлюваними у темний час доби.
Згідно пункту 3.8 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні Необхідна кількість первинних засобів пожежогасіння повинна визначатися відповідальним за пожежну безпеку на об'єкті окремо для кожного поверху та приміщення, а також для етажерок відкритих установок. Якщо в одному приміщенні знаходяться декілька різних за пожежною небезпекою виробництв, не відділених одне від одного протипожежними стінами, то всі ці приміщення повинні забезпечуватись вогнегасниками, пожежним інвентарем та іншими видами засобів пожежогасіння за нормами найбільш небезпечного виробництва.
Суд бере до уваги, що встановлені перевіркою та зафіксовані у акті перевірки №33 від 27 квітня 2018 року порушення наведених вище положень Правил пожежної безпеки в Україні, зумовлюють можливість виникнення пожежі та /або неможливість гасіння пожежі на початковій стадії її виникнення, підвищення протипожежного навантаження, тощо, тобто створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Встановлено, що захід реагування у вигляді повного зупинення об'єкту до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки є доцільним у разі допущення порушень, які реально створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідач відзив на позов або доказів на підтвердження усунення порушень, наведених в акті перевірки від 27 квітня 2018 року №33, не надав.
Частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України встановлено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
У зв'язку із вищевикладеним суд приходить до висновку про необхідність застосування до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі інтернату, розташованої за адресою: Полтавська область, Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б.
Відповідно до частини першої статті 372 Кодексу адміністративного судочинства України, у разі необхідності спосіб, строки і порядок виконання можуть бути визначені у самому судовому рішенні.
З огляду на викладене, суд вважає за можливе встановити порядок виконання судового рішення шляхом заборони Нижчебулатецькій загальноосвітній школі I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області на користування за призначенням будівлею школи за адресою: Полтавська область, Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Полтавській області (код ЄДРПОУ 38610079, адреса місцезнаходження: вул. Маршала Бірюзова, 26/1, м.Полтава, 36007) до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405, вул. Садова, 1Б, с.Нижній Булатець, Лубенський район, Полтавська обл., 37545) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду - задовольнити.
Застосувати до Нижчебулатецької загальноосвітньої школи I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі школи за адресою: Полтавська обл., Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Встановити Нижчебулатецькій загальноосвітній школі I-II ступенів Засульської сільської ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23547405) наступний порядок і спосіб виконання судового рішення - заборонити користування за призначенням будівлею школи за адресою: Полтавська обл., Лубенський район, с.Нижній Булатець, вул. Садова, 1Б.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються у відповідності до пункту 15.5 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України (в редакції Закону України № 2147-VIII від 03 жовтня 2017 року).
Суддя С.О. Удовіченко
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2018 |
Оприлюднено | 21.08.2018 |
Номер документу | 75955819 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
С.О. Удовіченко
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні