Рішення
від 13.09.2018 по справі 1340/3725/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа №1340/3725/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 вересня 2018 року

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого - судді Хоми О.П.,

з участю секретаря судового засідання Павлішевського М.В.,

з участю прокурора Луки Г.В.,

розглянувши у підготовчому засіданні в м. Львові адміністративну справу за позовом Керівника Червоноградської місцевої прокуратури до Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання до вчинення дій,

в с т а н о в и в :

Керівник Червоноградської місцевої прокуратури звернувся до суду з позовом до Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області, в якому просить:

- визнати протиправною бездіяльність Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області щодо невиконання вимог чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об'єкт культурної спадщини місцевого значення, що знаходиться на території села Боянець Жовківського району Львівської області: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох. № 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та подання Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території села Боянець, Жовківського району, Львівської області: Пам'ятника на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року. (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року до Державного реєстру нерухомих пам'яток України;

- зобов'язати Боянецьку сільську раду Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об'єкт культурної спадщини місцевого значення, що знаходиться на території села Боянець, Жовківського району, Львівської області: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та подання Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території села Боянець, Жовківського району, Львівської області: Пам'ятника на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року до Державного реєстру нерухомих пам'яток України.

Позивач в обґрунтування позовних вимог вказує, що на Виконавчий комітет Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області покладається обов'язок виготовлення облікової документації на об'єкти культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території села Боянець Жовківського району, та подання пропозицій Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам'яток України. За даними Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації встановлено, що на території Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області розташовано 2 пам'ятки культурної спадщини, на одну з яких - Церква Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 р., виготовлено облікову документацію. Однак пропозиції про занесення таких об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України не подавалися. Оскільки бездіяльність відповідача порушує інтереси держави, керівник Червоноградської місцевої прокуратури Львівської області відповідно до частини другої статті 23 Закону України Про прокуратуру та частини четвертої статті 53 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Відповідач позовні вимоги Червоноградської місцевої прокуратури визнав повністю, розгляд справи просить здійснювати без участі уповноваженого представника.

Ухвалою від 22.08.2018 відкрито загальне позовне провадження у справі з проведенням підготовчого засідання; підготовче засідання призначено на 13.09.2018.

Суд, з'ясувавши обставини, на які сторони посилаються як на підставу своїх вимог та заперечень, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, встановив наступні фактичні обставини та відповідні їм правовідносини.

Червоноградською місцевою прокуратурою вивчено питання щодо занесення об'єктів культурної спадщини, що розташовані на території Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області, а саме села Боянець, до Державного реєстру нерухомих пам'яток України.

25.04.2018 Червоноградською місцевою прокуратурою направлено лист міським, селищним, сільськім головам Жовківського району за №14-44/2102 вих.18 з проханням надати ґрунтовну інформацію з приводу виконання вимог статті 14 Закону України Про охорону культурної спадщини , в тому числі щодо виконання повноважень органами місцевого самоврядування з виконання вимог законодавства щодо складання облікової документації на кожен об'єкт культурної спадщини, скерування такої документації на розгляд Консультативної ради відділу охорони культурної спадщини та культурних цінностей Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації.

04.05.2018 Боянецькою сільською радою Жовківського району Львівської області направлено лист-відповідь за №173/02-13 про відсутність облікової документації на об'єкти культурної спадщини, які знаходяться на території сільської ради, а саме: Церква Св. Архістратига Михаїла; пам'ятний знак скасування кріпосного права в Австро-Угорській імперії 16.05.1848, мармурова крихта; пам'ятний знак односельчанам, які загинули в роки Великої Вітчизняної війни, скульптор ОСОБА_2, бетон; пам'ятки археології.

10.05.2018 Червоноградською місцевою прокуратурою направлено лист т.в.о. директора Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації за №14-44/2384 вих.18 про те, що Жовківським відділом Червоноградської місцевої прокуратури моніторингом Державного реєстру нерухомих пам'яток України встановлено, що на території Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області знаходиться 5 об'єктів культурної спадщини, у зв'язку з чим просить надати інформацію щодо: поданих сільською радою пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, внесення змін до нього; наявних на території сільської ради пам'яток культурної спадщини національного та місцевого значення; наявності облікової документації по кожній із пам'яток культурної спадщини.

16.05.2018 Департаментом архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації направлено лист-відповідь за №16-1269 про те, що на території Боянецької сільської ради Жовківського району знаходяться наступні об'єкти - пам'ятки культурної спадщини: Церква Св. Арх. Михаїла в с. Боянець - пам'ятка архітектури місцевого значення 1810 року (1836 року) (ох. № 2276-м), затверджений рішенням Львівської обласної ради народних депутатів від 13.12.1991 № 671; Пам'ятник на честь скасування панщини в с. Боянець (пам., 1990, мармурова крихта) - пам'ятка історії місцевого значення липень 1848 року (ох. № 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 №249. Пропозиції про занесення зазначених об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, внесення змін до нього департаментом не подавалися.

Крім цього, в листі Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 16.05.2018 №16-1269 вказується, що на пам'ятку культурної спадщини Боянецької сільської ради Жовківського району Церкву Св. Арх. Михаїла в с. Боянець була виготовлена облікова документація у 2010 році.

З долученого до матеріалів справи переліку пам'яток культурної спадщини Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації встановлено, що на території Боянецької сільської ради Жовківського району знаходяться: пам'ятка архітектури і містобудування - Церква Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), датована 1836 роком, взята під охорону та включена до реєстру рішенням ОВК №671 від 13.12.1991 (охоронний №2276) під категорією пам'ятка місцевого значення; пам'ятка історії - Пам'ятний знак скасування кріпосного права в Австро-Угорській імперії 16.05.1848 року, (1990 рік, мармурова крихта), датована 1848 роком, взята під охорону та включена до реєстру рішенням ОВК №249 від 21.05.1991 (охоронний №1545) під категорією пам'ятка місцевого значення.

При вирішенні спору суд керувався наступним.

Відповідно до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У відповідності до статті 121 Конституції України на органи прокуратури покладено функції представництва інтересів громадян і держави в судах у випадках визначених законом.

Право на звернення прокурора або його заступника до адміністративного суду в інтересах держави передбачено статтею 24 Закону України Про прокуратуру та статтею 53 КАС України.

Частиною другою статті 23 Закону України Про прокуратуру передбачено, що підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з частиною четвертою статті 53 КАС України прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. Невиконання цих вимог має наслідком застосування положень, визначених статтею 169 цього Кодексу.

Відповідно до частини п'ятої статті 53 КАС України у разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Ураховуючи вказане, звернення прокурора з даним позовом зумовлено відсутністю органу, уповноваженого на звернення до суду з відповідним позовом до органу місцевого самоврядування, та необхідністю врегулювання відносин у сфері охорони культурної спадщини.

Правові, організаційні, соціальні та економічні відносини у сфері охорони культурної спадщини регулює Закон України Про охорону культурної спадщини від 08.06.2000 №1805-III (далі - Закон №1805-III).

За визначеннями, наведеними у статті 1 Закону №1805-III:

- об'єкт культурної спадщини - визначне місце, споруда (витвір), комплекс (ансамбль), їхні частини, пов'язані з ними рухомі предмети, а також території чи водні об'єкти (об'єкти підводної культурної та археологічної спадщини), інші природні, природно-антропогенні або створені людиною об'єкти незалежно від стану збереженості, що донесли до нашого часу цінність з археологічного, естетичного, етнологічного, історичного, архітектурного, мистецького, наукового чи художнього погляду і зберегли свою автентичність;

- пам'ятка культурної спадщини (далі - пам'ятка) - об'єкт культурної спадщини, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, або об'єкт культурної спадщини, який взято на державний облік відповідно до законодавства, що діяло до набрання чинності цим Законом, до вирішення питання про включення (невключення) об'єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України;

- охорона культурної спадщини - система правових, організаційних, фінансових, матеріально-технічних, містобудівних, інформаційних та інших заходів з обліку (виявлення, наукове вивчення, класифікація, державна реєстрація), запобігання руйнуванню або заподіянню шкоди, забезпечення захисту, збереження, утримання, відповідного використання, консервації, реставрації, ремонту, реабілітації, пристосування та музеєфікації об'єктів культурної спадщини.

Згідно із статтею 3 Закону №1805-III державне управління у сфері охорони культурної спадщини покладається на Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважені органи охорони культурної спадщини. До спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини (далі - органи охорони культурної спадщини) належать, зокрема, виконавчий орган сільської, селищної, міської ради.

Так, відповідно до частини другою статті 5 Закону №1805-III до повноважень центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини, належить, зокрема: 2) реалізація державної політики з питань охорони культурної спадщини; 3) ведення Державного реєстру нерухомих пам'яток України, здійснення координації та контролю за паспортизацією нерухомих об'єктів культурної спадщини; 5) подання Кабінету Міністрів України пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини національного значення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України та про внесення змін до нього щодо пам'яток національного значення; 6) занесення об'єктів культурної спадщини місцевого значення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України та внесення змін до нього щодо пам'яток місцевого значення.

Водночас частиною другою статті 6 Закону №1805-III встановлено, що до повноважень виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідно до їх компетенції у сфері охорони культурної спадщини належить: 1) забезпечення виконання цього Закону, інших нормативно-правових актів про охорону культурної спадщини на відповідній території; 2) подання пропозицій органу охорони культурної спадщини вищого рівня про занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, внесення змін до нього та про занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України; 3) забезпечення юридичним і фізичним особам доступу до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України, а також надання інформації щодо програм та проектів будь-яких змін у зонах охорони пам'яток та в історичних ареалах населених місць.

Порядок визначення категорій пам'яток для занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України регламентовано постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1760 (в редакції постанови КМУ від 14.09.2016 №626) (далі - Порядок).

Зокрема, пунктом 1 вказаного Порядку передбачено, що об'єкти культурної спадщини заносяться до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (далі - Реєстр) за рішенням Кабінету Міністрів України (щодо об'єктів національного значення) та Мінкультури (щодо об'єктів місцевого значення).

На кожний об'єкт культурної спадщини, що пропонується відповідним органом охорони культурної спадщини для занесення до Реєстру, складається облікова документація, яка підлягає постійному зберіганню в такому органі.

Занесення об'єкта культурної спадщини до Реєстру без облікової документації не допускається (пункт 2 Порядку).

Пунктом 3 розділу Х Прикінцеві положення Закону №1805-III передбачено, що об'єкти, включені до списків (переліків) пам'яток історії та культури відповідно до Закону Української РСР Про охорону і використання пам'яток історії та культури , визнаються пам'ятками відповідно до цього Закону.

Згідно з пунктом 3 Порядку облікова документація на об'єкти культурної спадщини, які відповідно до пункту 3 розділу Х Прикінцеві положення Закону №1805-III визнаються пам'ятками, включає облікову картку або паспорт, коротку історичну довідку, акт технічного стану та матеріали фотофіксації сучасного стану.

Облікова документація на щойно виявлені об'єкти культурної спадщини включає облікову картку, коротку історичну довідку, акт технічного стану та матеріали фотофіксації сучасного стану. Пропозиції щодо включення щойно виявлених об'єктів культурної спадщини до Реєстру подаються не пізніше ніж протягом трьох років з дня їх включення до переліку об'єктів культурної спадщини.

Облікова документація, що передбачає виконання роботи з метою виявлення, дослідження, фіксації об'єкта культурної спадщини, визначення його антропологічної, археологічної, естетичної, етнографічної, історичної, мистецької, наукової чи художньої цінності, складається спеціально уповноваженими органами охорони культурної спадщини, до яких належать орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські, районні держадміністрації, виконавчі органи сільських, селищних, міських рад (пункт 4 Порядку).

Порядок обліку об'єктів культурної спадщини затверджено наказом Міністерства культури України від 11.03.2013 №158, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.04.2013 за №528/23060.

Зокрема, облік об'єктів культурної спадщини включає: виявлення, обстеження, дослідження, фотофіксацію об'єктів культурної спадщини, підготовку графічних матеріалів (у разі необхідності) та визначення предмета охорони культурної спадщини, складання переліків об'єктів культурної спадщини та облікової документації на ці об'єкти, підготовку подання Міністерству культури України та Кабінету Міністрів України для занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам`яток України (пункт 1.3. Порядку).

На виявлені об'єкти культурної спадщини складається облікова картка об'єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (пункт 2.3. Порядку).

Облікова картка об'єкта культурної спадщини, коротка історична довідка, акт технічного стану об'єкта (пам'ятки) культурної спадщини подаються за місцезнаходженням таких об'єктів на розгляд науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим, консультативних рад органів охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та наукової (вченої) ради установи, організації, діяльність якої пов'язана з охороною культурної спадщини, які оцінюють відповідність кожного об'єкта критеріям, зазначеним у пунктах 10 і 11 Порядку визначення категорій пам'яток для занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1760 (пункт 3.1. Порядку).

Тобто занесенню об'єкта культурної спадщини місцевого значення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України передує певна робота спеціально уповноважених органів охорони культурної спадщини, до яких належить і виконавчий комітет Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області, та до повноважень якого віднесено виготовлення облікової документації на об'єкти культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території села Боянець Жовківського району Львівської області та подання пропозицій Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення таких до Державного реєстру нерухомих пам'яток України. Такими об'єктами на території Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області є пам'ятки культурної спадщини місцевого значення: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, ( ох.№ 1545); Церква Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року.

За результатами оцінки консультативної ради органу культурної спадщини обласної держадміністрації у 15-денний строк надається висновок щодо доцільності занесення об'єкта культурної спадщини до Реєстру, який надсилається Мінкультури у день його підписання. Результати розгляду висновку та облікової документації експертна комісія Мінкультури оформляє протоколом, що є підставою для занесення об'єкта культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України об'єктів культурної спадщини.

Форму облікової картки та паспорта об'єкта культурної спадщини затверджено наказом Міністерства культури і мистецтв України та Державного комітету України з будівництва та архітектури від 13.05.2004 № 295/104, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03.06.2004 за № 693/9292.

Пунктом 4.4. Порядку передбачено, що документи на об'єкт культурної спадщини складаються у чотирьох примірниках, один з яких зберігається в Мінкультури України, другий - в органі виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органах охорони культурної спадщини обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, третій - у районних державних адміністраціях або у виконавчому органі сільської, селищної, міської ради, четвертий - у розробника документів.

Судом встановлено, що на пам'ятку культурної спадщини, яка знаходиться на території Боянецької сільської ради Жовківського району Церква Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року, наявна облікова документація, яка виготовлена у 2010 році, що підтверджується листом Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації від 16.05.2018 №16-1269,

Суд зазначає, що бездіяльністю є певна форма поведінки особи, яка полягає у невиконанні нею дій, які вона повинна була вчинити відповідно до покладених на неї чинним законодавством України обов'язків.

Відповідно до пункту 2 частини четвертої статті 245 КАС України у разі задоволення позову суд може прийняти рішення про визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

Відповідно до вимог частини другої статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач вказаного обов'язку не виконав, у матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази щодо правомірності оскаржуваної позивачем бездіяльності.

Ба більше, відповідач позов визнав.

Невиконання Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі її виконавчого комітету обов'язку по виготовленню належним чином оформленої облікової документації об'єкта культурної спадщини місцевого значення, який знаходяться на території села Боянець: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), та неподання пропозиції Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації про занесення облікової документації до Державного реєстру нерухомих пам'яток України щодо об'єктів культурної спадщини місцевого значення, які знаходяться на території села Боянець: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545) та Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року, свідчить про бездіяльність відповідача, яку слід визнати протиправною та задовольнити позов в цій частині позовних вимог.

Ураховуючи висновок суду про обґрунтованість першої позовної вимоги та повноваження суду, визначені пунктом 4 частини другої статті 245 КАС України, позовна вимога про зобов'язання відповідача виготовити облікову документацію на об'єкт культурної спадщини, що знаходиться на території на території села Боянець Жовківського району Львівської області: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545) та подати до Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації пропозиції про занесення облікової документації до Державного реєстру нерухомих пам'яток України щодо об'єктів культурної спадщини місцевого, які знаходяться на території села Боянець: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545); Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року є похідною від першої позовної вимоги, тому також підлягає до задоволення з огляду на висновок суду про протиправність бездіяльності відповідача у сфері охорони культурної спадщини.

Беручи викладене та оцінюючи зібрані по справі докази в їх сукупності, суд дійшов висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов слід задовольнити повністю.

Згідно з частиною третьою статті 183 КАС України за результатами підготовчого провадження суд ухвалює рішення суду у випадку визнання позову відповідачем.

Відповідно до положень частини другої статті 139 КАС України не підлягають стягненню з відповідача понесені позивачем судові витрати у вигляді судового збору.

Керуючись статтями 6-10, 14, 72-77, 90, 139, 159, 183, 190, 241-246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в :

Позов Керівника Червоноградської місцевої прокуратури (вул. Св. Трійці, 10, м. Жовква, Львівська область, 80300, код ЄДРПОУ 02910031) до Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області (вул. І. Франка, 99, с. Боянець, Жовківський район, Львівська область, 80340, код ЄДРПОУ 04372141) про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання до вчинення дій, - задовольнити повністю.

Визнати протиправною бездіяльність Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради Жовківського району Львівської області, щодо невиконання вимог чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об'єкт культурної спадщини місцевого значення, що знаходиться на території с.Боянець, Жовківського району Львівської області: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та подання Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території с.Боянець Жовківського району, Львівської області: Пам'ятника на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року. (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року до Державного реєстру нерухомих пам'яток України;

Зобов'язати Боянецьку сільську раду Жовківського району Львівської області в особі виконавчого комітету Боянецької сільської ради виконати вимоги чинного законодавства України щодо виготовлення облікової документації на об'єкт культурної спадщини місцевого значення, що знаходиться на території села Боянець, Жовківського району, Львівської області: Пам'ятник на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та подання Департаменту архітектури та розвитку містобудування Львівської обласної державної адміністрації пропозицій про занесення об'єктів культурної спадщини місцевого значення, що знаходяться на території села Боянець Жовківського району Львівської області: Пам'ятника на честь скасування панщини (1990, мармурова крихта) 1848 року, (ох.№ 1545), затверджений рішенням Львівського облвиконкому від 21.05.1991 № 249 та Церкви Св. Архістратига Михаїла (дерев'яна), 1836 року до Державного реєстру нерухомих пам'яток України.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повне судове рішення складено 17 вересня 2018 року.

Суддя О.П. Хома

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2018
Оприлюднено18.09.2018
Номер документу76480225
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1340/3725/18

Рішення від 13.09.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

Ухвала від 22.08.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома Олена Петрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні