8.2.3
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
Іменем України
10 вересня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 1240/1855/18
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Чернявська Т.І., розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) адміністративну справу за позовом Головного управління ДФС у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю "Фортекс 2006" про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в загальній сумі 2019,74 грн,
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 23 липня 2018 року відкрито провадження в адміністративній справі № 1240/1855/18 за позовом Головного управління ДФС у Луганській області (далі - позивач, ГУ ДФС у Луганській області) до товариства з обмеженою відповідальністю "Фортекс 2006" (далі - відповідач), в якому позивач, з урахуванням уточненої позовної заяви від 27 червня 2018 року № 56/12-32-10-00-15 (арк. спр. 39-40), просить стягнути кошти з рахунків платника податків товариства з обмеженою відповідальністю "Фортекс 2006" у банках, які його обслуговують, на користь державного бюджету у рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в загальній сумі 2019,74 грн, з яких 1974,00 грн - основний платіж та 45,74 грн - пеня.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що у зв'язку з несплатою до бюджету узгоджених сум податкових зобов'язань за відповідачем рахується податковий борг з податку на додану вартість в загальному розмірі 2019,74 грн, у тому числі 1974,00 грн з основного платежу та 45,74 грн - пені.
Відповідачем у строки, визначені Податковим кодексом України, всупереч вимог пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України не сплачено суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій звітності за період травень 2015 року - червень 2016 року, та суму нарахованої пені відповідно до статті 129 Податкового кодексу України.
На виконання вимог Податкового кодексу України контролюючим органом відповідачу вручено податкову вимогу форми Ю від 17 березня 2014 року № 32-25. Зазначена податкова вимога на даний час не оскаржена відповідачем та є чинною.
З посиланням на норми підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 та статті 95 Податкового кодексу України, позивач просить стягнути кошти з рахунків платника податків у банках у рахунок погашення податкового боргу відповідача.
Ухвалою від 09 липня 2018 року позовну заяву Головного управління ДФС у Луганській області залишено без руху та надано строк для усунення недоліків (арк. спр. 34-35).
18 липня 2018 року позивачем до суду надано уточнений адміністративний позов, приведений у відповідність з вимогами статей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України). В уточненому позові від 27 червня 2018 року № 56/12-32-10-00-15 позивачем зазначено зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, аналогічні зазначеним у первісному позові (арк. спр. 39-40).
Ухвалою від 23 липня 2018 року про відкриття провадження в адміністративній справі суд вирішив розглядати дану справу в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) (арк. спр. 1-2).
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фортекс 2006" правом подати суду відзив на позовну заяву разом з доказами, які підтверджують обставини, на яких ґрунтуються заперечення відповідача, якщо такі докази не надані позивачем, не скористалось. Поштове відправлення з ухвалою від 23 липня 2018 року, направлене на адресу відповідача, повернуто у зв'язку не врученням адресату за закінченням встановленого строку зберігання (арк. спр. 49).
Дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статті 90 КАС України, судом встановлено таке.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фортекс 2006" (ідентифікаційний код 34688838) зареєстроване юридичною особою, знаходиться у місті Кремінна Кремінського району Луганської області та перебуває на обліку у Рубіжанській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (Кремінському відділенні) як платник податків, про що свідчать витяг з реєстраційних та облікових даних платника податків та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 04 липня 2018 року № 1004165743 (арк. спр. 6-7, 31-33).
На виконання вимог пункту 54.1 статті 54 та пункту 203.1 статті 203 Податкового кодексу України відповідачем до Рубіжанської об'єднаної державної податковій інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (Кремінського відділення) подано таку податкову звітність з податку на додану вартість, у якій визначено до сплати суму податкового зобов'язання, а саме:
- податкову декларацію від 17 червня 2015 року № 9126563689 за травень 2015 року на суму 1241,00 грн (по строку сплати до 30 червня 2015 року) (арк. спр. 15-16);
- податкову декларацію від 14 липня 2015 року № 9146455183 за червень 2015 року на суму 733,00 грн (по строку сплати до 30 липня 2015 року) (арк. спр. 17-18).
На суми грошового зобов'язання, визначеного платником податків у податкових деклараціях, відповідачу відповідно до статті 129 Податкового кодексу України нарахована пеня з податку на додану вартість в загальній сумі 45,74 грн, в тому числі:
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 8,44 грн за період з 03 березня 2014 року по 19 серпня 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 5,03 грн за період з 03 березня 2014 року по 20 вересня 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 13,63 грн за період з 03 березня 2014 року по 12 жовтня 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 4,74 грн за період з 03 березня 2014 року по 19 жовтня 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 4,99 грн за період з 03 березня 2014 року по 19 листопада 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 0,95 грн за період з 03 березня 2014 року по 20 грудня 2015 року;
- на податкову декларацію з податку на додану вартість від 18 лютого 2014 року № 9007845231 (граничний термін сплати 02 березня 2014 року) в сумі 7,96 грн за період з 03 березня 2014 року по 19 січня 2016 року.
Таким чином, в період з 20 серпня 2015 року по 20 січня 2016 року відповідачу нарахована пеня з податку на додану вартість в сумі 45,74 грн, про що свідчить розрахунок пені з податку на додану вартість, інтегрована картка платника податків та витяг з історії недоїмок (арк. спр. 11, 12, 13-14).
Вирішуючи адміністративну справу по суті заявлених вимог, суд виходить з такого.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства. Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до статті 14 Податкового кодексу України:
грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.39 пункту 14.1);
податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (підпункт 14.1.156 пункту 14.1);
пеня - сума коштів у вигляді відсотків, нарахована на суми грошових зобов'язань у встановлених цим Кодексом випадках та не сплачена у встановлені законодавством строки (підпункт 14.1.162 пункту 14.1);
податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом (підпункт 14.1.175 пункту 14.1).
штрафна санкція (фінансова санкція, штраф) - плата у вигляді фіксованої суми та/або відсотків, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, а також штрафні санкції за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності (підпункт 14.1.265 пункту 14.1).
Згідно з пунктом 54.1 статті 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.
Відповідно до підпункту 49.18.1 пункту 49.18 статті 49 Податкового кодексу України податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Згідно з пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
Порядок надання податкової декларації та строки розрахунків з бюджетом по податку на додану вартість врегульовані статтею 203 Податкового кодексу України:
- податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця (пункт 203.1 статті 203 Податкового кодексу України).
- сума податкового зобов'язання, зазначена платником податку в поданій ним податковій декларації, підлягає сплаті протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого пунктом 203.1 цієї статті для подання податкової декларації (пункт 203.2 статті 203 Податкового кодексу України).
В порушення вимог пункту 57.1 статті 57 та пункту 203.2 статті 203 Податкового кодексу України товариство з обмеженою відповідальністю Фортекс 2006 протягом 10 календарних днів з дня граничного строку подання податкової декларації з податку на додану вартість (до 30 числа місяця, наступного за звітним) за період травень-червень 2015 року самостійно суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість, зазначену у податкових деклараціях за вказаний період, не сплатило, внаслідок чого за платником податків утворився податковий борг в сумі 1974,00 грн.
Згідно з пунктом 129.1 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені розпочинається:
при нарахуванні суми грошового зобов'язання, визначеного контролюючим органом за результатами податкової перевірки, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати платником податків податкового зобов'язання, визначеного цим Кодексом (у тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (підпункт 129.1.1);
при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного контролюючим органом у випадках, не пов'язаних з проведенням податкових перевірок, - починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження) (підпункт 129.1.2);
при нарахуванні суми податкового зобов'язання, визначеного платником податків або податковим агентом, - після спливу 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання (підпункт 129.1.3).
Відповідно до підпункту 129.3.1 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України нарахування пені закінчується у день зарахування коштів на відповідний рахунок органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів та/або в інших випадках погашення податкового боргу та/або грошових зобов'язань.
У разі часткового погашення податкового боргу сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку (абзац другий підпункту 129.3.4 пункту 129.3 статті 129 Податкового кодексу України).
Згідно з абзацом першим пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України на суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктами 129.1.1 та 129.1.2 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог цього Кодексу, коли її розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день прострочення сплати грошового зобов'язання, включаючи день погашення, з розрахунку 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
На суми грошового зобов'язання, визначеного підпунктом 129.1.3 пункту 129.1 цієї статті (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені), нараховується пеня за кожний календарний день прострочення у його сплаті, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день (абзац другий пункту 129.4 статті 129 Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 129.5 статті 129 Податкового кодексу України зазначений розмір пені застосовується щодо всіх видів податків, зборів та інших грошових зобов'язань, крім пені, яка нараховується за порушення строку розрахунку у сфері зовнішньоекономічної діяльності, що встановлюється відповідним законодавством.
Наявність у відповідача податкового боргу з податку на додану вартість станом на час розгляду даної адміністративної справи підтверджена розрахунком податкового боргу з податку на додану вартість (арк. спр. 10), інтегрованою карткою платника податків з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) за 2014-2018 роки (арк. спр. 13-14, 51), розрахунком пені з податку на додану вартість (арк. спр. 11).
Пунктом 95.1 статті 95 Податкового кодексу України регламентовано, що контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.
Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, провадиться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги та здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини (пункти 95.2 та 95.3 статті 95 Податкового кодексу України).
Рубіжанською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Луганській області (Кремінським відділенням) посадовій особі товариства з обмеженою відповідальністю Фортекс 2006 під підпис вручено податкову вимогу форми "Ю" від 17 березня 2014 року № 32-25 (арк. спр. 19).
Оскільки податкова вимога від 17 березня 2014 року № 32-25 є чинною (доказів про скасування або відкликання податкової вимоги суду не надано), суд дійшов висновку, що контролюючим органом при зверненні до адміністративного суду з позовом про стягнення коштів за податковим боргом дотримані вимоги пункту 95.2 статті 95 Податкового кодексу України.
Відповідно до підпункту 20.1.34 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючи органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.
Згідно із пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган (далі - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику), його територіальні органи.
Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).
Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують такі функції, крім особливостей, передбачених для державних податкових інспекцій статтею 19-3 цього Кодексу, здійснюють погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.
Головне управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445) є органом державної влади та зареєстровано юридичною особою, про що свідчить витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 04 липня 2018 року за № 1004165723 (арк. спр. 24-25).
Згідно з Положенням про Головне управління ДФС у Луганській області, затвердженим наказом Державної фіскальної служби України від 31 липня 2017 року № 503, Головне управління ДФС у Луганській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується Державній фіскальній службі України. Головне управління ДФС у Луганській області є органом доходів і зборів. Основними завданнями Головного управління ДФС у Луганській області є забезпечення реалізації державної податкової політики та політики у сфері державної митної справи, державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового, митного (при виконанні повноважень з контрольно-перевірочної, оперативно-розшукової роботи, досудового розслідування, перевірок фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом) законодавства, здійснення в межах повноважень, передбачених законом, контролю за надходженням до бюджетів та державних цільових фондів податків і зборів та інших платежів, державної політики у сфері контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів, державної політики з адміністрування єдиного внеску, а також боротьби з правопорушеннями під час застосування законодавства з питань сплати єдиного внеску, державної політики у сфері контролю за своєчасністю здійснення розрахунків в іноземній валюті в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги), а також за наявністю ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів. Відповідно до підпунктів 9, 19 пункту 4 вказаного Положення Головне управління ДФС у Луганській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів; звертається до суду у випадках, передбачених законодавством (арк. спр. 26-30).
З вищевикладеного слідує, що у межах спірних правовідносин контролюючим органом, уповноваженим здійснювати стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини є Головне управління ДФС у Луганській області.
Враховуючи, що відповідачем за час розгляду даної справи податковий борг з податку на додану вартість в загальному розмірі 2019,74 грн не сплачений, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню повністю.
Вирішуючи питання про розподіл судових витрат, суд виходить з такого.
Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).
З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.
Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.
Оскільки Головне управління ДФС у Луганській області у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.
Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 90, 94, 132, 139, 205, 241-246, 250, 255, 262 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ВИРІШИВ:
Позов Головного управління ДФС у Луганській області (ідентифікаційний код 39591445, місцезнаходження: 93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72) до товариства з обмеженою відповідальністю Фортекс 2006 (ідентифікаційний код 34688838, місцезнаходження: 92900, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, площа Красна, будинок 4) про стягнення коштів з рахунків платника податків у банках у рахунок погашення податкового боргу з податку на додану вартість в загальній сумі 2019,74 грн задовольнити повністю.
Стягнути на користь Державного бюджету України кошти товариства з обмеженою відповідальністю Фортекс 2006 (ідентифікаційний код 34688838, місцезнаходження: 92900, Луганська область, Кремінський район, місто Кремінна, площа Красна, будинок 4) з рахунків у банках, обслуговуючих товариство з обмеженою відповідальністю Фортекс 2006 , у загальній сумі 2019,74 грн (дві тисячі дев'ятнадцять грн 74 коп.) за податковим боргом з податку на додану вартість.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 295 КАС України, всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2018 |
Оприлюднено | 11.09.2018 |
Номер документу | 76328511 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні