Ухвала
від 22.08.2018 по справі 509/3491/18
МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ОДЕСИ

УХВАЛА

Справа № 509/3491/18

Номер провадження:1-кс/521/5141/18

22 серпня 2018 року м. Одеса

Слідчий суддяМалиновського районногосуду м.Одеси ОСОБА_1 ,при секретарі ОСОБА_2 ,за участюпрокурора ОСОБА_3 ,захисника ОСОБА_4 ,підозрюваного ОСОБА_5 ,розглянувши клопотанняпрокурора Іллічівськоїмісцевої прокуратуриОдеської області ОСОБА_3 ,проарешт майна, за кримінальним провадженням №4201716116000059 від 06.10.2017 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.368, ч.2 ст. 205-1, ст. 366-1 КК України, -

В С Т А Н О В И В:

Досудовим розслідуванням встановлено, що у вересні-жовтні 2017 року, точної дати та місця слідством не встановлено, ОСОБА_5 , дізнавшись від свого знайомого ОСОБА_6 про намір заступника директораТОВ "ПАРТНЕР-ДІЛОВОД" ОСОБА_7 реалізувати бізнес-планз розташуваннябази відпочинкуна березіДністровського лимануна територіїКалаглійської сільськойради знадання послуглюбительського рибальствата відпочинкуу виглядікількох некапітальнихбудівель, керуючись прямим умислом та корисливою метою, вирішив одержати разом з ОСОБА_6 неправомірну вигоду від ОСОБА_7 за забезпечення оперативної реєстрації та винесення на розгляд сесії Калаглійської сільської ради заяви останнього про надання йому дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду.

На виконання доручення ОСОБА_5 . 02.10.2017 ОСОБА_6 повідомив ОСОБА_7 , що останній зможе отримати дозвіл на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду з подальшим отриманням її в оренду для реалізації свого бізнес-плану лише після передачі йому та ОСОБА_5 неправомірної вигоди у розмірі 10 тисяч доларів США.

Не бажаючи настання негативних наслідків для себе у вигляді неотримання на законних підставах дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду з подальшим отриманням її в оренду, ОСОБА_7 вимушений був погодитись передати ОСОБА_6 та ОСОБА_5 неправомірну вигоду у сумі 10 тисяч доларів США.

Отримавши згоду ОСОБА_7 на передачу вказаної суми грошових коштів ОСОБА_5 27.11.2017 14:35 год., знаходячись в службовому кабінеті за адресою: Овідідопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, 23, повідомив ОСОБА_7 умови надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду та обіцяв забезпечити швидке оформлення документів і прийняття депутатами на сесії позитивного рішення.

У подальшому, 04.12.2017 о 15:04 год., ОСОБА_5 в службовому кабінеті прийняв від ОСОБА_7 , як заступника директора ТОВ "ПАРТНЕР-ДІЛОВОД" заяву про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду.

На виконання домовленостей із ОСОБА_5 та ОСОБА_6 ОСОБА_7 04.12.2017 о 15.15 год., знаходячись за адресою: АДРЕСА_1 , передав ОСОБА_6 частину неправомірної вигоди у сумі 1000 доларів США, що згідно курсу НБУ становило 27054,3 грн., із яких 200 доларів США, що згідно курсу НБУ становило 5410,86 грн.., останній передав у невстановленому слідством місці та час ОСОБА_5 .

У подальшому, реалізуючи свій злочинний умисел, спрямований на отримання неправомірної вигоди, використовуючи свої повноваження сільського голови, ОСОБА_5 25.01.2018 виніс на порядок денний чергової сесії сільської ради питання щодо надання ТОВ «ПАРТНЕР-ДІЛОВОД», яке ОСОБА_7 представляв як заступник директора, дозволу на виготовлення проекту відводу земельної ділянки в оренду площею 0,40 га на території Калаглійської сільської ради Овідіопольського району Одеської області для розміщення бази відпочинку на березі Дністровського лиману. За результатами розгляду вказаного питання сесією шляхом голосування простою більшістю депутатів було прийнято рішення від 25.01.2018 № 393-V про надання дозволу ТОВ «ПАРТНЕР-ДІЛОВОД» в особі заступника директора ОСОБА_7 дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду, яке ОСОБА_5 підписав.

У ході чергової зустрічі 17.02.2018 о 13:40 год ОСОБА_5 , бажаючи отримати неправомірну вигоду за виконання покладених на нього Законом повноважень сільського голови, знаходячись в своєму службовому кабінеті, повідомив ОСОБА_7 , що за 10 тисяч доларів США він отримає рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду, договір про оренду вказаної земельної ділянки площею 0,40 га лише на 7 років, а не на 49 років згідно попередніх домовленостей, рішення про затвердження проекту землеустрою.

Того ж дня о 14:34 год. ОСОБА_6 , попередньо узгодивши з ОСОБА_5 спосіб та місце передачі другої частини неправомірної вигоди ОСОБА_7 , наказав останньому передати другу частину неправомірної вигоди шляхом поміщення грошових коштів до металевої банки, яку надав ОСОБА_7 особисто, та перекидання її через паркан домоволодіння, в якому проживає ОСОБА_6 за адресою: АДРЕСА_2 .

У подальшому о 16.00 годині 06.03.2018 в приміщенні Калаглійської сільської ради ОСОБА_7 через секретаря сільради ОСОБА_8 отримав від ОСОБА_5 оригінал рішення сільської ради від 25.01.2018 № 393-V про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою для відведення земельної ділянки в оренду, чим останній продовжив реалізацію злочинного умислу направленого на особисте збагачення, шляхом одержання неправомірної вигоди.

Так, у подальшому ОСОБА_7 , виконуючи інструкції надані ОСОБА_6 , погоджені останнім з ОСОБА_5 , о передав другу частину неправомірної вигоди у розмірі 9 тисяч доларів США, що згідно курсу НБУ становило 238338 грн., що полягала у 200 (двохстах) доларах США у вигляді 2 оригінальних 100-доларових банкнот та 8800 доларах США у вигляді 88 несправжніх (імітаційних) 100-доларових банкнот США, які у сукупності разом складені в одну пачку візуально не викликали сумніву у справжності та оригінальності всіх банкнот, шляхом перекидання грошових коштів в металевій банці, раніше наданій ОСОБА_6 , через паркан домоволодіння останнього за адресою: АДРЕСА_2 , які в подальшому вилучено за вказаною адресою в ході обшуку.

Таким чином, за скоєння умисних дій, які виразились у одержанні ОСОБА_5 , як службовою особою, яка займає відповідальне становище, а саме як головою сільської ради, спільно з ОСОБА_6 , тобто за попередньою змовою групою осіб, неправомірної вигоди у великому розмірі в сумі 10 тисяч доларів США, а саме відповідно до курсу НБУ на дати отримання у сукупності 265392,30 грн., що у двісті і більше разів перевищує неоподаткований мінімум доходів громадян, тобто більше 176200 грн., за вчинення дій в інтересах ОСОБА_7 з використанням наданої влади та службового становища голови сільської ради, поєднане з вимаганням зазначеної неправомірної вигоди, ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 368 КК України, яке кваліфікується як одержання службовою особою, яка займає відповідальне становище, за попередньою змовою групою осіб, неправомірної вигоди за виконання будь-яких дій в інтересах того хто дає неправомірну вигоду, з використанням наданої влади та службового становища, поєднане з вимаганням неправомірної вигоди.

У ході досудового розслідування установлено, що за головуванням Калаглійського сільського голови ОСОБА_5 20.02.2018 проведено XXV позачергову сесію Калаглійської сільської ради V скликання з порядком денним, до якого входили наступні питання: «1. Про створення нового комунального підприємства. 2. Про затвердження Статуту комунального підприємства».

Відповідно до протоколу поіменного голосування XXV сесії Калаглійської сільської ради V скликання в проведенні сесії прийняло участь 12 (дванадцять) з 14 (чотирнадцяти) депутатів сільської ради. За наслідками голосування, згідно протоколу поіменного голосування XXV сесії Калаглійської сільської ради V скликання та показів наданих депутатами сільської ради, 6 (шестеро) з присутніх депутатів голосували за створення нового комунального підприємства, 6 (шестеро) утримались від голосування, про що головою сільради оголошено в підсумках проведеного голосування.

Однак, після проведення вказаної сесії ОСОБА_5 діючи умисно, як службова особа, перебуваючи на посаді Калаглійського сільського голови, усупереч результатів голосування депутатів Калаглійської сільської ради, в порушення вимог ч. 2 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п. 2 розділу 21 Регламенту Калаглійської сільської ради V скликання, затвердженого рішенням Калаглійської сільської ради від 13.11.2015 № 4-V «Про затвердження регламенту Калаглійської сільської ради», достовірно знаючи про те, що питання про створення нового комунального підприємства не набрало більшості голосів від загального складу ради, а саме 8 голосів, та таким чином не було прийнято, використовуючи своє службове становище, вніс до проекту рішення Калаглійської сільської ради від 20 лютого 2018 року № 411-V «Про створення комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради» завідомо неправдиві відомості про прийняття Калаглійською сільською радою рішення про створення комунального підприємства «Калаглія», затвердження Статуту, встановлення статутного капіталу, укладення контракту з директором вказаного підприємства. За результатами внесення у рішення завідомо неправдивих відомостей підписав його. Питання про затвердження Статуту, встановлення статутного капіталу, укладення контракту з директором вказаного підприємства взагалі не виносилось на голосування на засіданні даної сесії.

Крім того, при вище вказаних обставинах ОСОБА_5 за результатами неприйняття сесією сільської ради рішення про створення комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради» вніс до проекту статуту комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради завідомо неправдиві відомості про затвердження цього установчого документу рішенням Калаглійської сілської ради від 20.02.2018 № 412-V. В свою чергу рішення від 20.02.2018 № 412-V про затвердження статуту вказаного підприємства сільською радою на сесії не обговорювалось та не приймалось. В подальшому оригінал зазначеного рішення вилучено в Калаглійськоій сільській раді в ході виконання ухвали про тимчасовий доступ до речей та документів.

В подальшому, 30.03.2018 року, використовуючи вказаний акт органу місцевого самоврядування рішення Калаглійської сільської ради від 20 лютого 2018 року № 411-V як документ, що засвідчує рішення уповноваженого органу про створення юридичної особи, а також використовуючи установчий документ юридичної особи, Статут КП «Калаглія» від 20.02.2018, який на засіданні зазначеної сесії не затверджувався, відповідно до ст. 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», Наказу Міністерства юстиції України «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», ОСОБА_5 , як уповноважена службова особа, перебуваючи на посаді Калаглійського сільського голови, будучи посадовою особою місцевого самоврядування 8 рангу 4 категорії, з використанням свого службового становища, особисто заповнив та підписав реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи шляхом заснування нової юридичної особи, надавши на підтвердження волі більшості депутатів вказане рішення, в яке попередньо вніс завідомо неправдиві відомості та засвідчив своїм підписом, а також Статут КП «Калаглія», в який попередньо вніс завідомо неправдиві відомості про затвердження цього установчого документу рішенням Калаглійської сілсьької ради від 20.02.2018 № 412-V, чим умисно подав для проведення реєстрації КП «Калаглія» документи, які містять завідомо неправдиві відомості.

На підставі вказаних документів, державним реєстратором 02.04.2018 внесено запис номер 1 543 102 0000 004128 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації юридичної особи Комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради (ідентифікаційний код юридичної особи - 42036741) із статутним капіталом 25000 гривень та зазначенням місцезнаходження юридичної особи за адресою: 67815, Одеська область, Овідіопольський район, село Калаглія, вулиця Шкільна, будинок 23.

За таких обставин, за скоєння умисних дій, які виразились у внесенні ОСОБА_5 як службовою особою органу місцевого самоврядування з використанням службового становища в рішення Калаглійської сільської ради від 20 лютого 2018 року № 411-V «Про створення комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради» та Статут КП «Калаглія» завідомо неправдивих відомостей та поданні вказаних документів для державної реєстрації комунального підприємства «Калаглія» Калаглійської сільської ради», ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 , обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 205-1 КК України, яке кваліфікується як внесення в документи, які відповідно до закону подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи, завідомо неправдивих відомостей, а також в умисному поданні для проведення такої реєстрації документів, які містять завідомо неправдиві відомості, вчинене службовою особою з використанням службового становища.

Також, досудовим розслідуванням встановлено, що ОСОБА_5 , діючи умисно, маючи всі необхідні умови і реальну технічну можливість, та достовірно знаючи про обов`язковість подання вказаної декларації, будучи обізнаним про необхідність декларування шляхом реєстрації та внесення відповідних відомостей на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, а також достовірно знаючи про те, що в строк до 00 годин 00 хвилин 01.04.2018 року він зобов`язаний подати до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічну декларацію за 2017 рік, перебуваючи на території України, зокрема за місцем проживання, ОСОБА_5 умисно не подав до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважений на виконання функцій держави або місцевого самоврядування декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік.

Згідно інформаційної довідки Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.06.2018 № 71-05/25896/18, ОСОБА_5 зареєструвався в ІТС Реєстр 27.04.2017 о 09:33 год. У період з 01.01.2018 по 11.06.2018 дій в ІТС Реєстр не виконував.

Станом на теперішній час ОСОБА_5 , декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік, передбаченої Законом України «Про запобігання корупції», шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті https://nazk.gov.ua Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції, не подав.

Таким чином ОСОБА_5 обґрунтовано підозрюється у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ст. 366-1

КК України - умисне неподання суб`єктом декларування, передбачених Законом України «Про запобігання корупції» декларацій особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

У вчиненні кримінального правопорушення підозрюється ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , уродженець м. Первомайськ Миколаївської області, громадянин України, одружений, що обіймає посаду Калаглійського сільського голови, маючого на утриманні трьох неповнолітніх дітей 2006, 2008 та 2011 років народження, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_3 та проживаючого за адресою: АДРЕСА_4 , раніше не судимого,

Підозрюваний ОСОБА_5 вчинив декілька злочинів, один з яких тяжкий злочин, відповідальність за вчинення якого передбачена у вигляді позбавлення волі строком до десяти років з конфіскацією майна.

Вина ОСОБА_5 підтверджується зібраними в ході досудового розслідування доказами, а саме заявою ОСОБА_7 про вчинення кримінального правопорушення з додатком у вигляді аудіо-запису його розмови з ОСОБА_6 , в ході якої останній вимагає для себе та ОСОБА_5 неправомірну вигоду у сумі 10 дол. США, результатами негласних слідчих (розшукових) дій у вигляді аудіо- та відео-контролю особисто вказує заявнику, що саме останній отримає за 10 тис. дол. США, зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж узгоджує зі спільником злочинні дії, знищення слідів протиправної діяльності, протоколами допитів ОСОБА_7 вказує на безпосереднє вчинення ОСОБА_5 кримінального правопорушення, протоколом огляду місця події від 30.01.2018, протоколом освідування від 30.01.2018, документами вилученими з НАЗКа, документами вилученими в Калаглійській сільській раді, що підтверджують реєстрацію та створення комунального підприємства, іншими матеріалами кримінального провадження в їх сукупності. Вірогідність притягнення вказаної особи до кримінальної відповідальності не викликає сумніву, тому з боку підозрюваного можуть вживатись заходи щодо перереєстрації та передачі майна належного йому на праві приватної власності іншим особам, яке може бути конфісковане за вироком суду.

На час звернення з відповідним клопотанням слідством встановлено наявність у ОСОБА_5 на праві приватної власності двох об`єктів нерухомості, що підтверджується відповідною довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об`єктів нерухомого майна щодо суб`єкта:

-Будинок житловий з господарськими будівлями та спорудами за адресою АДРЕСА_3 , загальною площею 147,8 кв. побудований 1930 році (реєстраційний номер майна 715784);

-Земельна ділянка за кадастровим номером 5123781700:02:001:0317 загальною площею 0,1939 га. за адресою АДРЕСА_5 .

Так, в ході досудового розслідування виникла реальна необхідність у арешті всього рухомого чи нерухомого майна, грошей у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі коштів та цінностей, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткових операцій, цінних паперів, майнових, корпоративних прав, належних ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 з метою забезпечення конфіскації всього майна у випадку, передбаченому Кримінальним кодексом України, застосування покарання у вигляді конфіскації майна.

Враховуючи, що підозрюваний ОСОБА_5 підозрюється у вчиненні корупційного злочину, який відповідно до ч.3 ст. 368 КК України карається позбавленням волі на строк від 5 до 10 років, з конфіскацією майна та інших злочинів, до вироку суду, яким може бути застосоване покарання у вигляді конфіскації майна, може вжити заходів щодо перереєстрації та передачі майна та інших цінностей іншим особам вбачається необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження у вигляді накладення арешту на все рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права підозрюваного.

Прокурор в судовому засіданні підтримав клопотання, та вважав за необхідне його задовольнити.

Захисник та підозрюваний заперечували проти задоволення клопотання прокурора.

Вивчивши клопотання та матеріали надані до нього, вислухавши думку прокурора, слідчий суддя вважає, що клопотання прокурора необхідно задовольнити, оскільки прокурором доведена необхідність застосування арешту майна, з наступних підстав.

При цьому, прокурором доведено, що є достатні підстави вважати, що вилучені речі зберегли на собі сліди вчинення кримінального правопорушення та вилучені речі є предметом кримінального правопорушення, а отже, вони відповідають критеріям, зазначеним у п. 1 ч. 2ст. 167 КК України.

Частиною 1 статті 167 КПК України, встановлено, що тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним його майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення.

Відповідно до ч. 1 ст. 170 КПК України, арештом майна є тимчасове позбавлення підозрюваного, обвинуваченого або осіб, які в силу закону несуть цивільну відповідальність за шкоду, завдану діяннями підозрюваного, обвинуваченого або неосудної особи, яка вчинила суспільно небезпечне діяння, можливості відчужувати певне його майно за ухвалою слідчого судді або суду до скасування арешту майна у встановленому КПК України порядку. Відповідно до вимог КПК України арешт майна може також передбачати заборону для особи, на майно якої накладено арешт, іншої особи, у володінні якої перебуває майно, розпоряджатися будь-яким чином таким майном та використовувати його.

Згідно п.1,3 ч.2ст. 167 КПК Українитимчасово вилученим може бути майно у вигляді речей документів, грошей, щодо яких є достатні підстави вважати, що вони підшукані, виготовлені, пристосовані чи використані, як засоби чи знаряддя вчинення кримінального правопорушення та зберегли на собі його сліди або являються предметом кримінального правопорушення, пов`язаного з їх незаконним оборотом.

У відповідності до ч. 2ст. 170 КПК Українислідчий суддя накладає арешт на майно у вигляді речей, якщо є достатні підстави вважати, що вони відповідають критеріям, зазначеним у частині другійстатті 167 КПК України.

Крім того, незастосування заборони на використання вказаного майна, може привести до наслідків, які перешкоджатимуть кримінальному провадженню.

При вирішені питання про арешт майна слідчий суддя враховує: правову підставу для арешту майна; достатність доказів, що вказують на вчинення особою кримінального правопорушення; можливий розмір шкоди, завданої кримінальним правопорушенням, та можливого цивільного позову; наслідки арешту майна для інших осіб; розумність та співрозмірність обмеження права власності завданням кримінального провадження.

Керуючись ст. 132, 170, 172, 173, 175 КПК України, слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотанняклопотання прокурораІллічівської місцевоїпрокуратури Одеськоїобласті ОСОБА_3 , про арешт майна, задовольнити.

Накласти арешт на належні на праві приватної власності підозрюваному ОСОБА_5 , ІНФОРМАЦІЯ_1 :

-Будинок житловий з господарськими будівлями та спорудами за адресою АДРЕСА_3 , загальною площею 147,8 кв. побудований 1930 році (реєстраційний номер майна 715784);

-Земельна ділянка за кадастровим номером 5123781700:02:001:0317 загальною площею 0,1939 га. за адресою АДРЕСА_5 .

Накласти арешт на все рухоме чи нерухоме майно, гроші у будь-якій валюті готівкою або у безготівковій формі, в тому числі кошти та цінності, що знаходяться на банківських рахунках чи на зберіганні у банках або інших фінансових установах, видаткові операції, цінні папери, майнові, корпоративні права підозрюваного ОСОБА_5 ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Виконання ухвали про арешт майна негайно доручити слідчому та прокурору, в порядку передбаченому Постановою КМ України № 1104 від 19.11.2012 року.

Ухвала слідчого судді набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

Апеляційна скарга, на ухвалу слідчого судді, може бути подана протягом п`яти днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудМалиновський районний суд м.Одеси
Дата ухвалення рішення22.08.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу76221923
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —509/3491/18

Ухвала від 22.08.2018

Кримінальне

Малиновський районний суд м.Одеси

Черевко С. П.

Ухвала від 22.08.2018

Кримінальне

Малиновський районний суд м.Одеси

Черевко С. П.

Ухвала від 15.08.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Одеської області

Гончаров О. О.

Ухвала від 10.08.2018

Кримінальне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Гандзій Д. М.

Постанова від 10.08.2018

Кримінальне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Гандзій Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні