Справа № 815/2991/18
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 вересня 2018 року м.Одеса
У залі судових засідань №29
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Харченко Ю.В.
При секретарі Орленко А.І.
Розглянувши в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» про стягнення штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом, у якому просить суд стягнути з Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» штрафні санкції у загальному розмірі 10200грн.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що під час здійснення Управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні своєї діяльності з боку Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» встановлено наступні порушення вимог чинного законодавства на ринку цінних паперів, а саме: не розкриття річної інформації про емітента за 2015 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; не розкриття річної інформації про емітента за 2015 рік шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним; не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826.
Ухвалою суду від 25.06.2018р. прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито спрощене позовне провадження у справі №815/2991/18 за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» про стягнення штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн.
Відповідач - Приватне акціонерне товариство «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» належним чином та своєчасно повідомлялось про судове засідання призначене на 30.08.2018р., та встановлений Ухвалою суду від 25.06.2018р. строк для подання відзиву на позовну заяву, проте наявна у матеріалах справи судова кореспонденція, яка надсилалася на адресу відповідача, повернулась до суду з відповідним поштовим повідомленням з відміткою органу поштового зв'язку - за закінченням встановленого строку зберігання .
При цьому, як вбачається з наявного у матеріалах справи Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 12.06.2018р., місцезнаходженням Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» є, зокрема, 65033, м.Одеса, вул.Базова,11.
Пунктом 1 частини 4 статті 124 КАС України визначено, що у разі ненадання учасниками справи інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або судове повідомлення надсилаються юридичним особам та фізичним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Відповідно до ч.11 ст.126 КАС України розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
Отже, беручи до уваги вищевозначене, а також те, що повноважний представник відповідача - Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» у судове засідання, призначене на 30.08.2018р. не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином та своєчасно, заперечення на позов не надав, суд дійшов висновку щодо розгляду даної справи на підставі наявних у ній доказів.
Відповідно до ч.9 ст.205 КАС України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Таким чином, з урахуванням того, що від позивача - Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до суду надійшло клопотання (вхід.№25303/18 від 30.08.2018р.) про розгляд справи в порядку письмового провадження, а представник відповідача - Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» у судове засідання, призначене на 30.08.2018р. не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином та своєчасно, зважаючи на відсутність потреби заслухати свідка чи експерта, судом ухвалено рішення щодо розгляду даної адміністративної справи в порядку письмового провадження, відповідно до ч.9 ст.205 КАС України.
Дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази в сукупності, та системно проаналізувавши приписи чинного законодавства, суд встановив наступне.
Як встановлено судом, та вбачається з матеріалів справи, 12.02.2018р. начальником управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні ОСОБА_1 у відношенні Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» складено Постанови про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів №61-ПУ-1-Е, №62-ПУ-1-Е, №63-ПУ-1-Е, у яких встановлено, що Приватним акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826.
Судом з'ясовано, що вищеозначені Постанови управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 12.02.2018р. №61-ПУ-1-Е, №62-ПУ-1-Е, 63-ПУ-1-Е 14.02.2018р. були надіслані на адресу Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» , про що свідчать наявні у матеріалах справи належним чином засвідчені копії Реєстру рекомендованих листів №1 від 13.02.2018р., та фіскального чека від 14.02.2018р.
З матеріалів справи вбачається, що 22.02.2018р. начальником відділу контрольно-правової роботи управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні ОСОБА_2 у відношенні Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» складено Акти про правопорушення на ринку цінних паперів №29-ПУ-1-Е, №30-ПУ-1-Е, №31-ПУ-1-Е, у яких зазначено, що Приватнм акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкрито річну інформацію емітента цінних паперів за 2015 рік, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, що є порушенням вимог підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджених Рішенням НКЦПФР від 03.12.2013р. №2826
Судом встановлено, що 27.02.2018р. начальником управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні ОСОБА_1 у відношенні Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» складено Постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів №23-ПУ-1-Е, №24-ПУ-1-Е, №25-ПУ-1-Е, якими розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів у відношенні Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» призначено на 15.03.2018р. - 10год. 10хв.
Вищеозначені Постанови управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів від 27.02.2018р. №23-ПУ-1-Е, №24-ПУ-1-Е, №25-ПУ-1-Е були надіслані на адресу Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» , про що свідчать наявні у матеріалах справи належним чином засвідчені копії Реєстру рекомендованих листів №1 від 01.03.2018р., та фіскального чека від 01.03.2018р.
15.03.2018р. начальником управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні ОСОБА_1 у відношенні Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» складено Постанови про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е, яким за порушення вимог підпункту 4 глави 4 розділу II Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013р. №2826 щодо не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік шляхом її опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або Комісії у термін до 30 квітня року, наступного за звітним; не розкриття річної інформації емітента цінних паперів за 2015 рік, шляхом подання до Комісії річної інформації емітента цінних паперів, до Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» застосовано штрафні санкції у загальному розмірі 10200грн.
Вищеовказані Постанови управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.03.2018р. №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е на адресу Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» надіслано 22.03.2018р., про що свідчать наявні у матеріалах справи належним чином засвідчені копії Реєстру рекомендованих листів №1 від 22.03.2018р., та фіскального чека від 22.03.2018р.
Не сплата у законодавчо визначеному порядку, та строки Приватним акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» визначених Постановами управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.03.2018р. №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е сум штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн., послугувала підставою для звернення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою.
Так, на думку суду, позовні вимоги Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про стягнення з Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн., є обґрунтованими, правомірними, та такими, що підлягають задоволенню, з урахуванням наступного.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу ч.2 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Зокрема, судом встановлено, що підставою для звернення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Одеського окружного адміністративного суду з даною позовною заявою послугувала не сплата у законодавчо визначеному порядку, та строки Приватним акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» визначених Постановами управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.03.2018р. №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е сум штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн.
Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні від 30.10.1996р. №448/96-ВР (зі змінами та доповненнями), відповідно до абз.2 ст.1 якого державне регулювання ринку цінних паперів - це здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до п.п.10, 14 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» до повноважень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку належить надсилати емітентам, особам, які здійснюють професійну діяльність на ринку цінних паперів, фондовим біржам та саморегулівним організаціям обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери та вимагати надання необхідних документів відповідно до чинного законодавства; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів передбачена статтею 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» згідно з пунктами 5-7 частини 1 якої Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст.11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Таким чином, беручи до уваги вищевикладене, а також те, що визначені Постановами управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.03.2018р. №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е суми штрафних санкцій відповідачем - Приватним акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» у добровільному порядку та законодавчо визначені строки сплачено не було Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку цілком правомірно звернулась до суду з позовом про стягнення штрафу в судовому порядку.
Порядок та строки розгляду Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку справ про порушення громадянами, посадовими особами та юридичними особами вимог законодавства на ринку цінних паперів визначають Правила розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджено Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.10.2012р. №1470, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.11.2012р. за №1855/22167, пунктом 3 розділу XVIII якого передбачено, що юридичні особи сплачують штрафи шляхом перерахування коштів до Державного бюджету України.
Відтак, враховуючи те, що відповідачем - Приватним акціонерним товариством «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» у встановлений судом строк не надано відзиву на позовну заяву, жодним чином не спростовано доводів позивача, та не надано доказів скасування/оскарження Постанов управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у Південному регіоні про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів від 15.03.2018р. №14-ПУ-1-Е, №15-ПУ-1-Е, №16-ПУ-1-Е, або сплати сум штрафних фінансових санкцій до Державного бюджету України, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є обґрунтованими, правомірними, та такими, що підлягають задоволенню шляхом стягнення з Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» до Державного бюджету України штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у загальному розмірі 10200грн.
Статтю 73 КАС України передбачено, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.
Відповідно до статей 74-76 КАС України обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Достовірними є докази, на підставі яких можна встановити дійсні обставини справи. Достатніми є докази, які у своїй сукупності дають змогу дійти висновку про наявність або відсутність обставин справи, які входять до предмета доказування. Питання про достатність доказів для встановлення обставин, що мають значення для справи, суд вирішує відповідно до свого внутрішнього переконання.
Згідно з частиною 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Відтак, приймаючи до уваги вищевикладене та оцінюючи наявні у матеріалах справи письмові докази в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню повністю зі стягненням з Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» штрафних санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у загальному розмірі 10200грн.
Керуючись п.4 ч.1 ст.263, ст.ст.72-76, 139, ч.9 ст.205, ст.ст.241-246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ВИРІШИВ:
1. Адміністративний позов Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» про стягнення штрафних санкцій у загальному розмірі 10200грн., задовольнити.
2. Стягнути з Приватного акціонерного товариства «ФІНАНСГРУП-ЕЛЕКТРОННІ КОМУНІКАЦІЙНІ НАВІГАЦІЙНІ ЕЛЕМЕНТИ» (65033, м.Одеса, вул.Базова,11, код ЄДРПОУ 33718714) в дохід Державного бюджету України на користь Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (01010, м.Київ, вул.Московська,8, корп.30, код ЄДРПОУ 37956207) суму штрафних санкцій у загальному розмірі 10200 (десять тисяч двісті)грн. 00коп.
Рішення суду може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст.ст.293,295 КАС України.
Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст.255 КАС України.
Суддя Харченко Ю.В.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.09.2018 |
Оприлюднено | 05.09.2018 |
Номер документу | 76214838 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Харченко Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні