Ухвала
від 14.09.2018 по справі 815/2258/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

                                     Справа № 815/2258/18 УХВАЛА 14 вересня 2018 року                                                                        м.Одеса Одеський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Корой С.М., розглянувши в порядку письмового провадження клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі за позовом ГУ ДФС в Одеській області до ТОВ “ТД Марінталь” про підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна, -   ВСТАНОВИВ: 11.05.2018 року до Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов   ГУ ДФС в Одеській області до ТОВ “ТД Марінталь” про підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна Підстава звернення до суду – необхідність підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна відповідача. Ухвалою від 01.06.2018 року Одеським окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі за правилами спрощеного позовного провадження. 01.08.2018 року ухвалою суду вирішено розглядати справу за правилами загального позовного провадження. 21.08.2018 року від представника відповідача надійшло клопотання про зупинення провадження у справі. Клопотання обґрунтовано тим, що Одеським окружним адміністративним судом розглянуто адміністративну справу № 815/1273/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “ТД Марінталь” до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу про проведення фактичної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю “ТД Марінталь” (код ЄДРПОУ 37946843). Представник відповідача, вказує на те, що оскаржуваний наказ у справі № 815/1971/18 є рішеннями на підставі яких Головним управлінням ДФС в Одеській області у справі № 815/1273/18 став підставою для виникнення між сторонами спору щодо законності проведення перевірки Товариства. На теперішній час Товариством з обмеженою відповідальністю “ТД Марінталь” оскаржуєтеся рішення суду в апеляційному порядку. Враховуючи зазначене, на думку представника відповідача, провадження у справі № 815/2258/18 має бути зупинено до вирішення справи № 815/1273/18. Клопотання про зупинення провадження у справі представник відповідача просив розглянути за його відсутності. 13.09.2018 року від представника позивача надійшли заперечення проти клопотання відповідача про зупинення провадження у справі, згідно яких зазначає про відсутність підстав для зупинення провадження у справі, оскільки оскарження наказу про проведення перевірки не є спором про право. У підготовче засідання 13.09.2018 року, сторони не прибули, представник позивача надав до суду клопотання про розгляд справи за його відсутності. Враховуючи наведене, у зв'язку із неприбуттям у підготовче засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце судового розгляду, суд ухвалив рішення про розгляд вказаного клопотання в порядку письмового провадження Розглянувши клопотання представника відповідача, суд дійшов висновку про необхідність його задоволення та зупинення провадження у справі враховуючи наступне. Відповідно до статті 236 КАС України, суд зупиняє провадження у справі, в тому числі в разі об'єктивної неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного провадження, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі; суд не може посилатися на об'єктивну неможливість розгляду справи у випадку, коли зібрані докази дозволяють встановити та оцінити обставини (факти), які є предметом судового розгляду. Судом встановлено, що рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018 року по справі № 815/1273/18 у задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю “ТД Марінталь” до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу — відмовлено. Так, в обґрунтування позовних вимог ТОВ “ТД Марінталь” зазначає, що 22 березня 2018 року начальником Головного управління ДФС в Одеській області     було прийнято наказ №1954 про проведення фактичної перевірки ТОВ «ТД Марінталь» (код ЄДРПОУ 37946843). Посилаючись на положення статей 75, 80, 81 Податкового кодексу України, позивач вказує на протиправність оскаржуваного наказу від 23.03.2018 року, оскільки в ньому не зазначено підстави, за наявності якої може проводитись фактична перевірка, а лише дані про суб'єкта, що перевіряється, та осіб, які направляються на перевірку. В оскаржуваному наказі не зазначено, яку саме інформацію отримало Головне управління ДФС в Одеській області і з якого джерела, що у подальшому стала підставою для прийняття оскаржуваного наказу №1954. Також представник позивача зазначив, що контролюючим органом вже була спроба здійснити перевірку ТОВ «ТД Марінталь» на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом від 22 лютого 2018 року за №1322 з тією ж метою та за тих самих обставин. Однак з огляду на виражену протиправність прийнятого наказу, він був оскаржений в судовому порядку. Контролюючий орган не дочекавшись результатів розгляду справи, знову прийняв наказ від 22 березня 2018 року за №1954 про проведення фактичної перевірки ТОВ «ТД Марінталь». Таким чином, на думку представника позивача, права ТОВ «ТД Марінталь» можуть бути захищені тільки шляхом скасування наказу №1954 який не відповідає законодавству, є протиправним та безпідставним. Судом встановлено, що ТОВ «ТД Марінталь» подано до Одеського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу на рішення Одеського окружного адміністративного суду від 25 травня 2018 року, відтак рішення суду першої інстанції не набрало законної сили. В свою чергу, по справі № 815/2258/18 позивачем заявлено позовну вимогу про підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна ТОВ «ТД Марінталь». В обґрунтування позову, зазначено про недопуск посадових осіб позивача директором ТОВ «ТД Марінталь» під час здійснення перевірки саме на підставі   наказу №1954, який на теперішній час оскаржується ТОВ «ТД Марінталь». Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку, що на теперішній час між сторонами наявний спір щодо правомірності призначення перевірки, який розглядається в межах адміністративної справи № 815/1273/18, в свою чергу по справі № 815/2258/18 вирішується вимога позивача щодо обґрунтованості застосування до відповідача вийняткового способу забезпечення виконання його обов'язків як платника податків щодо допуску посадових осіб позивача до перевірки. Враховуючи зазначене, суд дійшов висновку про неможливість розгляду цієї справи до вирішення справи, що розглядається в порядку адміністративного судочинства, -  до набрання законної сили судовим рішенням, суд вважає за необхідне зупинити розгляд справи до вирішення питання законності оскаржуваного наказу про призначення перевірки в адміністративній справі № 815/1273/18. Керуючись ст.ст. 236, 256, 295, 297 КАС України, суд, - У Х В А Л И В: Клопотання представника відповідача про зупинення провадження у справі – задовольнити. Зупинити провадження у справі № 815/2258/18 за позовом позовом ГУ ДФС в Одеській області до ТОВ “ТД Марінталь” про підтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна до набрання законної сили кінцевого рішення суду в адміністративній справі № 815/1273/18 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю “ТД Марінталь” до Головного управління ДФС в Одеській області про визнання протиправним та скасування наказу. Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом п'ятнадцяти днів з дня її підписання суддею. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Ухвалу складено та підписано суддею 14.09.2018 року. Суддя                                                                                  Корой С.М.                                                                        

Дата ухвалення рішення14.09.2018
Оприлюднено19.09.2018
Номер документу76470900
СудочинствоАдміністративне
Сутьпідтвердження обґрунтованості повного адміністративного арешту майна

Судовий реєстр по справі —815/2258/18

Ухвала від 11.10.2019

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 14.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 01.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 01.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

Ухвала від 16.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Корой С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні