Ухвала
від 21.08.2018 по справі 335/8540/18
ОРДЖОНІКІДЗЕВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

1Справа № 335/8540/18 1-кс/335/5712/2018

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2018 року слідчий суддя Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3 , підозрюваного ОСОБА_4 , захисника ОСОБА_5 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Запоріжжя клопотання слідчого СВ Вознесенівського ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_6 ,погоджене прокуроромЗапорізької місцевоїпрокуратури №2 ОСОБА_3 , про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання до ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженця м. Вільнянськ Запорізької області, громадянина України, одруженого, неповнолітніх дітей на утриманні не має, не працюючого, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1 , раніше не засуджений,

підозрювана у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України,

ВСТАНОВИВ:

Слідчим СВ Вознесенівського ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області проводиться досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017081060000013 від 24.02.2017, за ознаками злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що в період часу з 11.09.2006 по вересень 2007 року голова Вільнянської районної державної адміністрації (далі Вільнянська РДА) Запорізької області ОСОБА_4 , діючи умисно, в інтересах третіх осіб, за участю начальника Відділу земельних ресурсів у Вільнянському районі Запорізької області ОСОБА_7 організував злочинну групу.

Так, у період часу з вересня 2007 року по січень 2008 року ОСОБА_4 діючи у співучасті із ОСОБА_7 , шляхом зловживання своїм службовим становищем, незаконно розтратили майно територіальної громади м. Запоріжжя в особливо великих розмірах, а саме земельні ділянки загальною площею 35,5000 га, які тимчасово перебували в його віданні, безпідставно передавши вказані земельні ділянки у власність різним фізичним особам.

Вільнянська РДА Запорізької області (код ЄДРПОУ 02140870) відповідно до законодавства є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, в межах свої повноважень здійснює виконавчу владу на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, а також реалізує повноваження, делеговані їй відповідною радою, у своїй роботі керується Конституцією України, Законом України «Про місцеві державні адміністрації», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та іншими законодавчими актами, розташована за адресою: Запорізька область, м. Вільнянськ, вул. Бочарова, буд 12.

Законом України «Про місцеві державні адміністрації» передбачено:

І. ч. 1 ст. 6 - на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, власних і делегованих повноважень голова місцевої державної адміністрації в межах своїх повноважень видає розпорядження.

ІІ. ст. 8 - місцеві державні адміністрації очолюють голови відповідних місцевих державних адміністрацій;

ІІІ. п. 2 ст. 21 - місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності відповідно до закону;

ІV. ч. 1 ст. 39 - до повноважень голів місцевих державних адміністрацій відноситься:

1) очолюють відповідні місцеві державні адміністрації, здійснюють керівництво їх діяльністю, несуть відповідальність за виконання покладених на місцеві державні адміністрації завдань і за здійснення ними своїх повноважень;

3) призначають на посади та звільняють з посад своїх заступників, керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів відповідно до статей 10 та 11 цього Закону;

4) призначають на посади та звільняють з посад керівників апаратів місцевих державних адміністрацій та керівників структурних підрозділів апаратів місцевих державних адміністрацій;

10) здійснюють інші функції, передбачені Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня.

V. ч. 1 ст. 41 - голови місцевих державних адміністрацій видають розпорядження одноособово і несуть за них відповідальність згідно із законодавством.

На підставі Розпорядження Президента України №317/2006-рп від 11.09.2006 року ОСОБА_4 призначено на посаду голови Вільнянської районної державної адміністрації Запорізької області.

Таким чином, ОСОБА_4 , займаючи посаду голови Вільнянської РДА Запорізької області, виконував організаційно-розпорядчі та адміністративно-господарські обов`язки в силу чого був службовою особою.

Крім того, наказом Держкомзему України №421-к від 15.11.2004 ОСОБА_7 призначено на посаду начальника Вільнянського районного відділу земельних ресурсів.

Згідно п. 1 «Положення про відділ земельних ресурсів у Вільнянському районі у Запорізькій області», затвердженого наказом Головного управління земельних ресурсів у Запорізькій області №52 від 07.08.2007 (далі за текстом Положення), районний відділ земельних ресурсів є територіальним органом Держкомзему.

Відповідно до п. 3 Положення, основними завданнями відділу земельних ресурсів у районі є:

- участь у реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин;

- організація та ведення державного земельного кадастру відповідно до законодавства;

- організації і ведення державного земельного кадастру;

- організація і здійснення землеустрою та моніторингу земель.

Згідно пп.2 п.4 даного положення, відділ відповідно до покладених на нього завдань, готує та вносить на розгляд органу місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування пропозиції щодо:

- організації і здійснення землеустрою та моніторингу земель;

- вирішення інших питань відповідно до законодавства.

Відповідно до п.8 Положення, начальник відділу:

- здійснює керівництво діяльністю відділу та є відповідальним за виконання покладених на відділ завдань і виконання своїх функцій;

- видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та положенням про відділ.

Таким чином, ОСОБА_7 , займаючи посаду начальника відділу Держкомзему в Вільнянському районі, виконувала організаційно - розпорядчі та адміністративно - господарські обов`язки в силу чого була службовою особою.

Згідно ст.121 Земельного Кодексу України, кожен громадянин України має право на безоплатне отримання земельної ділянки площею до 2 га із земель державної або комунальної власності, для ведення особистого селянського господарства.

Проте, відповідно до ст. 14 Конституції України, земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, тож право власності на землю набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Згідно пунктом «б» частини 1 статті 81 Земельного кодексу України громадяни України набувають права власності на земельні ділянки на підставі безоплатної передачі із земель державної і комунальної власності.

Згідно ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності на земельні ділянки із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених Земельним кодексом.

Відповідно до змісту ч. 6 ст. 118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідної районної державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки.

Частиною 7 цієї статті (в редакції, чинній на момент вчинення дій) передбачено, що відповідна міська державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні.

Згідно з ч. 9 ст. 118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується із органом по земельних ресурсах, природоохоронним і санітарно-епідеміологічним органами, органами архітектури і охорони культурної спадщини та подається на розгляд відповідних місцевої державної адміністрації або органу місцевого самоврядування.

Також, відповідно до абзацу 2 пункту 9 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004 року (в редакції, чинній на момент вчинення дій, далі за текстом Порядок) розроблений проект землеустрою підлягає погодженню з відповідним органом земельних ресурсів.

Пунктом 10 вказаного Порядку передбачено, що погоджений проект відведення земельної ділянки підлягає державній експертизі, яка проводиться органом земельних ресурсів відповідно до законодавства.

Пункт 11 цього ж Порядку зазначає, що після одержання позитивного висновку державної експертизи проект відведення земельної ділянки розглядається сільською, селищною, міською радою, районною, Київською та Севастопольською міською держадміністрацією, затверджується ними або в установленому порядку подається до інших органів, до повноважень яких належить надання у користування або передача у власність земельних ділянок.

Відповідно до п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій), до розмежування земель державної та комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями (крім земель, переданих у приватну власність) в межах населених пунктів здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів відповідні органи виконавчої влади.

Проте, в період часу з 11.09.2006 по січень 2008 року ОСОБА_4 , достовірно знаючи про те, що відповідно до пункту 2 статті 21 Законом України «Про місцеві державні адміністрації» місцева державна адміністрація розпоряджається землями державної власності, вирішив використати дану обставину для розтрати ввіреного йому майна, а саме земельних ділянок, шляхом безпідставної їх передачі у власність третім особам. Кримінальне правопорушення було вчинено підозрюваним за наступних обставин.

12.06.1958 Радою Міністрів УРСР №735 прийнято Постанову «Про відновлення і встановлення меж земель міст і селищ міського типу».

21.06.65, на виконання вказаної постанови Ради Міністрів УРСР, Виконавчим комітетом Запорізької міської ради депутатів трудящих прийнято рішення №268 «Про відновлення меж земель міста Запоріжжя».

30.05.1968 рішенням Виконавчого комітету Запорізької міської ради депутатів трудящих №262 «Про відновлення і встановлення зовнішніх меж земель міста Запоріжжя і селища міського типу В. Хортиця» затверджено надані Запорізьким міжміським бюро технічної інвентаризації матеріали щодо відновлення та встановлення зовнішніх меж міста Запоріжжя і селища міського типу В. Хортиця.

16.10.1968 рішенням Виконавчого комітету Запорізької Обласної Ради Депутатів Трудящих №475 «Про затвердження плану розташування зовнішніх меж земель міста Запоріжжя і селища міського типу В-Хортиця» затверджено розташування зовнішніх меж земель міста Запоріжжя.

30.05.1985 Постановою Ради Міністрів УРСР №224 «Про генеральний план розвитку міста Запоріжжя» затверджено Основні положення генерального плану розвитку міста Запоріжжя і проект планування приміської та зеленої зон.

16.06.1988 Указом президії Верховної ради УРСР №6039-ХІ «Про розширення меж міста Запоріжжя» до меж м. Запоріжжя, на підставі положень генерального плану розвитку міста, включено частини територій Вільнянського і Запорізького районів загальною площею 1137,7 га.

14.10.1991 р. між Запорізьким обласним управлінням сільського господарства і Запорізькою філією Інституту землеустрою УААН було укладено договір №331, на підставі якого Інститутом розроблено «Проект утворення територій та встановлення меж сільських Рад народних депутатів Вільнянського району Запорізької області». Даний «Проект утворення територій та встановлення меж сільських Рад народних депутатів Вільнянського району Запорізької області» був розроблений із урахуванням зазначених вище нормативних актів щодо визначення меж міста Запоріжжя та погоджена всіма сільськими радами Вільнянського району. В подальшому ця документація із встановлення меж адміністративно-територіальних одиниць Вільнянського району була затверджена розпорядженням представника президента України у Вільнянському районі Запорізької області №100 від 30.03.1993 р.

У зв`язку із тим, що межі земельних ділянок, які на підставі Указу президії Верховної ради УРСР №6039-ХІ від 16.06.1988 «Про розширення меж міста Запоріжжя» були включені до території м. Запоріжжя, на момент прийняття даного рішення не були встановлені на місцевості, між Запорізькою міською радою і Запорізьким та Вільнянським районами виникли спірні питання щодо приналежності окремих земельних ділянок до конкретних адміністративно-територіальних одиниць.

05.06.2000, з метою врегулювання цих спірних питань, Запорізькою обласною державною адміністрацією прийнято розпорядження №298 «Про встановлення зовнішніх меж міста Запоріжжя», відповідно до п.3 якого, землі сільськогосподарського призначення Запорізького та Вільнянського районів, що підлягали включенню до меж міста Запоріжжя, до завершення проведення земельної реформи тимчасово залишити в користуванні Запорізького та Вільнянського районів.

Крім того, відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації №250 від 28.07.2005 «Про робочу комісію по узгодженню зовнішньої межі міста Запоріжжя», Запорізькій і Вільнянській РДА Запорізької області, до зміни межі міста, здійснювати розпорядження землями приміської зони відповідно до генерального плану міста Запоріжжя та за погодженням з робочою комісією.

В подальшому розпорядженням голови Запорізької ОДА №14 від 23.01.2007 було визначено, що Вільнянська і Запорізька районні державні адміністрації повинні здійснювати розпорядження землями приміської зони м. Запоріжжя за погодженням із облдержадміністрацією.

За цих умов, впродовж 2005-2006 років до Вільнянської районної державної адміністрації звернулись 69 фізичних осіб із заявами про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства орієнтовною площею по 0,5 га кожному, за рахунок земельної ділянки, яка відповідно до указу Президії Верховної Ради Української РСР від 16.06.1988 №6039-ХІ і рішення Виконавчого комітету Запорізької міської ради депутатів трудящих №262 від 30.05.1968 «Про відновлення і встановлення зовнішніх меж земель міста Запоріжжя і селища міського типу В. Хортиця» входила до меж міста Запоріжжя.

За результатами розгляду вказаних звернень, Вільнянською РДА розпорядженнями №974 від 27.12.05, №22 від 17.01.06, №345 від 15.05.06 надано дозволи громадянам на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 35,4999 га (орієнтовною площею по 0,5 га кожна), для ведення особистого селянського господарства. Після розроблення вказані проекти землеустрою до передачі у власність підлягали обов`язковому погодженню в порядку ст.ст. 118,186 Земельного кодексу України і ст.9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації».

На підставі зазначеного розпорядження ТОВ «Власні землі» було розпочато роботи із розроблення вказаних проектів землеустрою щодо відведення вказаних земельних ділянок. Проте, в процесі розроблення даних проектів землеустрою у ТОВ «Власні землі» виникли технічні складності із їх виготовленням у зв`язку із належністю запроектованих земельних ділянок до земель приміської зони міста Запоріжжя. Внаслідок зазначених обставин ТОВ «Власні землі» своєчасно не було розроблено вказані проекти землеустрою, і з метою продовження строків на розроблення землевпорядної документації, відповідні звернення були скеровані до Вільнянської РДА.

Проаналізувавши отриману інформацію та документи, ОСОБА_4 дійшов до висновку, що для здійснення його злочинного наміру необхідно залучити інших осіб, у тому числі контролюючих органів, які спільно з ним та під його керівництвом погодяться брати участь у розтраті чужого майна в особливо великих розмірах.

З цією метою, в період часу із жовтня по листопад 2006 року, ОСОБА_4 , усвідомлюючи неможливість самостійно реалізувати свої незаконні наміри, достовірно знаючи про те, що ОСОБА_7 займає посаду начальника відділу земельних ресурсів у Вільнянському районі Запорізької області, у зв`язку з чим приймає участь у підготовці та погодженні проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, а також, а також буде приймати участь у підготовці та погодженні проекту розпорядження про передачу у власність земельних ділянок, повідомив їй про свій злочинний план і запропонував спільно з ним займатися незаконною діяльністю, пов`язаною з незаконною розтратою земельних ділянок приміської зони міста Запоріжжя, що після розпаювання земель КСП «Південне» були єдиним земельним масивом визначені як землі запасу.

Заручившись підтримкою ОСОБА_7 , що виразилася у згоді вчинити розтрату майна Запорізької міської ради, ОСОБА_4 і ОСОБА_7 організувалися у злочинну групу.

Також ОСОБА_4 та ОСОБА_7 розробили детальний план скоєння злочину, а саме: затвердити громадянам, що виявили бажання отримати земельні ділянки для ведення особистого селянського господарства, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність під виглядом того, що вони начебто знаходяться на території Вільнянського району Запорізької області. Для цього їм необхідно було підготувати відповідне розпорядження райдержадміністрації (в тому числі щодо передачі у власність вказаних земельних ділянок та надання дозволу організації, яка має ліцензію на виконання землевпорядних робіт, винести межі земельних ділянок в натурі та виготовити державні акти на право власності на землю), погодити проект даного розпорядження, шляхом підписання відповідного аркушу погодження, після чого затвердити його особистим підписом ОСОБА_4 .

З метою приховання своєї противоправної діяльності та відведення підозр з боку правоохоронних та контролюючих органів, співучасники прийняли рішення вносити до усіх необхідних офіційних документів завідомо неправдиві дані щодо нібито розташування земельних ділянок біля с.м.т. Тепличне Вільнянського району Запорізької області, усвідомлюючи, що вказані земельні, а також і саме с.м.т. Тепличне, розташовані на території м. Запоріжжя, а тому рішення щодо їх передачі у власність може прийматися лише після виконання вимог, визначених Земельним кодексом України, «Порядком розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» та ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації», та виключно за погодженням з робочою комісією відповідно до розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації № 250 від 28.07.2005 року.

З метою досягнення узгодженого злочинного умислу ОСОБА_4 , як голова Вільнянської РДА Запорізької області, підписував офіційні документи, а саме розпорядження, відповідно до яких було подовжено строки дії наданих дозволів на розроблення землевпорядної документації, і в подальшому незаконно затвердив проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок, внаслідок чого вони усупереч встановленому законом порядку були передані у власність третім особам.

В свою чергу, ОСОБА_7 виконувала конкретні дії, спрямовані на реалізацію загальної злочинної мети, в тому числі: готувала проекти розпоряджень голови райдержадміністрації та підписувала аркуші погодження до них, ігноруючи при цьому порушення земельного законодавства та зауваження, викладені у висновку державної землевпорядної експертизи №1961 від 25.06.2007 року, на підставі яких, землі, які планували передати у власність третім особам, розташовувались на території та в межах міста Запоріжжя, у зв`язку з чим вказані рішення відносились до компетенції Запорізької міської ради.

Так, впродовж жовтня-листопада 2006 року до Вільнянської районної державної адміністрації звернулись громадяни, яким розпорядженням №345 від 15.05.2006 було надано дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, з метою продовження терміну дії цих дозволів.

За результатами розгляду вказаних звернень, розпорядженням голови Вільнянської районної державної адміністрації ОСОБА_4 №788 від 27.11.2006, проект якого було підготовлено та погоджено ОСОБА_7 , термін дії дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею по 0,5 га, для ведення особистого селянського господарства, було подовжено.

Крім того, впродовж лютого-березня 2007 року до Вільнянської районної державної адміністрації звернулись громадяни, яким розпорядженнями №974 від 27.12.2005, №22 від 17.01.2006 були надані дозволи на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, з метою продовження терміну дії цих дозволів.

За результатами розгляду вказаних звернень, розпорядженням голови Вільнянської районної державної адміністрації ОСОБА_4 №172 від 16.03.07 і №195 від 26.03.07, проекти яких було підготовлено та погоджено ОСОБА_7 , термін дії дозволів на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок орієнтовною площею по 0,5 га, для ведення особистого селянського господарства, також було подовжено.

На підставі вказаних розпоряджень ТОВ «ВЛАСНІ ЗЕМЛІ» (ЄДРПОУ 32934372) було розроблено проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства загальною площею 35,5000 га, а саме розпорядженнями №172 від 16.03.07 і №195 від 26.03.07 на 3,5000 га і розпорядженням №788 від 27.11.2006 на 32,0000 га.

В період розроблення та погодження вказаної землевпорядної документації, 23.01.2007 Запорізькою обласною державною адміністрацією прийнято розпорядження №14 «Про погодження технічної документації щодо відведення земельних ділянок у приміській зоні міста Запоріжжя». Пунктом 1 було визначено, що Вільнянській і Запорізькій районним державним адміністраціям до зміни межі міста Запоріжжя здійснювати розпорядження землями приміської зони м. Запоріжжя за погодженням із Запорізькою облдержадміністрацією з урахуванням генерального плану м. Запоріжжя.

23.04.2007, з метою досягнення визначеної раніше злочинної мети, ОСОБА_7 як начальник Вільнянського районного відділу земельних ресурсів, за своїм особистим підписом надала довідки про правовий статус земельних ділянок, на підставі яких присвоїла запроектованим земельним ділянкам загальною площею 3,5000 га кадастрові номери, 2321581400:13:001:0065, 2321581400:13:001:0066, 2321581400:13:001:0067, 2321581400:13:001:0068, 2321581400:13:001:0069. При цьому, до вказаних довідок нею було внесено завідомо недостовірну інформацію про те, що всі запроектовані до відведення земельні ділянки розташовані на території Вільнянського району.

Після цього виготовлений ТОВ «Власні землі» проект землеустрою щодо відведення земельних ділянко площею 3,5000 га, для ведення особистого селянського господарства, в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) було подано на погодження до Вільнянського районного відділу земельних ресурсів.

25.04.2007 ОСОБА_7 , як начальник Вільнянського районного відділу земельних ресурсів, за своїм особистим підписом надала висновок №137 про погодження даної землевпорядної документації.

18.05.2007 ТОВ «Власні землі», як розробником документації, в порядку ст.9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації» було подано до Запорізького обласного головного управління земельних ресурсів розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5000 га.

12.06.2007 Запорізьким обласним головним управлінням земельних ресурсів на проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5000 га надано висновок державної експертизи землевпорядної документації №1687. Відповідно до п.11 висновку «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» даний проект землеустрою «…не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам, повертається на доопрацювання…»

Так, відповідно до п.10 висновку «Зауваження та пропозиції до землевпорядної документації», при розробленні проекту землеустрою допущено наступні порушення:

«п.10.1 Відсутня відмітка про обмінний файл центру ДЗК.

п.10.3 повністю заповнити пункти вихідної земельно-кадастрової інформації.

п.10.4 необхідно погодження з структурою, якій належать лінії електропередач.

п.10.5 необхідно виконання розпорядження голови облдержадміністрації 23.01.2007 №14.

п. 10.6 вихідну земельно-кадастрову інформацію підготовити на кожну земельну ділянку.

п. 10.7 витяг №4 з протоколу засідання районної земельної комісії не погоджено посадовими особами.

Контроль за усуненням вказаних зауважень було покладено на начальника Вільнянського районного відділу земельних ресурсів ОСОБА_7 .

Незважаючи на той факт, що зауваження, викладені у висновку державної експертизи землевпорядної документації №1687 від 12.06.2007 усунуті не були (а саме п.10.5 щодо виконання розпорядження голови облдержадміністрації 23.01.2007 №14), 04.12.2007 проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 3,5 га було подано до Вільнянської районної державної адміністрації для затвердження та передачі земельних ділянок у власність.

09.01.2008 продовжуючи активні дії, направлені на досягнення злочинного умислу, ОСОБА_7 , на яку було покладено контроль за усуненням зауважень, зазначених у висновку державної експертизи землевпорядної експертизи №1687 від 12.06.2007, достовірно знаючи про той факт, що даний проект землеустрою не було погоджено із Запорізькою ОДА, з метою надання своїм злочинним діям зовнішніх ознак законності, власноручно внесла у даний висновок відомості про факт зняття виявлених зауважень, в тому числі по п. 10.5 про погодження відведення запроектованих земельних ділянко загальною площею 3,5000 га із Запорізькою обласною державною адміністрацією відповідно до розпорядження №14 від 23.01.2007.

Дотримуючись заздалегідь обумовленого злочинного плану, ОСОБА_7 спільно із працівниками управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, яких вона як фахівець у галузі земельних відносин запевнила у законності передачі запроектованих земельних ділянок у приватну власність, підготували проект розпорядження голови Вільнянської РДА «Про затвердження проекту землеустрою та передачу у власність земельних ділянок на території Вільнянського району».

15.01.2008 вказаний проект розпорядження, за умови відсутності погодження із Запорізькою ОДА, відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної їй ролі було завізовано ОСОБА_7

17.01.2008 даний проект розпорядження відповідно до регламенту Вільнянської РДА було погоджено першим заступником голови райдержадміністрації ОСОБА_8 і начальником юридичного відділу ОСОБА_9 , які не були поінформовані про наявність спільного злочинного умислу ОСОБА_7 і ОСОБА_4 .

У той же самий день, 17.01.2008, незважаючи на відсутність погодження даного проекту відведення із Запорізькою ОДА, а відповідно за умови відсутності позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, голова Вільнянської РДА ОСОБА_4 , перебуваючи на своєму робочому місці, у робочий час, всупереч вимогам пунктів 10 та 11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004, власноручно підписав розпорядження №27 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок 2321581400:13:001:0065, 2321581400:13:001:0066, 2321581400:13:001:0067, 2321581400:13:001:0068, 2321581400:13:001:0069 загальною площею 3,5000 га, які фактично відносились до території міста Запоріжжя, і розпорядження якими Вільнянською районною державною адміністрацією тимчасово здійснювалось на підставі розпоряджень голови Запорізької ОДА №250 від 28.07.2005 і №14 від 23.01.2007.

В подальшому, на підставі даного незаконного розпорядження голови Вільнянської РДА ОСОБА_4 були видані державні акти на право власності на земельні ділянки, внаслідок чого із власності територіальної громади міста Запоріжжя на користь ОСОБА_10 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 і ОСОБА_14 незаконно вибули земельні ділянки загальною площею 3,5000 га.

Крім того, 23.05.2007 ОСОБА_7 , як начальник Вільнянського районного відділу земельних ресурсів, за своїм особистим підписом надала довідки про правовий статус земельних ділянок, на підставі яких присвоїла запроектованим земельним ділянкам загальною площею 32,0000 га кадастрові номери 2321581400:13:001:0038, 2321581400:13:001:0039, 2321581400:13:001:0040, 2321581400:13:001:0041, 2321581400:13:001:0042, 2321581400:13:001:0043, 2321581400:13:001:0044, 2321581400:13:001:0064, 2321581400:13:002:0020, 2321581400:13:002:0021, 2321581400:13:002:0022, 2321581400:13:002:0023, 2321581400:13:002:0024, 2321581400:13:002:0025, 2321581400:13:002:0026, 2321581400:13:002:0027, 2321581400:13:002:0028, 2321581400:13:002:0029, 2321581400:13:002:0030, 2321581400:13:002:0031, 2321581400:13:002:0032, 2321581400:13:002:0033, 2321581400:13:002:0034, 2321581400:13:002:0035, 2321581400:13:002:0036, 2321581400:13:002:0037, 2321581400:13:002:0038, 2321581400:13:002:0039, 2321581400:13:002:0040, 2321581400:13:002:0041, 2321581400:13:002:0042, 2321581400:13:002:0043, 2321581400:13:002:0044, 2321581400:13:002:0045, 2321581400:13:002:0046, 2321581400:13:002:0047, 2321581400:13:002:0048, 2321581400:13:002:0049, 2321581400:13:002:0050, 2321581400:13:002:0051, 2321581400:13:002:0052, 2321581400:13:002:0053, 2321581400:13:002:0054, 2321581400:13:002:0055, 2321581400:13:002:0056, 2321581400:13:002:0057, 2321581400:13:002:0058, 2321581400:13:002:0059, 2321581400:13:002:0060, 2321581400:13:002:0061, 2321581400:13:002:0062, 2321581400:13:002:0063, 2321581400:13:002:0064, 2321581400:13:002:0065, 2321581400:13:002:0066, 2321581400:13:002:0067, 2321581400:13:002:0068, 2321581400:13:002:0069, 2321581400:13:002:0070, 2321581400:13:002:0071, 2321581400:13:002:0072, 2321581400:13:002:0073, 2321581400:13:002:0074, 2321581400:13:002:0075.

При цьому, до вказаних довідок нею було внесено завідомо недостовірну інформацію про те, що всі запроектовані до відведення земельні ділянки розташовані в межах Дружелюбівської сільської ради Вільнянського району.

Після цього виготовлений ТОВ «Власні землі» проект землеустрою щодо відведення земельних ділянко площею 32,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій) було подано до Вільнянського районного відділу земельних ресурсів. І вже 25.05.2007 ОСОБА_7 , як начальник Вільнянського районного відділу земельних ресурсів, за своїм особистим підписом надала ТОВ «Власні землі» висновок №188 про погодження проекту землеустрою в порядку ч.9 ст.118 Земельного кодексу України (в редакції, чинній на момент вчинення дій).

12.06.2007 ТОВ «Власні землі» в порядку ст.9 ЗУ «Про державну експертизу землевпорядної документації» було подано до Запорізького обласного головного управління земельних ресурсів розроблений проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га.

25.06.2007 Запорізьким обласним головним управлінням земельних ресурсів на проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га надано висновок державної експертизи землевпорядної документації №1961. Відповідно до п.11 висновку «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» даний проект землеустрою «…не в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, встановленим нормам і правилам, повертається на доопрацювання…»

Так, відповідно до п.10 висновку «Зауваження та пропозиції до землевпорядної документації», при розробленні проекту землеустрою допущено наступні порушення:

«п.10.1 у вихідній земельно-кадастровій інформації:

а) невірно вказано цільове використання землі

б) не вказано коди типів обмежень

п.10.2 не вказано вид угідь

п.10.3 проектна документація не пронумерована

п.10.4 відсутній проект рішення

п.10.5 доповнити довідкою міського управління земельних ресурсів стосовно того, чи не відносяться дані земельні ділянки до земель міста Запоріжжя

п. 10.6 доповнити кадастровим планом, який би дав уявлення про розташування даної території в межах міста.

Контроль за усуненням вказаних зауважень залишено за Запорізьким обласним головним управлінням земельних ресурсів.

В ході виконання робіт з усунення зауважень, викладених у висновку державної експертизи землевпорядної експертизи №1961 від 25.06.2007, ТОВ «Власні землі» від Запорізького міського управління земельних ресурсів листом №01-03/5164 від 18.07.2007 отримано інформацію про те, що запроектована до відведення земельна ділянка знаходиться на території міста Запоріжжя.

На підставі вказаного листа, до п.11 висновку №1961 від 25.06.2007 «Підсумкова оцінка результатів державної експертизи» внесено запис «…згідно листа №01-03/5164 від 18.07.07 запитувана земельна ділянка знаходиться на території міста Запоріжжя, тому компетенція з відведення Запорізької міської ради».

Таким чином, Запорізьким обласним головним управлінням земельних ресурсів позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації на вказаний проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га, для ведення особистого селянського господарства, надано не було.

У зв`язку із неможливістю дотримання вимог п.11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок» (затверджений Постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004 року, в редакції чинній на момент вчинення дій) щодо необхідності обов`язкового одержання позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га для ведення особистого селянського господарства для погодження робочій комісії, створеній розпорядженням голови Запорізької облдержадміністрації №250 від 28.07.2005, не подавався.

Незважаючи на вказані факти порушень вимог земельного законодавства, у період часу з 18.07.2007 по 13.09.07, за умови відсутності позитивного висновку державної експертизи до проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 32,0000 га, вказаний проект землеустрою (разом із матеріалами його погодження і висновком державної експертизи землевпорядної документації №1961 від 25.06.2007, який не відповідав вимогам п.11 Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок) було подано до Вільнянської районної державної адміністрації для затвердження та передачі земельних ділянок у власність.

Дотримуючись заздалегідь обумовленого злочинного плану

ОСОБА_7 спільно із працівниками управління агропромислового розвитку райдержадміністрації, яких вона як фахівець у галузі земельних відносин запевнила у законності передачі запроектованих земельних ділянок у приватну власність, підготували проект розпорядження голови Вільнянської РДА «Про передачу у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства на території Вільнянського району, біля селища Тепличне».

13.09.2007 вказаний проект розпорядження, за умови відсутності обов`язкового позитивного висновку державної експертизи землевпорядної документації, відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної їй ролі було завізовано ОСОБА_7 згідно регламенту Вільнянської РДА.

20.09.2007 і 24.09.2007 даний проект розпорядження згідно регламенту Вільнянської РДА було відповідно погоджено ОСОБА_9 і ОСОБА_8 , які не були поінформовані про наявність спільного злочинного умислу ОСОБА_7 і ОСОБА_4 .

У той же самий день, 24.09.2007, незважаючи на відсутність позитивного висновку державної експертизи, наявність якого прямо передбачена п.11 «Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок», відповідно до заздалегідь узгодженої та відведеної йому ролі, голова Вільнянської РДА ОСОБА_4 , перебуваючи на своєму робочому місці, у робочий час, власноручно підписав розпорядження № 666 про відведення земельних ділянок 2321581400:13:001:0064, 2321581400:13:001:0044, 2321581400:13:001:0043, 2321581400:13:001:0042, 2321581400:13:001:0041, 2321581400:13:001:0040, 2321581400:13:001:0039, 2321581400:13:001:0038, 2321581400:13:002:0032, 2321581400:13:002:0031, 2321581400:13:002:0030, 2321581400:13:002:0029, 2321581400:13:002:0028, 2321581400:13:002:0027, 2321581400:13:002:0026, 2321581400:13:002:0025, 2321581400:13:002:0023, 2321581400:13:002:0022, 2321581400:13:002:0021, 2321581400:13:002:0020, 2321581400:13:002:0074, 2321581400:13:002:0073, 2321581400:13:002:0072, 2321581400:13:002:0071, 2321581400:13:002:0070, 2321581400:13:002:0069, 2321581400:13:002:0068, 2321581400:13:002:0067, 2321581400:13:002:0066, 2321581400:13:002:0065, 2321581400:13:002:0064, 2321581400:13:002:0063, 2321581400:13:002:0062, 2321581400:13:002:0061, 2321581400:13:002:0060, 2321581400:13:002:0059, 2321581400:13:002:0058, 2321581400:13:002:0057, 2321581400:13:002:0056, 2321581400:13:002:0055, 2321581400:13:002:0054, 2321581400:13:002:0053, 2321581400:13:002:0052, 2321581400:13:002:0051, 2321581400:13:002:0050, 2321581400:13:002:0049, 2321581400:13:002:0048, 2321581400:13:002:0047, 2321581400:13:002:0046, 2321581400:13:002:0045, 2321581400:13:002:0044, 2321581400:13:002:0042, 2321581400:13:002:0041, 2321581400:13:002:0040, 2321581400:13:002:0039, 2321581400:13:002:0038, 2321581400:13:002:0037, 2321581400:13:002:0036, 2321581400:13:002:0035, 2321581400:13:002:0034, 2321581400:13:002:0033 загальною площею 32,0000 га у власність громадянам для ведення особистого селянського господарства на території Вільнянського району, біля селища Тепличне, які фактично відносились до території міста Запоріжжя, і розпорядження якими Вільнянською районною державною адміністрацією тимчасово здійснювалось на підставі розпоряджень голови Запорізької ОДА №250 від 28.07.2005 і №14 від 23.01.2007.

В подальшому, на підставі даного незаконного розпорядження голови Вільнянської РДА ОСОБА_4 фізичним особам були видані державні акти на право власності на земельні ділянки, внаслідок чого із власності територіальної громади міста Запоріжжя на користь ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , ОСОБА_20 , ОСОБА_21 , ОСОБА_22 , ОСОБА_23 , ОСОБА_24 , ОСОБА_25 , ОСОБА_26 , ОСОБА_27 , ОСОБА_28 , ОСОБА_29 , ОСОБА_30 , ОСОБА_31 , ОСОБА_32 , ОСОБА_33 , ОСОБА_34 , ОСОБА_35 , ОСОБА_36 , ОСОБА_37 , ОСОБА_38 , ОСОБА_39 , ОСОБА_40 , ОСОБА_41 , ОСОБА_42 , ОСОБА_43 , ОСОБА_44 , ОСОБА_45 , ОСОБА_46 , ОСОБА_47 , ОСОБА_48 , ОСОБА_49 , ОСОБА_50 , ОСОБА_51 , ОСОБА_52 , ОСОБА_53 , ОСОБА_54 , ОСОБА_55 , ОСОБА_56 , ОСОБА_57 , ОСОБА_58 , ОСОБА_59 , ОСОБА_60 , ОСОБА_61 , ОСОБА_62 , ОСОБА_63 , ОСОБА_64 , ОСОБА_65 , ОСОБА_66 , ОСОБА_67 , ОСОБА_68 , ОСОБА_69 , ОСОБА_70 , ОСОБА_71 , ОСОБА_72 , ОСОБА_73 , ОСОБА_74 , ОСОБА_75 , ОСОБА_76 , ОСОБА_77 та ОСОБА_78 незаконно вибули земельні ділянки загальною площею 32,0000 га.

Відповідно до висновку експерта № 5267-17 від 23.02.2018, складеного за результатами проведення судової експертизи з питань землеустрою, проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність громадянам сел. Тепличне для ведення особистого селянського господарства, які розташовані на території Вільнянського району Запорізької області не відповідає вимогам земельного законодавства та іншим нормативно правовим актам з питань землеустрою та землекористування. Розпорядження голови Вільнянської районної державної адміністрації від 24.09.2007 № 666 «Про передачу у власність земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства на території Вільнянського району, біля селища Тепличне», було затверджено проект землеустрою, який не відповідав вимогам земельного законодавства та іншим нормативним документам з питань землеустрою та землекористування.

Згідно висновку судової оціночно-земельної експертизи №2362 від 27.03.2018 ринкова вартість вказаних земельних ділянок загальною площею 35,5000 га із цільовим призначенням «для ведення особистого селянського господарства» станом на 17.01.2008, становила 415 350,00 гривень.

Відповідно до висновку судової почеркознавчої експертизи №4-72 від 28.02.2018, підпис в графі «Голова районної державної адміністрації ОСОБА_4 » у розпорядження Вільнянської районної адміністрації №666 від 24.09.2007 виконаний ОСОБА_4 .

Відповідно до висновку судової почеркознавчої експертизи № 4-152 від 02.04.2018, підпис на розпорядженні голови Вільнянської районної адміністрації №27 від 17.01.2008 виконаний ОСОБА_4 .

Враховуючи викладене, у період часу із жовтня 2006 року по січень 2008 року ОСОБА_4 , діючи умисно, з корисливих мотивів, повторно, за попередньою змовою із ОСОБА_7 , шляхом зловживання службовим становищем, вчинив ряд об`єднаних єдиним умислом злочинних дій, внаслідок чого незаконно розтратив в інтересах третіх осіб чуже майно, а саме земельні ділянки територіальної громади міста Запоріжжя на загальну суму 415 350,00 гривень, що в 600 і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян на момент вчинення злочину і є особливо великим розміром.

Слідчий посилаючись на те, що підозрюваний ОСОБА_4 вчинив злочин, за який законом передбачене покарання у вигляді позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна, може знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідків, у цьому ж кримінальному провадженні, а також перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, просить клопотання задовольнити, застосувати до підозрюваного ОСОБА_4 запобіжний захід у вигляді особистого зобов`язання, з покладення обов`язків.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав та просив його задовольнити на підставах, які викладені у ньому.

Підозрюваний та його захисник заперечували проти задоволення клопотання, посилаючись на відсутність в кримінальному провадженні ризиків, з якими закон пов`язує доцільність застосування до особи запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання.

Заслухавши пояснення сторін кримінального провадження, вивчивши клопотання та докази, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя дійшов наступного висновку.

Слідчим суддею встановлено, що 24.02.2017 року слідчим відділенням Вознесенівського ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області, зареєстровано до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42017081060000013, за ознаками злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України.

27.06.2018 року ОСОБА_4 повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 5 ст. 191 КК України.

Відповідно до вимог ст.ст. 177, 178 КПК України, метою застосування запобіжного заходу є забезпечення виконання підозрюваним, обвинуваченим покладених на нього процесуальних обов`язків, а підставою є наявність обґрунтованої підозри у вчиненні особою кримінального правопорушення, а також наявність ризиків, які дають достатні підстави слідчому судді, суду вважати, що підозрюваний, обвинувачений, засуджений може здійснити дії, передбачені частиною першою цієї статті.

При вирішенні питання про обрання запобіжного заходу, крім наявності ризиків, зазначених у статті 177 КПК України, слідчий суддя, суд на підставі наданих сторонами кримінального провадження матеріалів зобов`язаний оцінити в сукупності всі обставини, у тому числі: вагомість наявних доказів про вчинення підозрюваним кримінального правопорушення, тяжкість покарання, що загрожує, вік та стан здоров`я підозрюваного, міцність його соціальних зв`язків, наявність у нього постійного місця роботи або навчання, його репутацію, майновий стан, наявність судимостей, дотримання підозрюваним умов застосування запобіжних заходів, наявність повідомлень особі про підозру у вчиненні іншого кримінального правопорушення, а також розмір майнової шкоди, у завданні якої підозрюється особа.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 194 КПК України під час розгляду клопотання про застосування запобіжного заходу слідчий суддя, суд зобов`язаний встановити, чи доводять надані сторонами кримінального провадження докази обставини, які свідчать про:

1) наявність обґрунтованої підозри у вчиненні підозрюваним, обвинуваченим кримінального правопорушення;

2) наявність достатніх підстав вважати, що існує хоча б один із ризиків, передбачених статтею 177 цього Кодексу, і на які вказує слідчий, прокурор;

3) недостатність застосування більш м`яких запобіжних заходів для запобігання ризику або ризикам, зазначеним у клопотанні.

Перевіряючи доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до висновку про те, що ОСОБА_4 обґрунтовано підозрюється у вчиненні злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України, яке законом віднесено до категорії тяжкого злочину та середньої тяжкості, при цьому, обґрунтованість підозри підтверджується відомостями, що містяться в доданих до клопотання матеріалах.

Як неодноразово зазначав у своїх рішеннях Європейський суд з прав людини, факти, які є причиною виникнення підозри, не повинні бути такими самими переконливими як ті, що є необхідними для обґрунтування обвинувального вироку чи суто висунення обвинувачення, що здійснюється на наступній стадії процесу («Мюррей проти Сполученого Королівства» («Murrey v. the United Kingdom»)). Наявність обґрунтованої підозри передбачає наявність фактів або інформації, які б могли переконати об`єктивного спостерігача в тому, що відповідна особа могла вчинити злочин, однак те, що можна вважати «обґрунтованим», залежить від усіх обставин справи («Кемпбелл і Хартлі проти Сполученого Королівства" («Fox, Campbell and Hartley v. the United Kingdom»)).

Перевіряючи інші підстави для застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання, слідчий суддя дійшов висновку про відсутністьобставин, які вказують на існування ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, а саме знищити, сховати або спотворити будь-яку із речей чи документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, незаконно впливати на свідків, у цьому ж кримінальному провадженні, а також перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином.

Зокрема в матеріалах клопотання відсутні відомості про те, які особи на даний час не допитані в якості свідків, як відсутні і відомості про значення для кримінального провадження обставини, які таким особам відомі.

Посилання в клопотанні на те, що ОСОБА_4 може знищити, сховати або спотворити будь-які із речей і документів, які мають істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення, або перешкоджати кримінальному провадженню іншим чином, також не підтвердилися.

Згідно з ч. 2 ст. 194 КПК України слідчий суддя, суд зобов`язаний постановити ухвалу про відмову в застосуванні запобіжного заходу, якщо під час розгляду клопотання прокурор не доведе наявність всіх обставин, передбачених частиною першою цієї статті.

Виходячи з положень ч. 3 ст. 194 КПК України, слідчий суддя, суд має право зобов`язати підозрюваного, обвинуваченого прибувати за кожною вимогою до суду або до іншого органу державної влади, визначеного слідчим суддею, судом, якщо прокурор доведе обставини, передбачені пунктом 1 частини першої цієї статті, але не доведе обставини, передбачені пунктами 2 та 3 частини першої цієї статті.

Оскільки слідчим суддею встановлено, що вказані у клопотанні обставини свідчать про наявність обґрунтованої підозри у вчиненні ОСОБА_4 злочинів, передбачених ч. 5 ст. 191, ч. 2 ст. 366 КК України, проте не доведено, що існує хоча б один із ризиків, передбачених ст. 177 КПК України, зазначеним у клопотанні, у задоволенні клопотання слід відмовити та на підставі ч. 3 ст. 194 КПК України зобов`язати підозрюваного прибувати за кожною вимогою досуду або до слідчого, прокурора.

Керуючись ст.ст. 177, 178, 192-194, 196, 197, 395 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання слідчого СВ Вознесенівського ВП Дніпровського ВП ГУНП в Запорізькій області ОСОБА_6 , про застосування запобіжного заходу у вигляді особистого зобов`язання до ОСОБА_4 залишити без задоволення.

На підставі ч. 3 ст.194 КПК Українизобов`язати підозрюваного ОСОБА_4 прибувати за кожною вимогою до суду або до слідчого, прокурора.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудОрджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу76036086
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —335/8540/18

Ухвала від 21.08.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Геєць Ю. В.

Ухвала від 21.08.2018

Кримінальне

Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

Геєць Ю. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні