Постанова
від 15.08.2018 по справі 815/5743/17
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

----------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 серпня 2018 р.м.ОдесаСправа № 815/5743/17

Категорія: 8.3 Головуючий в 1 інстанції: Левчук О. А. Час та місце ухвалення судового рішення 17:18 , м. Одеса

Повний текст судового рішення складений 10.04.2018р.

Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді: Крусян А.В.

суддів: Градовського Ю.М. , Лук'янчук О.В.

за участю секретаря судового засідання Апексімова І.С.,

представника позивача ОСОБА_1, представника Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області ОСОБА_2, представника Головного управління Держпраці в Одеській області ОСОБА_3,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Держпраці в Одеській області на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2018 року у справі за позовом приватного підприємства Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Держпраці в Одеській області про визнання протиправними дій, скасування висновків акту, податкових повідомлень-рішень, постанови про накладення штрафу, -

В С Т А Н О В И В:

08.11.2017р. приватне підприємство Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані звернулося до суду з позовом до Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Держпраці в Одеській області про визнання протиправними дій Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області щодо призначення, проведення перевірки, складення висновків акту перевірки від 14.09.2017р. №1256/15-32-13-06/37421243; визнання протиправними та скасування: вимоги про сплату боргу (недоїмки) Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області від 28.09.2017 року №Ю НОМЕР_1; рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №00716611306 від 28.09.2017 року; податкового повідомлення-рішення від 28.09.2017 року №0071621306; податкового повідомлення-рішення від 28.09.2017 року №0071641306; податкового повідомлення-рішення від 28.09.2017року №0071601306; постанови про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Головного управління Держпраці в Одеській області №025 від 12.10.2017 року.

Рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 29.03.2018р. визнано протиправними та скасовано: вимогу про сплату боргу (недоїмки) Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області від 28.09.2017 року № Ю НОМЕР_1; рішення Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №0071611306 від 28.09.2017 року; податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області №0071621306 від 28.09.2017 року; податкове повідомлення-рішення Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області №0071641306 від 28.09.2017 року; податкове повідомлення рішення Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області №0071601306 від 28.09.2017 року; постанову про накладення штрафу уповноваженими посадовими особами Головного управління Держпраці в Одеській області №025 від 12.10.2017 року; в решті позовних вимог відмовлено.

Не погоджуючись з ухваленим у справі судовим рішенням, відповідачі подали апеляційні скарги, в яких посилаються на неповне з'ясування судом першої інстанції при вирішені справи обставин справи та порушення норм матеріального, процесуального права, просять рішення суду скасувати і прийняти нове про відмову у позові.

Заслухавши суддю-доповідача, розглянувши матеріали справи та перевіривши доводи апеляційних скарг, законність та обґрунтованість рішення суду в межах доводів та вимог апеляційних скарг, колегія суддів приходить до таких висновків.

Судом першої інстанції встановлено, що 13.04.2011 року проведено державну реєстрацію юридичної особи - приватне підприємство Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані (код ЄДРПОУ 37421243) за №1 556 102 0000 041574.

03.07.2017 року ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані отримано запит Головного управління ДФС в Одеській області від 22.06.2017 року № 5743/10/15-32-13-06-06 щодо надання пояснень, з обов'язковим наданням первинних документів, що використовувались в бухгалтерському обліку за період з 01.04.2014 року, по питанням які виникли під час проведення фактичної перевірки ФОП ОСОБА_4, відповідно до пояснень отриманих в ході перевірки від працевлаштованих працівників ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані та аналізу податкової інформації, з метою уникнення подальших бюджетних витрат, використання послуг найманих працівників без оформлення трудових відносин та виплати заробітної плати у конвертах , відповідно до переліку. /т.1 а.с.70-71, 94-95/

На запит контролюючого органу позивачем надані пояснення №12 від 13.07.2017 року, та договори з постачальниками, покупцями, оригінали актів виконаних робіт, копії звітів 1-ДФ, оригінали табелів відпрацьованого часу, відомості нарахування заробітної плати та заяви про надання соціальних пільг. /т.1 а.с.72-73/

08.08.2017 року начальником управління податків і зборів з фізичних осіб на ім'я начальника ГУ ДФС в Одеській області подано доповідну записку №253/11/15-32-13-06 щодо ненадання ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані у повному обсязі інформації, визначеної у запиті контролюючого органу та її документальне підтвердження протягом 15 робочих днів з дня наступного за днем отримання запиту, у зв'язку з чим необхідне проведення позапланової виїзної документальної перевірки ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані (код ЄДРПОУ 37421243) за період з 01.04.2014 року по 30.06.2017 року. /т.2 а.с.101/

Судом встановлено, що фахівцями Головного управління ДФС в Одеській області на підставі наказу №3835 від 29.08.2017 року, направлень №№5862/13-06; 5863/13-06; 5864/13-06 від 30 серпня 2017 року, наказу №4036 від 05.09.2017 року, згідно п.п.75.1.2 п.75.1 ст. 75., п.п.78.1.1 п.п.78.1.4 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України, п.1 ч.1 ст.13 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування №2464-VІ та враховуючи доповідну записку начальника управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС в Одеській області від 08.08.2017 року № 253/11/15-32-13-06, проведено документальну позапланову виїзну перевірку ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані , з питань повноти нарахування, обчислення та сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 01.04.2014 по 30.06.2017 року, за результатом якої складений акт від 14.09.2017р. №1256/15-32-13-06/37421243. /т.1 а.с.26-52, т.2 а.с.96-101/

Перевіркою встановлено порушення позивачем пп.14.1.48 п.14.1 ст.14, п.167.1 ст.167, п.164.2.17 п.164.5 ст.164, п.п.168.1.4 п.168.1 ст.168, п.176.2 ст.176 Податкового кодексу України у наслідок чого донараховано податок на доходи фізичних осіб у розмірі 15972,95грн.; ст.51, п.176.2 ст.176 ПК України розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку суд доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (зареєстрованого в Мінюсті України 13.01.2011р. №46/18784), наказу МДЗ України від 21.01.2014р. №49 Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (зареєстрованого в Мінюсті України 05.02.2014р. №228/25005), наказу Міністерства фінансів України від 13.01.2015р. №4 Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.01.2015р. №111/2655), до податкових розрахунків не в повному обсязі включені нараховані доходи за ознакою 101 за І-ІV квартали 2015 року, І-ІV квартали 2016 року та I квартал 2017 року; вимог Постанови КМУ від 17.06.2015р. №413 в частині неподання до органів ДФСУ Повідомлення про прийняття працівника на роботу ; ст.50 КЗпП України від 10.12.1971р. №322-УІІІ; п.5 ст.8, п.2 ст.9 Закону України №2464-УІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , внаслідок чого нараховано єдиного внеску у сумі 26195,50грн.; п.7 ст.8, п.2 ст.9 Закону України №2464-УІ Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , внаслідок чого доутримано єдиного внеску у розмірі 1380,43грн., а саме 2015 рік - 1380,43грн.; п.п.1.2, 1.3, 1.4, 1.5 п.16.1 підрозділу 10 розділу XX, ст.163, п.п.164.2.1, 164.2.2 п.164.2 ст.164, п.п.168.1.1, 168.1.5 п.168.1 ст.168, п.171.2 ст.171 Податкового кодексу України донараховано військового збору у розмірі 1399,90грн.

28.09.2017 року Головним управління ДФС в Одеській області винесено: вимогу про сплату боргу (недоїмки) №Ю0071601306 у сумі 27575,92грн.; /т.1 а.с.21/ рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску №0071611306 на підставі п.3 ч.11 ст.25 Закону України Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування в розмірі 13745,72грн.; /т.1 а.с.22/ податкове повідомлення-рішення №0071621306 за податком на доходи фізичних осіб у сумі 27678,61грн. (за податковим зобов'язанням у сумі 15972,95грн. та за штрафними санкціями у сумі 11705,66грн.); /т.1 а.с.23/ податкове повідомлення-рішення №0071641306 з військового збору у сумі 2982,80грн. (за податковим зобов'язанням в сумі 1939,90грн. та за штрафними санкціями у сумі 1022,53грн.); /т.1 а.с.24/ податкове повідомлення-рішення №0071601306 з податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у сумі 510грн. /т.1 а.с.25/

12.10.2017 року Головним управління Держпраці в Одеській області винесено постанову №025 про накладення штрафу у розмірі 1536000грн. на підставі абз.2 ч.2 ст.265 КЗпП України. /т.2 а.с.72-78/

Не погоджуючись з рішеннями відповідачів позивач звернувся до суду з даним позовом.

Перевіривши матеріали справи, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції щодо протиправності оскаржених рішень з наступних підстав.

Предметом перевірки були питання дотримання законодавства щодо укладення трудових договорів, оформлення трудових відносин з працівниками, своєчасності, достовірності, повноти нарахування, утримання та сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб при виплаті доходів на користь платників податків - фізичних осіб, правильності нарахування , обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).

Згідно з п.п.14.1.54 п.14.1 ст.14 ПК України дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких випадків їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними) роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді заробітної плати, інших виплат та винагород, виплачених відповідно до умов трудового та цивільно-правового договору.

Відповідно до пп.14.1.48 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України заробітна плата для цілей розділу IV цього Кодексу - це основна ідодаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв'язку з відносинами трудового найму згідно із законом.

Під час врахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, обов'язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.

Згідно з підпунктом 2.3.4 пункту 2.3 Інструкції зі статистики заробітної плати №5 від 13.01.2004р.. затвердженої наказом Державного комітету статистики України (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.01.2004р. №114/8713) виплати, що мають індивідуальний характер (оплата квартири та найманого житла, гуртожитків, товарів, продуктових замовлень, абонементів у групи здоров'я, передплати на газети та журнали, протезування, суми компенсації вартості виданого працівникам палива у випадках, не передбачених чинним законодавством) належать до фонду оплати праці у складі інших заохочувальних та компенсаційних виплат.

Відповідно до п.п.162.1.3 п.162.1 ст.162 Податкового Кодексу України платниками податку є податковий агент. Згідно з п.167.1 ст.167 ПК України ставка податку становить 15 (20), 18 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у п.167.2 - 167.6 ПК України) у тому числі, алене виключно у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв'язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.

Відповідно до п.164.5 ст.164 ПК України під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з цим Кодексом, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою: К = 100:(100-Сп), де К - коефіцієнт; Сп - ставка податку, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.

Відповідно до пп.168.1.1 п.168.1 ст.168 ПК України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в ст.167 ПК України та відповідно із пп.168.1.2 п.168.1 ст. 168 ПК України податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.

Відповідно до п.п.129.1.3 п.129.1 ст.129 ПК України пеня нараховується у день настання строку погашення податкового зобов'язання, визначеного податковим агентом при виплаті (нарахуванні) доходів на користь платників податків - фізичних осіб, та/або контролюючим органом під час перевірки такого агента. Відповідно до п.171.2 ст.171 ПК України особою, відповідальною за нарахування, утримання та сплату (перерахування) до бюджету податку для оподаткування доходів з джерелом їх походження з України є податковий агент.

Під час перевірки ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані при проведеному аналізі даних, які містяться у трудових книжках та наданих поясненнях робітників, встановлено розбіжність між датою прийняття на роботу працівника, згідно трудової книжки, та датою початку роботи, згідно наданих пояснень 16 осіб, /т.1 а.с.33-37/ усього по робітникам на суму 83406,39грн. Утримання та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску та військового збору із сум виплаченої (нарахованої) заробітної плати ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані не здійснювалось.

Внаслідок чого було донараховано податку на доходи фізичних осіб на суму 14017,99грн. /т.1 а.с.40-41/

Данні для перевірки ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані були отримані з фактичної перевірки ФОП ОСОБА_4, за результатами останньої складений акт від 19.06.2017р., за місцем розташування господарської одиниці: м. Одеса, пр. Шевченко, 16, кафе Треф , встановлено, що ФОП ОСОБА_4 уклав договір про надання послуг від 20.04.2017р. з ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані , відповідно до якого ПП приймає на себе зобов'язання надавати згідно заявки ФОП ОСОБА_4 послуги з надання персоналу для виконання функцій відповідно до видів діяльності ФОП ОСОБА_4 Тобто, робітники, які здійснювали трудову діяльність за вищевказаною адресою, є працівниками ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані . /т.2 а.с.30-33/

Працівники ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20 надали пояснення під час перевірки ФОП ОСОБА_4, де свідчили, що вони працюють в ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані з зазначенням приблизних дат прийняття на роботу. /т.2 а.с.10-26/

В клопотанні від 23.11.2017р. ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані пояснює, що ОСОБА_15, ОСОБА_11, ОСОБА_10, ОСОБА_14, ОСОБА_9, ОСОБА_5 були направлені до роботи на ПП Таврія ПЛЮС і до ФОП ОСОБА_4 не мали ніякого відношення. /т.2 а.с. 28/ При цьому згідно заявки від 29.05.2017р. до роботи на ПП Таврія ПЛЮС (ресторан Треф ) були надіслані офіціанти ОСОБА_15, ОСОБА_11, ОСОБА_10, ОСОБА_14, ОСОБА_9, ОСОБА_5 /т.2 а.с. 48/

Одночасно відповідно до заяви про надання послуг №1 від 20.04.2017р. до роботи в ФОП ОСОБА_4В. були направлені ОСОБА_21, ОСОБА_20, ОСОБА_18, ОСОБА_16, ОСОБА_19, ОСОБА_12, ОСОБА_17, ОСОБА_6, ОСОБА_13 /т.2 а.с.35/

Таким чином, з наданих суду доказів підтверджується, що позивач направляв вказаних осіб до кафе-ресторану Треф для виконання послуг, що було виявлено під час проведення перевірки ФОП ОСОБА_4 з 06.06.2017р. по 16.06.2017р. та закріплено актом перевірки від 19.06.2017р. /т.2 а.с.102-109/

При цьому, позивачем надані суду письмові докази про працевлаштування вказаних осіб до ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані . /т.1 а.с.105, 114, 83, 141, 118, 95, 74, 110, 148, 100, 79, 91, 137, 132, 127, 123/.

Під час судового розгляду справи в суді апеляційної інстанції представник ГУ ДФС в Одеській області підтвердив, що при наданні пояснень працівниками кафе Треф зазначалися приблизні, орієнтовні дати прийняття їх на роботу, точної дати ніхто не пам'ятав.

Як вбачається з матеріалів справи, письмові пояснення працівників мають шаблонну форму, містять виправлення в даті прийняття на роботу, та не підтверджуються будь-якими іншими належними та допустимими доказами. Так, дати працевлаштування при відібранні пояснень не співставлялися з даними трудових книжок. Не встановлювався факт отримання заробітної плати без укладення трудового договору. /т.2 а.с.11-26/

При цьому, встановлені контролюючим органом факти порушення щодо розбіжностей в даті прийняття на роботу працівників ґрунтується лише на поясненнях самих працівників, які були відібрані в робочий час під час проведення фактичної перевірки ФОП ОСОБА_4, а не перевірки безпосередньо ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані , тому не можуть вважатися належними достовірними доказами встановлення даних працевлаштування робітників.

Відповідно до ст. 83 Податкового кодексу України для посадових осіб контролюючих органів під час проведення перевірок підставами для висновків є: документи, визначені цим Кодексом; податкова інформація; експертні висновки; судові рішення; податкові консультації, інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на контролюючі органи.

Як вбачається, з п. 2.9 акту перевірки від 14.09.2017 року № 1256/15-32-13-06/37421243 ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані , при перевірці посадовими особами податкового органу використані - облікові справи підприємства, банківські документи з додатками, відомості нарахування заробітної плати, платіжні відомості, накази, звітність (1-ДФ), договори, угоди, оборотно-сальдові відомості, звітність платника єдиного соціального внеску, які перевірені вибірковим порядком. Тобто, даних щодо використання під час здійснення перевірки ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані висновків акту перевірки ФОП ОСОБА_4 та письмових пояснень працівників, акт перевірки № 1256/15-32-13-06/37421243 не містить.

Водночас, норми діючого законодавства не передбачають права податкового органу на відображення у акті перевірки необґрунтованих та не підтверджених даних, а відтак, донарахування податків лише з приблизних відомостей, без підтвердження фактів іншими доказами, не ґрунтується на нормах податкового законодавства.

Підприємство у перевіряємий період проводило сплату готельних послуг на користь ФОП ОСОБА_22, ТОВ Александровський НБЦ, Отель Подолье , Отель Центральний за фізичними особами ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27

Відповідно до ст.127.1 ПК України ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Ті самі дії, вчинені повторно протягом 1095 днів, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 50 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету. Дії, передбачені абзацом першим цього пункту, вчинені протягом 1095 днів втретє та більше, - тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 75 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

На підставі чого податковою розрахована штрафна санкція у сумі 11705,66 грн. від суми 15972,95грн.

При цьому, ГУ ДФС в Одеській області до суду не надано будь-яких доказів на підтвердження виплати працівникам ПП Хьюман ресорсис аутсорсинг кампані коштів у не грошовій формі та правомірності донарахування податку на доходи фізичних осіб у розмірі 1954,96 грн.

Приймаючи до уваги, що вимога про сплату боргу(недоїмки) №Ю0071601306, рішення про застосування штрафних санкцій за донарахування відповідним органом доходів і зборів або платником своєчасно не нарахованого єдиного внеску № НОМЕР_2, податкове повідомлення-рішення з військового збору №0071641306, постанова про накладення штрафу №025 від 12.10.2017р. за своєю суттю є похідними від податкового повідомлення-рішення №0071621306, тому вони є також неправомірними та підлягаючими скасуванню.

Доводи апеляційних скарг не спростовують висновків суду першої інстанції.

З огляду на викладене, оскільки суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, тому в порядку ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає його без змін.

Судові витрати розподіляються відповідно до ст.139 КАС України та відстрочена апелянтам, згідно з ст.133 КАС України, сплата судового збору до ухвалення судового рішення у справі за подачу апеляційних скарг підлягає стягненню з кожного із відповідачів.

Керуючись ст.ст.139, 311, 315, 316, 321, 322, 325 КАС України, -

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційні скарги Головного управління Держпраці в Одеській області, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області залишити без задоволення, а рішення Одеського окружного адміністративного суду від 29 березня 2018 року залишити без змін.

Стягнути з Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Держпраці в Одеській області, з кожного, на користь Державної судової адміністрації України на рахунок №:312111256026001, отримувач коштів: ГУК у м. Києві/м. Київ/22030106, код отримувача (код за ЄДРПОУ) 37993783, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, код класифікації доходів бюджету: 22030106, судовий збір в розмірі по 7200грн.

Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня отримання судового рішення.

Повний текст судового рішення складений 21.08.2018р.

Головуючий суддя ОСОБА_28 Судді ОСОБА_29 ОСОБА_30

СудОдеський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.08.2018
Оприлюднено24.08.2018
Номер документу76035244
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/5743/17

Ухвала від 09.10.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 09.08.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Гімон М.М.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 20.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Ухвала від 19.09.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Пасічник С.С.

Постанова від 15.08.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

Ухвала від 13.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Крусян А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні