Ухвала
від 11.09.2018 по справі 0440/6813/18
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

11 вересня 2018 року Справа 0440/6813/18

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Віхрова В.С. розглянувши в порядку письмового провадження у м. Дніпрі матеріали заяви Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області до Товариства з обмеженою відповідальністю Сервісскло про підтвердження адміністративного арешту майна платника податків, -

ВСТАНОВИВ:

11.09.2018 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшла заява Головного управління Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області про підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна Товариства з обмеженою відповідальністю Сервісскло (код ЄДРПОУ 40921499).

Заяву зареєстровано в суді та присвоєно номер адміністративної справи 0440/6813/18.

За результатами автоматизованого розподілу справ між суддями Дніпропетровського окружного адміністративного суду справа № 0440/6498/18 передана судді Віхровій В.С. 11.09.2018 року о 10:04 год.

Як вбачається із поданої заяви, у п.1 прохальної частини Головне управління ДФС у Дніпропетровській області просить відстрочити заявнику сплати судового збору до прийняття рішення у справі у зв'язку з тим, що станом на дату подання заяви позбавлена можливості сплатити судовий збір, але вирішує питання щодо фінансування судового збору, вжиття заходів для збільшення фінансування сплати судового збору, а саме заявником надіслано лист № 6570/8/04-36-10-09-05 від 03.09.2018 р. до ДФС України, щодо збільшення помісячного плану асигнувань. Таким чином, найближчим часом у заявника буде наявна можливість для сплати судового збору за подання заяви про підтвердження адміністративного арешту майна платника податків.

За результатами дослідження матеріалів заяви та наведених доказів, суд виходить з наступного.

Особливості провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів передбачені ст. 283 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України).

Загальні вимоги та правила відкриття провадження у справі визначені в главах 1 та 2 Розділу ІІ Позовне провадження КАС України і вказані правила підлягають застосуванню з урахуванням положень ст. 283 КАС України.

Відповідно до ч.2 ст. 283 КАС України заява подається до суду першої інстанції протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють звернення до суду, за загальними правилами підсудності, встановленими цим Кодексом.

Відповідно до норм ч.1 ст.283 КАС України, провадження у справах за зверненням органів доходів і зборів при здійсненні ними визначених законом повноважень здійснюється на підставі заяви таких органів.

Водночас, у частині, що не врегульована ст.283 вказаного Кодексу, вимоги щодо заяви визначаються загальними нормами, зокрема ст. 161 КАС України.

Так, за правилами ч.3 ст.161 цього ж Кодексу встановлено, що до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.

Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень справляється судовий збір в розмірі 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

В силу ст. 8 Закону України «Про судовий збір» враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі за таких умов:

1) розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або

2) позивачами є: а) військовослужбовці; б) батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів; в) одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; г) члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; ґ) особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або

3) предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю.

Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Відповідно до ч. 1 ст. 133 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

З викладеного слідує висновок, що імперативних приписів норми названих статей не містять.

Суд зазначає, що єдиною підставою для звільнення, розстрочення, відстрочення від сплати судового збору є незадовільний майновий стан сторони, тобто фізичної або юридичної особи. Звільнення сторони від сплати судового збору є правом, а не обов'язком суду.

Суд звертає увагу, що у Прикінцевих положеннях Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" від 22 травня 2015 року №484-VIII, Кабінет Міністрів України зобов'язав забезпечити відповідне фінансування державних органів, які позбавляються пільг щодо сплати судового збору.

Фінансування витрат на оплату судового збору для державних органів з державного бюджету передбачено за кодом економічної класифікації 2800 «Інші поточні платежі» , розмір яких щороку затверджується відповідним кошторисом.

Особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, тому невжиття суб`єктом владних повноважень заходів щодо виділення коштів для сплати судового збору чи перерозподілу наявних кошторисних призначень не може вважатись обґрунтованою підставою для відстрочення чи звільнення від сплати судового збору.

Крім того, заявником не надано до суду належних та достатніх доказів на підтвердження обставин того, що його майновий стан перешкоджає сплаті судового збору за подану ним заяву у встановленому законом порядку.

Таким чином, вищенаведені недоліки заяви Головного управління ДФС у Дніпропетровській області можуть бути усунені шляхом надання до суду документу про сплату судового збору (квитанції установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення) за подання позовної заяви немайнового характеру у відповідності до Закону України "Про судовий збір" у розмірі 1762,00 грн. за наступними розрахунковими реквізитами для перерахування судового збору: отримувач коштів: УК у Чечелівському районі м. Дніпра, 22030101, код ЄДРПОУ отримувача - 37989253, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок отримувача - №34316206084014, код класифікації доходів бюджету - 22030101.

На підставі викладеного суд відмовляє в задоволенні клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору, залишає подану заяву без руху та пропонує позивачу усунути зазначені вище недоліки заяви шляхом надання суду платіжного доручення про сплату судового збору в розмірі 1762,00 грн.

Частиною 3 ст.283 КАС України визначено, що у разі недотримання вимог частини другої цієї статті суд повідомляє про це заявника та надає йому строк, але не більше ніж 24 години, для усунення недоліків.

Керуючись ст.ст.160, 161, 169, 171, 283 КАС України, суддя, -

УХВАЛИВ:

Заяву Головного управління ДФС у Дніпропетровській області про підтвердження адміністративного арешту майна платника податків, - залишити без руху.

Встановити заявнику строк - до 12.09.2018 року до 10:04 год. для усунення недоліків, а саме: надати до суду оригіналу документу, що підтверджує сплату судового збору в сумі 1762, 00 грн. за наступними банківськими реквізитами: отримувач коштів: УК у Чечелівському районі м. Дніпра, 22030101, код ЄДРПОУ отримувача - 37989253, банк отримувача - Казначейство України (ЕАП), МФО: 899998, рахунок отримувача - №34316206084014, код класифікації доходів бюджету - 22030101.

Ухвала може бути оскаржена відповідно до вимог статті 294 КАС України та в порядку, передбаченому статтею 295 КАС України.

Суддя ОСОБА_1

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.09.2018
Оприлюднено13.09.2018
Номер документу76390190
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0440/6813/18

Ухвала від 11.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

Ухвала від 12.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Віхрова Вікторія Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні