Рішення
від 20.08.2018 по справі 808/105/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

20 серпня 2018 року Справа № 808/105/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Конишевої О.В. розглянув в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою Публічного акціонерного товариства Донбасенерго (03150, м. Київ, вул. Предславинська, буд. 34-А)

до 1. Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м. Київ, Дегярівська, 11г)

2. Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190А)

про визнання дій протиправними, скасування податкових повідомлень - рішень

ВСТАНОВИВ:

05 січня 2018 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов позов Публічного акціонерного товариства Донбасенерго (далі - позивач) до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (далі - відповідач 1), Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (далі - відповідач 2) в якому позивач просить суд:

визнати протиправними дії Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби по проведенню позапланової документальної невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго за наказом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 25.09.2017 № 2106 Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго і код ЄДРПОУ 23343582) ;

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 22.11.2017 року №0007514709, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість (код платежу НОМЕР_1) на загальну суму 9 718 572,50 грн., з яких 774 858,00 грн. збільшене податкове зобов'язання, 1 943 714,50 грн. - штрафні і фінансові) санкції (штрафи);

визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 22.11.2017 року № НОМЕР_2, яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 435 374,00 грн.;

стягнути з Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби за рахунок бюджетних асигнувань на рахунок на користь Публічного акціонерного товариства Донбасенерго витрати по сплаті судового збору.

В обґрунтуванні позовної заяви зазначає, що з 01.01.2017 року Законом України Про внесення змін до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності запроваджена заборона на проведення перевірок ПАТ Донбасенерго органам Державної фіскальної служби України, як суб'єкта господарювання, що провадить діяльність в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення. Крім того, зазначає, що оскаржувані рішення та дії відповідачів порушують права, свободи та інтереси позивача, скільки позбавляють його належної йому власності (грошових коштів) та створюють обов'язки не передбачені чинним законодавством.

Ухвалою суду від 10.01.2018 відкрито провадження у справі та призначено підготовче засідання на 07.02.2018.

Ухвалою суду від 07.02.2018 зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням в справі №826/13084/17 в порядку адміністративного судочинства.

Ухвалою суду від 24.04.2018 провадження у справі поновлено.

Протокольною ухвалою від 24.04.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 23.05.2018.

Ухвалою суду від 23.05.2018 зупинено провадження у справі до набрання законної сили судовим рішенням в справі №826/13084/17 в порядку адміністративного судочинства.

Ухвалою суду від 07.08.2018 провадження у справі поновлено та призначено судове засідання на 07.08.2018, про що належним чином повідомлено сторін по справі.

Представником позивача 02.08.2018 до канцелярії суду було подано клопотання про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження. Позовну заяву просить задовольнити в повному обсязі.

Представник відповідача 06.08.2018 до канцелярії суду було подано клопотання про розгляд справи без його участі в порядку письмового провадження. Крім того, 30.01.2018 відповідачем був наданий відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що оскільки ПАТ Донбасенерго перереєстрований на підконтрольній українській владі території 29.12.2014 (як вбачається з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), мораторій на проведення органами ДФС перевірок за податкові періоди, що настали після вказаної дати, не розповсюджується. В задоволенні позовної заяви просить відмовити в повному обсязі.

Відповідно до ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Відповідно до частини 4 статті 229 КАС України, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

За таких обставин суд дійшов висновку щодо можливості розгляду справи за відсутності представників сторін в порядку письмового провадження на підставі наявних в матеріалах справи доказів, зміст та обсяг яких достатній для вирішення спору по суті.

Розглянувши матеріали та з'ясувавши всі обставини адміністративної справи, які мають юридичне значення для розгляду та вирішення спору по суті, дослідивши наявні у справі докази у їх сукупності, судом встановлено наступне.

До вересня 2016 року Публічне акціонерне товариство Донбасенерго перебував на податковому обліку в СДПІ з ОВП у м. Донецьку МГУ ДФС.

З березня 2017 року Публічне акціонерне товариство Донбасенерго перебуває на податковому обліку Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби.

ПАТ Донбасенерго є енергогенеруючим підприємством, та в період з квітня 2014 року по березень 2017 року, на виконання чинного законодавства України, здійснювало виробництво електричної енергії на Старобешівській тепловій електричній станції (далі - Старобешівська ТЕС), яка розташована у смт. Новий Світ Старобешівського району Донецької області.

Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 08.02.2015 № 273 Старобешівська ТЕС ПАТ Донбасенерго була включена до переліку електроустановок виробників електричної енергії, які знаходяться на території, де органи державної влади не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.

21.04.2017 листом № 01-1.1/01117 ПАТ Донбасенерго направило Запорізькому управлінню Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, як контролюючому органу за основним місцем обліку, повідомлення про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованої території.

В період з 03.10.2017 по 17.10.2017 на підставі наказу Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби № 2106 від 25.09.2017 Відповідачем 2 проводилася документальна позапланова невиїзна перевірка Позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства при відображенні взаємовідносин з TOB Астор-метал (код ЄДРПОУ 39074221) за період жовтень 2014 року в декларації з податку на додану вартість за жовтень, листопад 2014 року, з TOB Донстрой (код ЄДРПОУ 25327860) за період серпень 2015 року, вересень 2016 року в деклараціях з податку на додану вартість за вересень 2015 року, вересень 2016 року, листопад 2016 року, з ПП ВКФ Цереус (код ЄДРПОУ 30230195) за період жовтень 2014 року в декларації з податку на додану вартість за жовтень 2014 року, з TOB РІФ і Ко (код ЄДРПОУ 39255045) за період жовтень 2014 року в декларації з податку на додану вартість за жовтень 2014 року.

За результатами перевірки Відповідачем 2 було складено акт документальної позапланової невиїзної перевірки від 24.10.2017 № 97/28-10-47-09/23343582.

На підставі зазначеного Акту перевірки від 24.10.2017 Відповідачем 1 винесені:

податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_3 від 22.11.2017, яким збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 9780572,50 грн. (7 774 858,00 грн. - податкове зобов'язання та 1 943 714,50 грн. - штрафні (фінансові) санкції (штраф);

податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_2 від 22.11.2017, яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 435 374,00 грн.

Не погоджуючись із висновками акту перевірки та прийнятими податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся до суду із даним позовом.

Всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню з наступних підстав.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21 грудня 2016 року № 1797-УІІІ, підрозділ 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України доповнений пунктом 38.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо уточнення деяких положень та усунення суперечностей, що виникли при прийнятті Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 23 березня 2017 року від 23 березня 2017 року № 1989-VIII пункт 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України викладено в новій редакції. ОСОБА_1 набрав чинності з 15.04.2017.

Відповідно до п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України встановлено, що тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, для платників податків, які станом на 14 квітня 2014 року мали місцезнаходження (місце проживання) на тимчасово окупованій території, що визнана такою відповідно до Постанови Верховної Ради України Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями , або в населених пунктах на лінії зіткнення, та/або платників податків, які мають об'єкти оподаткування місцевими податками, зборами на цих територіях, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у цьому пункті.

За буквальним змістом п.п.38.1 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України терміни, які вживаються у пункті 38, мають наступне значення:

тимчасово окупована територія - територія окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, визначена відповідно до Постанови Верховної Ради України Про визнання окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей тимчасово окупованими територіями , на якій органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження. Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, визначається Кабінетом Міністрів України;

територія населених пунктів на лінії зіткнення - територія населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України;

інша територія України - територія України, крім тимчасово окупованої території та території населених пунктів на лінії зіткнення.

Терміни період проведення антитерористичної операції та територія проведення антитерористичної операції вживаються у цьому пункті у значенні, наведеному в Законі України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції .

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р Затверджений Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

ПАТ Донбасенерго станом на 14 квітня 2014 року мало місцезнаходження у місті Донецьк Донецької області, яке внесено до Переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Тобто, на ПАТ Донбасенерго , як на платника податків, який станом на 14 квітня 2014 року мав місцезнаходження на тимчасово окупованій території, поширюються особливості справляння податків і зборів, які встановлені п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України.

Положеннями п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України визначені спеціальні правила для підтвердження даних, визначених у податковій звітності платника податків.

Відповідно до абзацу п'ятого п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України у разі втрати та/або неможливості вивезення первинних документів платник податків за місцем свого обліку подає до контролюючого органу в довільній формі повідомлення про неможливість вивезення первинних документів, підписане керівником підприємства та головним бухгалтером.

З 02.03.2017 ПАТ Донбасенерго перебуває на податковому обліку Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби, що відображено у відомостях про юридичну особу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Тому, після офіційного оприлюднення п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України в новій редакції, що відбулось 14.04.2017, ПАТ Донбасенерго направило до Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби письмове повідомлення про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території від 21.04.2017 № 01-1.1/01117. ОСОБА_1 повідомлення Запорізьке управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби отримало 25.04.2017, що підтверджується записами у рекомендованому повідомленні про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

Абзацом п'ятим п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України визначені певні вимоги до змісту письмового повідомлення про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території. Зокрема, у цьому повідомленні вказуються податкові (звітні) періоди, які не підтверджуються первинними документами, а також загальний перелік первинних документів.

При цьому, за буквальним змістом абзацу дванадцятого п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України платник податків не може застосовувати положення цього підпункту щодо податкових (звітних) періодів після перереєстрації підприємства на іншій території України.

Оскільки ПАТ Донбасенерго змінило своє місцезнаходження з міста Донецьк на місто Київ, тобто здійснило перереєстрацію підприємства на іншій території України, 29.12.2014, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, спеціальні правила п. п 38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України не застосовуються до податкових періодів, починаючи з січня 2015 року.

З огляду на зазначене, ПАТ Донбасенерго у повідомленні про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території повідомило Запорізьке управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби про неможливість вивезення з тимчасово окупованої території первинних документів, на підставі яких здійснювався облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, за період з 01.01.2014 по 30.12.2014, у зв'язку з чим зазначено, що ПАТ Донбасенерго не має можливості надати первинні документи для підтвердження даних та показників податкової звітності, а саме: декларації з податку на прибуток за І квартал 2014 року, 6 місяців 2014 року, 9 місяців 2014 року та за 2014 рік; декларації з податку на додану вартість за період січень-грудень 2014 року; звіт про контрольовані операції за 2013 та 2014 роки; декларації про валютні цінності, доходи на майно, що належать резиденту України і знаходяться за її межами, за І квартал 2014 року, 6 місяців 2014 року, 9 місяців 2014 року, 2014 рік; договори (угоди), додаткові угоди та додатки, які є невід'ємною частиною договору, за 2014 рік; акти прийому-передачі, видаткові та податкові накладні, прибуткові ордери за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; документи, які підтверджують розрахунок між сторонами, за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; платіжні документи за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; регістри бухгалтерського обліку за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; подорожні листи, товарно-транспортні накладні за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; сертифікати відповідності на поставлений товар або надані послуги за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; авансові звіти за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; відомості по заробітній платі та кадрові документи за період з 01.01.2014 по 30.12.2014; інші первинні документи, довідки, пояснення, що відображають господарські операції у податковій звітності, за період з 01.01.2014 по 30.12.2014.

Згідно з абзацами тринадцятим та чотирнадцятим п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України обов'язок доведення відсутності підстав для застосування положень цього підпункту покладається на контролюючий орган. У разі відмови контролюючого органу у застосуванні положень цього підпункту контролюючий орган зобов'язаний видати вмотивоване рішення у строк не пізніше одного місяця з дати отримання відповідного повідомлення від платника податків/податкового агента, в якому зазначаються підстави та докази такої відмови.

Протягом місяця з дати отримання від ПАТ Донбасенерго повідомлення про неможливість вивезення первинних документів до завершення проведення антитерористичної операції, а саме з 25.04.2017, Запорізьке управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби не видало вмотивоване рішення про відмову у застосуванні п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України.

Отже, контролюючий орган не виявив відсутності підстав для застосування положень п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України за повідомленням ПАТ Донбасенерго про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території від 21.04.2017 № 01-1.1/01117, зокрема і в частині заявлених податкових (звітних) періодів.

Відповідно до абзацу сьомого п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України після подання до контролюючого органу повідомлення про неможливість вивезення первинних документів до завершення проведення антитерористичної операції запроваджується мораторій на проведення будь-яких перевірок щодо зазначених у повідомленні податкових (звітних) періодів.

Таким чином, по податковим (звітним) періодам, які зазначені у повідомленні про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території, до закінчення антитерористичної операції, не може бути проведена будь-яка перевірка, включаючи камеральну, яка проводиться без аналізу первинних документів.

Виключень з цього правила чинне законодавство України не встановлює. Тобто, ані відсутність необхідності у дослідженні первинних документів, ані наявність копій або оригіналів окремих документів у розпорядженні контролюючого органу, ані наявна податкова інформація не дає підстав для проведення перевірки щодо податкових (звітних) періодів, які вказані у повідомленні про неможливість вивезення первинних документів з тимчасово окупованій території.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що Відповідач 2 не мав права на проведення перевірки ПАТ Донбасенерго по податковим (звітним) періодам жовтень, листопад та грудень 2014 року, перевірка проведена незаконно, в порушення п.п.38.11 п. 38 підрозділу 10 розділу XX Перехідні положення Податкового кодексу України.

Відносно ПАТ Донбасенерго з 01.01.2017 року та до закінчення антитерористичної операції запроваджена заборона на проведення перевірок органами Державної фіскальної служби України, згідно з пунктом 5 розділу II Прикінцеві та перехідні положення Закону України Про внесення змін до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності .

Закон України Про внесення змін до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності щодо лібералізації х системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності прийнято 3 листопада 2016 року, а з 01.01.2017 року він набрав законної сили.

Пунктом 5 розділу II Прикінцеві та перехідні положення вказаного закону встановлено, що на період проведення антитерористичної операції забороняється проведення перевірок органами Державної фіскальної служби України суб'єктів Господарювання, що провадять діяльність в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

Станом на дату набрання чинності цим законом ПАТ Донбасенерго проводило діяльність з виробництва електричної енергії на Старбешівській тепловій електричній станції, яка розташована в смт. Новий Світ Старобешівського району Донецької області, тобто в населеному пункті, на території якого органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження.

Також, станом на дату набрання чинності вказаним законом ПАТ Донбасенерго проводило діяльність з роздрібної торгівлі алкогольними напоями на території населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, зокрема у м. Щастя Луганської області, що підтверджується відповідною ліцензією.

Таким чином, з 01.01.2017 року Законом України Про внесення змін до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності запроваджена заборона на проведення перевірок ПАТ Донбасенерго органам Державної фіскальної служби України, як суб'єкта господарювання, що провадить діяльність в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та в населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.

Крім того, Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 14.12.2017 у справі №826/13084/17, яка залишена без змін постановою Київського апеляційного адміністративного суду від 31.05.2018, визнано протиправним та скасовано наказ Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 25.09.2017 № 2106 Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго (код ЄДРОПУ 23343582) .

З огляду на це дії Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби по проведенню позапланової документальної невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго за наказом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 25.09.2017 № 2106 Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго (код ЄДРПОУ 23343582) є також протиправними.

Відповідно до ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України при виборі і застосуванні норми права до спірних правовідносин суд враховує висновки щодо застосування норм права, викладені в постановах Верховного Суду.

У постановах Верховного Суду та Верховного Суду України, зокрема у постанові від 27.01.2015 у справі №21-425а14, постанові від 16.02.2016 у справі № 826/12651/14 та постанові від 23.01.2018 у справі № 804/12558/14, зроблений висновок про відсутність правових наслідків незаконної перевірки.

Відтак, податкові повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 22.11.2017 року №0007514709 та №0007524709, які є правовим наслідком незаконної перевірки, є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідно до ст.77 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання про розподіл судових витрат у справі, суд враховує, що, відповідно до частини першої статті 139 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 241-246, 250,255 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

Позовну заяву Публічного акціонерного товариства Донбасенерго (03150, м. Київ, вул. Предславинська, буд. 34-А, код ЄДРПОУ 23343582) до Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м. Київ, Дегярівська, 11г, код ЄДРПОУ 39440996), Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (69035, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 190А, код ЄДРПОУ 40980046) - задовольнити в повному обсязі.

Визнати протиправними дії Запорізького управління Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби по проведенню позапланової документальної невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго за наказом Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 25.09.2017 № 2106 Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПАТ Донбасенерго .

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 22.11.2017 року №0007514709, яким збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість (код платежу НОМЕР_1) на загальну суму 9 718 572,50 грн., з яких 774 858,00 грн. збільшене податкове зобов'язання, 1 943 714,50 грн. - штрафні і фінансові) санкції (штрафи).

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби від 22.11.2017 року № НОМЕР_2, яким зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 435 374,00 грн.

Стягнути на користь Публічного акціонерного товариства Донбасенерго (03150, м. Київ, вул. Предславинська, буд. 34-А, код ЄДРПОУ 23343582) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 154071,20 грн. (сто п'ятдесят чотири тисячі сімдесят одна гривня 20 коп.) за рахунок бюджетних асигнувань Офісу великих платників податків Державної фіскальної служби (04119, м. Київ, Дегярівська, 11г, код ЄДРПОУ 39440996).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Учасник справи, якому повне рішення або ухвала суду не були вручені у день його (її) проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження на рішення суду - якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.

Відповідно до п.п. 15.5 п. 15 ч. 1 Перехідних положень КАС України рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення виготовлено в повному обсязі 20.08.2018.

Суддя О.В. Конишева

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.08.2018
Оприлюднено21.08.2018
Номер документу75973450
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/105/18

Ухвала від 20.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 17.12.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 24.09.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 16.08.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Юрко І.В.

Ухвала від 14.01.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 19.11.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шальєва В.А.

Ухвала від 07.08.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

Рішення від 20.08.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Конишева Олена Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні