Постанова
від 22.08.2018 по справі 760/5658/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження № 3/760/5718/18

у справі № 760/5658/18

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 серпня 2018 року суддя Солом'янський районний суд м. Києва Шереметьєва Л. А., при секретарі Гак Г.М., за участю представника Київської міської митниці ДФС України Борматової О.М., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина України ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, місце народження м. Київ, на дату митного оформлення товарів - декларант ТОВ МІКСЛАБ (ЄДРПОУ 31903647), проживає за адресою: АДРЕСА_1, паспорт серії НОМЕР_7, виданий Ленінградським РУ ГУ ВМД України в м. Київ 18. Квітня 1998, РНОКПП НОМЕР_1, за порушення митних правил, передбачене ст. 472 МК України, суд,

В С Т А Н О В И В :

Відносно ОСОБА_3 25 січня 2018 року складено протокол № 0062/10000/18 про порушення митних правил, передбачених ст. 472 Митного кодексу України, які проявилися в наступному.

12 січня 2018 року в зоні діяльності Закарпатської митниці ДФС з території Австрії через митний кордон України в транспортному засобу р.н.з. НОМЕР_8 на адресу ТОВ МІКСЛАБ (ЄДРПОУ НОМЕР_2) переміщено товар: Сваби загальною вагою брутто 76,30 кг.

Переміщення вказаного вантажу через митний кордон України здійснено за попередньою митною декларацією від 11 січня 2018 року № UA100000/2018/801086 на підставі документів: CMR від 10 січня 2018 року №7312-801-011-01 та інвойсу від 21 грудня 2017 року № 1221/02-17Е із зазначенням вартості товару - 8 577, 85 євро.

Вказаний вантаж переміщено на виконання умов контракту від 05 травня 2017 року № 0505-17, укладеного між підприємством Best Analytic Lab Inc. (USA) в особі Mr. Samuel Krasnopolsky та ТОВ МІКСЛАБ (Україна) в особі директора гр. ОСОБА_4.

15 січня 2018 року декларантом ТОВ МІКСЛАБ ОСОБА_3 до митного контролю та подальшого оформлення подано МД типу ІМ40ДЕ № UA100010/2017/ 120815 з наступними даними щодо опису товару (графа 31 МД): Стерильні сваби STX764, 50шт./пак. арт.115-1886-D, 200пак.; Великий сваб ТОС TX714K Alpha Snap 1000шт./пак. (Texwipe) , арт.115-1894-D, 3пак.; Великий сваб ABS ORBOND TX716, 1000 шт./пак. (Texwipe), арт.115-1896-D, 3 пак. Немедичного призначення для хімічної лабораторії; Виробник: VWR International GmbH ; Країна виробництва: Німеччина.; Торгівельна марка:VWR International GmbH.

В графі 33 МД зазначено код товару згідно УКТЗЕД НОМЕР_3.

17 січня 2018 року за МД сформовано форми митного контролю: 201-1, 203-1 та 911-1 на підставі пункту 8 Постанови КМУ від 23 травня 2012 року № 467, листа СБУ від 16 січня 2018 року № 51/7/4-227, доручення СБУ від 16 січня 2018 року № 51/7/4-226, що до проведення повного митного огляду - з розкриттям до 100 відсотків пакувальних місць та поглибленим обстеженням транспортного засобу, з метою перевірки відповідності кількості та опису товарів і транспортних засобів даним, зазначеним у митній декларації.

За результатами проведення спільного зі співробітниками СБУ та УПМП КММ ДФС митного огляду товару, згідно акту митного огляду від 17 січня 2018 року № UA100010/2018/120815 встановлено невідповідність вантажу у транспортному засобі, який задекларовано ОСОБА_3, а саме:

1) Палиці з пластмас з покриттям з одного боку м'яким матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці STX764 Polyester Swab ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe у кількості - 200 упаковок (по 50 шт.).

2) Палиці з пластмас з покриттям з одного боку з текстильним матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці TX714K Large Alpha ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe Made in Philippines у кількості - 3 упаковки (по 1000 шт.).

3) Палиці з пластмас з покриттям з одного боку з текстильним матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці TX716 ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe Made in Philippines у кількості - 3 упаковки (по 1000 шт.).

4) Вироби з пластмас у вигляді сітчастих розкритих коробочок, загальною вагою 5,5кг.

Результати вказаного огляду зафіксовані в Акті про проведення огляду (переогляду) товарів, транспортних засобів, ручної поклажі та багажу від 29 вересня 2017 № UA100020/2017/309274.

Факт невідповідності задекларованого ОСОБА_3 вантажу у транспортному засобі д.н.з. НОМЕР_8 за МД № UA100010/2018/120815 підтверджено Рішенням про визначення коду товару від 23 січня 2018 року № КТ-UA100000-0003-2018 відділу класифікації товарів КММ ДФС, яким встановлено наступний опис товару (графа 31 МД) та код УКТЗЕД (графа 33 МД):

Товар №1. Стерильні сваби STX764 (Тexwipe) у вигляді аплікатору, який являє собою пластикову палочку, що має з одного боку "джгутик" вати з синтетичних волокон, в індивідуальній упаковці. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_4.

Товар №2. Сваби TX714 К (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з трикотажного поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_5.

Товар №3. Сваби TX716 (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з нетканого поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_6.

Згідно зазначеного рішення заявлений код товару УКТ ЗЕД НОМЕР_3 за трьома одиницями товарузмінено на наступні коди згідно УКТ ЗЕД та ставок мита, на НОМЕР_4 - 40% повної (4% пільгової), НОМЕР_5 - 40% повної (12% пільгової), НОМЕР_6 - 40% повної (6,3% пільгової).

Крім того, згідно службової записки уповноваженої на визначення митної вартості посадової особи ВМО № 1 митного поста Західний , митна вартість виявленого товару (станом на 15 січня 2018 року) склала:

Товар №1 - орієнтовна митна вартість складає 130 642, 90 гр.

Товар №2 - орієнтовна митна вартість складає 77 705, 17 гр.

Товар №3 - орієнтовна митна вартість складає 88 745, 05 гр.

Товар №4 (сітчасті розкриті коробочки) - орієнтовна митна вартість складає 436, 23 гр.

Загальна митна вартість товару складає 297 529, 35 гр.

23 січня 2018 року ОСОБА_3 надав пояснення, в яких зазначив, що не проводив фізичний огляд товару та не отримував попередні рішення щодо товару у зв'язку з відсутністю часу, а також усвідомлював наслідки, які можуть настати у разі недекларування товару.

Таким чином гр. ОСОБА_3 прийняв самостійне рішення щодо непроведення фізичного огляду відповідно до п.2 статті 266 МК України з метою перевірки відповідності опису (відомостям), зазначеним у товаросупровідних документах, та не заявив за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товари.

Таким чином, своїми діями, що виразилися у недекларуванні товарів, тобто незаявлення за встановленою формою точних та достовірних відомостей про товари, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України, ОСОБА_3, вчинив порушення митних правил, передбачене ст. 472 МК України.

В судовому засіданні представник митного органу підтримав позицію Київської міської митниці ДФС України, обставини, викладені в протоколі, та просив притягнути ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за порушення митних правил.

Особа, яка притягується до адміністративної відповідальності та її представник в судове засідання не з'явились, будучи належним чином повідомлені про час розгляду справи.

ОСОБА_3 надав суду клопотання, в якому розгляд справи просив проводити без його участі, а провадження у справі просив закрити за відсутності події адміністративного правопорушення.

Представник заінтересованої особи компанії ТОВ МІКСЛАБ надав суду клопотання, в якому просив розгляд справи проводити без його участі, а провадження у справі просив закрити за відсутності події адміністративного правопорушення.

Суд, заслухавши учасників судового розгляду, врахувавши клопотання особи, що притягується до адміністративної відповідальності та представника ТОВ МІКСЛАБ , дослідивши та оцінивши письмові докази, приходить до наступного висновку.

Диспозицією ст. 472 МК України встановлено, що відповідальність настає у разі порушення митних правил, яке полягає у недекларуванні товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, тобто незаявленні за встановленою формою точних та достовірних відомостей (наявність, найменування або назва, кількість тощо) про товари, транспортні засоби комерційного призначення, які підлягають обов'язковому декларуванню у разі переміщення через митний кордон України.

Суб'єктивна сторона адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України характеризується як умислом, так і необережністю.

Відповідно ч. 1 ст. 248 МК України визначено, що митне оформлення розпочинається з моменту подання органу доходів і зборів декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування - з моменту отримання органом доходів і зборів від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію.

Частиною 1 ст. 257 МК України визначено, що декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.

Згідно п. 5 ч. 8 ст. 257 МК України до митної декларації декларантом залежно від митних формальностей, установлених цим Кодексом для митних режимів, та заявленої мети переміщення вносяться, зокрема, відомості про товари, а саме: заявлений митний режим, тип декларації та відомості про особливості переміщення; відомості про декларанта, уповноважену особу, яка склала декларацію, відправника, одержувача, перевізника товарів і сторони зовнішньоекономічного договору (контракту) або іншого документа, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту), а в разі якщо зовнішньоекономічний договір (контракт) укладено на підставі посередницького договору, - також про іншу, крім сторони зовнішньоекономічного договору (контракту), сторону такого посередницького договору; відомості про найменування країн відправлення та призначення; відомості про транспортні засоби комерційного призначення, що використовуються для міжнародного перевезення товарів та/або їх перевезення митною територією України під митним контролем, та контейнери; відомості про товари (найменування; звичайний торговельний опис, що дає змогу ідентифікувати та класифікувати товар; торговельна марка та виробник товарів (за наявності у товаросупровідних та комерційних документах); код товару згідно з УКТ ЗЕД; найменування країни походження товарів (за наявності); опис упаковки (кількість, вид); кількість у кілограмах (вага брутто та вага нетто) та інших одиницях виміру; фактурна вартість товарів; митна вартість товарів та метод її визначення; відомості про уповноважені банки декларанта; статистична вартість товарів.

Відповідно до ч.1 ст. 266 МК України декларант зобов'язаний здійснити декларування товарів відповідно до порядку, встановленого цим Кодексом, надати митному органу передбачені законодавством документи і відомості, необхідні для виконання митних формальностей, сплатити митні платежі або забезпечити їх сплату відповідно до розділу X цього Кодексу.

Згідно з ч.8 ст. 264 МК України з моменту прийняття митним органом митної декларації вона є документом, що засвідчує факти, які мають юридичне значення, а декларант або уповноважена ним особа несе відповідальність за подання недостовірних відомостей, наведених у цій декларації.

Судом встановлено, що 17 січня 2018 року за результатами проведення спільного, зі співробітниками СБУ та УПМП КММ ДФС, митного огляду товару, згідно акту митного огляду від 17 січня 2018 року № UA100010/2018/120815, встановлено невідповідність вантажу у транспортному засобі, який задекларовано гр. ОСОБА_3, а саме: 1) палиці з пластмас з покриттям з одного боку м'яким матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці STX764 Polyester Swab ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe у кількості - 200 упаковок (по 50 шт.); 2) палиці з пластмас з покриттям з одного боку з текстильним матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці TX714K Large Alpha ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe Made in Philippines у кількості - 3 упаковки (по 1000 шт.); 3) палиці з пластмас з покриттям з одного боку з текстильним матеріалом, з наявним маркуванням на упаковці TX716 ITW Texwipe Kernersville USA Texwipe Made in Philippines у кількості - 3 упаковки (по 1000 шт.); 4) вироби з пластмас у вигляді сітчастих розкритих коробочок, загальною вагою 5,5кг.

Факт невідповідності задекларованого гр. ОСОБА_3 вантажу у транспортному засобі д.н.з. НОМЕР_8 за МД № UA100010/2018/120815 підтверджується Рішенням про визначення коду товару від 23 січня 2018 року № КТ-UA100000-0003-2018 відділу класифікації товарів КММ ДФС, яким встановлено наступний опис товару (графа 31 МД) та код УКТЗЕД (графа 33 МД): товар №1. Стерильні сваби STX764 (Тexwipe) у вигляді аплікатору, який являє собою пластикову палочку, що має з одного боку "джгутик" вати з синтетичних волокон, в індивідуальній упаковці. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_4; Товар №2. Сваби TX714 К (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з трикотажного поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_5; Товар №3. Сваби TX716 (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з нетканого поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць, код УКТЗЕД НОМЕР_6; товар №4. Сітчасті розкриті коробочки. Код УКТЗЕД НОМЕР_3.

Згідно службової записки уповноваженої на визначення митної вартості посадової особи ВМО № 1 митного поста Західний , митна вартість виявленого товару, станом на 15 січня 2018 року склала 297 529, 35 гр.

Згідно ст. 495 МК України доказами у справі про порушення митних правил є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку встановлюються наявність або відсутність порушення митних правил, винність особи у його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

У відповідності до ст. 252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Так, зазначені у протоколі про порушення митних правил обставини мають місце та підтверджуються достатньою сукупністю даних, якими є зібрані у справі докази, безпосередньо досліджені суддею, та інші матеріали справи у їх сукупності.

Вказані докази здобуті у визначеному законом порядку, відповідно до положень МК України, КУпАП.

Таким чином, враховуючи вищезазначене, оцінивши наявні у справі докази за правилами ст. 252 КУпАП, суд приходить до висновку про наявність визначених законом підстав для притягнення ОСОБА_3 до адміністративної відповідальності за ст. 472 МК України.

Разом з тим, відповідно до ст. 486 МК України, завданнями провадження у справах про порушення митних правил є своєчасне, всебічне, повне та об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її з дотриманням вимог закону, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень митних правил, та запобігання таким правопорушенням.

Водночас, згідно ч. 2 ст. 467 МК України якщо справи про порушення митних правил відповідно до статті 522 цього Кодексу розглядаються судами (суддями), адміністративне стягнення за порушення митних правил може бути накладено не пізніше, ніж через шість місяців з дня вчинення правопорушення, а в разі розгляду судами (суддями) справ про триваючі порушення митних правил, у тому числі передбачені статтями 469, 477-485 цього Кодексу, - не пізніше, ніж через шість місяців з дня виявлення цих правопорушень.

Згідно зі ст.488 МК України провадження у справі про порушення митних правил вважається розпочатим з моменту складання протоколу про порушення митних правил.

Згідно ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.

Згідно з п.7 ч.1 ст.247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю в разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Таким чином, враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що на час розгляду справи в суді сплинули строки накладення адміністративного стягнення, а тому провадження у справі підлягає закриттю на підставі п.7 ч.1 ст.247 КУпАП.

Керуючись ст. ст. 1, 8, 245, 247, 251-252, 280 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. ст. 257, 266, 268, 458, 467, 472, 487-489, 491, 495, 527 Митного кодексу України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

ОСОБА_3, ІНФОРМАЦІЯ_1, місце народження м. Київ, на дату митного оформлення товарів - декларант ТОВ МІКСЛАБ (ЄДРПОУ 31903647), проживає за адресою: АДРЕСА_1, паспорт серії НОМЕР_7, виданий Ленінградським РУ ГУ ВМД України в м. Київ 18 квітня 1998, РНОКПП НОМЕР_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 472 МК України, адміністративне стягнення за порушення митних правил не накладати у зв'язку із закінченням строків, передбачених ч. 2 ст. 467 МК України, а справу закрити на підставі п.7 ч.1 ст.247 КУпАП.

Предмет правопорушення - товар №1. Стерильні сваби STX764 (Тexwipe) у вигляді аплікатору, який являє собою пластикову палочку, що має з одного боку "джгутик" вати з синтетичних волокон, в індивідуальній упаковці. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць; Товар №2. Сваби TX714 К (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з трикотажного поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць; Товар №3. Сваби TX716 (Тexwipe), що складаються з пластикового тримача та голівки, виготовленої з нетканого поліефірного полотна. Призначені для взяття проб та очистки складнодоступних місць; товар №4. Сітчасті розкриті коробочки, що вилучений відповідно до протоколу про порушення митних правил № 0062/10000/18 від 25 січня 2018 року, повернути ОСОБА_3.

Постанова може бути оскаржена особою, стосовно якої вона винесена, представником такої особи або органом доходів і зборів, який здійснював провадження у цій справі до Апеляційного суду м. Києва через Солом'янський районний суд м. Києва протягом десяти днів з дня її проголошення.

Суддя: Л.А.Шереметьєва

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення22.08.2018
Оприлюднено16.09.2018
Номер документу76466576
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/5658/18

Постанова від 22.08.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Шереметьєва Л. А.

Постанова від 22.06.2018

Адмінправопорушення

Апеляційний суд міста Києва

Сілкова Ірина Миколаївна

Постанова від 04.05.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Шереметьєва Л. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні