Постанова
від 26.06.2018 по справі 752/2992/18
ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Справа № 752/2992/18

Провадження №: 3/752/5411/18

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26.06.2018 року суддя Голосіївського районного суду м. Києва Рудик І. В., розглянувши матеріали, які надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності за 1 статті 163-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення ОСОБА_1, громадянки України, працюючої керівником ТОВ Укрскалбуд (код ЄДРПОУ 34348386, м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 41), РНОКПП НОМЕР_1, проживаючої за адресою: АДРЕСА_1.-

в с т а н о в и в :

Згідно з даними протоколу про адміністративне правопорушення № 191/26-15-12-08-22/08 від 05.02.2018 року при проведенні камеральної перевірки ТОВ Укрскалбуд (код ЄДРПОУ 34348386, м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 41) при проведенні камеральної перевірки даних, в уточненій податковій декларації з податку на прибуток за три квартали 2017 року було встановлено, що ОСОБА_3 будучи керівником порушила ведення податкового обліку, чим вчинила правопорушення передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Відповідно до ч. 1 ст. 256 КУпАП в протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складання, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням завдано матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Згідно п. 9 роз. 2 Інструкції з оформлення органами доходів і зборів матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України від 02.07.2016 року № 566, протокол складається у двох примірниках, що підписуються посадовою особою, яка склала такий протокол, та особою, яка притягається до адміністративної відповідальності, а також свідками і понятими, якщо такі є.

Відповідно до ч. ч. 2, 3, 4 ст. 256 КУпАП протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені ст. 268 КУпАП, про що робиться відмітка у протоколі.

Разом з тим, як вбачається з матеріалів справи про адміністративне правопорушення, в матеріалах справи відсутні дані, що ОСОБА_3 було вручено під розписку копію протоколу про адміністративне правопорушення на виконання вимог ч. 2 ст. 254 КУпАП.

В порушення вищевказаних норм, працівники ГУ ДФС, склали протокол у відсутність ОСОБА_3 відповідний протокол останній не надано для ознайомлення та підписання, не вручено один примірник протоколу та не роз'яснено права і обов'язки особі, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Постановою від 28.02.2018 року справа поверталась на до оформлення з наведених вище підстав, проте вказані недоліки так і не були усунуті.

Відповідно п. 56.1. ст. 56 ПК України, рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до п. 56.18. ст. 56 ПК України, при зверненні платника податків до суду з позовом щодо визнання недійсним рішення контролюючого органу грошове зобов'язання вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю за відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

На підставі вищевикладеного, суд приходить до висновку, що провадження у справі підлягає закриттю за відсутністю в діях ОСОБА_3 складу адміністративного правопорушення, оскільки протокол про адміністративне правопорушення складений з порушенням норм чинного законодавства, що свідчить про недотримання прав особи, яка притягується до адміністративної відповідальності.

Керуючись п. 1 ч. 1 ст. 247; ст. ст. 283, 284, 294 КУпАП, суд -

п о с т а н о в и в:

закрити адміністративне провадження відносно ОСОБА_1 за відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163-1 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду через Голосіївський районний суд м. Києва протягом десяти днів з моменту винесення.

Суддя І.В. Рудик

СудГолосіївський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення26.06.2018
Оприлюднено21.08.2018
Номер документу75970956
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —752/2992/18

Постанова від 26.06.2018

Адмінправопорушення

Голосіївський районний суд міста Києва

Рудик І. В.

Постанова від 28.02.2018

Адмінправопорушення

Голосіївський районний суд міста Києва

Рудик І. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні