Рішення
від 30.08.2018 по справі 500/7007/17
ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 500/7007/17

Провадження № 2/500/1277/18

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 серпня 2018 року Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

в складі: головуючого - судді Пащенко Т.П.,

при секретарі - Щербак І.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Ізмаїлі цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Громадського об'єднання автолюбителів Дунай , третя особа - Головне територіальне управління юстиції в Одеській області про визнання недійсними та скасування рішень, -

ВСТАНОВИВ:

13.12.2017 року ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом до Громадського об'єднання автолюбителів Дунай , (далі по тексту ГОА Дунай ) третя особа - Головне територіальне управління юстиції в Одеській області про визнання недійсними та скасування рішень. Також просив поновити строк позовної давності для звернення до суду з даним позовом. 02.03.2018 року ОСОБА_1 надав суду уточнення до позовної заяви, в яких зазначає, що він є користувачем гаражу НОМЕР_2 у ГОА Дунай , що розташоване в м. Ізмаїлі, Болградське шосе, 37 та відповідно є членом цього об'єднання з 1992 року. З тексту позовної заяви по справі №500/4419/17, отриманої в листопаді 2017 року він дізнався про те, що нібито рішенням правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року, оформленого протоколом №8, його було виключено зі складу членів об'єднання на підставі розділу №6 Статуту у зв'язку з несплатою членських внесків. 08.12.2017 року він звернувся письмово до Голови ГОА Дунай з проханням надати йому належним чином засвідчену копію протоколу засідання правління №8 від 09.09.2014 року. Однак на час звернення до суду з даним позовом вказаний документ не отримано. З долучених до позовної заяви по справі № 500/4419/17 копій документів він дізнався про те, що 26.09.2015 року було проведено розширене засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай , на якому був обраний новий склад правління, ревізійна комісія, був затверджений розмір членських внесків з 01.01.2016 року, затверджено рішення правління від 29.09.2014 року, оформлене протоколом №8 про виключення його зі складу членів об'єднання, доручено членам правління підготувати та затвердити Статут ГОА Дунай в новій редакції, уповноважено Голову правління підписати новий Статут та подати його на реєстрацію, а також запропоновано членам ГОА Дунай на виконання своїх членських обов'язків та вимог Статуту висловити свою письмову позицію щодо вищевказаних рішень. Також позивачу стало відомо про те, що ГОА Дунай здійснює свою діяльність на підставі Статуту, який був затверджений у новій редакції, однак коли та ким був затверджений вказаний Статут йому не відомо. Позивач вважає, що рішення правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом №8 про виключення його зі складу членів ОА Дунай , рішення прийняті розширеним засіданням правління ГОА Дунай , оформлені протоколом №11 від 26.09.2015 року, рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року, оформлене протоколом № 14 про обрання Голови правління та заступника голови правління та рішення про затвердження Статуту ГОА Дунай в новій редакції необґрунтованими та незаконними. До моменту затвердження Статуту ГОА Дунай в редакції 2017 року, відповідач здійснював свою діяльність на підставі Статуту у редакції від 20.01.1994 року. Згідно п. 1 розділу І загальні положення Статуту ГОА Дунай , затвердженого рішенням виконкому Ізмаїльської міської ради народних депутатів №16 від 20.01.1994 року, п. 1.1. розділу І Загальні положення Статуту ОА Дунай , зареєстрованого управлінням Державної реєстрації Головного територіального управління юстиції в Одеській області 26.06.2017 року та інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ГОА Дунай за своєю організаційно - правовою формою є громадською організацією. Таким чином, спеціальними законами, що регулюють діяльність ГОА Дунай з моменту його створення по теперішній час є Закон України Про об'єднання громадян від 16.06.1992 року (в період з моменту створення ОА Дунай та до 18.04.2012 року включно) та Закон України Про громадські об'єднання (з 19.04.2012 року по теперішній час). Також, діяльність ГОА Дунай регулюється Статутом. Згідно п. І розділу органи управління об'єднання ДУНАЙ Статуту ГОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року, органами управління Об'єднання Дунай є: Загальні збори членів Об'єднання Дунай , збори довірених осіб та правління. Пунктом 2 вищевказаного розділу передбачено, що загальні збори та збори довірених осіб є вищим органом управління Об'єднання Дунай та вирішує наступні питання: а) затвердження плану та кошторису будівництва, а також річного господарсько-фінансового плану та звіту про його виконання; б) встановлення розміру вступного та пайового внеску, а також внесків на утримання та експлуатацію гаражів; в) встановлення розміру участі членів об'єднання Дунай у витратах по гаражному господарству; г) вибори правління та ревізійної комісії; д) розгляд скарг на правління та ревізійну комісію; е) ліквідація Об'єднання Дунай . Пунктом 4 розділу органи управління об'єднання ДУНАЙ передбачено, що загальні збори, збори довірених осіб визнаються такими, що відбулися за умови участі в них не менш ніж 2/3 членів Об'єднання Дунай або довірених осіб - членів Об'єднання Дунай . Рішення приймається загальними зборами, зборами довірених осіб простою більшістю голосів присутніх членів Об'єднання Дунай . Рішення загальних зборів, зборів довірених осіб про розмір та строки сплати пайового внеску та внесків на утримання та експлуатацію гаража, виключення з членів Об'єднання Дунай та ліквідацію Об'єднання Дунай приймаються більшістю - 2/3 голосів. Крім того, пункт 5 вищевказаного розділу передбачає, що Правління Об'єднання Дунай обирається загальними зборами, зборами довірених осіб строком на два роки. Також вказаним розділом передбачені обов'язки Правління, до яких зокрема відноситься питання виключення з членів Об'єднання Дунай з наступним затвердженням на загальних зборах, зборах довірених осіб з повідомленням до Управління головного архітектора та у виконком. Таким чином, при прийнятті оскаржуваних позивачем рішень органами управління ОА Дунай були допущені численні порушення вимог як діючого законодавства, так і Статуту ОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року. Згідно інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в режимі он-лайн, загальна кількість членів ОА Дунай складає 203 особи. Зі змісту протоколу №11 розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року вбачається наступне: - останній раз перевибори членів правління та ревкомісії відбулися 31.10.2009 року на зборах членів ГОА, в яких прийняли участь лише 34 представники; - за весь період існування ОА Дунай у загальних зборах не було зафіксовано участі більше 30-40 членів об'єднання; - остання спроба скликати та провести чергові загальні збори була зроблена 01.11.2014 року. Вказані збори були визнані такими, що не відбулися . У вищевказаному розширеному засіданні правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року прийняло участь 12 осіб, з яких нібито 6 членів правління. Так-зване письмове опитування проводилось в період з 19.12.2015 року по 07.06.2017 року, тобто майже два роки. Позивач вважає, що вищевказані особи не мали права проводити збори (засідання), проведення яких не передбачено, а ні Законом України Про громадські об'єднання , а ні Статутом ОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року. Так само, не можна було проводити так-зване письмове опитування, проведення якого не передбачено, а ні Законом України Про громадські об'єднання , а ні Статутом ОА Дунай в редакції від 20 січня 1994 року. Більш того, пунктом 4 розділу органи управління об'єднання ДУНАЙ Статут ОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року чітко передбачено, що загальні збори, збори довірених осіб визнаються, такими, що відбулися при участі в них не менш ніж 2/3 членів. У так-званому розширеному засіданні правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай 26.09.2015 року як вбачається з протоколу № 11 прийняло участь лише 12 осіб, що є значно менше мінімально необхідних 135 осіб. Таким чином, усі рішення прийняті на розширеному засіданні правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай 26.09.2015 року є незаконними, у зв'язку з порушенням компетенції. Рішення правління ОА Дунай , оформлене протоколом № 8 яким позивача було виключено зі складу членів об'єднання на підставі розділу №6 Статуту у зв'язку з несплатою членських внесків нібито було прийнято 09.09.2014 року. В той же час, згідно п. 5 розділу органи управління об'єднання ДУНАЙ Статут ОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року, Правління Об'єднання Дунай обирається загальними зборами, зборами довірених осіб строком на два роки. Як зазначено у протоколі №11 розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, останній раз перевибори членів правління та ревкомісії відбулися 31.10.2009 року . Позивач зазначає, що навіть якщо не звертати увагу на той факт, що правління обране неправомочними загальними зборами (з мінімально необхідних 135 членів ГОА Дунай в зборах прийняли участь лише 34 особи), слід зазначити, що строк повноважень правління закінчився 31.10.2011 року, тобто станом на 09.09.2014 року, правління, що було обране у 2009 році не мало права приймати будь-які рішення, зокрема рішення про його виключення зі складу членів об'єднання. ОСОБА_1 вказує, що він не повідомлявся про час та місце проведення засідання правління від 09.09.2014 року, хоча враховуючи те, що на засіданні нібито вирішувалось питання щодо його виключення зі складу Об'єднання, вважає, що він повинен був отримати запрошення на участь в цьому засіданні з метою надання пояснень з приводу наявності або відсутності заборгованості та причин їх виникнення. Окрім цього про наявність заборгованості правління Об'єднання або будь-яка інша особа його не повідомляла. Також, він не отримував копію рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення його зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай , хоча протягом усіх років з 2014 року по теперішній час він перебуває у гаражі, та представники адміністрації мали змогу вручити мені копію цього рішення. Також, позивач зазначає, що встановлення розміру вступного та пайового внеску, а також внесків на утримання та експлуатацію гаражів згідно п.2 розділу ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ОБ'ЄДНАННЯ ДУНАЙ Статут ГОА Дунай в редакції від 20.01.1994 року, відноситься до компетенції загальних зборів або зборів довірених осіб, однак коли саме та головне хто приймав рішення про затвердження розміру вступного та пайового внеску, а також внесків на утримання та експлуатацію гаражів невідомо. Так само до компетенції загальних зборів або зборів довірених осіб відноситься питання виключення з членів Об'єднання Дунай , більш того вказане рішення повинно бути прийнятим 2/3 голосів. Крім того, позивач вказує, що рішення, що оформлені протоколом загальних зборів ГОА Дунай від 03.06.2017 року також є незаконним. Відповідно до п. 4 розділу Органи управління об'єднання Дунай Статуту, затвердженого рішенням виконкому Ізмаїльської міської ради народних депутатів №16 від 20 січня 1994 року, загальні збори, збори довірених осіб, визнаються такими, що відбулися за умови участі в ньому не менше 2/3 членів об'єднання Дунай та довірених осіб - членів об'єднання Дунай . Виходячи з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, членами ГОА Дунай є 203 (двісті три) особи. Виходячи з зазначеного для того, щоб загальні збори вважалися такими, що відбулися, необхідна присутність 136 осіб. Виходячи зі змісту протоколу загальних зборів ГОА Дунай від 03.06.2017 року, на зборах були нібито присутні 129 осіб, тобто був відсутній кворум, а тому загальні збори були неповноважними, а рішення прийняті цими загальними зборами - незаконними. Більш того, після ознайомлення з реєстром осіб, що нібито брали участь в загальних зборах членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 03.06.2017 року, він спілкувався з багатьма особами, які включені до вищевказаного реєстру, які повідомили, що участь у зборах не приймали. Також зазначає, що згідно ч. 4 ст. 17 ЗУ Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, подаються такі документи. зокрема: реєстр осіб (громадян), які брали участь в засіданні уповноваженого органу управління юридичної особи, - у разі внесення змін до відомостей про громадські об'єднання, політичні партії. Відповідно до ч. 11 ст. 9 ЗУ Про громадські об'єднання , невід'ємною частиною протоколу установчих зборів громадського об'єднання є реєстр осіб, які брали участь в установчих зборах, в якому обов'язково зазначаються відомості: щодо фізичних осіб - прізвище, ім'я та по батькові особи, дата народження, а для іноземців та осіб без громадянства також дані національного паспорта або документа, що його замінює. Дані про особу засвідчуються її особистим підписом. Однак, в наданому реєстрі осіб, відсутні особисті підписи осіб, які нібито приймали участь у загальних зборах. Враховуючи викладене, загальні збори взагалі не проводилися. Відповідно до п.3 розділу Органи управління об'єднання Дунай Статуту, затвердженого рішенням виконкому Ізмаїльської міської ради народних депутатів № 16 від 20.01.1994 року, загальні збори скликаються правлінням не рідше двох разів на piк. При цьому. загальні збори від 03.06.2017 року ніхто не скликав, а тому ці загальні збори є штучними . Зазначене підтверджується наданими відповідачем по справі протоколом № 15 від 16 травня 2017 року. Так, відповідно до протоколу № 15 від 16 травня 2017 року питання щодо скликання загальних зборів не вирішувалося.

Оскільки, про порушення свого права позивач дізнався з позовної заяви, поданої ГОА Дунай до суду, що була отримана ним у листопаді 2017 року, позивач просить суд вважати причини пропуску строку позовної давності поважними та поновити строк позовної давності для оскарження рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформленого протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай ; визнати недійсним та скасувати рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай ; визнати недійсними та скасувати рішення розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформлені протоколом №11, а саме: про обрання нового складу правління ГОА Дунай ; про обрання нового складу ревізійної комісії ГОА Дунай ; про встановлення з 01.01.2016 року членських внесків на утримання та експлуатацію гаражів; про затвердження рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом №8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай ; про уповноваження членів новообраного правління на підготовку та затвердження Статуту ГОА Дунай в новій редакції та уповноваження нового голови правління на підписання нового Статуту ГОА Дунай та його подання для державної реєстрації; про пропозицію членам ГОА Дунай висловити свою письмову позицію по вищевказаним питанням; визнати недійсним та скасувати рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року, оформлене протоколом № 14 про обрання Хоменко В.І. головою правління ГОА Дунай ; визнати недійсним та скасувати рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року, оформлене протоколом №14 про обрання Кіхай І. Г. заступником голови правління ГОА Дунай ; визнати недійсним та скасувати рішення про затвердження Статуту громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 03.06.2017 року, оформлені протоколом №9, а саме, про обрання голови та секретаря загальних зборів ГОА Дунай ; про обрання нового складу Правління ГОА Дунай та визначення особи, яка має право представляти ГОА Дунай для здійснення реєстраційних дій; про внесення змін до Статуту об'єднання шляхом затвердження його нової редакції та уповноваження Голови правління на підписання нової редакції Статуту.

В судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримав позовні вимоги в повному обсязі та наполягав на їх задоволенні.

Представник відповідача Хоменко В.І. в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив відмовити в задоволенні позову в повному обсязі та в поновленні строку позовної давності з підстав зазначених в запереченнях від 29.08.2018 року та наданих в попередніх судових засіданнях. Представник відповідача вказує, що викладені позивачем доводи не відповідають обставинам справи та в обґрунтування позову не надані докази. Так, позивач необґрунтовано вважає, що він з поважних причин пропустив строк звернення до суду, оскільки дізнався про виключення його з членів правління в листопаді 2017 року, тоді як фактично позивач був сповіщений про виключення ще в 2014 році. З 2006 року за позивачем спостерігаються постійні порушення за кожне з яких окремо були підстави виключити його з членів об'єднання ще раніше. Це не тільки несплата членських внесків та інших обов'язкових платежів по трьох його об'єктах розташованих на території автокооперативу починаючи з 2006 року. При прийняті рішення про виключення ОСОБА_1 із членів об'єднання враховувалися і інші порушення вимог статуту за які передбачений такий крайній засіб впливу. Це ухилення від укладання договору з об'єднанням, що підтверджується самим ОСОБА_1, із листа Одеської обласної прокуратури від 24.11.2014 року по результатам перевірки звернень. В рішенні правління від 19.07.2014 року детально висвітлені також інші грубі порушення допущенні ОСОБА_1, це самозахват земельної ділянки, прилеглої до території громадського об'єднання та самовільне будівництво на даній земельній ділянці, порушення морально-етичних норм, що виразилося в побитті чергового автокооперативу у 2009 році, в погрозі розправи над колишнім головою правління Галкіним. Позивач вбачає порушення при прийнятті рішення правління про виключення його з членів об'єднання в тому, що його не запросили на дане засідання правління. Такої обов'язкової умови Статут не містить, хоча його присутність була б доцільна. І для цього зі сторони правління були використанні всі можливі засоби. Йому направлялись листи, на видних місцях в кооперативі вивішувались відповідні оголошення. ОСОБА_1 починаючи з 2009 року уникав контактів з керівництвом громадського об'єднання. Позивач ОСОБА_1 мотивує свою відмову виконувати вимоги Статуту, робити внески та інше, тим, що в правлінні об'єднання на даний час анархія та беззаконня. Один із прикладів в своїх запереченнях в іншій справі, яка перебуває в суді зазначає, що за одну ніч невідомі на автомобілі відкрили 9 гаражів шляхом зривання дверей з завіс, що спричинило великі збитки власникам, однак правда лише в тому що в лютому 2015 року були зрізані якимось спецприладом навісні замки у 3-4 гаражах. Про те по цим неприємним подіям правління автокооперативу зробило висновки в тому числі прийняло Звернення до членів ГОА Дунай в зв'язку з заходами по покращенню охорони території та попередження крадіжок з гаражних приміщень. Також представник відповідача вказує, що голову правління обрали на засіданні правління належним чином, всі рішення правління по поліпшенню охорони території автокооперативу виконані. З 2009 року ОСОБА_1 отримав копію Статуту, ознайомлений з ним, та мав знати, що роботу правління контролює ревізійна комісія та всі конфліктні ситуації розглядаються цією комісією або безпосередньо в суді, проте за час членства в автокооперативі та після виключення із членів ОСОБА_1 не звертався до ревізійної комісії. Тільки в 2017 році він вирішив скористатися цим правом після звернення з позовом до суду про стягнення з нього суми заборгованості. Рішення щодо виключення ОСОБА_1 із членів автокооперативу було прийнято шляхом письмового голосування членів автокооперативу в якому прийняло участь більш 85% та завізовано власноручно підписом кожного з них. Позивач просить скасувати рішення розширеного засідання правління об'єднання, оформлені протоколом №11 від 26.09.2015 року зазначаючи, що правління автокооперативу, голова правління, ревізійна комісія вибрані не правомочним з достатньою кількістю відповідно до статуту кількістю учасників загальних зборів. Однак це вина не виборних органів, а членів кооперативу, які в зв'язку зі своєю зайнятістю не відвідують загальні збори. І в цій ситуації був знайдений правомірний вихід проведення загального голосування членів автокооперативу по питання життєдіяльності об'єднання. За пропозиції викладені в протоколі №11 від 26.09.2015 року проголосували та їх підтримали 67% членів об'єднання від загальної кількості, цей протокол став протоколом загальних зборів членів автокооперативу, який має силу не меншу ніж протокол загальних зборів з достатньою кількістю членів об'єднання. Такий же результат був досягнутий уже на п'ятому місяці після початку голосування, а саме в травні 2016 року, коли проголосувало більше 130 із загальної кількості 187 членів автокооперативу та дане голосування могло бути припинене як достатнє, однак воно було продовжене для повного голосування всіх членів об'єднання. В результаті в даному голосуванні прийняли участь більш 85% від загальної кількості членів автокооперативу. Представник відповідача вважає, що даний протокол більш значимий за інші протоколи загальних зборів, проведені до 2015 року та не суперечить законодавству України, що регламентує порядок діяльності громадських об'єднань. Таким чином, не має підстав для скасування письмового одностайного волевиявлення більшості членів об'єднання. Твердження ОСОБА_1 про те, що колишній Статут 1994 року був затверджений рішенням Ізмаїльського виконкому №16 від 20.01.1994 року не відповідає дійсності, та норма в цьому Статуті про те, що необхідна 2/3 частина членів автокооперативу для правомочності загальних зборів є необґрунтованою та нереальною, такою, не відповідає законодавству України, ні Закону України 1992 року Про громадські об'єднання , ні в новій редакції Закону 2012 року. Новий Закон Про громадські об'єднання встановив крайню дату приведення статутів всіх об'єднань у відповідність з даним Законом до 01.07.2017 року з погрозою переведення цих об'єднань в прибуткові організації. При цьому представник відповідача також зазначає, що при розгляді правлінням автокооперативу питань про обрання 17.12.2016 року голови правління та його заступника за основу були взяті порядок їх обрання, передбачений розділом 6 Органи управління об'єднання Дунай статуту автокооперативу, а також висновки та постанови ревізійної комісії від 05.12.2006 року Про результати письмового голосування членів автокооперативу по рішенням засідання правління об'єднання від 26.09.2015 року. Як вбачається із висновків ревізійної комісії автокооперативу на 14.10.2016 року, за якими за новий склад правління із 9 осіб, ревізійної комісії із 3 осіб проголосувало більше 150 членів автокооперативу. Тих які проголосували проти не має. Скарг та заперечень не надходило. Враховуючи вищевикладене ревізійна комісія 05.12.2016 року прийняла постанову, якою визнала поіменно обраними у новий склад правління усіх 9 членів автокооперативу та у ревізійну комісію 3 членів. 7 членів правління автокооперативу приймаючи участь в засіданні правління 17.12.2016 року за участі двох членів ревізійної комісії, керуючись вимогами п.5 розділу 6 Статуту 1994 року та приймаючи до уваги постанову ревізійної комісії про результати письмового голосування прийняли рішення вибрати з із свого складу: голову правління - Хоменко В.І., заступника голови правління - Кіхай І.Г. При цьому всі 7 членів правління засвідчили дане рішення своїми власноручними підписами. Із чого вбачається, що відсутні порушення встановленого порядку обрання 17.12.2016 року голови правління та його заступника. Також представник відповідача вважає, що питання, які ввійшли в порядок денний для загальних зборів ГОА Дунай від 03.06.2017 року були розглянуті у встановленому порядку проголосовані та оформленні відповідними протоколом №11 від 26.09.2015 року загального письмового голосування 895 членів автокооперативу, протоколом засідання правління №14 від 17.12.2016 року та протоколом №1 від 05.12.2016 року, протоколом засідання правління №15 від 16.05.2017 року. На своєму засіданні 16.05.2017 року (протокол №15) правління автокооперативу підвело підсумки розгляду проекту нового Статуту, схвалило його нову редакцію, а також уповноважило голову правління Хоменко В.І. підписати новий Статут та здійснити реєстраційні дії. При прийнятті рішення по даним питанням враховувалась також наявність 111 довіреностей виданих на ім'я представника відповідача членами автокооперативу. Отже, рішення загальних зборів автокооперативу були прийняті у відповідності до норм Статуту та Законодавства України, в зв'язку з чим вимоги ОСОБА_1 про визнання недійсними та скасування рішень загальних зборів членів об'єднання від 03.06.2017 року є необґрунтованими.

Представник третьої особи Коваленко А.В. в судовому засіданні пояснив, що при реєстрації заявнику озвучуються які вимоги передбачено до протоколу зборів громадських організацій. Акцент робиться на кількість членів, які внесені до державного реєстру і безпосередньо ті, які були присутні на загальних зборах організації. Державний реєстратор під час реєстрації перевіряє підстави для відмови в реєстрації, а потім для зупинення. Як одна з підстав визнання протоколу неправомочним та відмови у внесенні відомостей до державного реєстру є не співпадання відомостей по членству, ті що внесені до державного реєстру та ті, що вказані у протоколі. У державного реєстратора відсутні будь-які списки членів організації, це повноваження безпосередньо виключно організації. У зв'язку з тим, що членство є не корпоративними правами, тому питання членства державним реєстратором не підіймається, а полягають безпосередньо у відповідальності заявника. Вважає, що реєстрація в повній мірі законно проведена, членство, повноваження керівника не перевірялися, оскільки відсутні підстав перевіряти, відповідальність за достовірність покладається на заявника. Позивач зазначав те, що поданий реєстр членів не оформлений у відповідності з Законом України Про державну реєстрацію громадських об'єднань , дане твердження не є актуальним та законним, оскільки такі вимоги обов'язкові при створенні, при зміні не потрібні реквізити які вказав позивач. На момент створення громадської організації засновниками виступали 203 особи, потім перелік членів веде безпосередньо громадська організація, реєстратор не вносить відомості що зміни членства. Питання членства реєстратором не перевіряється, а приймається та інформація, яку надано заявником який несе відповідальність за її достовірність.

Свідок ОСОБА_6 пояснила суду, що вона приймала участь у зборах членів кооперативу наприкінці 2016 року, крім неї були присутні біля 22 членів. На зборах 03.06.2017 року вона не була присутня, її не сповіщали, вона не знає чи воно відбулося. Вказала, що вона підписала документ щодо зміни розміру оплати платежів, внесків, про те, що погодилася їх сплачувати, про те, що стосується оплати заробітної плати охоронцям. Щодо виключення ОСОБА_1 зі членів кооперативу вона не згодна. На розширених зборах членів кооперативу 26.12.2015 року вона не була присутня, проте їй відомо, що на зборах були спори щодо не сплати внесків за гараж ОСОБА_1, подробиці ситуації, яка склалася у ОСОБА_1 вона не знає. Також повідомила, що було пограбовано її гараж, їй був нанесений значний матеріальний збиток, із чого вона зробила висновок, що охоронець, який працював в автокооперативі на той час, не виконував свою роботу.

Свідок ОСОБА_7 пояснив суду, що він не приймав участі у зборах 03.06.2017 року, ніяких сповіщень чи об'яв на території автокооперативу не бачив, його особисто не повідомляли. Про новий Статут та нові тарифи дізнався тоді, коли підписував протокол №11 загальних зборів від 26.09.2015 року, участі у зборах не приймав. Підтвердив, що підпис за №146 до протоколу №11 від 26.09.2015 року дійсно його.

Вислухавши позивача, представника відповідача, представника третьої особи, свідків дослідивши матеріали справи, перевіривши докази, представлені сторонами, які вони вважають достатніми для обґрунтування і заперечення заявлених вимог, з'ясувавши фактичні обставини справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Статтею 2 ЦПК України передбачено, що завданням цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою ефективного захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Згідно зі ст.ст.15,16 ЦК України, ст.4 ЦПК України кожна особа має право на захист своїх порушених, невизнаних або оспорюваних цивільних прав, свобод чи інтересів, у тому числі й у судовому порядку.

Способами захисту цивільних прав та інтересів, можуть зокрема бути: припинення дії, яка порушує право; відновлення становища, яке існувало до порушення та інші.

З матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 є користувачем гаражу НОМЕР_2 в ГОА Дунай , що розташоване в м. Ізмаїлі, Болградське шосе, 37 та був членом цього об'єднання з 1992 року, що підтверджується поясненнями сторін і з огляду на вимоги ч. 1 ст. 82 ЦПК України є обставинами які не підлягають доказуванню.

Рішенням засідання правління ГОА Дунай від 19.07.2014 року оформленим Протоколом №6 постановлено зобов'язати ОСОБА_1 від 29.08.2014 року: забезпечити погашення всієї суми заборгованості по гаражним приміщенням НОМЕР_2, НОМЕР_3 та 20-фунт.контейнер по тарифу, діючому на момент погашення заборгованості; надати документи про ввід в експлуатацію гаражного приміщення НОМЕР_3, узгоджені із містобудівними та землевпорядними органами, визначити разом із ОСОБА_8 та направити в правління ГОА Дунай відповідні заяви про правові відносини між об'єднанням та заявниками с врахуванням належних їм того чи іншого об'єкту (гаражу, контейнера); попередити ОСОБА_1 та ОСОБА_8 про те, що у разі подальшого ігнорування статутних вимог ГОА Дунай , до них будуть застосовані заходи, передбачені розділами 5 та 6 Статутом об'єднання та діючого законодавством України, направити дану постанову за місцем роботи ОСОБА_1 в Одеську обласну прокуратуру з проханням відповідного реагування на неналежну суспільну поведінку її співробітника, несумісне з його службовим положенням (а.с.117).

Рішенням засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформленим Протоколом №8 вирішено виключити ОСОБА_1 із членів об'єднання, беручи до уваги грубі порушення ним порядку та правил, визначених розділом 6 Статуту ГОА Дунай , виставити для продажу на аукціон належний ОСОБА_1 гараж НОМЕР_2 та невстановленої належності гараж НОМЕР_3 разом із розміщенням в безпосередній близькості від даного гаражу 20-фут.контейнером, керуючись розділом 6 Статуту ГОА Дунай та іншими нормативними документами про порядок продажу майна на аукціоні. Опечатати вищевказані об'єкти та у випадку необхідності (самовільного продовження експлуатації даних об'єктів) блокувати будь-яким доступним способом. (а.с.122)

Згідно рішення розширеного засідання правління ГОА Дунай від 26.09.2015 року оформленого Протоколом №11 обрано в новий склад правління ГОА Дунай 9 членів об'єднання, обрано в новий склад ревізійної комісії ГОА Дунай 3 членів об'єднання, встановлено з 01.01.2016 року членські внески на утримання та експлуатацію гаражів у розмірі 30 грн. за один місяць з врахуванням інфляційних процесів, додаткові кошти від членських внесків направити у першу чергу на збільшення розміру матеріального заохочення черговим по території ГОА з 50 до 70 грн. за повні 24 години чергування з одночасним підвищенням вимог та відповідальності за виконання їх обов'язків, зберегти об'єми та пропорції по витратам грошових коштів, які визначені Господарсько-фінансовим планом надходження та витрачення грошових коштів ГОА Дунай , схвалений на засіданні правління 27.12.2013 року, затвердити рішення правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року, протокол №8 про виключення з членів об'єднання ОСОБА_1 (гаражі НОМЕР_2,НОМЕР_3 та 20-фунт.контейнер), враховуючи його злісне ухилення від виконання вимог Статуту ГОА Дунай , значну багаторічну заборгованість по членським внескам та платежам за електроенергію. Схвалити заходи впливу до ОСОБА_1 (гараж НОМЕР_2) та його родича ОСОБА_8, який експлуатує гараж НОМЕР_3 та 20-фунт.контейнер, які продовжують ігнорувати статутні вимоги та рішення правління ГОА Дунай . Довірити членам вибраного правління підготовку та затвердження Статуту ГОА Дунай в новій редакції, відповідаючій вимогам Закону України Про громадські об'єднання від 22.03.2012 року. Уповноважити підписати новий Статут ГОА Дунай голову правління, який буде виконувати ці обов'язки на момент подачі Статуту на реєстрацію в місцеву службу державної реєстрації. Запропонувати членам ГОА Дунай на виконання своїх членських обов'язків та вимог Статуту об'єднання висказати свою письмову позицію по вищеприйнятим рішенням. (а.с.26-36).

Рішенням спільного засідання правління та ревізійної комісії загального об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року оформленого Протоколом №14 обрано головою правління ГОА Дунай Хоменка В.І., заступником голови правління ГОА Дунай Кіхай І.Г.

Як вбачається з рішення загальних зборів членів ГОА Дунай оформленого протоколом №9 від 03.06.2017 року вирішено внести зміни до Статуту ГОА Дунай шляхом затвердження його нової редакції та уповноважено Голову Правління Хоменко В.І. підписати Статут у новій редакції.

Статтею 256 ЦК України передбачено, що позовна давність - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права та інтересу.

Відповідно до статті 257 ЦК України загальна позовна давність встановлюється тривалістю у три роки.

Згідно ч.5 ст. 267 ЦК України якщо суд визнає поважними причини пропущення позовної давності, порушене право підлягає захисту.

В матеріалах справи відсутні відомості щодо повідомлення ОСОБА_1 про прийняте рішення засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформлене Протоколом №8 до листопада 2017 року та отримання ним копії протоколу, тому суд приходить до висновку щодо поновлення ОСОБА_1 строку позовної давності для оскарження рішення правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року, оформленого протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай .

Відповідно до ст.36 Конституції України, громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей. Ніхто не може бути примушений до вступу в будь-яке об'єднання громадян чи обмежений у правах за належність чи неналежність до політичних партій або громадських організацій. Усі об'єднання громадян рівні перед законом.

Спірні правовідносини врегульовано Законом України Про громадські об'єднання №4572 від 22.03.2012 року (із змінами).

Згідно ст. 1 Закону України Про громадські об'єднання від 19.04.2012 року, громадське об'єднання - це добровільне об'єднання фізичних осіб та/або юридичних осіб приватного права для здійснення та захисту прав і свобод, задоволення суспільних, зокрема економічних, соціальних, культурних, екологічних, та інших інтересів. Громадське об'єднання за організаційно-правовою формою утворюється як громадська організація або громадська спілка. Громадська організація - це громадське об'єднання, засновниками та членами (учасниками) якого є фізичні особи. Громадська спілка - це громадське об'єднання, засновниками якого є юридичні особи приватного права, а членами (учасниками) можуть бути юридичні особи приватного права та фізичні особи. Громадське об'єднання може здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи або без такого статусу. Громадське об'єднання зі статусом юридичної особи є непідприємницьким товариством, основною метою якого не є одержання прибутку.

Частинами 1, 2, 3 ст. 3 Закону України Про громадські об'єднання передбачено, що громадські об'єднання утворюються і діють на принципах: 1) добровільності; 2) самоврядності; 3) вільного вибору території діяльності; 4) рівності перед законом; 5) відсутності майнового інтересу їх членів (учасників); 6) прозорості, відкритості та публічності. Добровільність передбачає право особи на вільну участь або неучасть у громадському об'єднанні, у тому числі в його утворенні, вступі в таке об'єднання або припиненні членства (участі) в ньому. Самоврядність передбачає право членів (учасників) громадського об'єднання самостійно здійснювати управління діяльністю громадського об'єднання відповідно до його мети (цілей), визначати напрями діяльності, а також невтручання органів державної влади, інших державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування в діяльність громадського об'єднання, крім випадків, визначених законом.

Статтею 11 Закону України Про громадські об'єднання визначено, що Статут громадського об'єднання має містити відомості про: 1) найменування громадського об'єднання та за наявності - скорочене найменування; 2) мету (цілі) та напрями його діяльності; 3) порядок набуття і припинення членства (участі) у громадському об'єднанні, права та обов'язки його членів (учасників); 4) повноваження керівника, вищого органу управління, інших органів управління (далі - керівні органи) громадського об'єднання, порядок їх формування та зміни складу, термін повноважень, а також порядок визначення особи, уповноваженої представляти громадське об'єднання, та її заміни (для громадських об'єднань, що не мають статусу юридичної особи); 5) періодичність засідань і процедуру прийняття рішень керівними органами громадського об'єднання, у тому числі шляхом використання засобів зв'язку; 6) порядок звітування керівних органів громадського об'єднання перед його членами (учасниками); 7) порядок оскарження рішень, дій, бездіяльності керівних органів громадського об'єднання та розгляду скарг; 8) джерела надходження і порядок використання коштів та іншого майна громадського об'єднання; 9) порядок створення, діяльності та припинення діяльності відокремлених підрозділів громадського об'єднання (у разі їх створення громадським об'єднанням, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи); 10) порядок внесення змін до статуту; 11) порядок прийняття рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об'єднання, а також щодо використання його коштів та іншого майна, що залишилися після саморозпуску, - для громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність зі статусом юридичної особи. У статуті громадського об'єднання можуть бути передбачені додаткові положення щодо утворення, діяльності і саморозпуску чи реорганізації громадського об'єднання, що не суперечать закону. Статут громадського об'єднання, яке має намір здійснювати діяльність без статусу юридичної особи (у разі, якщо наявність статуту такого об'єднання передбачена рішенням про його утворення), може не містити положень, передбачених пунктами 5-8 частини першої цієї статті.

Оскільки рішенням засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформленим Протоколом №8 вирішено виключити ОСОБА_1 із членів об'єднання суд керується при вирішенні спору в цій частині Статутом ГОА Дунай в редакції від 20 січня 1994 року.

Відповідно до розділу 6 член об'єднання Дунай може бути виключений із об'єднання в випадках не виконання Статуту, не виконання зобов'язань, встановлених загальними зборами а також за: а) ухилення від укладення договору з об'єднанням про виділ місця під будівництво гаража із резерву об'єднання; б) не виконання договору укладеного з об'єднанням; в) не виконання вимог голови та технадзору пов'язані з порушенням даних указаних в кресленні, а також за не виконання приписів; г) розрушення та пошкодження гаражів сусідніх членів об'єднання з вини даного члена об'єднання; не сплати членських внесків більше 6 місяців.

Пунктом 4 розділу Органи управління об'єднання Дунай визначено, що загальні збори, збори довірених осіб, визнається такими що відбулися за участі в них не менше 2/3 членів об'єднання чи довірених осіб - членів об'єднання Дунай . Рішення приймається загальними зборами, зборами довірених осіб, простою більшістю голосів присутніх членів об'єднання Дунай . Рішення загальних зборів, збори довірених осіб про розмір та строки уплати пайових внесків та внесків на утримання та експлуатацію гаража, виключення із членів Об'єднання Дунай та ліквідація Об'єднання Дунай приймається більшістю - 2/3 голосів.

Рішенням засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформленим Протоколом №8 вирішено виключити ОСОБА_1 із членів об'єднання та рішенням розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформленим протоколом №11, яким затверджено рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай .

Суд приходить до висновку, що рішення засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформлене Протоколом №8 та рішення розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформлене протоколом №11, яким затверджено рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай в цій частині є недійсними та підлягають скасуванню, оскільки п. 4 Статуту передбачено вирішення питання щодо виключення із членів об'єднання виключно на підставі рішення загальних зборів чи зборів довірених осіб. Такі збори з приводу виключення ОСОБА_1 не проводилися. Позивачем не надано доказів проведення таких зборів, отже позов в цій частині підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 ЦПК України, суд розглядає цивільні справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.

Згідно ст. 76 ЦПК України, доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи. Ці дані встановлюються письмовими. Речовими і електронними доказами, висновками експертів, показаннями свідків.

Згідно ч. 1 ст. 77 ЦПК України, належними є докази, які містять інформацію щодо предмета доказування.

Згідно ст. 81 ЦПК України, кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків встановлених цим Кодексом. Докази подаються сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Позивач також просить суд визнати недійсними та скасувати рішення розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформлені протоколом №11, а саме: про обрання нового складу правління ГОА Дунай ; про обрання нового складу ревізійної комісії ГОА Дунай ; про встановлення з 01.01.2016 року членських внесків на утримання та експлуатацію гаражів; про уповноваження членів новообраного правління на підготовку та затвердження Статуту ГОА Дунай в новій редакції та уповноваження нового голови правління на підписання нового Статуту ГОА Дунай та його подання для державної реєстрації; про пропозицію членам ГОА Дунай висловити свою письмову позицію по вищевказаним питанням; визнати недійсним та скасувати рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року, оформлене протоколом № 14 про обрання Хоменко В.І. головою правління ГОА Дунай ; визнати недійсним та скасувати рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 17.12.2016 року, оформлене протоколом №14 про обрання Кіхай І. Г. заступником голови правління ГОА Дунай ; визнати недійсним та скасувати рішення про затвердження Статуту громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 03.06.2017 року, оформлені протоколом №9, а саме, про обрання голови та секретаря загальних зборів ГОА Дунай ; про обрання нового складу Правління ГОА Дунай та визначення особи, яка має право представляти ГОА Дунай для здійснення реєстраційних дій; про внесення змін до Статуту об'єднання шляхом затвердження його нової редакції та уповноваження Голови правління на підписання нової редакції Статуту, однак не надано доказів, яким чином дані рішення порушують його права чи права інших осіб. Представник третьої особи повідомив суду, що при проведенні реєстрації змін до статуту не було встановлено порушень. Свідки ОСОБА_6 та ОСОБА_7 не підтвердили порушення прав інших членів кооперативу рішеннями, які оскаржує ОСОБА_1 Тому позов в цій частині задоволенню не підлягає.

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку про часткове задоволення позову, визнання недійсним та скасування рішення засідання правління ГОА Дунай від 09.09.2014 року оформлене Протоколом №8 та рішення розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформлене протоколом №11, в частині затвердження рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформленого протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай є недійсним та підлягає скасуванню. В іншій частині позову необхідно відмовити в зв'язку з необґрунтованістю.

Згідно п. 36 Постанови Пленуму Вищого Спеціалізованого Суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ №10 від 17.10. 2014 року судам роз'яснено, що вимога пропорційності присудження судових витрат при частковому задоволенні позову застосовується незалежно від того, за якою ставкою сплачено судовий збір, (наприклад, його сплачено за мінімальною ставкою, визначеною Законом № 3674-VI). Якщо вимогу пропорційності розподілу судових витрат при частковому задоволенні позову точно визначити неможливо (наприклад, при частковому задоволенні позову немайнового характеру), то судові витрати розподіляються між сторонами порівну.

Тому в силу наведених вимог п.3 ч. 2 ст. 141 ЦПК України з відповідача підлягає стягненню на користь позивача судовий збір в розмірі 320 грн.

Керуючись ст.ст.12,13,79-83,259,263-265, 354 ЦПК України, ст.ст. 317, 319, 391 ЦК України, суд,-

ВИРІШИВ:

Позов ОСОБА_1 до Громадського об'єднання автолюбителів Дунай , третя особа - Головне територіальне управління юстиції в Одеській області про визнання недійсними та скасування рішень - задовольнити частково.

Поновити ОСОБА_1 строк позовної давності для оскарження рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай .

Рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформлене протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай визнати недійсним та скасувати.

Рішення розширеного засідання правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 26.09.2015 року, оформлене протоколом №11 в частині затвердження рішення правління громадського об'єднання автолюбителів Дунай від 09.09.2014 року, оформленого протоколом № 8 про виключення ОСОБА_1 зі складу членів громадського об'єднання автолюбителів Дунай визнати недійсним та скасувати.

В іншій частині позову - відмовити.

Стягнути з Громадського об'єднання автолюбителів Дунай , ідентифікаційний код юридичної особи - 24758664 , місцезнаходження юридичної особи - 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Болградське шосе,37, на користь ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, паспорт громадянина України серії НОМЕР_4, виданий Татарбунарським РВ УМВС України в Одеській області 01 червня 2000 року, індивідуальний ідентифікаційний номер - НОМЕР_1 , судові витрати у розмірі 320,00 грн. (триста двадцять гривень).

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини судового рішення або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повний текст рішення виготовлено 6 вересня 2018 року.

Суддя: Т.П.Пащенко

СудІзмаїльський міськрайонний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення30.08.2018
Оприлюднено11.09.2018
Номер документу76340259
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —500/7007/17

Рішення від 30.08.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Рішення від 30.08.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Ухвала від 27.03.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Ухвала від 07.02.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Ухвала від 07.02.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Ухвала від 05.02.2018

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

Ухвала від 14.12.2017

Цивільне

Ізмаїльський міськрайонний суд Одеської області

Пащенко Т. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні