Ухвала
від 05.09.2018 по справі 826/14118/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

  ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі 05 вересня 2018 року                                        м. Київ                              № 826/14118/18 Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Каракашьян С.К., розглянувши позовну заяву і додані до неї матеріали за позовом    Громадської спілки "Всеукраїнська асоціація автостанцій" до    Державної служби України з безпеки на транспорті    Ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування нового складу Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті    Громадської ради при державній службі України з безпеки на транспорті про  визнання протиправними дій, зобов'язати вчинити дії ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов Громадської спілки "Всеукраїнська асоціація автостанцій", в якій позивач просить суд : "Визнати протиправними дії Ініціативної групи з підготовки Установчих зборів для формування нового складу Громадської ради при Державній службі У країни з безпеки на транспорті в частині залишення без розгляду поданого ГС «ВАА» пакету документів для участь в установчих зборах по формуванню нового складу Громадської ради при ДСБТ та не розміщення на сайті інформації про кандидата від ГС «ВАА» у жодному з передбачених пунктом 8 Типових Положень про громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, Раді міністрів Автономної республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у м. Києві та Севастополі державній адміністрації затвердженого постановою КМУ від 03.11.2010 р. №996 списків кандидатів до складу Громадської ради. Визнати протиправними дії Ініціативної групи з підготовки Установчих зборів для формування формуванню нового складу Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті в частині незаконного позбавлення Громадської Спілки «Всеукраїнська асоціація автостанцій» права брати участь в установчих зборів з обрання нового складу Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті. Визнати незаконним та скасувати рішення засідання установчих зборів з обрання нового складу Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті, оформлене Протоколом від 27.06.2018р. та Наказ ДСБТ №580 від 27.06.2018р. Про затвердження складу Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті яким затверджується обраний склад Громадської ради при Державній службі України з безпеки на транспорті." Таким чином позивачем заявлені вимоги щодо визнання протиправними дій ініціативної групи, яка не є суб'єктом владних повноважень. Статтею 19 Цивільного процесуального кодексу України визначено, що суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства. Відповідно до частини 6 статті 21 Кодексу адміністративного судочинства України не допускається об'єднання в одне провадження кількох вимог, які належить розглядати в порядку різного судочинства, якщо інше не встановлено законом. Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 19 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема спорах фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження. Отже, суди розглядають виключно спори, які виникають між учасниками певних правовідносин. До адміністративних судів можуть бути оскаржені рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин, вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень, якщо позивач вважає, що цими рішеннями, діями чи бездіяльністю його права чи свободи порушені або порушуються, створено або створюються перешкоди для їх реалізації або мають місце інші ущемлення прав чи свобод.           З наведених норм права вбачається, що позивач на власний розсуд визначає, чи порушені його права рішеннями, дією або бездіяльністю суб'єкта владних повноважень. Проте ці рішення, дії або бездіяльність повинні бути такими, які породжують, змінюють або припиняють права та обов'язки у сфері публічно-правових відносин.           Згідно із частиною другою статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.           Відповідно до п.1 ч.1 ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі лише, якщо, позов не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.           Водночас, частинами п'ятою статті 170 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що повторне звернення тієї самої особи до адміністративного суду з адміністративним позовом з тих самих предмета і підстав та до того самого відповідача, як той, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається. Відповідно до частини другої статті 170 Кодексу адміністративного судочинства України про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі суддя постановляє ухвалу. З огляду на те, що жодною нормою вищезазначеного Кодексу не передбачено можливості відкриття провадження щодо частини заявлених позовних вимог, суд позбавлений можливості розглядати питання відкриття провадження щодо інших вимог, заявлених позивачем. На підставі вищенаведеного, ч. 1 ст. 170 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, - У Х В А Л И В: 1. Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі. 2. Ухвалу про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі надіслати позивачу негайно. 3. Попередити позивача, що позовні матеріали будуть йому повернуті супровідним листом рекомендованим поштовим відправленням із зворотною розпискою про їх одержання після спливу терміну для оскарження ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі. 4. У випадку оскарження ухвали позовні матеріли будуть скеровані до апеляційної інстанції разом з апеляційною скаргою. Суддя                                                                                                С.К. Каракашьян

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.09.2018
Оприлюднено07.09.2018
Номер документу76242547
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/14118/18

Ухвала від 24.07.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

Ухвала від 05.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Каракашьян С.К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні