Справа №766/8586/18
н/п 1-кс/766/11950/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
про тимчасовий доступ до речей і документів
28.08.2018 року м. Херсон
Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого з ОВС слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м.Севастополі ОСОБА_3 , погоджене з прокурором відділу прокуратури Херсонської області ОСОБА_4 , про тимчасовий доступ до речей і документів,
ВСТАНОВИВ:
Слідчий звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: надати дозвіл старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м.Севастополі ОСОБА_3 або особі за дорученням (постановою) слідчого на тимчасовий доступ до документів та їх вилучення, які перебувають у володінні (розпорядженні) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: договору довіреності (доручення), видаткові, товарно-транспортні та податкові накладні, акти приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, платіжні доручення, банківські виписки, векселі та інші документи, які свідчать про фінансово господарські взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) за період 2014-2017 років.
Розгляд клопотання про надання тимчасового доступу до документів та їх вилучення (здійснення виїмки) слідчий просив провести без представників підприємства у зв`язку з наявністю загрози щодо зміни або знищення зазначених у клопотанні документів.
Клопотання вмотивоване тим, що СУ ФР ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні №32015060000000080 від09.11.15 заознаками складузлочину,передбаченого ч.3ст.212КК України,ч.2ст.205КК України,ч.3ст.212КК України, ч.3 ст.212 КК України за фактом фіктивного підприємництва та ухилення від сплати податків СГД, які з метою прикриття незаконної діяльності, що полягає у незаконному формуванні податкового кредиту з ПДВ для реально діючих СГД, здійснювали відображення в бухгалтерському обліку та податковій звітності проведення безтоварних операцій.
В рамках кримінального провадження встановлено, що протягом 2014-2017 років ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно податкової звітності звітує про придбання ТМЦ від СГД, які входять до складу конвертаційної групи, а саме: ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), які згідно реєстру податкових накладних звітують про реалізацію ТМЦ відмінних по номенклатурі (перекрут товарних позицій) та службові особи яких є громадянами інших країн, які перетнули державний кордон України у напрямку «виїзд» після їх реєстрації, а тому фактично не могли підписувати бухгалтерські та податкові документи очолюваних СГД.
Вищеперераховані СГД створені з метою прикриття незаконної діяльності, шляхом використання їх реквізитів та банківських рахунків у злочинних схемах зі створення штучної документальної видимості здійснення фінансово-господарських операцій для незаконного завищення валових витрат з податку на прибуток підприємств та податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки. Також на банківські рахунки вказаних суб`єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувалися грошові кошти реально діючих підприємств за нібито надані послуги, з метою їх обготівкування. За таких обставин, податкові зобов`язання по сплаті до Державного бюджету податку на додану вартість від діяльності підприємств-платників ПДВ різних регіонів України, незаконно перекладались на підприємства з ознаками фіктивності та до бюджету не сплачувались.
В ході досудового розслідування, в результаті відпрацювання вищеперерахованих підприємств, з метою встановлення фактичного місцезнаходження службових осіб підприємств, було здійснено виїзди за податковими адресами підприємств, в результаті яких встановлено, що офісні та складські приміщення відсутні.
Окрім того, в ході аналізу інформації з єдиного реєстру податкових накладних автоматизованої інформаційної системи ДФС України встановлено, що номенклатура товарів, які купуються вище переліченими підприємствами у постачальників, не відповідає номенклатурі проданих товарів в адресу реально діючого сектору економіки. Даний факт свідчить про безтоварність проведених фінансово-господарських операцій та про їх лише документальний характер, який суперечить нормам цивільного, податкового законодавства України.
Фактично відповідні роботи не проводяться, послуги не надаються, постачання товарів не здійснюється, а кошти обготівковуються шляхом проведення подальших «транзитних» операцій з іншими фіктивними підприємствами, які задіяні в схемі транзитно-конвертаційної групи з подальшим їх обготівкуванням через рахунки юридичних та фізичних осіб-підприємців.
У ході досудового розслідування проведеними негласними слідчими (розшуковими) діями задокументовано, що вищевказана незаконна діяльність проводилась групою осіб, які здійснювали виписку бухгалтерських та податкових документів, до яких вносились недостовірні відомості, щодо проведених операцій, проводила «конвертування» грошових коштів у банківських установах. Під час проведених обшуків виявлено та вилучено 120 печаток СГД, з переліку вищевказаних транзитно-конвертаційних підприємств.
Встановлено, що ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2014-2017 років шляхом відображення придбання ТМЦ від СГД, які входять до складу конвертаційної групи, а саме: ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), сформовано податковий кредит на з ПДВ на суму 811,5 тис.грн.
Вищевказані факти свідчать про те, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шляхом укладення та виконання удаваних (фіктивних) правочинів з придбання товарів та послуг ухилялись від сплати податків в значних розмірах.
ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), перебуває на обліку ІНФОРМАЦІЯ_6 , податкова адреса: АДРЕСА_1 .
Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають документи, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: договору довіреності (доручення), видаткові, товарно-транспортні та податкові накладні, акти приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, платіжні доручення, банківські виписки, векселі та інші документи, які свідчать про фінансово господарські взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) за період 2014-2017років;
Перелічені документи та речі необхідні для використання під час призначення та проведення експертиз, пред`явлення при проведенні слідчих дій, у т.ч. допитах, у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які задіяні у вказаній протиправній діяльності. Документи, речі та їх зміст мають значення у провадженні, як речові докази та можуть свідчити про фактичні доходи зазначених підприємств та витрати пов`язані з господарською діяльністю, що враховуються для визначення об`єкту оподаткування та, без яких встановити фактично понесені витрати й фактичні прибутки не можливо.
Необхідність виїмки вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судово-економічної експертизи, в ході яких мають бути досліджені їх оригінали.
Іншим способом, ніж здійснити тимчасовий доступ, для отримання інформації та документів, що мають доказове значення у кримінальному провадженні неможливо.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, то слідчий вважає за необхідне отримати дозвіл на тимчасовий доступдо зазначенихдокументів із можливістю вилучення (здійснення виїмки) їх оригіналів.
Слідчий в судове засідання не з`явився, подав письмову заяву, в який просив розглянути клопотання за його відсутності.
Представник ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » в судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Згідно положень ч.4 ст. 107 КПК України фіксування розгляду за допомогою технічних засобів кримінального провадження не здійснювалось.
Вивчивши матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання є обґрунтованим, але підлягає частковому задоволенню з огляду на таке.
Згідно ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку).
Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.
Тимчасовий доступ до речей і документів здійснюється на підставі ухвали слідчого судді, суду.
Згідно приписів ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених устатті 161цього Кодексу. Слідчий має право звернутися із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.
Згідно з п. 2,3 ч. 3 та ч. 4 ст. 132 КПК України, застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що:
потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права і свободи особи, про який ідеться в клопотанні слідчого, прокурора;
може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор звертається із клопотанням.
Для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.
Відповідно до ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи:
1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи;
2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні;
3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Слідчим суддею встановлено, що СУ ФР ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м. Севастополі здійснюєтьсядосудове розслідуванняу кримінальномупровадженні №32015060000000080 від09.11.15 заознаками складузлочину,передбаченого ч.3ст.212КК України,ч.2ст.205КК України,ч.3ст.212КК України, ч.3 ст.212 КК України за фактом фіктивного підприємництва та ухилення від сплати податків СГД, які з метою прикриття незаконної діяльності, що полягає у незаконному формуванні податкового кредиту з ПДВ для реально діючих СГД, здійснювали відображення в бухгалтерському обліку та податковій звітності проведення безтоварних операцій.
В рамках кримінального провадження встановлено, що протягом 2014-2017 років ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) згідно податкової звітності звітує про придбання ТМЦ від СГД, які входять до складу конвертаційної групи, а саме: ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), які згідно реєстру податкових накладних звітують про реалізацію ТМЦ відмінних по номенклатурі (перекрут товарних позицій) та службові особи яких є громадянами інших країн, які перетнули державний кордон України у напрямку «виїзд» після їх реєстрації, а тому фактично не могли підписувати бухгалтерські та податкові документи очолюваних СГД.
Вищеперераховані СГД створені з метою прикриття незаконної діяльності, шляхом використання їх реквізитів та банківських рахунків у злочинних схемах зі створення штучної документальної видимості здійснення фінансово-господарських операцій для незаконного завищення валових витрат з податку на прибуток підприємств та податкового кредиту з податку на додану вартість підприємствам реального сектору економіки. Також на банківські рахунки вказаних суб`єктів господарської діяльності з ознаками «фіктивності» перераховувалися грошові кошти реально діючих підприємств за нібито надані послуги, з метою їх обготівкування. За таких обставин, податкові зобов`язання по сплаті до Державного бюджету податку на додану вартість від діяльності підприємств-платників ПДВ різних регіонів України, незаконно перекладались на підприємства з ознаками фіктивності та до бюджету не сплачувались.
В ході досудового розслідування, в результаті відпрацювання вищеперерахованих підприємств, з метою встановлення фактичного місцезнаходження службових осіб підприємств, було здійснено виїзди за податковими адресами підприємств, в результаті яких встановлено, що офісні та складські приміщення відсутні.
Окрім того, в ході аналізу інформації з єдиного реєстру податкових накладних автоматизованої інформаційної системи ДФС України встановлено, що номенклатура товарів, які купуються вище переліченими підприємствами у постачальників, не відповідає номенклатурі проданих товарів в адресу реально діючого сектору економіки. Даний факт свідчить про безтоварність проведених фінансово-господарських операцій та про їх лише документальний характер, який суперечить нормам цивільного, податкового законодавства України.
Фактично відповідні роботи не проводяться, послуги не надаються, постачання товарів не здійснюється, а кошти обготівковуються шляхом проведення подальших «транзитних» операцій з іншими фіктивними підприємствами, які задіяні в схемі транзитно-конвертаційної групи з подальшим їх обготівкуванням через рахунки юридичних та фізичних осіб-підприємців.
У ході досудового розслідування проведеними негласними слідчими (розшуковими) діями задокументовано, що вищевказана незаконна діяльність проводилась групою осіб, які здійснювали виписку бухгалтерських та податкових документів, до яких вносились недостовірні відомості, щодо проведених операцій, проводила «конвертування» грошових коштів у банківських установах. Під час проведених обшуків виявлено та вилучено 120 печаток СГД, з переліку вищевказаних транзитно-конвертаційних підприємств.
Встановлено, що ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) протягом 2014-2017 років шляхом відображення придбання ТМЦ від СГД, які входять до складу конвертаційної групи, а саме: ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ), сформовано податковий кредит на з ПДВ на суму 811,5 тис.грн.
Вищевказані факти свідчать про те, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), шляхом укладення та виконання удаваних (фіктивних) правочинів з придбання товарів та послуг ухилялись від сплати податків в значних розмірах.
ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), перебуває на обліку ІНФОРМАЦІЯ_6 , податкова адреса - АДРЕСА_1 .
Важливе значення для встановлення обставин у кримінальному провадженні мають документи, які перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), а саме: договору довіреності (доручення), видаткові, товарно-транспортні та податкові накладні, акти приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних робіт, підсумкові відомості ресурсів, платіжні доручення, банківські виписки, векселі та інші документи, які свідчать про фінансово господарські взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з ПП " ОСОБА_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_6 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_7 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП " ОСОБА_8 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ПП " ОСОБА_9 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) за період 2014-2017років;
Перелічені документи та речі необхідні для використання під час призначення та проведення експертиз, пред`явлення при проведенні слідчих дій, у т.ч. допитах, у даному кримінальному провадженні, встановлення осіб, які задіяні у вказаній протиправній діяльності. Документи, речі та їх зміст мають значення у провадженні, як речові докази та можуть свідчити про фактичні доходи зазначених підприємств та витрати пов`язані з господарською діяльністю, що враховуються для визначення об`єкту оподаткування та, без яких встановити фактично понесені витрати й фактичні прибутки не можливо.
Необхідність виїмки вищевказаних документів обґрунтовується призначенням судово-економічної експертизи.
Іншим способом, ніж здійснити тимчасовий доступ, для отримання інформації та документів, що мають доказове значення у кримінальному провадженні неможливо.
Беручи до уваги вищевикладене та враховуючи, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що вказані документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, то слідчий суддя вважає за необхідне надати дозвіл на тимчасовий доступдо данихдокументів ізможливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) зазначені копії.
В своючергу слідчимне доведенонеобхідності тимчасовогодоступу додокументів ізможливістю вилученнясаме їхоригіналів,так як згідно Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень затверджених наказом Міністерства юстиції України від 08.10.1998 року № 53/5 для проведення судово-економічної експертизи не вимагається надання оригіналів документів, у зв`язку з чим в цій частині слідчий суддя вважає клопотання необґрунтованим внаслідок чого в його задоволенні необхідно відмовити.
На підставі викладеного, керуючись ст. 159, ч.1 ст. 160, п.2 та п.3 ч.5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя,
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити частково.
Надати дозвіл старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Херсонській області, Автономній республіці Крим та м.Севастополі ОСОБА_3 абоособі задорученням (постановою)слідчого натимчасовий доступдо документів,які знаходятьсяу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ) заадресою: АДРЕСА_1 ,а саме:договору довіреності(доручення),видаткові,товарно-транспортніта податковінакладні,акти прийманнявиконаних робіт,довідки провартість виконанихробіт,підсумкові відомостіресурсів,платіжні доручення,банківські виписки,векселі таінші документи,які свідчатьпро фінансово господарськівзаємовідносини ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 )з ПП" ОСОБА_5 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ПП " ОСОБА_6 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ПП " ОСОБА_7 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ПП " ОСОБА_8 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ПП " ОСОБА_9 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ПП « ОСОБА_10 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ПП « ОСОБА_11 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_9 ),КП " ІНФОРМАЦІЯ_3 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_5 "(кодЄДРПОУ НОМЕР_12 )за період 2014-2017років,із можливістю зробити їх копії та вилучити (здійснити виїмку) зазначені копії.
В задоволенні іншої частини клопотання відмовити за необґрунтованістю.
Встановити строк дії ухвали до 28.09.2018 року.
Попередити відповідальну особу про наслідки невиконання ухвали слідчого судді передбачені ст. 166 КПК України.
Ухвала оскарженню не підлягає.
СуддяОСОБА_1
Суд | Херсонський міський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 28.08.2018 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 76126402 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Херсонський міський суд Херсонської області
Радченко Г. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні