Ухвала
від 13.09.2018 по справі 810/90/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 У Х В А Л А

13 вересня 2018 року м. Київ № 810/90/18

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді Скочок Т.О., при секретарі судового засідання Новик В.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву відповідача про розстрочення виконання судового рішення в адміністративній справі

за позовомГоловного управління Державної фіскальної служби у Київській області до Приватного підприємства Асгард-Сервіс про стягнення податкового боргу у розмірі 847 866,13 грн., - за участю:

представника відповідача (заявника) - Кеба А.В.

В С Т А Н О В И В:

Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.04.2018 в адміністративній справі №810/90/18 позов Головного управління Державної фіскальної служби у Київській області задоволено частково. Вирішено стягнути з рахунків Приватного підприємства Асгард-Сервіс (код ЄДРПОУ 31954445, адреса: 02094, м. Київ, просп. Возз'єднання, 28-А), виявлених державним виконавцем під час примусового виконання вказаного рішення, податковий борг у розмірі 842 866,13 грн.

Вказане рішення суду не оскаржувалась та набрало законної сили 03.05.2018.

23.07.2018 від представника Приватного підприємства Асгард-Сервіс до суду надійшла заява про відстрочення виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.04.2018 у справі №810/90/18. В обгрунтування поданої заяви представник відповідача посилається на те, що присуджена до стягнення сума боргу є значною для ПП Асгард-Сервіс , кошти в такому розмірі на рахунках підприємства відсутні, на підтвердження чого до заяви додано копію довідки Відділення Бориспільське ПАТ Альфа-Банк №61057 від 17.07.2018. З тексту такої довідки вбачається, що по поточному рахунку №26005010064901 ПП Асгард-Сервіс (код ЄДРПОУ 31954445), відкритому в ПАТ Альфа-банк , МФО 300346, станом на 17.07.2018 залишок коштів становить 0,00 грн. Крім того, заявник повідомив про обставини укладення декількох договорів з іншими суб'єктами господарської діяльності, від виконання яких підприємство очікує отримати кошти, що можуть бути спрямовані на погашення податкового боргу, та надав копії таких договорів.

Для вирішення розгляду та вищевказаної заяви на 13.09.2018 було призначено судове засідання.

В судовому засіданні представник відповідача (заявника) подану заяву підтримав та просив суд її задовольнити.

Представник позивача надіслав письмове клопотання в якому просив суд відмовити в задоволенні заява про відстрочення виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.04.2018 у справі №810/90/18.

Проаналізувавши заяву ПП Асгард-Сервіс та додані до неї документи, слід зазначити наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України (далі також - КАС України), за заявою сторони суд, який розглядав справу як суд першої інстанції, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, а за заявою стягувача чи виконавця (у випадках, встановлених законом), - встановити чи змінити спосіб або порядок його виконання. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

За приписами ч. 2, 3 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України заява про встановлення або зміну способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення розглядається у десятиденний строк з дня її надходження у судовому засіданні з повідомленням стягувача та боржника. Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Підставою для встановлення або зміни способу або порядку виконання, відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення є обставини, що істотно ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим.

Частиною четвертою цієї ж статті Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що вирішуючи питання про відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення, суд також враховує: 1) ступінь вини відповідача у виникненні спору; 2) щодо фізичної особи - тяжке захворювання самої особи або членів її сім'ї, її матеріальне становище; 3) стихійне лихо, інші надзвичайні події тощо.

Відстрочення чи розстрочення виконання судового рішення не може перевищувати одного року з дня ухвалення рішення, ухвали, постанови (ч. 5 ст. 378 Кодексу адміністративного судочинства України).

За наслідками дослідження заяви відповідача про відстрочення судового рішення з додатками у сукупності з іншими матеріалами справи судом не встановлено виняткових обставин, які б у взаємозв'язку з наведеними нормами КАС України зумовлювали висновок про наявність підстав для відстрочення виконання судового рішення.

Заявником не надано фінансової документації/звітності, яка б свідчила про відсутність ресурсів/активів для сплати податкового боргу. Не надано також і банківських виписок за період, який би охоплював дату прийняття рішення у справі та розгляд зави про відстрочення виконання рішення суду, та відповідно по всіх відкритих підприємствах рахунках у банківських установах, які б могли надати уяву про фінансовий стан заявника. Заявником не доведено наявності у нього переваг та привілеїв перед іншими платниками земельного податку.

Таким чином, перевіривши зазначені у поданій заяві доводи на предмет їх відповідності вище викладеним нормам та з'ясованим обставинам, вислухавши думку присутнього у судовому засіданні представника заявника, суд прийшов до висновку про необґрунтованість поданої заяви та, як наслідок, відсутність підстав для її задоволення.

Керуючись ст.ст. 243, 248, 378 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва

УХВАЛИВ:

1. Відмовити у задоволенні заяви Приватного підприємства Асгард-Сервіс про відстрочення виконання рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 02.04.2018 у справі №810/90/18.

2. Копію ухвали направити сторонам.

Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до ч. 8 ст. 378 КАС України ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції порядку та в строки, передбачені ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, з урахуванням положень п/п. 15.5 п. 15 Розділу VII Перехідні положення КАС України в редакції Закону № 2147-VIII.

Суддя Т.О. Скочок

Повний текст ухвали складено та підписано 17.09.2018

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.09.2018
Оприлюднено18.09.2018
Номер документу76480768
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/90/18

Ухвала від 13.09.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Рішення від 02.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 30.01.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Скочок Т.О.

Ухвала від 09.01.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні