Постанова
від 05.07.2018 по справі 693/572/18
ЖАШКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 693/572/18

3/693/173/18

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05.07.2018 року м. Жашків

Суддя Жашківського районного суду Черкаської області Шимчик Р.В., розглянувши матеріали, що надійшли для розгляду від Національного агенства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1 , ІНФОРМАЦІЯ_1, українця, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_2, працюючого в ФГ Степ електриком, місце проживання: ІНФОРМАЦІЯ_3, на протязі року до адміністративної відповідальності не притягувався,

за ст. 212-15 КУпАП ,

ВСТАНОВИВ:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 6-22/108 від 21 травня 2018 року , ОСОБА_1 перебуваючи на посаді керівника Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода , вчинив правопорушення, а саме:

До Національного агенства з питань запобігання корупції надійшов Звіт політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода про майно, доходи, витрати і зобовязання фінансового характеру за IV квартал 2017 року.

За результатами аналізу Звіту встановлено (висновок про результати аналізу Звіту Партії від 05.04.2018 року № 1018, акт про проведення аналізу Звіту Партії від 08.02.2018 року ), що керівником Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода ОСОБА_1 03.10.2017 року були здійснені внески на суми 1000 грн. та 1000 грн. на поточний рахунок Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода (код ЄДРПОУ 36773228) № 26004051531257, відкритий в ПАТ КБ ПриватБанк (код МФО 354347) діючи в супереч ч.8, ч.9 ст.14 Закону України Про політичні партії відсутні РНОКПП та /або серія та номер паспорта з відміткою та місце проживання фіхичних осіб, що здійснювали внески на користь партії.

Таким чином, ОСОБА_1порушено вимоги частини 8 статті 14 Закону України Про політичні партії , відповідно до якої грошові внески на користь політичної партії здійснюються через банківські операції та частини 9 ст.14 статті 14 Закону України Про політичні партії , відповідно до якої з метою ідентифікації громадянина України, який здійснює грошовий внесок на користь політичної партії без відкриття рахунка, установа банку чи відділення зв`язку, до яких звернувся такий громадянин, встановлюють прізвище, ім`я та (за наявності) по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів, номер та (за наявності) серію паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від одержання ідентифікаційного номера чи номера паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України в електронному безконтактному носії, дату і місце народження.

Час вчинення правопорушення - 03.10.2017 року(дата здійснення внеску).

Місце вчинення правопорушення - місцезнаходження Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода .

Дата виявлення порушення - 30.03.2018 року (дата складання Акту про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов`язання фінансового характеру).

Своїми діями ОСОБА_1 вчинив адміністративне правопорушення за ст.212-15 КупАП.

У судовому засіданні ОСОБА_1 вину у вчиненні адміністративного правопорушення заперечував та просив закрити провадження у зв`язку з відсутністю події і складу адмінправопорушення, посилаючись на те, що об`єктивна сторона та вина у вчиненні правопорушення у протоколі № 60-22/108 від 21.05.2018 року- відсутня, а строки накладення адміністративного стягнення, передбачені ч.3 ст38 КУпАП було пропущено.

Об`'єктивна сторона адміністративного правопорушення характеризується отриманням ВО Свобода двох внесків на користь Партії грошовими коштами від неідентифікованих осіб на загальну суму 2000 грн.

Як вбачається із змісту цитованої норми, обов`язок ідентифікації особи та встановлення повного переліку відпровідних даних покладений на установу банку чи відділення зв`язку, до яких звернувся громадянин.

При цьому на політичну Партію не покладений обов`язок повернення платежу, що надійшла від особи, дані якої ідентифіковані не у повному обсязі.

Прокурори Жашківського відділу Уманської місцевої прокуратури ОСОБА_2, ОСОБА_3 в судовому засіданні просили закрити провадження у справі.

Вислухавши пояснення учасників процесу та дослідивши матеріали справи, надаючи оцінку всім зібраним доказам у їх сукупності, суддя, прийшов до висновку, що вина ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП, підтверджується зібраними та дослідженими в судовому засіданні письмовими доказами, зокрема даними протоколу про адмінправопорушення № 60-22/108 від 21.05.2018 року, звітом політичної партії, висновком про результати аналізу Звіту політичної партії від 05.04.2018 року, актом про проведення аналізу Звіту політичної партії від 08.02.2018 року за період з 01.10.2017 року по 31.12.2017 року, рішенням № 9 від 11.08.2016.

Так, об`єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП, проявляється, зокрема, в отриманні внеску на підтримку політичної партії, порушуючи при цьому порядок, встановлений законом.

Відповідно до частини 8 статті 14 Закону України Про політичні партії в Україні грошові внески на користь політичної партії здійснюються через банківські операції.

Частиною 9 статті 14 Закону України Про політичні партії в Україні передбачено, що з метою ідентифікації громадянина України, який здійснює грошовий внесок на користь політичної партії без відкриття рахунка, установа банку чи відділення зв`язку, до яких звернувся такий громадянин, встановлюють прізвище, ім`я та (за наявності) по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов`язкових платежів, номер та (за наявності) серію паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову від одержання ідентифікаційного номера чи номера паспорта із записом про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України в електронному безконтактному носії, дату і місце народження.

Отже, із вказаного вбачається, що внески на підтримку Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода на загальну суму 2000 грн. відображені в Звіті, були отримані з порушенням частини 8 та 9 статті 14 Закону України Про політичні партії в Україні , що порушує встановлений законом порядок отримання грошових внесків на підтримку політичної партії.

Оцінюючи докази в їх сукупності, суддя вважає, що ОСОБА_1, будучи на посаді керівника Жашківської районної партійної організації політичної партії Всеукраїнське об`єднання Свобода , порушив вимоги части 8,9 статті 14 Закону України Про політичні партії в Україні щодо отримання внеску на підтримку політичної партії, тобто, вчинив адміністративне правопорушення , передбачене ст.212-15 КупАП.

Згідно із п. 7 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Відповідно до ч.2 ст.38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частинах третій і четвертій цієї статті .

Відповідно до ч.3 ст. 38 КУПАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення .

Оскільки на момент розгляду справи про адмінправопорушення пройшло більше трьох місяців з дня виявлення правопорушення , провадження по даній справ підлягає закриттю.

Відповідно до ст. 40-1 КУпАП, судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення.

Оскільки адміністративна справа підлягає закриттю, тому судовий збір не підлягає стягненню.

Виходячи з викладеного та керуючись ст.ст.38 ч.2, 40-1, 212-15, 247 ч.7, 284 ч.3 КУпАП,

ПОСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.212-15 КУпАП.

Провадження по адміністративній справі № 693/572/18 про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст.212-15 КУпАП - закрити в зв'язку з закінченням строків, протягом яких може бути накладене адміністративне стягнення.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Черкаської області через Жашківський районний суд протягом 10 днів з дня винесення постанови.

Головуючий: Роман Васильович Шимчик

СудЖашківський районний суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення05.07.2018
Оприлюднено04.09.2018
Номер документу76203854
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —693/572/18

Постанова від 05.07.2018

Адмінправопорушення

Жашківський районний суд Черкаської області

Шимчик Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні