Ухвала
від 10.08.2018 по справі 296/7610/18
КОРОЛЬОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЖИТОМИРА

Справа № 296/7610/18

1-кс/296/3840/18

УХВАЛА

Іменем України

10 серпня 2018 року м.Житомир

Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 ,

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши погоджене прокурором відділу прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності у кримінальному провадженні № 12018060000000118 від 05.05.2018 та додані до клопотання матеріали, перевірив їх та дослідивши докази по даних матеріалах, заслухавши думку учасників судового провадження

ВСТАНОВИВ:

До суду звернувся слідчий СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 , із клопотанням погодженим прокурором відділу прокуратури Житомирської області ОСОБА_3 , в якому просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності.

Встановлено, що у провадженні слідчого управління ГУНП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12018060000000118 від 05.05.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що службова особа Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області внесла до протоколу засідання виконавчого комітету Радовельської сільської ради від 24.07.2017 № 7, який є офіційним документом, завідомо неправдиві відомості щодо присутності на такому засіданні членів комітету ОСОБА_5 , ОСОБА_6 та ОСОБА_7 , а також прийняття ними участі голосуванні, тим самим вчинивши службове підроблення.

У зверненні від Радовельської територіальної громади сіл Радовеля, Пояски, Рудня-Радовельська Олевського району Житомирської області вказані відомості з приводу протиправних дій, вчинених головою Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області ОСОБА_8 , які містять ознаки складу кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 366 КК України.

Так, в провадженні Олевського районного суду Житомирської області перебуває кримінальне провадження № 12017060000000084 від 13.05.2017 про обвинувачення ОСОБА_9 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 4 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України, ОСОБА_10 у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 1 ст. 366 КК України.

В ході досудового розслідування отримано відомості, про те що ОСОБА_11 , будучи службовою особою, в період часу з листопада 2015 року по травень 2016 року, перебуваючи на посаді Радовельського сільського голови, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою групою осіб з ОСОБА_10 , шляхом видачі офіційних документів, до яких ОСОБА_10 внесено завідомо неправдиві відомості, незаконно розтратив на користь ПП «Будпослуги №1» бюджетні кошти, що призначалися на виконання комплексу робіт по капітальному ремонту огорожі по вул. Леніна, покрівлі будинку культури, огорожі та фасаду кладовища в с. Радовель, Олевського району, Житомирської області на загальну суму 414 070,21 грн„ чим спричинив збитки об`єднаній територіальній громаді в особі Радовельської сільської ради на вказану суму, що є великим розміром.

Сума завданої шкоди підтверджена висновком проведеної в ході досудового розслідування експертизи від 27.09.2017 №585/909/17-25. Враховуючи наведене, кошти у сумі 414 070,21 грн., які внаслідок злочинних дій ОСОБА_9 та ОСОБА_10 були безпідставно сплачені сільською радою на користь ПП «Будпослуги № 1», згідно із бухгалтерським обліком Радовельської сільської ради є дебіторською заборгованістю та підлягають поверненню обвинуваченими до місцевого бюджету.

Відповідно до положень ч. 4 ст. 191 КК України за кримінальне правопорушення, яке в межах кримінального провадження № 12017060000000084 від 13.05.2017 інкримінується ОСОБА_12 , а саме: розтрата чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчинена у великих розмірах, передбачено покарання у вигляді позбавлення волі на строк від п`яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Згідно із положеннями ст. 66 КК України добровільне відшкодування завданого збитку або усунення заподіяної шкоди є пом`якшуючою покарання обставиною.

Враховуючи вказані обставини, вочевидь, усвідомлюючи беззаперечність зібраних в ході досудового розслідування доказів та неминучість настання кримінальної відповідальності за скоєне, сільській голова ОСОБА_11 , вирішив переконати суд у наявності обставин, які пом`якшують покарання. У зв`язку із цим, ОСОБА_11 вдався до вчинення нового кримінального правопорушення та, підробивши рішення виконавчого комітету Радовельської сільської ради, уклав без дозволу виконавчого комітету договори на виконання будівельних робіт, загальна вартість яких становила 338 822,77 грн., та зарахував вказану суму в рахунок завданих кримінальним правопорушенням збитків, розпорядившись таким чином на власний розсуд дебіторською заборгованістю сільської ради, яка підлягала поверненню до місцевого бюджету.

Згідно заяви, Радовельській сільській раді стало відомо, що 24.07.2017 виконавчим комітетом сільської ради нібито прийнято рішення №1, відповідно до якого вирішено зобов`язати ПП «Будпослуги № 1» та ПП «Поліссяенергобут» вжити заходів до усунення порушень, виявлених ревізією окремих питань фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради за період з 01.01.2015 по 12.06.2017, відшкодування провести роботами або повернути кошти на розрахунковий рахунок Радовельської сільської ради. Вказане рішення підписано сільським головою ОСОБА_8 . Рішення від 24.07.2017 №1 прийнято виконавчим комітетом Радовельської сільської ради після порушення кримінального провадження № 12017060000000084 від 13.05.2017.

На підставі рішення № 1 від 24.07.2017 Радовельською сільською радою укладено із ПП «Будпослуги № 1» договори № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель.

Метою укладення цих договорів було усунення порушень, допущених сільським головою ОСОБА_8 , які стали підставою для реєстрації кримінального провадження №12017060000000084 від 13.05.2017.

Крім цього встановлено, що за результатами виконання вказаних договорів головою Радовельської сільської ради підписано акти приймання виконаних робіт на загальну суму 338 822,77 грн. та знято дебіторську заборгованість сільської ради на вказану суму, що підтверджується актами звіряння розрахунків між Радовельською сільською радою та ПП «Будпослуги № 1» на суму 338 822,77 грн.

Таким чином, факт виконання ПП «Будпослуги № 1» робіт щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски, заміни вікон в будинку культури с. Радовель, ремонту огорожі кладовища в с. Радовель, покриття иоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель, повинен був стати пом`якшуючою обставиною покарання обвинуваченого.

Також встановлено, що Радовельською сільської радою, такі роботи виконувались без відома виконавчого комітету сільської ради та без його погодження.

Так, рішенням Радовельської сільської ради від 06.11.2015 № 6 «Про утворення виконавчого комітету» затверджено персональний склад комітету, до якого увійшли сільський голова ОСОБА_11 , заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради ОСОБА_13 , секретар ОСОБА_5 , а також ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_7 , ОСОБА_16 .

Відповідно до вимог ст. 53 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною формою роботи виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються відповідно сільським, селищним, міським головою (головою районної у місті ради), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (районної у місті ради - заступником голови ради) в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Так, встановлено, що у протоколі виконавчого комітету Радовельської сілської ради від 24.07.2017 № 7, у засіданні комітету взяли участь сільський голова ОСОБА_11 , секретар сільської ради ОСОБА_5 та 4 члени комітету: ОСОБА_15 , ОСОБА_14 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , рішення № 1 прийнято одноголосно.

Окрім того в ході досудового розслідування було отримано відомості, що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 присутні на засіданні виконавчого комітету 24.07.2017 не були, відповідно, участі у голосуванні не брали.

Враховуючи наведене, засідання виконавчого комітету Радовельської сільської ради 24.07.2017 було неправомочним, а рішення комітету від 24.07.2017 №1 та протокол засідання виконавчого комітету від 24.07.2017 містять неправдиві відомості.

Крім цього, рішенням сесії Радовельської сільської ради від 21.10.2016 № 21 «Про затвердження громадського комітету по контролю по використанню коштів» затверджено громадський комітет по контролю за використанням коштів, які надходять від платників податків в розпорядження громади.

Також, згідно із рішенням сесії Радовельської сільської ради від 18.11.2016 №4 «Про розширення громадського комітету по контролю за використанням коштів» до складу комісії додатково включено ще 2 осіб, а рішенням сесії сільської ради від 18.11.2016 № 5 «Про затвердження положення громадського комітету по контролю коштів» затверджено Положення про постійну комісію по контролю за використанням коштів, які надходять від платників податків в розпорядження громади.

Відповідно до вказаного Положення до повноважень комісії належать надання висновків щодо доцільності виділення фінансування на проекти (роботи), надання висновків щодо обгрунтованості витрат, які планується понести на роботи, надання висновків щодо обгрунтованості фактично понесених витрат на виконані роботи.

Також положенням передбачено порядок укладення договорів (угод) на виконання робіт, які підлягають фінансуванню з бюджету сільської ради. Зокрема необхідною умовою укладення угоди на виконання робіт та їх прийняття є позитивний висновок комісії по контролю коштів. У разі відсутності позитивного висновку комісії виконання робіт, їх прийняття та оплата забороняється.

Крім цього встановлено, що зазначена процедура сільським головою дотримана не була, згоду на укладення договорів із ПП «Будпослуги № 1» громадський комітет по контролю коштів не надавав.

Таким чином, при укладенні Радовельською сільською радою із ПП «Будпослуги №1» договорів №37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., №35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель та зарахуванні коштів за проведені згідно із цими договорами роботи не була дотримана встановлена рішенням сільської ради процедура, а виконавчим органом сільської ради не надано згоди на проведення зняття дебіторської заборгованості сільської ради за рахунок виконаних робіт.

Окрім того в ході досудового розслідування було отримано відомості, що ОСОБА_11 , з метою пом`якшення покарання, яке загрожує останньому за вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 КК України, перебуваючи на посаді сільського голови Радовельської сільської ради, тобто будучи службовою особою, зловживаючи службовим становищем, вніс завідомо неправдиві відомості до протоколу № 7 від 24.07.2017 засідання виконавчого комітету Радовельської сільської ради про присутність на засіданні членів комітету ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 та прийняття ними участі у голосуванні.

В продовження своїх злочинних намірів ОСОБА_11 вніс до рішення виконавчого комітету від 24.07.2017 № 1 «Про усунення порушень законодавства» завідомо неправдиві відомості про прийняття 24.07.2017 виконавчим комітетом рішення щодо зобов`язання ПП «Будпослуги № 1» та ПП «Поліссяенергобут» вжити заходів до усунення порушень, виявлених ревізією окремих питань фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради за період з 01.01.2015 по 12.06.2017 та порядок відшкодування коштів, та в подальшому підписав вказане рішення виконавчого комітету та скріпив його гербовою печаткою Радовельської сільської ради.

Згідно змісту заяви, на підставі підробленого рішення виконавчого комітету Радовельської сільської ради від 24.07.2017 №1, без згоди виконавчого комітету сільської ради, ОСОБА_11 уклав від імені сільської ради та підписав договори № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., №38 від 08.08.2017щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель, підписав акти виконаних робіт до них та провів зняття дебіторської заборгованості Радовельської сільської ради на загальну суму 338 822,77 грн. у зв`язку із виконанням цих робіт.

Враховуючи вищевикладене, є достатні підстави в призначенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04343620) яка знаходиться за адересою: Житомирська обл., Олевський р-н, с. Радовель, вул. Київська, 1 для з`ясування наступних положень, які цікавлять слідство:

1.Чи обгрунтовано та відповідно до чинного законодавства було витрачено кошти, місцевого бюджету Радовельської сільської ради в ході виконання договірних зобов`язань за договором № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017, щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017, щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017, щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель. Якщо не відповідають то в чому полягають невідповідності, чи спричинили останні будь-яку шкоду місцевому бюджету, якщо спричинили то в наслідок чиїх дій було спричинено таку шкоду?

2.Чи дотримані службовими особами Радовельської сільської ради Житомирської області вимоги законодавства при підписанні договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017, щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017, щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017, щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель?

3.Чи дотримані, під час виконання договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель вимоги законодавства при здійсненні авторського та технічного нагляду за якістю та обсягами робіт?

4.Чи відповідають об`єми фактично виконаних робіт під час виконання договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель затвердженій проектно-кошторисній документації по об`єкту та інш., документам та актам приймання виконаних робіт?

5.Чи були допущенні порушення чинного законодавства при використанні бюджетних коштів службовими особами Радовельської сільської ради щодо взаємовідносин ПП «Будпослуги № 1», зокрема за рахунок виконання робіт згідно договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., №38 від 08.08.2017щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель. Якщо так, то ким вони були допущені та які наслідки настали в результаті останніх?

6. Чи були відшкодовані збитки згідно рішення від 24.07.2017 прийнятим виконавчим комітетом Радовельської сільської ради №1, відповідно до якого вирішено зобов`язати ПП «Будпослуги № 1» та ПП «Поліссяенергобут» вжити заходів до усунення порушень, виявлених ревізією окремих питань фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради за період з 01.01.2015 по 12.06.2017, №06-15-10/18 від 06.07.2017

7.Провести зустрічну звірку з ПП «Будпослуги № 1» (код ЄРДПОУ 33367387), що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Промислова, 27, та ПП «Поліссяенергобут» (код ЄРДПОУ 37927470), що знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Миру, 74-а.

В зв`язку із необхідним обсягом перевірки, який потрібно дослідити органу державного фінансового контролю, є достатні підстави для визначення терміну ревізії в 15 робочих днів.

На підставі викладеного, для забезпечення розслідування кримінального провадження, виникла необхідність у призначенні ревізії фінансово-господарської діяльності, а тому керуючись ст.40, ст.93 КПК України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в редакції від 16.10.2012, Постановою Кабміну №550 від 20.04.2006 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами» -

Враховуючи викладене, керуючись ст. ст. 160, 163, 164, 309 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СУ ГУНП в Житомирській області ОСОБА_4 задовольнити.

Призначити позапланову виїзну ревізю окремих питань фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради Олевського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04343620) яка знаходиться за адересою: Житомирська обл., Олевський район, с. Радовель, вул. Київська, 1, за період 01.01.2015 року по час проведення перевірки щодо дотримання вимог чинного законодавства в ході виконання договірних зобов`язань за договором: № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017, щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017, щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017, щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель, для з`ясування наступних положень, які цікавлять слідство:

1.Чи обгрунтовано та відповідно до чинного законодавства було витрачено кошти, місцевого бюджету Радовельської сільської ради в ході виконання договірних зобов`язань за договором № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017, щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017, щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017, щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель. Якщо не відповідають то в чому полягають невідповідності, чи спричинили останні будь-яку шкоду місцевому бюджету, якщо спричинили то в наслідок чиїх дій було спричинено таку шкоду?

2.Чи дотримані службовими особами Радовельської сільської ради Житомирської області вимоги законодавства при підписанні договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017, щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017, щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017, щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель?

3.Чи дотримані, під час виконання договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель вимоги законодавства при здійсненні авторського та технічного нагляду за якістю та обсягами робіт?

4.Чи відповідають об`єми фактично виконаних робіт під час виконання договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., № 38 від 08.08.2017 щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель затвердженій проектно-кошторисній документації по об`єкту та інш., документам та актам приймання виконаних робіт?

5.Чи були допущенні порушення чинного законодавства при використанні бюджетних коштів службовими особами Радовельської сільської ради щодо взаємовідносин ПП «Будпослуги № 1», зокрема за рахунок виконання робіт згідно договорів № 37 від 07.08.2017 щодо капітального ремонту огорожі будівлі клубу с. Пояски на суму 197 724,00 грн., №38 від 08.08.2017щодо заміни вікон в будинку культури с. Радовель на суму 78 981,78 грн., № 36 від 04.08.2017 щодо ремонту огорожі кладовища в с. Радовель на суму 34762,88 грн., № 35 від 04.08.2017 щодо покриття цоколя фундамента бетонними плитами по вул. Леніна в с. Радовель. Якщо так, то ким вони були допущені та які наслідки настали в результаті останніх?

6. Чи були відшкодовані збитки згідно рішення від 24.07.2017 прийнятим виконавчим комітетом Радовельської сільської ради №1, відповідно до якого вирішено зобов`язати ПП «Будпослуги № 1» та ПП «Поліссяенергобут» вжити заходів до усунення порушень, виявлених ревізією окремих питань фінансово-господарської діяльності Радовельської сільської ради за період з 01.01.2015 по 12.06.2017, №06-15-10/18 від 06.07.2017

7.Провести зустрічну звірку з ПП «Будпослуги № 1» (код ЄРДПОУ 33367387), що знаходиться за адресою: Житомирська обл., м. Олевськ, вул. Промислова, 27, та ПП «Поліссяенергобут» (код ЄРДПОУ 37927470), що знаходиться за адресою: м. Житомир, вул. Миру, 74-а.

В ході ревізії залучити спеціаліста у галузі будівництва.

Термін ревізії визначити 15 робочих днів, починаючи з 17.09.2018.

Організацію виконання ревізії доручити Управлінню північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

Ухвала діє протягом місяця з дня постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудКорольовський районний суд м. Житомира
Дата ухвалення рішення10.08.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу76033897
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —296/7610/18

Ухвала від 05.09.2018

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

Ухвала від 10.08.2018

Кримінальне

Корольовський районний суд м. Житомира

Драч Ю. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні