Ухвала
від 05.09.2018 по справі 826/14189/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

   ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 05 вересня 2018 року                              м. Київ                                        № 826/14189/18           Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Шейко Т.І., розглянувши позовну заяву в адміністративній справі   за позовом    Головного управління Держпраці у Донецькій області до    Товариства з обмеженою відповідальністю "ТРАКТАТ" про  застосування заходів реагування, В С Т А Н О В И В: Головне управління Держпраці у Донецькій області звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трактат», у якому просило суд: - застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду до Товариства з обмеженою відповідальністю «Трактат» (код ЄДРПОУ 36127155), юридична адреса: 04050, м. Київ, вулиця Тергенєвська, будинок 82, 5 поверх, місцезнаходження: 87500, Донецька область, м. Маріуполь, проспект Миру, будинок 69) шляхом зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Трактат» негайно зупинити ведення робіт з використанням: котлів облікові № М.115КВ00404, №М.115КВ00403, №М115КВ00403. Згідно з частиною 2 статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі. Згідно з частиною 3 статті 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону. Пунктом 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» визначено, що за подання позову до адміністративного суду немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень ставка судового збору становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Разом з тим, статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» передбачено, що з 1 січня 2018 року встановлено прожитковий мінімум для працездатних осіб в розмірі 1762 гривень. Позивач просить відстрочити сплату судового збору, у зв'язку з тим, що Державним бюджетом України на 2018 рік не передбачено виділення додаткових асигнувань для сплати судового збору на 2018 рік, на підтвердження вказаного надав лист Державної служби України з питань зайнятості від 22 червня 2018 року №4967/3/7-ДЛ-18. Відповідно до частин 1,2 статті 132 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюється законом. Згідно з частиною 1 статті 133 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до положень статті 8 Закону України «Про судовий збір» враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов: 1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або 2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; 3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті. З указаного вбачається, що Державна служба України з питань зайнятості та її органи не є суб'єктами, на яких розповсюджується дія законодавства щодо зменшення розміру судового збору, звільнення від його сплати, відстрочення або розстрочення його сплати. Аналогічна правова позиція викладена в ухвалах Верховного Суду від 10 січня 2018 року у праві №К/9901/12/18, від 12 січня 2018 року №К/9901/2132/18, №К/9901/2135/18, №К/9901/2131/18, та №К/9901/2134/18. Виходячи з вищенаведеного, суд вважає заяву позивача щодо відстрочення сплати судового збору не обґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Розглянувши позовну заяву та додані до неї матеріали, суд дійшов висновку, що позивачем заявлена одна вимога немайнового характеру. Враховуючи вищенаведене, позивачу необхідно надати до суду докази сплати судового збору у розмірі 1762,00 грн. Згідно з частиною 1 статті 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху. З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що позовна заява не відповідає вищевказаним вимогам положень статті 161 КАС України і позивачу належить усунути вищевказані недоліки. Керуючись статтями 5, 160, 161, 169, 248, Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, - У Х В А Л И В: 1. Відмовити в задоволенні клопотання про відстрочення сплати судового збору. 2. Позовну заяву Головного управління Держпраці у Донецькій області залишити без руху. 3. Встановити позивачу строк для усунення недоліків позовної заяви протягом десяти днів з моменту отримання ухвали. 4. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені пунктом 1 частини 4 статті 169 Кодексу адміністративного судочинства України. 5. Копію ухвали невідкладно надіслати особі, що звернулася із позовною заявою. 6. Текст ухвали розміщений в Єдиному державному реєстрі судових рішень (веб-адреса сторінки: http://www.reyestr.court.gov.ua/). Ухвала оскарженню в апеляційному порядку не підлягає та набирає законної сили з моменту її підписання суддею.           Суддя                                                                                                Т.І. Шейко

Дата ухвалення рішення05.09.2018
Оприлюднено07.09.2018
Номер документу76241067
СудочинствоАдміністративне
Суть застосування заходів реагування

Судовий реєстр по справі —826/14189/18

Ухвала від 23.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Шейко Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні