ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 вересня 2018 року м. ПолтаваСправа № 1640/2372/18
Полтавський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Супруна Є.Б., розглянувши в письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження справу №1640/2372/18 за позовом Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області до Штомпелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хорольської районної ради Полтавської області про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),
В С Т А Н О В И В:
10 липня 2018 року Головне управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області (надалі - позивач, ГУ ДСНС України у Полтавській області) звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з позовом до Штомпелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хорольської районної ради Полтавської області (надалі - відповідач, Штомпелівська ЗОШ) , в якому просить застосувати до Штомпелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хорольської районної ради Полтавської області заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення експлуатації господарської будівлі до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки шляхом встановлення відповідачу судової заборони на користування за призначенням господарською будівлею за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 та відключення її від електропостачання.
В обґрунтування своїх вимог позивач посилається на обставини позапланової перевірки Штомпелівської ЗОШ на предмет додержання (виконання) вимог нормативно-правових актів та нормативних документів у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, за результатами якої складений акт від 25.05.2018 №29. Перевіркою виявлено ряд порушень, які за твердженням контролюючого органу, створюють загрозу життю і здоров'ю людей, а тому є підставою для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду у вигляді повного зупинення експлуатації господарської будівлі за місцезнаходженням відповідача.
Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.07.2018 позовну заяву прийнято до розгляду, відкрито провадження у справі та призначено її до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом учасників справи.
У судове засідання учасники справи не з'явилися, надіслали заяви про розгляд справи за їх відсутності. При цьому, відповідач надав заяву, в якій позов визнав.
Через неявку в судове засідання всіх учасників справи, на підставі частини дев'ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України суд визнав за можливе здійснити розгляд справи на підставі наявних матеріалів у порядку письмового провадження.
Вивчивши наявні матеріали справи, суд встановив наступні обставини та відповідні до них правовідносини.
Штомпелівська ЗОШ (код ЄДРПОУ 23544406) зареєстрована в якості юридичної особи в установленому законом порядку (а.с. 11), юридична та фактична адреса: Полтавська область, Хорольський район, Штомпелівка, вул. Центральна, 38.
02.04.2018 Головним управлінням ДСНС України було видано наказ (з основної діяльності) №115 "Про проведення позапланових перевірок суб'єктів господарювання, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, утворених ними негосподарюючих суб'єктів щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту". Зазначеним наказом передбачено у період з 14 по 25 травня 2018 року провести позапланову перевірку, зокрема, Штомпелівської ЗОШ за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 (а.с. 14-18).
Як встановлено перевіркою, за даною адресою знаходиться господарська будівля, яка перебуває на балансі відділу освіти, молоді та спорту Хорольської райдержадміністрації та в оперативному управлінні Штомпелівської ЗОШ, про що вказано в довідці начальника відділу управління майном Штомпелівської райдержадміністрації (а.с. 12).
14.05.2018 на виконання вимог вказаного вище наказу було підготовлено посвідчення на проведення перевірки №30, яке 14.05.2018 перед початком перевірки пред'явлено виконуючому обов'язки директора - заступнику директора з навчально-виховної роботи Штомпелівської ЗОШ Адаменко Р.В., якій тоді ж була вручена копія вказаного посвідчення (а.с. 19).
У період з 14 по 25 травня 2018 року уповноваженою на перевірку посадовою особою Хорольського районного сектору Головного управлінням ДСНС України у Полтавській області було здійснено позапланову перевірку об'єктів Штомпелівської ЗОШ за адресою: Полтавська область, Хорольський район, вул. Центральна, 38.
25.05.2018 директору Штомпелівської ЗОШ І-ІІІ Рябухіній І.М. особисто під підпис були вручені акт від 25.05.2018 №29, складений за результатами проведення позапланової перевірки додержання (виконання) вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, контролю за діяльністю аварійно-рятувальних служб (надалі - Акт), та припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 25.05.2018 №29 (а.с. 20-27).
Директор Штомпелівської ЗОШ Рябухіна І.М. не мала зауважень та заперечень щодо проведеної перевірки та складеного акту перевірки, про що свідчить відповідний запис у розділі "Пояснення, зауваження або заперечення щодо проведеної перевірки та складеного акта перевірки" вказаного Акту.
Описом виявлених порушень вищезазначеного Акту серед інших порушень зафіксовані наступні факти недотримання вимог пожежної безпеки, які мають місце у господарській будівлі Штомпелівської ЗОШ за адресою: Полтавська область, Хорольський район, вул. Центральна, 38:
- на об'єкті відповідним документом не встановлений протипожежний режим (Розділ ІІ, пункт 3 Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 №1417, зареєстрованим у Мін'юсті України 05.03.2015 за №252/26697, (надалі НАПБ А.01.001-2014);
- посадові особи та працівники не пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки (Розділ ІІ, пункт 16 НАПБ А.01.001-2014);
- дерев'яні елементи покрівлі господарської будівлі не оброблені засобами захисту (Розділ IІІ, глава 2, пункт 2.5 НАПБ А.01.001-2014);
- для господарської будівлі не визначено категорію щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до ДСТУ Б В.1.-36:2016 (Розділ IІІ, глава 2, пункт 2.9 НАПБ А.01.001-2014);
- на території навчального закладу відсутні адресні вказівки (назва вулиці, номер будинку), що повинні освітлюватися в темний час доби (Розділ IІІ, глава 2, пункт 2.22 НАПБ А.01.001-2014);
- евакуаційний вихід на першому поверсі навчального корпусу зачинений на замок (Розділ ІІІ, глава 2, пункт 2.27 НАПБ А.01.001-2014);
- внутрішні сходові клітки не забезпечені евакуаційним освітленням (розділ III, глава 2, пункт 2.31 НАПБ А.01.001-2014);
- евакуаційні виходи на 1-му та 2-му поверхах будівлі навчального корпусу не оснащені світловими покажчиками "ВИХІД" (розділ III, глава 2, пункт 2.32 НАПБ А.01.001-2014);
- внутрішні пожежні сходи та сходи, що ведуть до захисної споруди цивільного захисту захаращені сторонніми предметами (розділ III, глава 2, пункт 2.32 НАПБ А.01.001-2014);
- електромережа в приміщенні господарської будівлі влаштована по горючій основі без ізолюючого шару негорючого матеріалу (розділ IV, глава 1, пункт 1.12 НАПБ А.01.001-2014);
- в приміщеннях господарської будівлі з'єднання жил електропроводів виконані за допомогою скруток (розділ IV, глава 1, пункт 1.6 НАПБ А.01.001-2014);
- в коридорі на першому поверсі навчального корпусу 4 та в приміщенні актової зали над вхідними дверима 1 світильник експлуатується без захисних ковпаків (розсіювачі) (розділ IV, глава 1, пункт 1.18 НАПБ А.01.001-2014);
- в приміщеннях господарської будівлі електросвітильники підвишені безпосередньо на струмопровідних проводах та експлуатуються без захисних ковпаків (розсіювачів) (розділ IV, глава 1, пункт 1.18, абзац восьмий НАПБ А.01.001-2014);
- в господарській будівлі з'єднувальні коробки не закриті кришками з негорючого або важкогорючого матеріалу (розділ IV, глава 1, пункт 1.7 НАПБ А.01.001-2014);
- будівля газової котельні та господарська будівля не обладнані пристроями захисту від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів (розділ IV, глава 1, пункт 1.21 НАПБ А.01.001-2014);
- приміщення навчального корпусу, газової котельні та господарської будівлі не обладнані системами пожежної сигналізації (розділ V, глава 1, пункт 1.2 НАПБ А.01.001-2014);
- господарська будівля не оснащена первинними засобами пожежогасіння відповідно до норм (розділ V, глава 3, пункт 3.6 НАПБ А.01.001-2014);
- працівники не забезпечені засобами колективного та індивідуального захисту (стаття 20, частина перша, пункт 2 Кодексу цивільного захисту України, пункти 4.3, 4.6 Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях, затверджені наказом МНС від 15.08.2007 №557, надалі - ПТБ);
- педагогічний колектив та працівники не пройшли навчання діям у разі виникнення аварійних ситуацій та аварій та інструктаж з питань техногенної безпеки з реєстрацією результатів у відповідному журналі (пункти 4.5.1, 3.1 ПТБ);
- Інструкції з питань техногенної безпеки не розроблені та не затверджені керівником (п. 3.1 ПТБ).
Встановлення зазначених вище порушень, як наслідок, стало підставою для звернення позивача до адміністративного суду з даним позовом.
Крім того, позивачем складено припис про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 25.05.2018 №29, яким зобов'язано усунути встановлені перевіркою порушення, кінцеві терміни виконання заходів згідно вказаного припису закінчуються 25.08.2018.
Перевіряючи наявність законних підстав, що є передумовою для проведення заходу державного нагляду, суд встановив наступні обставини.
Відповідно до протоколу №11 засідання Кабінету Міністрів України від 28.03.2018, Державній службі з надзвичайних ситуацій доручено проведення позапланових перевірок на об'єктах з масовим перебуванням людей (у торгівельно-розважальних закладах), віднесених до класів наслідків СС-2 та СС-3 (відповідальності) будівель або споруд, а також у закладах освіти, лікувально-профілактичних закладах.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 №1104 "Про затвердження Переліку органів державного нагляду (контролю), на які не поширюється дія Закону України "Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на ДСНС України та її територіальні органи не поширюються обмеження щодо здійснення державного нагляду (контролю) стосовно закладів загальної середньої освіти.
ДСНС України видано наказ (з основної діяльності) №202 "Про здійснення позапланових перевірок", який оприлюднено на офіційному веб-порталі ДСНС України, згідно з яким Головним управлінням ДСНС України в областях та м. Києві доручено організувати у квітні - червні 2018 року проведення позапланових перевірок стану техногенної і пожежної безпеки у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах.
Тож перевірка була здійснена за наявності усіх законних передумов.
Надаючи оцінку результатам проведеної перевірки на предмет правомірності заявлених перед судом вимог, суд виходить з наступних міркувань.
Відповідно до частини другої статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Згідно з частиною другою статті 70 Кодексу цивільного захисту України повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Враховуючи вищезазначені положення нормативно-правових актів, орган, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, у разі виявлення факту недотримання вимог пожежної безпеки на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходів (перевірок), має право звернутися до суду із позовом про застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд.
Відповідно до пунктів 25 та 26 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України пожежа - це небезпечна подія, яка за своїми наслідками становить загрозу життю або здоров'ю населення. Складовою частиною такого небезпечного явища, як пожежа є небезпечні чинники для життя і здоров'я людини, які характеризуються фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створюють безпосередню загрозу життю та здоров'ю людей. Недотримання вимог пожежної безпеки відповідачем створює передумови для виникнення пожежі, яка несе загрозу життю та здоров'ю людей.
Згідно з пунктами 1, 2 Правил пожежної безпеки ці Правила встановлюють загальні вимоги з пожежної безпеки до будівель, споруд різного призначення та прилеглих до них територій, іншого нерухомого майна, обладнання, устаткування, що експлуатуються, будівельних майданчиків, а також під час проведення робіт з будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель та споруд та є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.
Як встановив суд з наявних матеріалів справи, під час перевірки господарської будівлі за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна 38 посадовими особами позивача виявлені наступні порушення та потенційні негативні наслідки.
Відсутність вогнезахисного обробляння дерев'яних будівельних конструкцій зумовить підвищення пожежного навантаження будівлі та швидке розповсюдження пожежі по всій її площі. Порушено пункт 2.5 глави 2 Розділу IІІ НАПБ А.01.001-2014, згідно з яким у будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев'яні елементи горищних покриттів (крокви, лати) повинні оброблятися засобами вогнезахисту, які забезпечують I групу вогнезахисної ефективності;
Не визначення категорії щодо пожежної небезпеки на вхідних дверях будівлі призведе до виникнення пожежі внаслідок проведення у приміщеннях робіт, які не відповідають категорії за пожежною небезпекою. Порушено пункт 2.9 глави 2 Розділу IІІ, НАПБ А.01.001-2014. відповідно до якого для всіх будівель і приміщень виробничого, складського призначення повинні бути визначені категорія щодо вибухопожежної та пожежної небезпеки відповідно до вимог ДСТУ Б В.1.1-36:2016 "Визначення категорій приміщень, будинків та зовнішніх установок за вибухопожежною та пожежною небезпекою", а також клас зони згідно з "Правилами будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок" (далі - НПАОП 40.1-1.32-01), у тому числі для зовнішніх виробничих і складських дільниць, які необхідно позначати на вхідних дверях до приміщення, а також у межах зон усередині приміщень та ззовні;
Влаштування електромережі по горючій основі без підкладання ізолюючого шару негорючого матеріалу призведе до загоряння основи, по якій вона прокладена. Порушено пункт 1.12 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014, згідно з яким відстань від кабелів та ізольованих проводів, прокладених відкрито, до місць відкритого зберігання (розміщення) горючих матеріалів повинна бути не менше 1 метра. У разі відкритого прокладання незахищених проводів та захищених проводів (кабелів) з оболонками з горючих матеріалів відстань від них до горючих основ (конструкцій, деталей) повинна становити не менше 0,01 метра. У разі неможливості забезпечити вказану відстань провід (кабель) слід відокремлювати від горючої поверхні шаром негорючого матеріалу, який виступає з кожного боку проводу (кабелю) не менше ніж на 0,01 метра. У разі прихованого прокладання таких проводів (кабелів) їх необхідно ізолювати від горючих основ (конструкцій) суцільним шаром негорючого матеріалу, що підтверджується актом проведення прихованих робіт;
Виконання з'єднань жил електричних проводів за допомогою скручування призведе до виникнення пожежі через їх надмірне нагрівання внаслідок великих перехідних опорів. Порушено пункт 1.6 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014, відповідно до якого з'єднання, відгалуження та окінцювання жил проводів і кабелів мають здійснюватися за допомогою опресування, зварювання, паяння або затискачів. Місця з'єднання жил проводів і кабелів, а також з'єднувальні та відгалужувальні затискачі повинні мати мінімальний перехідний опір, щоб уникнути їх перегрівання і пошкодження ізоляції стиків. Втрати опору ізоляції на стиках повинні бути не більше втрат опору ізоляції на цілих жилах цих проводів і кабелів.
Підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи призведе до їх пошкодження та відповідно до виникнення пожежі. Порушено абзац восьмий пункту 1.18 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014, згідно з яким підвішування світильників безпосередньо на струмопровідні проводи, обгортання електроламп і світильників папером, тканиною та іншими горючими матеріалами, експлуатація їх зі знятими ковпаками (розсіювачами).
Експлуатація електричних світильників з лампами розжарювання без захисних ковпаків їх суцільного скла призведе до виникнення пожежі внаслідок руйнування конструкції ламп. Порушено пункт 1.18 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014.
З'єднувальні коробки не закриті кришками з негорючого або важкогорючого матеріалу призведуть до розповсюдження пожежі внаслідок аварійних режимів роботи електричної мережі. Порушено пункт 1.7 глави 1 розділу IV НАПБ А.01.001-2014, за приписами якого в електропроводках вибухонебезпечних і пожежонебезпечних зон відгалужувальні та з'єднувальні коробки повинні бути закриті кришками з негорючих або важкогорючих матеріалів.
Відсутність пристроїв захисту будівлі від прямих попадань блискавки та вторинних її проявів призведе до виникнення пожежі та враження людей електричних струмом. Порушено пункт 1.21 розділу IV глави 1 НАПБ А.01.001-2014, відповідно до якого захист будівель, споруд та зовнішніх установок від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів, а також їх перевірку необхідно виконувати відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5-38:2008 "Інженерне обладнання будинків і споруд. Улаштування блискавкозахисту будівель і споруд".
Відсутність автоматичної пожежної сигналізації призведе до несвочасного виявлення пожежі та як наслідок до невжиття невідкладних заходів по її гасінню та евакуації людей. Порушено пункт 1.2 глави 1 розділу V НАПБ А.01.001-2014, згідно з яким будинки, приміщення та споруди повинні обладнуватися системами протипожежного захисту відповідно до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Незабезпеченість будівлі первинними засобами пожежогасіння унеможливить гасіння пожежі на початковій стадії її розвитку. Порушено пункт 3.6 глави 3 розділу V НАПБ А.01.001-2014, за приписами якого територія підприємств, будинки, споруди, приміщення, технологічні установки повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, бочками з водою, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку. Ця вимога стосується також будівель, споруд та приміщень, обладнаних будь-якими типами систем пожежогасіння, пожежної сигналізації або внутрішніми пожежними кран-комплектами. До початку експлуатації об'єкти (будинки, споруди, приміщення, технологічні установки) повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння згідно з Типовими нормами належності вогнегасників, затвердженими наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 02 квітня 2004 року N 151, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 29 квітня 2004 року за N 554/9153.
Вищевказані виявлені порушення у своїй сукупності становлять загрозу виникнення пожежі та призведуть до швидкого її розвитку, неможливості проведення своєчасної і безпечної евакуації людей. Відповідно зазначені особи будуть піддаватися дії небезпечних чинників пожежі, таких як: токсичні продукти горіння, знижена концентрація кисню, відкрите полум'я, висока температура, дим, вибухи, руйнування будівельних конструкцій, паніка, що створюють безпосередню загрозу життю та здоров'ю людей.
Таким чином, факт недотримання відповідачем вимог законодавства у сфері пожежної безпеки встановлено перевіркою та підтверджено наданими до суду матеріалами, у зв'язку з чим подальша експлуатація господарської будівлі Штомпелівської ЗОШ за адресою: Полтавська область, Хорольський район, вул. Центральна, 38, створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Встановлені перевіркою та зафіксовані у акті перевірки від 25.05.2018 № 29 порушення у своїй сукупності становлять загрозу виникнення пожежі.
У зв'язку з закінченням строків виконання заходів згідно припису про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки від 25.05.2018 №29, ГУ ДСНС України в Полтавській області 20.07.2018 видано наказ №272, яким передбачено проведення у період з 28 по 31 серпня 2018 року позапланової перевірки Штомпелівської ЗОШ щодо виконання вимог вищевказаного припису.
За наслідками проведеної перевірки складено акт від 30.08.2018 №94, яким встановлено часткове усунення порушення вимог пожежної безпеки (а.с. 51-55).
Проаналізувавши акт перевірки від 30.08.2018 №94 суд дійшов висновку, що Штомпелівською ЗОШ залишаються неусунутими порушення вимог законодавства про протипожежну та техногенну безпеку, що створюють реальну загрозу життю та здоров'ю людей.
З огляду на викладені обставини, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, беручи до уваги саму лише можливість створення загрози життю та/або здоров'ю людей, з метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, суд приходить до висновку про необхідність застосування до Штомпелівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Хорольської районної ради Полтавської області (код ЄДРПОУ 23544406) заходів реагування у вигляді повного зупинення експлуатації господарської будівлі за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки у зв'язку з чим адміністративний позов підлягає задоволенню у повному обсязі.
Суд встановлює порядок і спосіб виконання судового рішення шляхом заборони користуватися за призначенням господарською будівлею за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 та відключення її від електропостачання - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Відповідно до частини другої статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.
Отже, підстави для розподілу судових витрат відсутні.
Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Позов Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України в Полтавській області (вул. М.Бірюзова, 26/1, м. Полтава, 36000, код ЄДРПОУ 38610079) до Штомпелівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хорольської районної ради Полтавської області (вул. Центральна, 38, с. Штомпелівка, Хорольський район, Полтавська область, 37832, код ЄДРПОУ 23544406) про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) задовольнити.
Застосувати до Штомпелівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Хорольської районної ради Полтавської області (вул. Центральна, 38, с. Штомпелівка, Хорольський район, Полтавська область, 37832, код ЄДРПОУ 23544406) заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації господарської будівлі за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Встановити порядок і спосіб виконання судового рішення шляхом заборони користуватися за призначенням господарською будівлею за адресою: Полтавська область, Хорольський район, с. Штомпелівка, вул. Центральна, 38 та відключення її від електропостачання - до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Апеляційна скарга на рішення суду подається безпосередньо до Харківського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня підписання судового рішення з урахуванням положень п.п. 15.5 п. 15 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Є.Б. Супрун
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.09.2018 |
Оприлюднено | 17.09.2018 |
Номер документу | 76475277 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Є.Б. Супрун
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні