Ухвала
від 20.08.2018 по справі 911/3709/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Симона Петлюри, 16, м. Київ, 01032, тел. (044) 235-95-51, е-mail: inbox@ko.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

"20" серпня 2018 р. м.Київ Справа № 911/3709/17

Господарський суд Київської області у складі головуючого судді Янюк О.С. за участю секретаря судового засідання Мірошніченко В.В. розглянув у судовому засіданні

звіт ліквідатора ТОВ Софт-Системс Шимана Є.О.

у справі № 911/3709/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Cистемс (08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733)

У засіданні суду приймають участь:

ліквідатор: Шиман Є.О (посвідчення №1758 від 27.11.2015)

представник кредитора: Якимчук О.П. (довіреність №128/9/10-36-10 від 10.01.2018)

ВСТАНОВИВ:

11.12.2017 до Господарського суду Київської області (далі - суд) звернувся ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Системс (далі - боржник, банкрут, ТОВ Софт-Системс ) Шиман Є.О. у порядку ст. 95 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ Софт-Системс у зв'язку із неможливістю останнього задовольнити вимоги кредиторів у повному обсязі.

Ухвалою суду від 14.12.2017 заяву прийнято до розгляду та призначено підготовче засідання.

За результатами підготовчого засідання, постановою суду від 11.01.2018 порушено провадження у справі про банкрутство ТОВ Софт-Системс та введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; визнано банкрутом ТОВ Софт-Системс та відкрито його ліквідаційну процедуру; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Шимана Є.О.; вирішено інші процедурні питання у справі.

11.01.2018 оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України (Касаційного господарського суду у складі Верховного Суду) повідомлення про визнання боржника - ТОВ Софт-Cистемс банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, номер публікації якого 48529.

Ухвалою суду від 12.04.2018 визнано вимоги кредитора Головного управління ДФС у Київській області (далі - ГУ ДФС, кредитор) та затверджено реєстр вимог кредиторів.

03.08.2018 ліквідатором боржника подано до суду звіт ліквідатора №02/08-18 від 02.08.2018 (вх. 15087/18), у якому останній просить затвердити звіт, ліквідувати банкрута - ТОВ Софт-Системс та закрити провадження у справі.

Ухвалою суду від 06.08.2018 вищевказаний звіт призначено до розгляду у судовому засіданні 20.08.2018.

У судовому засіданні 20.08.2018 судом були досліджені оригінали документів, доданих ліквідатором до відповідного звіту. Крім того, під час судового засідання ліквідатор та кредитор підтримали поданий звіт та просили його затвердити.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши матеріали справи та вислухавши пояснення учасників справи, суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВ Софт-Системс зареєстроване 11.04.2011 про що міститься запис №1 073 102 0000 020593 (т. 2 а.с. 113-116).

Як зазначалось вище, провадження у справі про банкрутство ТОВ Софт-Системс порушено на підставі ст. 95 Закону про банкрутство.

Частиною 1 ст. 95 Закону про банкрутство, встановлено, якщо вартості майна боржника юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. Відповідне правило передбачено ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, яка містить загальні положення про ліквідацію юридичної особи.

Спрощена процедура банкрутства, яка передбачена ст. 95 Закону про банкрутство, випливає з процедури добровільної ліквідації юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників (власників) або органу, уповноваженого на це установчими документами.

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Закону про банкрутство, за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.

Спрощена процедура банкрутства не передбачає створення комітету кредиторів у процедурі банкрутства боржника, що ліквідується власником, оскільки формування та створення комітету кредиторів, як органу, що представляє інтереси всіх кредиторів у справі про банкрутство, здійснюється на стадії розпорядження майном, яка в процедурі банкрутства боржника, що ліквідується власником, відсутня.

Частиною 2 ст. 41 Закону про банкрутство встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його зберігання; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом тощо.

Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню тощо.

Як зазначалось вище, 03.08.2018 ліквідатором ТОВ Софт-Системс подано до суду звіт ліквідатора, у якому останній просить затвердити звіт, ліквідувати банкрута - ТОВ Софт-Системс та закрити провадження у справі. Крім того, в указаному звіті зазначено, що станом на день визнання боржника банкрутом, виробничо-господарська діяльність не здійснювалась, ТОВ Софт-Системс не мало накладених на майно арештів, не мало режимно-секретного органу та не мало незвільнених працівників. Крім того, ліквідатором боржника проведена інвентаризація активів і пасивів, на підставі якої складений проміжний баланс боржника станом на 01.11.2017, з якого вбачається об'єктивний характер неплатоспроможності ТОВ Софт-Системс . Можливості відновлення платоспроможності божника не виявлено.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України, обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Так, на підтвердження зазначених у звіті обставин ліквідатором було надано суду, зокрема, наказ про проведення ліквідаційної інвентаризації від 01.11.2017, та на виконання вказаного наказу надано суду відповідні акти, звіряльні відомості, описи та протокол інвентаризаційної комісії. Із змісту вказаних документів вбачається, при проведенні інвентаризації ліквідатором встановлено наявність грошових коштів у розмірі 19 968,13грн на відповідному рахунку боржника та відсутність будь-яких матеріальних цінностей у боржника (т. 2 а.с. 167-178).

Суд, дослідивши подані документи вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п. 1 розділу ІІ положення про інвентаризацію активів та зобов'язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №879 від 02.09.2014, для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб'єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об'єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства.

У тих випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно.

Як вбачається із матеріалів справи, 31.03.2016 рішенням позачергових загальних зборів учасників ТОВ Софт-Системс , яке оформлене протоколом №40, вирішено призначити на посаду ліквідатора боржника Шимана Євгена Олександровича (т.1 а.с.33-35).

За змістом положень ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор виконує повноваження керівника (органів управління) боржника.

Отже, ураховуючи те, що повноваження керівника ТОВ Софт-Системс були передані ліквідатору Шиману О.Є., то суд вважає, що останнім при проведенні відповідної інвентаризації було дотримано вимоги, передбачені положенням про інвентаризацію активів та зобов'язань.

Крім того, ліквідатором надано суду докази того, що 17.11.2017 ліквідатор боржника звернувся із заявою (форма № 8-ОПП) до ДПІ у Києво-Святошинському районі ДФС у Київській області та ДПІ у Солом'янському району ГУ ДФС у м.Києві про припинення платника податків - ТОВ Софт-Системс , у зв'язку із розпочатою процедурою припинення, що підтверджується відповідними описами вкладення та фіскальними чеками (т. 1 а.с. 99-102). Разом з цим, ліквідатором боржника подано проміжний ліквідаційний баланс станом на 01.11.2017, який оформлений згідно форми, встановленої Національним положенням (стандарт) бухгалтерського обліку 1 Загальні вимоги до фінансової звітності , затвердженого наказом Міністерства фінансів України №73 від 07.02.2013 до Ірпінського відділення Вишгородської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, що підтверджується відповідною заявою кредитора (т. 1 а.с. 172).

Водночас, відповідно до приписів ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Так, у ході виконання обов'язків у даній справі ліквідатором було встановлено наявність обтяження на рухоме майно ТОВ Софт-Системс , яке перебуває у податковій заставі ДПІ у Солом'янському районі ГУ ДФС у м.Києві що унеможливлює належне виконання ліквідатором своїх обов'язків щодо реалізації майна банкрута та задоволення вимог кредиторів.

У зв'язку із зазначеним, ліквідатор боржника звернувся до суду із клопотанням про скасування відповідної податкової застави з рухомого майна банкрута на загальну суму 539 080,83грн, яке ухвалою суду від 31.05.2018 було задоволено.

Крім того, ліквідатором боржника на підтвердження виконання вимог ст.ст. 110-111 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) та ст.ст. 41, 46 Закону про банкрутство було надано суду ряд доказів, із змісту яких вбачається, що:

отримано довідку №67 від Територіального сервісного центра №8043 Регіонального сервісного центру МІС в м.Києві про те, що станом на 19.05.2016 за ТОВ Софт-Системс транспортних засобів в м.Києві не зареєстровано (т. 2 а.с. 180);

05.05.2016 отримано довідку з Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України про відсутність заборгованості боржника перед Фондом (т. 2 а.с. 183);

20.04.2016 отримано довідку від Управління Пенсійного фонду України №3877/03 про те, що у ТОВ Софт-Системс станом на 20.04.2016 відсутня заборгованість по сплаті страхових внесків (т. 2 а.с. 184);

10.05.2016 отримано довідку Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку №09/01/10512 про відсутність ТОВ Софт-Системс серед власників, які володіють значними пакетами акцій (10 відсотків і більше статутного капіталу) емітентів (т. 2 а.с. 187);

28.04.2016 отримано довідку Публічного акціонерного товариства Національний депозитарій України №1160/09 (т. 2 а.с. 189-190);

13.05.2016 отримано довідку з Державної інспекції сільського господарства в Київській області №05-09/1154 про те, за ТОВ Софт-Системс техніки не зареєстровано (т. 2 а.с. 192);

27.04.2016 отримано довідку Київської митниці ДФС №4118/2/10-70-07-47 про те, що боржник в зоні діяльності Київської митниці ДФС здійснило митне оформлення товарів за 21 митною декларацією в період з 04.10.2012 по 13.03.2015 (т. 2 а.с. 194);

12.05.2016 отримано довідку з ПАТ Укрзалізниця №Ц-2/4-3/3570-16 про те, що за боржником вантажні вагони не зареєстровані. Водночас, ТОВ Софт-Системс відсутнє у довіднику Собственники грузовых вагонов государств-участников Содружества та в інформаційних базах відсутні відомості про власні локомотиви зазначеного товариства. Крім того, ПАТ Укрзалізниця не є засновником, співвласником, учасником ТОВ Софт-Системс (т. 2 а.с. 196);

25.04.2016 отримано довідку від Головного управління держпраці у Київській області №5.2/4183 про те, що за боржником підйомні споруди та інша техніка у Головному управлінні держпраці У Київській області не зареєстровані (т. 2 а.с. 198);

27.04.2016 отримано довідку від Державної авіаційної служби України №13.2.19-4270 (т. 2 а.с. 200);

15.06.2016 отримано довідку від Державного підприємства Український інститут інтелектуальної власності про відсутність у боржника об'єктів промислової власності (т. 2 а.с. 201);

29.04.2016 отримано довідку від Державної служби інтелектуальної власності України №1-12/3547 (т. 2 а.с. 203-204);

03.07.2018 отримано довідку з Комунальної установи Києво-Святошинський районний трудовий архів про прийняття документів з особового складу боржника у кількості 19-ти справ за 2011-2016 роки (т. 2 а.с. 205-2016);

19.04.2016 отримано довідку з Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-303-353 про відсутність інформації щодо видачі/реєстрації ТОВ Софт-Системс документів дозвільного чи декларативного характеру на будівництво та наявності в переліку замовників будівництва (т. 2 а.с. 208);

25.04.2016 отримано довідку Головного управління статистики у Київській області №20-08/1745 про те, що ТОВ Софт-Системс фінансову та статистичну звітність до даної установи не подавало (т. 2 а.с. 209);

31.10.2017 отримано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта №102168823, про відсутність будь-якого майна у боржника (т. 2 а.с. 210).

Отже, зважаючи на імперативні особливості ст. 95 Закону про банкрутство, то суд зазначає, що обов'язковою передумовою для звернення до суду із заявою про банкрутство є дотримання ліквідатором ст. 110-111 ЦК України.

Таким чином, оскільки ліквідатором боржника було надано суду ряд доказів, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про вчинення дій щодо розшуку майна, а ст. 95 Закону про банкрутство не передбачає вчинення аналогічних дій, передбачених ст. 41 Закону про банкрутство, саме у судовій процедурі ліквідації та ураховуючи те, що виробничо-господарська діяльність боржником не здійснювалась, то суд приходить до висновку, що ліквідатором було дотримано вимоги, які передбачені для розшуку майна ТОВ Софт-Системс .

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор, зокрема, продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом.

Згідно із ч. 1 ст. 44 Закону про банкрутство, після проведення інвентаризації та оцінки майна ліквідатор здійснює продаж майна банкрута такими способами, зокрема, проведення аукціону.

Так, на виконання вимог ст. 49 Закону про банкрутство, ліквідатором боржника було проведено конкурс щодо визначення організатора аукціону. Оголошення про проведення конкурсу було розміщено у газеті Урядовий Кур'єр від 29.03.2018 №60 (т. 2 а.с. 213-214).

У подальшому, ліквідатором боржника на виконання приписів ч. 6 ст. 49 Закону про банкрутство було визначено переможця конкурсу - Товарну біржу Аукціоніст , що підтверджується відповідним протоколом від 10.04.2018 (т. 2 а.с. 255).

12.07.2018 Товарною біржею Аукціоніст з урахуванням вимог ст.ст. 64-66 Закону про банкрутство було проведено аукціон з продажу майна ТОВ Софт-Системс , переможцем якого визначено Товариство з обмеженою відповідальністю Вестлайн-Карго (ідентифікаційний код 41890184).

17.07.2018 між ТОВ Софт-Системс та ТОВ Вестлайн-Карго укладено договір купівлі-продажу №1, згідно якого було передано у власність ТОВ Вестлайн-Карго майно боржника загальною вартістю 24 357,38грн та підписано відповідний акт передавання права власності на нерухоме майно (т. 2 а.с. 266-270).

Відповідно до приписів ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому: у першу чергу задовольняються: витрати на оплату судового збору; у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Так на виконання вищевказаних приписів Закону, ліквідатором боржника було здійснено погашення кредиторських вимог ГУ ДФС у розмірі 3 524,00грн - вимоги першої черги (судовий збір) та часткове погашення вимог третьої черги, у розмірі 23 901,51грн, що підтверджується випискою по особовим рахункам від 27.07.2018 та відповідними платіжними дорученнями (т. 2 а.с. 162-166).

Разом з цим, ліквідатором боржника надано суду ліквідаційний баланс станом на 02.08.2018, із змісту якого вбачається, що станом на початок звітного періоду у боржника наявні: основні засоби 539,0грн; гроші та їх еквіваленти 19,9грн; власний капітал (-315 018,6грн); поточна кредиторська заборгованість 315 038,5грн. На кінець період у ТОВ Софт-Системс відсутні будь-які кошти. Водночас, у ліквідаційному балансі відображена кредиторська заборгованість: за розрахунками з бюджетом 380 560,2грн, у тому числі з податку на прибуток 206 909,9грн (т. 2 а.с. 271-272).

Крім того, судом встановлено, що складений ліквідаційний баланс відповідно форми, яка встановлена Національним положенням (стандарт) бухгалтерського обліку 1 Загальні вимоги до фінансової звітності , затвердженого наказом Міністерства фінансів України №73 від 07.02.2013.

Після здійснення розрахунків із кредитором, ліквідатором отримано довідку ПАТ Кредитвест Банк про те, що поточний рахунок боржника, який визначений як ліквідаційний і використаний в ході ліквідаційної процедури закрито (т. 2 а.с. 161).

Окрім цього, ліквідатором складений реєстр непогашених вимог кредиторів у загальній сумі 380 560 209,25грн, які не були задоволені у зв'язку із недостатністю майнових активів та грошових коштів у банкрута (т. 2 а.с. 273-274).

Згідно з приписами ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство, вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Частиною 1 ст. 46 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора або окремих його кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Так, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу є за своєю правовою природою судовим рішенням, яке підсумовує хід ліквідаційної процедури, в якому необхідно повно відобразити обставини, що мають значення для даної справи (вчинення належних дій по виявленню активів та пасивів боржника, зокрема, виявлення ліквідатором кредиторів та дотримання їх процесуальних прав під час розгляду їх грошових вимог, доведення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, доведення неможливості задоволення визначених ліквідатором вимог кредиторів з наслідками його ліквідації), висновки суду про встановлені обставини і їх правові наслідки повинні бути вичерпними, відповідати дійсності та підтверджуватися достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні.

Частина 2 ст. 46 Закону про банкрутство передбачає, якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

Положеннями п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство встановлено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено у встановленому цим Законом порядку звіт ліквідатора.

Отже, ухвала суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу є судовим актом, який не тільки встановлює обставини відсутності майна боржника для задоволення вимог кредиторів, дає оцінку повноті дій ліквідатора в ході ліквідаційної процедури, але також підсумовує хід процедури банкрутства та припиняє провадження у справі про банкрутство.

Ураховуючи зазначене, беручи до уваги надані ліквідатором докази, судом встановлено, що ліквідатором банкрута вчинені дії передбачені Законом про банкрутство, а відтак суд приходить до висновку про необхідність затвердження ліквідаційного балансу, звіту ліквідатора та припинення провадження у справі №911/3709/17.

Згідно з ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство, у випадку, передбаченому п. 6 ч. 1 цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ст.ст.41, 46, 83 Закону про банкрутство, ст.ст. 232-235 ГПК України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора ТОВ Софт-Системс - арбітражного керуючого Шимана О.Є. та ліквідаційний баланс ТОВ Софт-Системс (08132, Київська обл., Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733), станом на 02.08.2018.

2. Ліквідувати юридичну особу банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Системс (08132, Київська обл, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733).

3. Зобов'язати державного реєстратора та орган державної статистики за місцем знаходження боржника провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Системс (08132, Київська обл, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733) та виключити Товариство з обмеженою відповідальністю Софт-Системс (08132, Київська обл, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

4. Зобов'язати ліквідатора повідомити Головне територіальне управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.

5. Вимоги Головного управління ДФС у Київській області у сумі 380 560 209,25грн та вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом про банкрутство строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

6. Провадження у справі № 911/3709/17 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю Софт-Системс (08132, Київська обл, Києво-Святошинський район, м.Вишневе, вул. Залізнична, буд. 92, офіс 65, ідентифікаційний код 37642733) припинити.

7. Примірник ухвали надіслати: державному реєстратору, Головному Управлінню статистики в Київській області.

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.

Ухвала набирає законної сили у порядку, встановленому ч. 2 ст. 235 ГПК України з моменту її підписання суддею та може бути оскаржена протягом 10 днів у порядку, передбаченому ст.ст. 255-257 з урахуванням пп. 17.5 п.17 ч.1 Перехідних положень ГПК України.

Суддя О.С. Янюк

Ухвалу підписано 27.08.2018.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення20.08.2018
Оприлюднено27.08.2018
Номер документу76054819
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/3709/17

Ухвала від 20.08.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 06.08.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 31.05.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 23.05.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 12.04.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 02.03.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 15.02.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Постанова від 11.01.2018

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

Ухвала від 14.12.2017

Господарське

Господарський суд Київської області

Янюк О.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні