Постанова
від 21.08.2018 по справі 760/17785/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження №3-5807/18

Справа №760/17785/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 серпня 2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Курова О.І., розглянувши матеріали, що надійшли з Головного управління ДФС у м. Києві, про притягнення до адміністративної відповідальності посадової особи директора ТОВ ТРАНСЕРА (код 36581900) ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, який зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, за ч. 1 ст.163-1 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 111/26-15-14-07-01-23 від 23 травня 2018 року, головним державним ревізором-інспектором взаємодії з правоохоронними огранами управління по взаємодії з правоохоронними та іншими органами Головного управління у м. Києві Янченком Михайлом Івановичем, при проведенні документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ ТРАНСЕРА (код 36581900), юридична адреса: м. Київ, вул. Курська, буд. 10, директором якого є ОСОБА_1, було вчинено правопорушення ведення податкового обліку, з порушенням встановленого законом порядку, в результаті чого порушено п. 44.1, п. 44.2, п. 44.6 ст. 44, п.п. 134.1.1 п. 1344.1 ст. 134, п. 135.1 ст. 135 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на прибуток в період, що перевірявся, на загальну суму 283, 130 грн., п. 44.1 ст. 44, п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6, ст.. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями), в результаті чого занижено податок на додану вартість в період, що перевірявся, на загальну суму 306, 009 грн., та завищено від 39ємне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного періоду, ряд. 19 декларації, за червень 2016 року на суму 8 580 гривень, згідно акту документальної позапланової виїзної перевірки від 23.05.2018 року № 114/26-15-14-07-01-10/36581900.

В судове засідання ОСОБА_1 з'явився, вину не визнав, та пояснив, що на даний час, наказ Головного управління ДФС у м. Києві № 8222 від 08.05.2018 року Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТРАНСЕРА (36581900) перебуває у процедурі оскарження, тобто порушення, викладені у акті, на підставі яких і було складено протокол про адміністративне правопорушення на даний час є неузгодженими.

14.05.2018 року до ДФС України було подано скаргу на вищевказаний наказ Головного управління ДФС у м. Києві № 8222 від 08.05.2018 року Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ ТрансЕРА (36581900). У визначеному законодавством порядку, було повідомлено і ГУ ДФС у м. Києві.

Таким чином, на даний час має місце спір між платником податку та податковим органом.

Вивчивши матеріали справи, суд прийшов до наступного висновку.

Відповідно до ст.9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права та свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

У відповідності з вимогами ст. 280 КУпАП, орган ( посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати, зокрема, чи було вчинено адміністративне правопорушення та чи винна особа у його вчиненні.

Диспозиція ч. 1 ст.163-1 КУпАП передбачає відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Відповідно до п.14.1.7 Податкового кодексу України оскарження рішень контролюючих органів- оскарження платником податку податкового повідомлення - рішення про визначення сум грошового зобов'язання платника податків або будь-якого рішення контролюючого органу в порядку і строки, які встановлені цим Кодексом за процедурами адміністративного оскарження, або в судовому порядку.

Виходячи з наведеного, до остаточного вирішення спору в порядку адміністративного судочинства між податковим органом і платником податку, складені працівниками податкового органу акт та відповідне податкове повідомлення-рішення відображають лише позицію однієї з сторін спору, а тому не можуть бути підставою для висновку про наявність в діях посадової особи платника податку вини в формі умислу або необережності, і відповідно бути підставою для притягнення її до адміністративної відповідальності.

Враховуючи викладене вважаю, що висновки інспектора ГУ ДФС у м. Києві, викладені в протоколі про адміністративне правопорушення щодо наявності події порушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, до завершення процедури адміністративного оскарження акту перевірки ТОВ ТРАНСЕРА , та прийнятих на його підставі податкових повідомлень-рішень, є передчасними.

У зв'язку із зазначеним суд приходить до висновку, що подія адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 163-1 КУпАП, на даний час не встановлена у належний спосіб, а тому провадження у адміністративній справі щодо ОСОБА_1, підлягає закриттю за відсутністю події адміністративного правопорушення.

Зважаючи на викладене та керуючись ст. ст.. 9, 163-1 ч.1, 247, 283, 284 КУпАП,-

ПОСТАНОВИВ :

Провадження у справі про притягнення до адміністративної відповідальності посадової особи директора ТОВ ТРАНСЕРА (код 36581900) ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП, закрити у зв'язку із відсутністю події адміністративного правопорушення.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Апеляційного суду міста Києва через районний суд.

Суддя О.І. Курова

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.08.2018
Оприлюднено29.08.2018
Номер документу76102662
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/17785/18

Постанова від 21.08.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Курова О. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні