Ухвала
від 06.09.2018 по справі 552/1251/18
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м.ПОЛТАВИ

Справа №552/1251/18

Провадження № 1-кс/552/2385/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06.09.2018 року слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3

розглянувши клопотання заступника начальника першого відділу РКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_4 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

Заступник начальника першого відділу РКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_4 звернувся суду з клопотанням про надання дозволу на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) з приводу взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) за період з 01.01.2017 по дату винесення ухвали суду, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ), зокрема: угод, договорів та додатків до них, додаткових угод; видаткових накладних; податкових накладних; актів приймання передачі виконаних робіт (надання послуг); довіреностей; товарно-транспортних накладних; оригіналів документів, що засвідчують якість зерна; рахунків-фактур; рахунків-проформ; вантажно-митних декларацій; інших документів, які підтверджують взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та які подавались вказаними СГД в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для митного оформлення сільськогосподарської продукції. Та просив зобов`язати ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) надати зазначену інформацію негайно після пред`явлення ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

Клопотання обґрунтовував тим, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні за №42016170000000313 від 08.11.2016 за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388; ч.2 ст.205-1; ч.2 ст.28, ч.2 ст.205; ч.3 ст.358; ч.2 ст.28, ч.4 ст.358 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що з 2016 року на території Полтавської, Дніпропетровської, Миколаївської та інших областей України діє злочинна група осіб, члени якої, за попередньою змовою між собою, створили та придбали фіктивні підприємства, використовують їх реквізити з метою прикриття власної незаконної діяльності із придбання, зберігання, транспортування та збуту за готівкові кошти сільськогосподарської продукції, у тому числі за межі митної території України; легалізації майна (сільськогосподарської продукції), одержаного унаслідок вчинення кримінального правопорушення; відмивання доходів, одержаних унаслідок ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, та введення їх у легальний обіг за межами України.

Так, члени злочинної групи з метою прикриття незаконної діяльності із ухилення від сплати податків придбали суб`єкти підприємницької діяльності (юридичні особи) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_8 ), ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ) та інші підприємства. У подальшому, упродовж 2016 року вказані особи, шляхом маскування незаконного походження зерна кукурудзи унаслідок внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів щодо походження та джерел придбання зерна кукурудзи, використали реквізити фіктивних підприємств для документального оформлення незаконних експортних операцій із постачання зерна за межі митної території України, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.205 КК України.

Також, невстановлені особи, використовуючи реквізити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ПП « ОСОБА_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » та інших суб`єктів господарської діяльності, шляхом підробки та використання первинних бухгалтерських документів вказаних підприємств щодо реалізації сільськогосподарської продукції, фактичними постачальниками якої є сільгоспвиробники Полтавської та інших областей України, наперед знаючи, що дана сільськогосподарська продукція вирощена на не облікованих площах сільськогосподарських виробників та фактично придбана у останніх за готівку без відображення у бухгалтерському обліку та податковій звітності вказаних сільськогосподарських виробників, здійснили пособництво в умисному ухиленні від сплати податків підприємствами-постачальниками та виробниками сільськогосподарської продукції в особливо великих розмірах, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.5 ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

Одночасно з цим, невстановлені досудовим розслідування особи, за попередньою змовою між собою, умисно підробили та використали офіційні документи митного оформлення: митні декларації, рахунки-проформи, рахунки-фактури, зовнішньо-економічні контракти, тощо, шляхом внесення завідомо неправдивих відомостей щодо експортерів товару (сільськогосподарської продукції) та його належності фіктивним підприємствам.

За наслідками досудового розслідування, зокрема, проведених негласних слідчих (розшукових) дій, оперативним підрозділом ОУ ГУ ДФС у Полтавській області, установлено членів злочинної групи та механізм її діяльності.

Так, на території Полтавської, Дніпропетровської та інших областей України особи (так звані «менеджери»), здійснюють закупівлю сільськогосподарської продукції (зерна кукурудзи, пшениці, жита і т.д.) за готівкові кошти у фактичних виробників такої сільськогосподарської продукції (фермерів, фермерських господарств тощо). Дані операції жодним чином не відображаються в бухгалтерському та податковому обліках ані продавців сільськогосподарської продукції, ані її покупців. З метою маскування незаконного походження зерна, воно оформлюється як таке, що вирощена та/або придбане у фіктивних підприємств, підконтрольних групі.

Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур, серед яких ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та інші підприємства.

Придбана за готівку сільськогосподарська продукція завозиться до елеваторів, підконтрольних вказаній групі осіб та які задіяні в злочинній схемі незаконної закупівлі зернової продукції, по документам як власність фіктивних підприємств. У подальшому, сільськогосподарська продукція транспортується за документами фіктивних підприємств (без відображення у бухгалтерському та податковому обліку) до складів морських портів в м. Миколаєві, м. Одесі та м. Чорноморську (Іллічівську) Одеської області, де зберігається для подальшого відвантаження та вивезення за межі митного кордону України за удаваними правочинами із її продажу фіктивним підприємствам-нерезидентам (« ІНФОРМАЦІЯ_22 », « ІНФОРМАЦІЯ_23 » « ІНФОРМАЦІЯ_24 » та інші).

Фактично ж, сільськогосподарська продукція транспортується та відвантажується в адресу кінцевих покупців реально діючих підприємств-нерезидентів, таких як: « ІНФОРМАЦІЯ_25 », « ІНФОРМАЦІЯ_26 », « ІНФОРМАЦІЯ_27 », « ІНФОРМАЦІЯ_28 » та інші. Між даними іноземними суб`єктами господарювання та фіктивними підприємствами-нерезидентами (вказані вище), за даними слідства, також документально оформлюються договори купівлі-продажу зернової продукції. Розрахунок за таку сільськогосподарську продукцію реально діючі підприємства-нерезиденти проводять в іноземній валюті на рахунки фіктивних підприємств-нерезидентів за межами України, які в свою чергу, кошти за нібито придбану у фіктивних підприємств (резидентів) продукцію в адресу останніх не перераховують взагалі. Таким чином, валютна виручка від продажу сільськогосподарської продукції українського походження в Україну не повертається, жодні податки ані фактичними виробниками сільськогосподарської продукції, ані фактичними покупцями такої продукції не сплачуються.

Досудовим розслідуванням установлено, що послуги з митного оформлення товарів (митний режим експорт) для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) упродовж 2017 року надавало підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Таким чином, невстановлені досудовим розслідування особи, за попередньою змовою між собою, від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » складали та надавали в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » завідомо підроблені документи, які в подальшому використовувались для митного оформлення сільськогосподарської продукції.

З метою підтвердження факту підроблення існує необхідність у проведенні судової почеркознавчої експертизи документів митного оформлення сільськогосподарської продукції, складених від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », які надавались в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та перебувають у володінні вказаного підприємства.

Указані документи знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .

Указані документи мають значення для встановлення істини по справі, необхідні для проведення документальних перевірок підприємств, судово-економічної, судової почеркознавчої експертиз, з метою встановлення належності підписів службовими особам підприємств, які видали офіційні документи, у тому числі для митного оформлення експортних операцій; будуть використані як докази, і без оригіналів цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається дослідити у кримінальному провадженні.

У інший спосіб, окрім вилучення оригіналів документів, речей та подальшого їх використання для проведення судових експертиз, довести факт вчиненого кримінального правопорушення у слідства немає можливості.

Враховуючи те,що уматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсянаявність достатніхпідстав вважати,що оригіналидокументів,які перебуваютьу володінніТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »щодо митногооформлення сільськогосподарськоїпродукції для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », мають суттєве значення для встановлення важливих обставин, являються джерелом доказів та в подальшому потрібні для проведення судово-економічної та судової почеркознавчої експертиз, просив надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів.

Крімтого,просив клопотаннязгідно ч.2ст.163КПК України розглянутибез участіпредставників ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), з метою запобігання умисного знищення або заміни документів, а також забезпечення їх збереження у тому вигляді, у якому вони знаходяться на момент розгляду клопотання.

Заслухавши пояснення прокурора ОСОБА_3 ,що входитьдо групипрокурорів,що здійснюютьпроцесуальне керівництвопо зазначеномупровадженню (а.с.8), ознайомившись із матеріалами доданими до клопотання, слідчий суддя приходить до таких висновків.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.

Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації, а також з метою забезпечення її збереження у тому вигляді, у якому вона знаходяться на момент розгляду клопотання, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик осіб, у володіння яких вона знаходиться, не здійснювався.

Надані до слідчого судді матеріали містять дані, які дають достатні підстави вважати, що до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016170000000313 від 08.11.2016 було внесено відомості за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388; ч.2 ст.205-1; ч.2 ст.28, ч.2 ст.205; ч.3 ст.358; ч.2 ст.28, ч.4 ст.358 КК України ( а.с.3-8).

У ході досудового розслідування встановлено, що з 2016 року на території Полтавської, Дніпропетровської, Миколаївської та інших областей України діє злочинна група осіб, члени якої, за попередньою змовою між собою, створили та придбали фіктивні підприємства, використовують їх реквізити з метою прикриття власної незаконної діяльності із придбання, зберігання, транспортування та збуту за готівкові кошти сільськогосподарської продукції, у тому числі за межі митної території України; легалізації майна (сільськогосподарської продукції), одержаного унаслідок вчинення кримінального правопорушення; відмивання доходів, одержаних унаслідок ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, та введення їх у легальний обіг за межами України.

Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур, серед яких ПП « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ) та інші підприємства.

В ході досудового розслідування встановлено, що придбана за готівку сільськогосподарська продукція завозиться до елеваторів, підконтрольних вказаній групі осіб та які задіяні в злочинній схемі незаконної закупівлі зернової продукції, по документам як власність фіктивних підприємств. У подальшому, сільськогосподарська продукція транспортується за документами фіктивних підприємств (без відображення у бухгалтерському та податковому обліку) до складів морських портів в м. Миколаєві, м. Одесі та м. Чорноморську (Іллічівську) Одеської області, де зберігається для подальшого відвантаження та вивезення за межі митного кордону України за удаваними правочинами із її продажу фіктивним підприємствам-нерезидентам (« ІНФОРМАЦІЯ_22 », « ІНФОРМАЦІЯ_23 » « ІНФОРМАЦІЯ_24 » та інші).

Фактично ж, сільськогосподарська продукція транспортується та відвантажується в адресу кінцевих покупців реально діючих підприємств-нерезидентів, таких як: « ІНФОРМАЦІЯ_25 », « ІНФОРМАЦІЯ_26 », « ІНФОРМАЦІЯ_27 », « ІНФОРМАЦІЯ_28 » та інші. Між даними іноземними суб`єктами господарювання та фіктивними підприємствами-нерезидентами (вказані вище), за даними слідства, також документально оформлюються договори купівлі-продажу зернової продукції. Розрахунок за таку сільськогосподарську продукцію реально діючі підприємства-нерезиденти проводять в іноземній валюті на рахунки фіктивних підприємств-нерезидентів за межами України, які в свою чергу, кошти за нібито придбану у фіктивних підприємств (резидентів) продукцію в адресу останніх не перераховують взагалі.

Досудовим розслідуванням установлено, що послуги з митного оформлення товарів (митний режим експорт) для ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) упродовж 2017 року надавало підприємство ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ).

Таким чином, невстановлені досудовим розслідування особи, за попередньою змовою між собою, від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » складали та надавали в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » завідомо підроблені документи, які в подальшому використовувались для митного оформлення сільськогосподарської продукції ( а.с.9-26).

З метою підтвердження факту підроблення є необхідність у проведенні судової почеркознавчої експертизи документів митного оформлення сільськогосподарської продукції, складених від імені службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », які надавались в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та перебувають у володінні вказаного підприємства.

Указані документи знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 ( а.с.4,15,22).

Враховуючи,що вматеріалах кримінальногопровадження вбачаєтьсянаявність достатніхпідстав вважати,що вказанідокументи мають значеннядля встановленняістини посправі,необхідні дляпроведення документальнихперевірок підприємств,судово-економічної,судової почеркознавчоїекспертиз,з метоювстановлення належностіпідписів службовимиособам підприємств,які видалиофіційні документи,у томучислі длямитного оформленняекспортних операцій;будуть використаніяк докази,і безоригіналів цихдокументів неможливоіншим способомвстановити обставини,які передбачаєтьсядослідити укримінальному провадженні,необхідно надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, що перебувають у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) з приводу взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ).

Крім того, враховуючи конкретні обставини, викладені в клопотанні, обґрунтування прокурора в необхідності доступу та вилучення документів, великий обсяг та складність кримінального провадження, вважаю достатнім визначити строк дії ухвали один місяць.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код НОМЕР_1 ) з приводу взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ) за період з 01.01.2017 по дату винесення ухвали суду, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ( АДРЕСА_1 ), зокрема: угод, договорів та додатків до них, додаткових угод; видаткових накладних; податкових накладних; актів приймання передачі виконаних робіт (надання послуг); довіреностей; товарно-транспортних накладних; оригіналів документів, що засвідчують якість зерна; рахунків-фактур; рахунків-проформ; вантажно-митних декларацій; інших документів, які підтверджують взаємовідносини ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » та які подавались вказаними СГД в адресу ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » для митного оформлення сільськогосподарської продукції.

Зобов`язати службових осібТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 »(код НОМЕР_1 ) надати зазначену інформацію негайно після пред`явлення ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.

Проведення даного заходу забезпечення кримінального провадження доручити: заступнику начальника першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_4 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_6 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_7 , заступнику начальника відділу оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_8 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_9 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_10 , заступнику начальника відділу прокуратури Полтавської області ОСОБА_11 , прокурору відділу прокуратури Полтавської області ОСОБА_12 або іншій особі, яка буде діяти за дорученням слідчого або на виконання постанови про проведення процесуальних дій на іншій території.

Строк дії ухвали один місяць з дня її ухвалення.

Ухвала слідчого судді, відповідно до вимог п.10. ч. 1 ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в апеляційному порядку тільки в частині тимчасового доступу до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення06.09.2018
Оприлюднено24.02.2023

Судовий реєстр по справі —552/1251/18

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 22.07.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 19.11.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні