Рішення
від 06.09.2018 по справі 921/150/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

06 вересня 2018 року м. ТернопільСправа № 921/150/18 Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Хоми С.О.

за участю секретаря судового засідання Сиротюк К.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького", 79000, м. Львів, аеропорт ЦА

до відповідача: Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації, вул.Грушевського,8, каб.547 м.Тернопіль,46021

про: стягнення заборгованості в сумі 8000 грн ., судові витрати покласти на відповідача

За участю представників:

-позивача: адвокат Синчук С.М., довіреність №11 від 05.02.18 р.

-відповідача: не з'явився.

В порядку ст. 222 Господарського процесуального кодексу України здійснюється повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: програмно-апаратного комплексу "Документообіг господарського суду".

Для робочого оригіналу звукозапису надано: диск CD-R, серійний номер NJ20UC2JD8070515 C2, NJ20UC2JD8070515 C2.

Для робочого оригіналу фіксування відеоконференції надано диск DVD-R, серійний номер MFP646UB16072639.

Суть справи.

Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького", 79000, м. Львів, аеропорт ЦА звернулось до Господарського суду Тернопільської області з позовною заявою до відповідача - Тернопільської обласної державної адміністрації, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль про стягнення заборгованості в сумі 8000 грн.

В обґрунтування заявлених вимог, позивач у позовній заяві зазначив, що Державне підприємство "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького" на виконання прохання Тернопільської ОДА в особі заступника начальника Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження ОСОБА_2, викладеного у Листі №11/1241-04.02 від 13.12.2016 (про надання транспортних послуг для перевезення в аеропорт Тернопіль устаткування для обробки де-айсинг рідинами повітряного судна) забезпечило надання устаткування та оплату транспортних послуг (акт виконаних робіт №1961 від 14.12.2016), які надало ТОВ Спецавтольвів , на загальну суму 8000, 00 грн. в т.ч. ПДВ згідно виставленого відповідачу рахунку №13122016/2 від 13.12.2016. Проте, Тернопільська ОДА порушила взяті на себе зобов'язання щодо гарантованої у Листі №11/1241-04.02 від 13.12.2016 оплати понесених витрат Державним підприємством "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького" та не здійснила такої оплати згідно виставленого позивачем рахунку.

Ухвалою суду від 23.05.2018 відкрито провадження у даній справі, постановлено розгляд справи здійснювати за правилами загального позовного провадження зі стадії підготовчого провадження та призначено підготовче засідання на 13.06.2018 на 14-00 год., яке ухвалами суду від 30.07.2018 та від 22.08.2018 було відкладено відповідно на 22.08.2018 на 09-30 год., на 30.08.2018 на 09-30 год.

Ухвалою суду від 13.06.2018 року відмовлено в задоволенні Клопотання № без номера від 06.06.2018 (вх.№12067 від 06.06.2018) Тернопільської обласної державної адміністрації про заміну неналежного відповідача за ініціативою суду на належного відповідача (яке обґрунтоване тим, що Тернопільська обласна державна адміністрація не може бути належним відповідачем в даній справі та відповідати за фінансові зобов'язання Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження (код ЄДРПОУ -40390095) чи Управління регіонального розвитку та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ-41368668), оскільки облдержадміністрація не зверталася із жодним гарантійним листом до ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького"); відкладено підготовче засідання на 02 липня 2018 року на 10 год 00 хв.

Ухвалою суду від 23.06.2018 задоволено Клопотання Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів" про участь в судовому засіданні 02.07.2018 на 10:00 год в режимі відеоконференції.

Ухвалою суду від 02.07.2018 задоволено Клопотання позивача викладене у Відповіді на відзив на позовну заяву по справі №921/150/18 щодо заміни первісного відповідача належним відповідачем та здійснено заміну неналежного відповідача - Тернопільську обласну державну адміністрацію, вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль (ідентифікаційний код - 00022622) на належного відповідача - Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації, вул. Грушевського,8, каб.547 м. Тернопіль, 46021 (ідентифікаційний код - 41368668); відкладено підготовче засідання на 20.07.2018 на 10:00 год.

Ухвалою від 06.07.2018 відмовлено в задоволенні клопотання №без номера від 04.07.2018 (вх.№13568 від 06.07.2018) викладеному у супровідному листі № без номера від 04.07.2018 про участь у судових засіданнях в режимі відеоконференції.

Ухвалою від 17.07.2018 задоволено клопотання Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів", 79000, м. Львів, аеропорт ЦА №без номера від 11.07.2018 про участь в судовому засіданні 20.07.2018 на 10:00 год в режимі відео конференції.

Ухвалою суду від 20.07.2018 в порядку ч.3 ст. 177 ГПК України з ініціативи суду продовжено строк підготовчого провадження у даній справі на тридцять днів.

Ухвалою суду від 20.07.2018 відкладено підготовче засідання на 01 серпня 2018 року на 11 год. 30 хв.

Ухвалою суду від 20.07.2018 задоволено клопотання Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів" №без номера від 11.07.2018 (вх.№13929 від 16.07.2018) про участь у судових засіданнях в режимі відеоконференції.

Ухвалою від 01.08.2018 відкладено підготовче засідання на 20.08.2018 на 16 год. 00 хв.

Ухвалою від 20.08.2018 закрито підготовче провадження по справі та призначено справу №921/150/18 до судового розгляду по суті на 23 серпня 2018 року на 11 год. 00 хв.

Також, ухвалою від 20.08.2018 задоволено Клопотання Державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Львів", 79000, м. Львів, аеропорт ЦА №без номера від 11.07.2018, викладене у супровідному листі № без номера від 11.07.2018 (вх.№13929 від 16.07.2018) про проведення всіх подальших (якщо такі будуть) судових засідань в режимі відеоконференції.

Протокольною ухвалою від 23.08.2018 повідомлено учасників справи, що відкладене судове засідання відбудеться 06 вересня 2018 року на 11 год. 30 хв.

У судовому засіданні 06.09.2018 суд з'ясував обставини справи та дослідив надані сторонами докази.

В судове засідання 06.09.2018 представник позивача з'явився, позовні вимоги до відповідача - Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації підтримав повністю з підстав, викладених у позовній заяві, Відповіді на відзив №без номера від 20.06.2018 (вх.№12938 від 23.06.2018) та посилаючись на долучені до матеріалів справи докази.

Так, у Відповіді на відзив №без номера від 20.06.2018 позивач в обгрунтування Клопотання щодо заміни первісного відповідача належним відповідачем, вказав, що позивачем направлявся лист №2011 від 03.10.2017 до Тернопільської ОДА про вжиття відповідних заходів досудового врегулювання спору, копія якого долучена до матеріалів справи і з якого вбачається, що ДП "МА"Львів" ім. Данила Галицького на підставі гарантійного листа Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження ТОДА надало транспортні послуги для перевезення устаткування для обробки де-айсинг рідинами повітряного судна. За надані транспортні послуги в подальшому позивачем було виставлено Тернопільській ОДА рахунок №1961 від 14.12.2016 на суму 8000 грн.

Також, позивач стверджує, що у Відзиві на позовну заяву №без номера від 07.06.2018 (вх. №12261 від 08.06.2018) Тернопільською обласною державною адміністрацією не заперечується факт надання послуг і сам факт виникнення зобов'язань, які є предметом спору, у організації, яка є або перебувала у структурі Тернопільської ОДА, а навпаки зазначається про припинення Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження (код ЄДРПОУ -40390095) та створення Управління регіонального розвитку та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації (код ЄДРПОУ-41368668), яке є правонаступником Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження (код ЄДРПОУ -40390095), в тому числі в частині фінансових зобов'язань.

В судове засідання 06.09.2018 представник відповідача не з'явився, хоча про час та дату розгляду справи належним чином був повідомлений шляхом направлення ухвал суду на адресу відповідача, зазначену у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (п.3.9.1. Постанови пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 №18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції")(рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень знаходяться в матеріалах справи). Так, зокрема, протокольною ухвалою суду від 23.08.2018 повідомлено Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації про те, що відкладене судове засідання відбудеться 06.09.2018 року на 11 год. 30 хв., яка отримана останнім 29.08.2018, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення.

Відповідач - Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації надав через канцелярію суду Відзив на позовну заяву №544/01 від 20.07.2018 (вх. № 14104 від 20.07.2018) , в якому просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі. В обгрунтування заперечень посилається на п.п.4, 5 розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 25 квітня 2017 року № 235-од "Деякі питання структури обласної державної адміністрації" та зазначає, що Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації є правонаступником Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації лише з питань реалізації державної політики у сфері транспорту та дорожнього господарства управління яке перебуває на стадії ліквідації. Отже, Управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації не є правонаступником у фінансових зобов'язаннях Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації тому не може відповідати за заборгованість в сумі 8000,00 грн. перед Управлінням розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації .

Представник позивача в судовому засіданні 06.09.2018 в обґрунтування заперечень відповідача стверджував, що у п. 5 розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 25 квітня 2017 року № 235-од "Деякі питання структури обласної державної адміністрації" не вказано що управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації є правонаступником управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації лише і виключно з реалізації державної політики у сфері транспорту та дорожнього господарства.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, оцінивши наявні у справі докази, господарський суд дійшов висновку про відмову в задоволенні позовних вимог, виходячи з такого.

Відповідачами є особи, яким пред'явлено позовну вимогу (ч. 3 ст. 45 ГПК України).

Відповідно до п.п.1,7,8 розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 30 березня 2017 року № 155-од "Деякі питання структури обласної державної адміністрації", відповідно: - ліквідовано Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації; - утворено комісію з ліквідації Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації; - установлено двомісячний строк для пред'явлення вимог кредиторів, які задовольняються у порядку черговості, встановленому статтями 105 і 107 Цивільного кодексу України, з дня оприлюднення у встановленому законом порядку повідомлення про прийняття рішення щодо припинення Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації в результаті ліквідації.

У пунктах 4 та 5 розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 25 квітня 2017 року № 235-од "Деякі питання структури обласної державної адміністрації" зазначено, відповідно: - утворити у структурі обласної державної адміністрації управління регіонального розвитку інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації, поклавши на нього завдання і функції ліквідованого управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації з реалізації державної політики у сфері транспорту та дорожнього господарства; - установити, що управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації є правонаступником управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації з реалізації державної політики у сфері транспорту та дорожнього господарства.

За приписами частин 1 та 4 статті 89 Цивільного кодексу України, юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом.

06.09.2017 судом сформовано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 06.09.2018 за № 1004395790 відповідно до наступних критеріїв пошуку : код ЄДРПОУ : 40390095 відносно юридичної особи: Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації. Відповідно до відомостей про перебування юридичної особи у процесі припинення вчинено запис: 04.04.2017, в стані припинення, за рішенням засновників . Запису про припинення цієї юридичної особи до реєстру не внесено.

Відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" (далі - Закон), Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру.

Одночасно, частиною 1 статті 10 Закону визначено, що у разі якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями (ч. 1 ст. 96 ЦК України).

Статтею 61 Господарського кодексу України встановлений порядок розрахунків з кредиторами у разі ліквідації суб'єкта господарювання, так, претензії кредиторів до суб'єкта господарювання, що ліквідується, задовольняються з майна цього суб'єкта, якщо інше не передбачено цим Кодексом та іншими законами; претензії, що не задоволені через відсутність майна суб'єкта господарювання, претензії, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо їх заявники у місячний строк після одержання повідомлення про повне або часткове відхилення претензії не звернуться до суду з відповідним позовом, а також претензії, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, вважаються погашеними.

Відповідно до ч.1 ст. 110 ЦК України юридична особа ліквідується, зокрема, за рішенням її учасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, в тому числі у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягненням мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 104 ЦК України, відповідно, юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов'язки переходять до правонаступників. Юридична особа є такою, що припинилася, з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Згідно ст. 105 ЦК України учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані негайно письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення. Учасники юридичної особи, суд або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, призначають комісію з припинення юридичної особи (ліквідаційну комісію, ліквідатора тощо) та встановлюють порядок і строки припинення юридичної особи відповідно до цього Кодексу. Виконання функцій комісії з припинення юридичної особи може бути покладено на орган управління юридичної особи. З моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється. Комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи. Комісія вживає усіх можливих заходів щодо виявлення кредиторів, а також письмово повідомляє їх про припинення юридичної особи.

Таким чином, у відповідності до ч. 4 ст. 91 ЦК України цивільна правоздатність юридичної особи - Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації не припинена, а жодними нормативними актами не передбачено припинення зобов'язання боржника, який припиняється, у випадку незаявлення кредитором вимог до цього боржника у процедурі його ліквідації.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи (ч. 8 ст. 111 ЦК України).

Згідно ч. 9 ст. 111 ЦК України, виплата грошових сум кредиторам юридичної особи, що ліквідується, у тому числі за податками, зборами, єдиним внеском на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та іншими коштами, що належить сплатити до державного або місцевого бюджету, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування, провадиться у порядку черговості, встановленому статтею 112 цього Кодексу.У разі недостатності в юридичної особи, що ліквідується, коштів для задоволення вимог кредиторів ліквідаційна комісія (ліквідатор) організовує реалізацію майна юридичної особи.

Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк (ч.14 ст. 111 ЦК України).

Оскільки ліквідаційна комісія не відноситься до суб'єктів, перелічених у статті 1 ГПК України, водночас за змістом ст.ст. 111, 112 ЦК України ліквідаційна комісія діє не від власного імені, а від імені юридичної особи як її орган, то звернення до суду з позовом має здійснюватися шляхом подання позову до юридичної особи в особі її ліквідаційної комісії.

Відповідно до положень пункту 4 частини 1 статті 112 Цивільного кодексу України вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред'явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.

У разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право протягом місяця з дати, коли він дізнався або мав дізнатися про таку відмову звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії. За рішенням суду вимоги кредитора можуть бути задоволені за рахунок майна, що залишилося після ліквідації юридичної особи (ч. 3 ст. 112 ЦК України).

Відповідно п.13 Інформаційного листа ВГСУ "Про деякі питання практики застосування норм Цивільного та Господарського кодексів України", у частині другій ст. 112 ЦК України зазначено, що у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду кредитор має право до затвердження ліквідаційного балансу юридичної особи звернутися до суду із позовом до ліквідаційної комісії.

Оскільки Управління регіонального розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації перебуває в стані припинення; значиться на час розгляду даної справи в суді в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань як юридична особа; порядок і строки заявлення вимог кредиторів у випадку ліквідації юридичної особи передбачені нормами цивільного кодексу України; станом на час розгляду даної справи в суді позивач не дотримався такого порядку; Управління регіонального розвитку інфраструктури та дорожнього господарства Тернопільської обласної державної адміністрації не є належним відповідачем (згідно абзацу п'ятого пункту 1.3. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України №18 від 26.12.2011 з наступними змінами задоволення позову за рахунок неналежного відповідача можуть бути підставою для скасування рішення), а тому з огляду на зазначені обставини справи, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для задоволення позову. А відтак, суд вважає за необхідне в позові відмовити.

Господарський суд вважає за необхідне роз'яснити позивачу його право на звернення до ліквідаційної комісії Управління розвитку інфраструктури, транспорту та енергозбереження Тернопільської обласної державної адміністрації про включення до проміжного ліквідаційного балансу боргу в сумі 8000,00 грн., а у разі відмови ліквідаційної комісії у задоволенні вимог кредитора або ухилення від їх розгляду - кредитор має право до затвердження ліквідаційного балансу юридичної особи звернутися до суду із відповідним позовом до юридичної особи в особі ліквідаційної комісії.

Згідно із ч. 2-3 ст. 13 ГПК України учасники справи мають рівні права щодо здійснення всіх процесуальних прав та обов'язків, передбачених цим Кодексом. Кожна сторона повинна довести обставини, які мають значення для справи і на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених законом.

Частиною 4 статті 13 ГПК України визначено, що кожна сторона несе ризик настання наслідків, пов'язаних з вчиненням чи невчиненням нею процесуальних дій.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч. 1 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

Враховуючи положення ст. 129 ГПК України, витрати зі сплати судового збору покладаються на позивача.

Керуючись ст.ст.46, 73, 74, 76-79, 86, 123, 129, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

1. В позові відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення. Якщо у судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Згідно ст.257 ГПК України, апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Відповідно до п.17.5 Перехідних положень ГПК України, до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Повне рішення складено: 17 вересня 2018 року.

Суддя С.О. Хома

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення06.09.2018
Оприлюднено17.09.2018
Номер документу76476619
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/150/18

Рішення від 06.09.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 07.09.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Рішення від 06.09.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 04.09.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Стопник С.Г.

Ухвала від 23.08.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 20.08.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 20.08.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 20.07.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

Ухвала від 20.07.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Хома С.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні