Рішення
від 21.08.2018 по справі 821/1179/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/1179/18 Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Дмитрієвої О.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до приватного акціонерного товариства "ЛФС СЕРВІСЕС" про стягнення штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів згідно постанов №№ 27-ПУ-1-Е, 28-ПУ-1-Е, 29-ПУ-1-Е,

встановив:

19 червня 2018 року Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР, позивач) звернулась до суду з позовною заявою до приватного акціонерного товариства ЛФС Сервісес (ПАТ ЛФС Сервісес , позивач), у якому просить стягнути з приватного акціонерного товариства "ЛФС СЕРВІСЕС" 10200,00 грн. штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів згідно постанов №№ 27-ПУ-1-Е, 28-ПУ-1-Е, 29-ПУ-1-Е.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилався на несплату відповідачем у встановлені законодавством строки штрафів в сумі 10200 грн., застосованих постановою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку:

- №27-ПУ-1-Е від 15.03.2018р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 3400 грн.;

- №28-ПУ-1-Е від 15.03.2018р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 3400 грн.;

- №29-ПУ-1-Е від 15.03.2018р. про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 3400 грн..

Ухвалою суду від 23.06.2018р. відкрито спрощене позовне провадження в адміністративній справі із призначенням справи до розгляду у судовому засіданні, запропоновано відповідачу надати суду відповідь на позовну заяву.

11.07.2018р. представник відповідача в судове засідання не прибув. Станом на визначену дату у суду відсутні відомості про вручення відповідачу повідомлення про дату, час і місце судового засідання.

За змістом п.1 ч.2 ст. 2015 КАС України суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку з підстав, зокрема неявки в судове засідання учасника справи, щодо якого немає відомостей про вручення йому повідомлення про дату, час і місце судового засідання.

Таким чином розгляд справи відкладено до 20.08.2018 року.

20.08.2018 року від представника позивача до суду надійшла заява про розгляд справи в порядку письмового провадження, зазначено про підтримання позовних вимог у повному обсязі.

Відповідач у судове засідання не з'явився. Судова повістка, направлена на адресу відповідача, зазначеною у позовній заяві та витязі з ЄДРПОУ, повернулась до суду із відміткою на конверті за закінченням встановленого строку зберігання . Частиною 8 ст. 126 КАС України визначено: вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру юридичних осіб. Таким чином, суд вважає, що відповідача належно повідомлено про дату, час і місце судового розгляду.

Правом подати до суду відзив на адміністративний позов відповідач не скористався.

Частиною 1 ст. 205 КАС України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Враховуючи викладене, суд вважає за можливе слухати справу за даною явкою.

Суд, дослідивши письмові докази, встановив наступні обставини.

Судом встановлено, що приватне акціонерне товариство "ЛФС Сервісес" (код ЄДРПОУ 36556884, 73027, Херсонська область, м. Херсон, Комсомольський район, вул.. Філатова, буд. 41) зареєстроване як юридична особа 21.12.2012р. шляхом перетворення та є правонаступником товариства з обмеженою відповідальністю ЛФС Сервісес (код ЄДРПОУ 36556884, 03191, м. Київ, Голосіївський район, вул.. Василя Касіяна, буд. 10 Б).

12.02.2018р. уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийняті постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів вих.№№53-ПУ-1-Е, 54-ПУ-1-Е, 55-ПУ-1-Е, якими порушені справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес " та зобов'язано керівника (або повноважного представника за довіреністю) товариства з'явитися на підписання актів про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень до управління о 10 год. 00 хв. 22.02.2018р..

Зазначені постанови направлені відповідачу 14.02.2018р. рекомендованим листом, що підтверджується фіскальним чеком від 14.02.2018, реєстром рекомендованих листів №1 від 13.02.2018р. та списком згрупованих поштових відправлень листів рекомендованих №30 від 14.03.2018р..

22.02.2018р. уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складені акти №№20-ПУ-1-Е, 201ПУ-1-Е, 22-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, в яких зафіксовано відповідно, що приватне акціонерне товариство "ЛФС Сервісес" не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік:

- шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням пункту 4 ст. 4 розділу ІІ Положення Про розкриття інформації емітентами цінних паперів , затв. Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826 (зі змінами);

- шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням пункту 4 ст. 4 розділу ІІ Положення Про розкриття інформації емітентами цінних паперів , затв. Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826 (зі змінами);

- шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, що є порушенням пункту 4 ст. 4 розділу ІІ Положення Про розкриття інформації емітентами цінних паперів , затв. Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826 (зі змінами).

Зазначене є порушенням положень статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" №3480-ІV від 23.02.2006 (зі змінами) з урахуванням вимог пункту 4 глави 4 Розділу ІІ Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 №2826 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.12.2013 за №2180/24712, та є нерозміщенням інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; неопублікуванням інформації; неподанням інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

27.02.2018р. уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесено постанови №№14-ПУ-1-Е, 15-ПУ-1-Е, 16-ПУ-1-Е про розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів, якими розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" призначено на 15.03.2018р. о 10 год. 00 хв..

Примірники актів про правопорушення на ринку цінних паперів та постанов про розгляд справ про правопорушення на ринку цінних паперів надіслані позивачем на адресу відповідача рекомендованим листом, що підтверджується фіскальним чеком від 01.03.2018р., списком згрупованих поштових відправлень листів рекомендованих №265 від 01.03.2018р. та реєстром рекомендованих листів №1 від 01.03.2018р..

Для участі в розгляді справ про правопорушення на ринку цінних паперів керівник або представник ПАТ "ДФС Сервісес" у встановлену дату та час до управління не з'явився.

15.03.2018р. уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийняті постанови:

- №27-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом іі розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів, у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, застосовано до приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" штрафну санкцію у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400 гривень;

- №28-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її опублікування у офіційному друкованому виданні Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії, у термін не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, застосовано до приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" штрафну санкцію у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400 гривень;

- №29-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якою за неподання інформації до Комісії не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним річної інформації за 2015 рік, застосовано до приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" штрафну санкцію у розмірі 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 3400 гривень.

Постанови від 15.03.2018р. №№ 27-ПУ-1-Е, 28-ПУ-1-Е, 29-ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів направлені позивачем на адресу приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" супровідним листом від 21.03.2018 №25/01/8555 рекомендованим листом, що підтверджується фіскальним чеком від 22.03.2018, списком згрупованих рекомендованих відправлень та реєстром рекомендованих листів №1 від 22.03.2018р.

Враховуючи те, що відповідачем не сплачено суми штрафів в добровільному порядку, позивач звернувся до суду з даним позовом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначені Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні", Законом України "Про цінні папери та фондовий ринок", підзаконними нормативно-правовими актами.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" від 30.10.1996 №448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

Згідно із частиною 1 статті 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи (стаття 6 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні").

Положення про Управління НКЦПФР у Південному регіоні передбачає, що Управління входить до складу центрального апарату НКЦПФР та є його відокремленим структурним підрозділом. Повноваження щодо здійснення Управлінням своєї діяльності з питань державного регулювання ринку цінних паперів поширюються на територію Кіровоградської, Миколаївської, Одеської, Херсонської областей (п.2 Положення).

Згідно з частиною 1 статті 39 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 №3480-IV емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Частиною 4 статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" встановлено, що річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: - розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів; - опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку; - розміщення на власному веб-сайті.

Відповідно до частини 6 статті 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття.

Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 №2826 затверджено Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів (далі - Положення №2826).

Це Положення регулює склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної (квартальної, річної), особливої інформації, інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю, інформації в повідомленні про проведення загальних зборів (далі - Інформація) емітентами цінних паперів та подання її до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Комісія), інформації, що міститься в проспекті емісії (інформації про випуск іпотечних сертифікатів (далі - інформація про випуск)) цінних паперів та звіті про результати розміщення (звіті про підсумки випуску іпотечних сертифікатів (далі - підсумки випуску)) цінних паперів емітентами цінних паперів, інформації, передбаченої статтями 65 - 65 2 Закону України "Про акціонерні товариства" та пунктом 2 розділу II; Прикінцеві та перехідні положення" Закону України від 23 березня 2017 року N 1983-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення рівня корпоративного управління в акціонерних товариствах", строки (терміни) та перелік оприлюднення публічними акціонерними товариствами інформації, що підлягає оприлюдненню відповідно до вимог законодавства, на власному веб-сайті, опублікування відомостей про створення акціонерного товариства однією особою або про придбання однією особою усіх акцій товариства (пункт 1 Положення №2826).

Дія цього Положення поширюється на емітентів цінних паперів та на іноземних емітентів - нерезидентів, цінні папери яких розміщені та/або допущені до обігу на території України (пункт 2 Положення №2826).

Пунктом 3 розділу І Положення №2826 встановлено, що емітенти цінних паперів у випадках, передбачених цим Положенням, зобов'язані розкривати на фондовому ринку Інформацію шляхом:

- розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів на веб-сайті www.stockmarket.gov.ua (далі - загальнодоступна інформаційна база даних Комісії);

- опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії (далі - офіційні друковані видання);

- розміщення на власному веб-сайті (веб-сторінці);

- подання до Комісії.

Пунктом 1 глави 4 розділу ІІ Положення №2826 визначено, що обов'язок здійснювати розкриття регулярної річної інформації поширюється на осіб, які станом на 31 грудня звітного року є емітентами.

Згідно з пунктом 4 глави 4 розділу ІІ Положення №2826 розкриття регулярної річної інформації має здійснюватись шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, розміщення на сторінці в мережі Інтернет, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.

Пунктом 12 розділу І Положення №2826 передбачено, що при поданні Інформації до Комісії емітент зобов'язаний подавати (надсилати) таку Інформацію у вигляді електронних документів відповідно до нормативно-правового акта Комісії, що регулює порядок подання адміністративних даних, та інформації у вигляді електронних документів.

Подання адміністративних даних та інформації учасниками фондового ринку у вигляді електронних документів здійснюється відповідно до Положення про подання адміністративних даних та інформації у вигляді електронних документів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 13.05.2016 №492, яке визначає порядок формування та передавання електронних документів у системі електронного документообігу для подання адміністративних даних та інформації учасниками ринку та уповноваженими рейтинговими агентствами до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Як слідує зі змісту актів від 22.02.2018 №№ 20-ПУ-1-Е, 21-ПУ-1-Е, 22-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів, в порушення вищезазначених норм товариством не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік: шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів.

Пунктом 14 частини 1 статті 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" встановлено, що Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Відповідно пунктів 5-7 частини 1 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації, за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів, а також за неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

З огляду на вищезазначені порушення 15.03.2018р. уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийняті постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів, якими застосовано до приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" штрафні санкції у вигляді штрафу у розмірі 3400 грн. за кожне правопорушення, загалом 10200 грн.

Згідно з пунктом 14 розділу 1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012 №1470 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.11.2012 за №1855/22167, постанова про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів, акт про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про зупинення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про відновлення провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів (постанова по справі про адміністративне правопорушення), постанова про закриття справи про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про закриття провадження у справі про правопорушення на ринку цінних паперів, постанова про виправлення описок, розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, розпорядження про скасування розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери вважаються надісланими (врученими) юридичній особі (посадовій особі чи громадянину), яка притягується до відповідальності, якщо їх вручено керівнику чи представнику юридичної особи (посадовій особі чи громадянину) під розписку або надіслано поштою рекомендованим листом.

Доказом надіслання вищезазначених документів є реєстр (список) поштових відправлень рекомендованих листів, на якому працівником об'єкта поштового зв'язку проставлено відбиток календарного штемпеля, та касовий чек.

Як встановлено судом, постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів разом із супровідним листом від надіслані позивачем на адресу відповідача рекомендованим листом, що підтверджується фіскальним чеком, списком згрупованих рекомендованих відправлень.

Доказів оскарження приватним акціонерним товариством "ЛФС Сервісес" зазначених вище постанов до суду не надано.

Відповідно до частини 3 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Доказів сплати відповідачем штрафів в загальній сумі 10200 грн. (3400 грн. х 3), застосованих постановами Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15.03.2018р. №№ 27-ПУ-1-Е, 28-ПУ-1-Е, 29-ПУ-1-Е до суду не надано.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що сума штрафів в загальному розмірі 10200 грн., застосованих до відповідача постановами уповноваженої особи Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 15.03.2018р. №№ 27-ПУ-1-Е, 28-ПУ-1-Е, 29-ПУ-1-Е, підлягає стягненню у судовому порядку.

Таким чином, позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню.

Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

Зважаючи на те, що позивачем не понесено витрат, пов'язаних із залученням свідків та проведенням експертиз, підстави для розподілу судових витрат відсутні.

На підставі викладеного, керуючись статтями 241-245, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

вирішив:

Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (код ЄДРПОУ 37956207, вул. Московська 8, корп. 30, м. Київ, 01010) до приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" (код ЄДРПОУ 36556884, 73027, Херсонська область, м. Херсон, Комсомольський район, вул.. Філатова, буд. 41) задовольнити.

Стягнути з приватного акціонерного товариства "ЛФС Сервісес" (код ЄДРПОУ 36556884, 73027, Херсонська область, м. Херсон, Комсомольський район, вул.. Філатова, буд. 41) штраф у загальному розмірі 10200 грн. (десять тисяч двісті гривень) в дохід Державного бюджету України на рахунок, відкритий на ім'я територіального органу Держказначейства за місцезнаходженням платника по коду бюджетної класифікації 21081100 "Адміністративні штрафи та інші санкції", символ звітності 106, МФО: 852010, ЄДРПОУ: 37959779, ГУДКСУ в Херсонській області, р/р 31116106700002.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Дмитрієва О.О.

кат. 9.4.1

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено23.08.2018
Номер документу75999404
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —821/1179/18

Рішення від 21.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дмитрієва О.О.

Ухвала від 23.06.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дмитрієва О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні