Ухвала
від 21.08.2018 по справі 923/1195/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРCОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Театральна,18, м. Херсон, 73000,

тел./0552/26-47-84, 49-31-78, факс 49-31-78, веб сторінка: ks.arbitr.gov.ua/sud5024/


УХВАЛА

21 серпня 2018 року м. Херсон Справа № 923/1195/17

Господарський суд Херсонської області у складі судді Пінтеліна Т.Г. за участю секретаря судового засідання Межерицької О.С., розглянувши справу за заявою Кредитора: Головного управління ДФС у Херсонській області, код ЄДРПОУ 39394259

до Боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл" (м. Херсон, вул. Покришева, 14, кв. 47, код ЄДРПОУ 32854638)

про банкрутство

за участю представників:

від кредитора - Кромп О.П., дов. № 8181/9/21-22-10-05 від 15.12.2017

від боржника - ліквідатор, арбітражний керуючий Бершадський С.М. - не прибув

Запис розгляду судової справи здійснюється за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Оберіг".

в с т а н о в и в:

Обставини справи викладені в попередніх судових рішеннях.

Ухвалою від 22.01.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл".

Ухвалою від 06.03.2018 затверджено реєстр грошових вимог до боржника.

Постановою від 13.04.2018 визнано Товариство з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл" банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Бершадського Сергія Миколайовича. Офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ТОВ "Стікс-Оіл" банкрутом здійснено судом 13.04.2018 на сайті Вищого господарського суду України, номер публікації 50622 (а.с. 55-58, т. 2).

25.05.2018 до суду надійшло клопотання кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області про зміну найменування кредитора на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.

Клопотання мотивоване наступним.

Постановою Кабінету Міністрів України 28.03.2018 року №296 "Про реформування територіальних органів Державної фіскальної служби" постановлено: перейменувати Головне управління ДФС у Херсонській області в Головне управління у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі.

З метою реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 року № 296 Державною фіскальною службою України видано наказ від 02.05.2018 року №242 "Про перейменування окремих територіальних органів ДФС у Херсонській області", яким зобов'язано начальника Головного управління ДФС у Херсонській області, зокрема, забезпечити: подання державному реєстратору пакета документів, необхідних для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про перейменування територіального органу в строк - тиждень з дати виходу даного наказу, тобто до 10.05.2018 року; виготовлення печаток, бланків, необхідних для діяльності.

Таким чином, з 10.05.2018 року Головне управління ДФС у Херсонській області перейменовано в Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі, що підтверджується випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

11.05.2018 та 11.06.2018 судом отримано звіти ліквідатора Бершадського С.М. про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури.

Судом отримано 19.06.2018 клопотання ліквідатора Бершадського С.М., яким він просить прийняти, розглянути та затвердити звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута; ліквідувати ТОВ "Стікс-Оіл" та закрити провадження у справі. До зазначеного клопотання додано звіт ліквідатора з додатками; ліквідаційний баланс, протокол засідання комітету кредиторів від 15.06.2018, на якому прийнято рішення погодити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс.

Ухвалою від 01.08.2018 розгляд зазначених клопотань призначено в засіданні суду 21.08.2018. Копію ухвали надіслано всім учасникам справи у встановленому порядку.

В засіданні суду розглянуто та задоволено клопотання кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області про зміну його найменування на Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі, виходячи з наступного.

Пунктом 1.4 чинної постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" роз'яснено, що у разі, зокрема, реорганізації суб'єкта господарювання у відносинах, щодо яких виник спір, господарський суд залучає до участі у справі його правонаступника. Господарським судам необхідно враховувати, що сама лише зміна найменування юридичної особи не означає її реорганізації, якщо при цьому не змінюється організаційно-правова форма даної особи.

З огляду на викладене, у зв'язку з тим, що відбулась зміна найменування юридичної особи, кредитором у справі є Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі.

У зв'язку із завершенням заходів з ліквідації банкрута, у відповідності до статей 41, 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ліквідатором надано господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута для їх затвердження, й документальні матеріали на підтвердження виконання повноважень ліквідатора, ліквідатор просить затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс та ліквідувати банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл" (м. Херсон, вул. Покришева, 14, кв. 47, код ЄДРПОУ 32854638).

Представник кредитора - ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі не заперечує проти задоволення клопотання ліквідатора.

Наслідки визнання боржника банкрутом визначені ст. 38 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції, строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.

Пунктом 3 ст. 40 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" визначено, що ліквідатор (ліквідаційна комісія) виконує свої повноваження до завершення ліквідаційної процедури в порядку, встановленому цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Повноваження ліквідатора та членів ліквідаційної комісії визначені ст. 41 Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів (ст. 46 Закону).

Відповідно до ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Судом встановлено та підтверджується звітом ліквідатора, що за результатами ліквідаційної процедури встановлено відсутність у Боржника майна для задоволення вимог кредиторів. За таких обставин господарський суд, відповідно до ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута (ст. 46 Закону).

Ліквідатор забезпечує належне оформлення, упорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово-господарських, документів банкрута протягом ліквідаційної процедури .

До винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання (ст. 48 Закону).

Ліквідатор в засідання суду 21.08.2018 не прибув, направивши клопотання розглядати справу без його участі, оскільки він перебуває у відрядженні в іншому місті.

15.06.2018 відбулися збори комітету кредиторів у справі № 923/1195/17 про банкрутство ТОВ "Стікс-Оіл", на яких було схвалено звіт ліквідатора і ліквідаційний баланс банкрута у справі № 923/1195/17.

У звіті ліквідатор зазначає, що в ході ліквідаційної процедури ним виконано наступну роботу. На підставі ухвали суду від 06.03.2018 сформовано реєстр вимог кредиторів ТОВ "Стікс-Оіл". Загальна сума кредиторських вимог складає 15944216,73грн.

Вживаючи заходів спрямованих на пошук, виявлення і повернення майнових активів на та майнових прав) банкрута, які належать йому на праві власності або господарського відання та формування ліквідаційної маси, ліквідатором надіслано запити ступних контролюючих/реєструючих установ:

- Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (запит №02-01/167 від 20.04.2018);

- Управління Держпраці у Херсонській області (запит №02-01/166 від 20.04.2018);

- Херсонської митниці ДФС (запит №02-01/172 від 20.04.2018);

- Відділу примусового виконання рішень УДВС ГТУЮ у Херсонській області, Дніпровського, Корабельного та Суворовського районних відділів державної виконавчої служби міста Херсон Головного територіального управління юстиції у Херсонській області (запит №02-01/164 від 20.04.2018);

- Головного управління ДФС у Херсонській області та Херсонської об'єднаної податкової інспекції ГУ ДФС у Херсонській області (запит №02-01/170 від 20.04.2018) ;

- Головного управління статистики у Херсонській області (запит №02-01/175 від 20.04.2018);

- Державної інспекції України з безпеки на транспорті (запит №02-01/169 від 20.04.2018);

- Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (запит №02-01/177 від 20.04.2018);

- Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України (запит №02-01/163 від 20.04.2018);

- Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (запит №02-01/168 від 20.04.2018);

- Державне підприємство "Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин" (запит №02-01/162 від 20.04.2018);

- Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області (запит №02-01/165 від 20.04.2018);

- Регіональне відділення Фонду державного майна в Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі (запит №02-01/174 від 20.04.2018);

- Виробничий підрозділ "Одеська дирекція залізничних перевезень" (запит №02-

01/173 від 20.04.2018);

- Державне космічне агентство України (запит №02-01/171 від 20.04.2018);

- Головне управління ДСНС України у Херсонській області (запит №02-01/178 від

20.04.2018);

- Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської ОДА

(запит №02-01/176 від 20.04.2018).

Крім того, з метою виконання частини 6 статті 41 Закону колишньому керівнику ТОВ "Стікс-Оіл" направлено листа №02-01/186 від 04.05.2018 з вимогою негайно передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, а також матеріальні та інші цінності банкрута.

Вказаний лист залишився без відповідного реагування.

Опрацьовуючи відповіді реєструючих/контролюючих органів, які надійшли на момент складання звіту (інформації) ліквідатора встановлено наступне.

Із відповіді Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (лист №603-17-12/6560 від 25.04.2018) вбачається, що за банкрутом не зареєстровано тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів.

Листом Державного космічного агентства України №2229/10-КЗ.3/18 від 25.04.2018 повідомлено, що ТОВ "Стікс-Оіл" не належить до сфери управління космічного агентства.

За даними Державного підприємства "Агенство з ідентифікації і реєстрації тварин" (лист №393/8-11 від 26.04.2018) ТОВ "Стікс-Оіл" не зареєстроване в інформаційній системі "Єдиний державний реєстр тварин" як власник тварин.

Херсонська митниця ДФС листом №28058/21-70-18 від 24.04.2018 повідомила про те, що:

- боржник знаходиться в реєстрі осіб, які здійснюють операції з товарами, згідно наказу Міністерства фінансів України від 15.06.2015 №552 "Про затвердження Порядку обліку осіб, які здійснюють операції з товарами";

- інформація щодо фактів здійснення боржником митного оформлення в зоні діяльності Херсонської митниці ДФС відсутня.

Згідно інформації Відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Херсонській області (лист №5598 від 26.04.2018) у відділі не перебуває виконавчих проваджень, де стороною виступає ТОВ "Стікс-Оіл".

Згідно листа Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області (лист №1021-1.18/862 від 26.04.2018) в Управлінні не обліковуються документи реєстраційно - декларативного характеру щодо будівництва чи введення в експлуатацію об'єктів, замовником будівництва яких виступає ТОВ "Стікс-Оіл".

За даними Головного управління Держгеокадастру у Херсонській області (лист №33-21-0.13-2446/2-18 від 02.05.2018) станом на 01.01.2013 за ТОВ "Стікс-Оіл" земельних ділянок на праві власності/оренди не зареєстровано.

Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації листом №01-05-286/0/18/037.2 від 05.05.2018 повідомив, що відповідно до загальнодержавного обліку ЗСЦЗ Херсонської області за адресою: м. Херсон. вул. Покришева, буд. 14, оф. 47 ЗСЦЗ не обліковуються.

Відомості надані Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку (лист 11/02/13943 від 07.05.2018) свідчать про те, що:

- відсутня інформація щодо випуску цінних паперів ТОВ "Стікс-Оіл";

- ТОВ "Стікс-Оіл" будь яких ліцензій на провадження професійної діяльності на фондовому ринку в Комісії не отримувало;

- боржник нездійснював реєстрацію випуску цінних паперів інститутів спільного інвестування.

Згідно листа ГУ ДСНС України у Херсонській області №77/17/2713/10із від 26.04.2018 за банкрутом захисні споруди не обліковуються.

Головним управлінням Держпраці у Херсонській області (лист №01-08/2384 від 03.05.2018) повідомлено, що за ТОВ "Стікс-Оіл" не обліковуються великовантажні, технологічні транспортні засоби, підіймальні споруди, парові та водогрійні котли, клини, що працюють під тиском, трубопроводи пари та гарячої води.

За даними Регіонального сервісного центру в Херсонській області (лист №31/21/8-2302 від 10.05.2018) станом на 07.05.2018 транспортні засоби за боржником не зареєстровано.

Згідно інформації Дніпровського та Суворовського районних відділів державної виконавчої служби міста Херсон Головного територіального управління юстиції у Херсонській області (листи №17047 від 10.05.2018 та №20456 від 07.05.2018 відповідно) виконавчі провадження, де стороною виступає ТОВ "Стікс-Оіл" на виконанні у вказаних відділах ДВС не перебувають.

Херсонська ОДПІ Головного управління ДФС у Херсонській області (лист №226/ Арб.кер./21-03-08-03-17 від 08.05.2018) та Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та в м. Севастополі (лист №6485/10/21-22-08-01-19 від 22.05.2018) повідомили про те, що на сьогодні: за банкрутом відкритих розрахункових рахунків у банківських установах не обліковується; залишок невідшкодованих сум податку на додану вартість на користь ТОВ "Стікс-Оіл" відсутній; інформація про проведені перевірки боржника відсутня.

Регіональне відділення ФДМ в Херсонській області, АРК Крим та м. Севастополі листом №18-04-01843 від 22.05.2018 повідомило, що на балансі банкрута державне майно відсутнє, участь у створенні зазначеного товариства Регіональне відділення не брало.

Із офіційних веб-сайтів Державної авіаційної служби України та Державного підприємства "Український інститут інтелектуальної власності" вбачається, що за банкрутом не зареєстровано/не обліковуються: повітряні судна, торгові знаки, промислові зразки та винаходи (корисні моделі).

Крім того, з метою формування ліквідаційної маси ліквідатором видано наказ №2 від 07.06.2018 про проведення інвентаризації та проведено інвентаризацію основних засобів, дебіторської заборгованості, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, готової продукції, цінних паперів і документів та розрахунків з перевіркою їх фактичної наявності та документального підтвердження станом на 11.06.2018.

При проведенні інвентаризації майна ТОВ "Стікс-Оіл", дослідженні наявної документації банкрута, ліквідатором було встановлено відсутність майнових активів, які б могли бути включені до ліквідаційної маси банкрута.

Також, ліквідатором отримано Витяг №55916845 від 05.06.2018 з Державного реєстру обтяжень рухомого майна, а також Інформаційну довідку №127377218 від 13.06.2018 з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власнсті на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна.

Згідно відомостей Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у банкрута відсутнє рухоме/нерухоме майно/земельніділянки, в тому числі яке/які є предметом застави (іпотеки). Виїздом за місцезнаходженням ТОВ "Стікс-Оіл" встановлено, що керівні органи управління підприємства боржника (керівник ТОВ "Стікс-Оіл" та інші посадові особи), а також інші особи відповідальні за ведення бухгалтерського обліку, подання статистичної звітності та адміністративних даних за місцезнаходженням боржника відсутні; підприємницька діяльність підприємством - банкрутом не здійснюється. Працюючі робітники на підприємстві відсутні.

На момент визнання підприємства банкрутом фінансово-господарська діяльність не здійснювалась.

Документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових актів підлягають обов'язковому зберіганню відсутні.

Відсутність бухгалтерської та іншої документації банкрута стало підставою неможливості з'ясування наявності та стягнення дебіторської заборгованості банкрута.

Майнові активи та кошти у банкрута відсутні, складено ліквідаційний баланс.

З огляду на вищевикладене, звіт ліквідатора розглянуто та погоджено комітетом кредиторів (протокол від 15.06.2018).

Таким чином, з урахуванням рішення Комітету кредиторів, процедуру ліквідації ліквідатор вважає завершеною.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. Таким чином, у зв'язку з відсутністю майна та коштів вимоги кредиторів вважаються погашеними.

За таких обставин, звіт та ліквідаційний баланс банкрута підлягають затвердженню, юридична особа банкрута - припиненню і виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Провадження у справі у зв'язку з затвердженням звіту та ліквідаційного балансу закривається.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 37 - 48, п. 6 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд -

у х в а л и в:

1. Змінити найменування кредитора - Головного управління ДФС у Херсонській області на - Головне управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі (73026, м. Херсон пр. Ушакова, 75, код ЄДРПОУ 39394259).

2. Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл" (м. Херсон, вул. Покришева, 14, кв. 47, код ЄДРПОУ 32854638) затвердити.

3. Юридичну особу банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Стікс-Оіл" (м. Херсон, вул. Покришева, 14, кв. 47, код ЄДРПОУ 32854638) ліквідувати та припинити, виключити з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Визначити, що вимоги кредиторів не задоволені за недостатністю майна та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом строк, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами є такими, що не підлягають виконанню.

5. Провадження у справі закрити.

6. Ухвалу надіслати кредитору, ліквідатору, Головному управлінню статистики у Херсонській області, державному реєстратору Херсонської міської ради.

Ухвала набрала законної сили 21.08.2018 та може бути оскаржена протягом 10 днів до Одеського апеляційного господарського суду через Господарський суд Херсонської області. ,

Суддя Т.Г. Пінтеліна

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено23.08.2018
Номер документу76025438
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —923/1195/17

Ухвала від 21.08.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Постанова від 13.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 13.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 03.04.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 06.03.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 01.03.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 22.01.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

Ухвала від 29.12.2017

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Сулімовська М. Б.

Ухвала від 12.01.2018

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Пінтеліна Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні