Рішення
від 13.09.2018 по справі 1640/2424/18
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 вересня 2018 року м. ПолтаваСправа № 1640/2424/18

Полтавський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Алєксєєвої Н.Ю.,

за участю:

секретаря судового засідання - Панькіної А.С.,

представника позивача - ОСОБА_1,

представників відповідача - Павленко С.І., Скубій Д.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом ОСОБА_4 до Управління соціального захисту населення Новосанжарської районної державної адміністрації про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії,

В С Т А Н О В И В:

13 липня 2018 року позивач ОСОБА_4 звернулася до Полтавського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Управління соціального захисту населення Новосанжарської районної державної адміністрації про

- визнання протиправними дій щодо припинення права на отримання субсидії;

-зобов'язання повернути кошти підприємствам - надавачам послуг ПАТ "Полтаваобленерго" та ПАТ "Полтавагаз", зняті з особових рахунків ОСОБА_4

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначила, що з 01.09.2017 року припинено нарахування житлової субсидії за адресою АДРЕСА_1. У листі, який позивач отримала 29.09.2017, відповідач зазначив, що внаслідок надання недостовірних даних для призначення субсидії ОСОБА_4 не має права на житлову субсидію з жовтня 2015 року по вересень 2017 року, а тому позивачу знято переплачені кошти в сумі 50 727,44 грн. з особових рахунків підприємств - надавачів послуг, внаслідок чого виникла заборгованість перед ПАТ "Полтаваобленерго" та ПАТ "Полтавагаз". Вважає такі дії відповідача протиправними.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 20 серпня 2018 року позовну заяву ОСОБА_4 залишено без руху у зв'язку із її невідповідністю вимогам статтей 160, 161 Кодексу адміністративного судочинства України.

Ухвалою Полтавського окружного адміністративного суду від 02.01.2018 відкрито провадження у справі № 816/2448/17 та постановлено розглядати справу за правилами спрощеного провадження з викликом учасників справи.

07.09.2018 відповідач подав відзив на адміністративний позов, в якому просив відмовити в його задоволенні, посилаючись на те, що 23.11.2015 управлінням винесено рішення про призначення ОСОБА_4 субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг на опалювальний період з жовтня 2015 року по вересень 2016 року. В подальшому управлінням ОСОБА_4 призначалася субсидія на інші період - з жовтня 2016 року по квітень 2017 року включно, з травня 2016 року по квітень 2017 року включно та з травня 2017 року по квітень 2018 року включно щомісячно. Однак, у процесі перепризначення ОСОБА_4 субсидії на наступний період з травня 2017 року по квітень 2018 року управління у вересні 2017 року виявлено факт подання останньою завідомо недостовірних відомостей про склад зареєстрованих осіб за адресою: АДРЕСА_1. Перевіркою встановлено, що за даною адресою ОСОБА_4 та члени її сім'ї проживали без реєстрації, фактичне місце їх реєстрації - АДРЕСА_2. Надання раніше призначеної субсидії припиняється, зокрема, якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані, що вплинули на встановлення права на субсидію з місяця, в якому виявлено порушення. На підставі цього управлінням було припинено надання раніше призначеної субсидії ОСОБА_4 з 01.09.2017 і повідомлено її про це в листі від 29.09.2017.

13.09.2018 позивач надав до суду відповідь на відзив на адміністративний позов, в якому вказав, що під час оформлення субсидії у позивача не було наміру приховувати дані про місце реєстрації. Зазначає, що Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива передбачено, що для призначення житлової субсидії громадянами повинна надаватися лише заява та декларація про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, всі інші документи управління повинне було витребувати самостійно.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги та просив їх задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні проти позову заперечували, просили відмовити у задоволенні позовних вимог.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, вивчивши та дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до наступних висновків.

Судом встановлено, що ОСОБА_4 та члени її сім'ї, станом на жовтень 2015 року, були зареєстровані в житловому приміщенні за адресою: АДРЕСА_2, але фактично проживали за іншою адресою.

На підставі поданих документів, через уповноважену особу Сухомаячківської сільської ради Новосанжарського району Полтавської області, згідно рішень відповідача про призначення субсидії від 23.11.2015, 07.11.2016, 30.04.2017, 16.08.2017 ОСОБА_4 було призначено субсидію на опалювальну площу 112,00 кв.м., з них площа, на яку призначено субсидію: 89,82 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1.

Вирішення даного питання відбувалося на підставі декларації про доходи та наданих Сухомаячківською сільською радою Новосанжарського району Полтавської області довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб щодо позивача за адресою: АДРЕСА_1, із зазначенням, що позивач є уповноваженим власником житлових приміщень, вказаних у довідках.

В подальшому, у вересні 2017 року, при перепризначенні ОСОБА_4 субсидії на період з травня 2017 року по квітень 2018 року, відповідач прийняв рішення про припинення надання субсидії через подання позивачем недостовірних даних.

Підставою для прийняття відповідачем рішення про припинення надання субсидії позивачу, стала довідка Драбинівської сільської ради Новосанжарського району, якою повідомлено, що ОСОБА_4 та члени її сім'ї з 01.10.2015 по 01.09.2017 були зареєстровані за адресою АДРЕСА_1 Листом від 29.09.2017 №07-01-13/2235 позивачу повідомлено, що у зв'язку із поданням недостовірних відомостей сума коштів надміру нарахованих в сумі 50 727,44 грн. будуть зняті з особових рахунків у підприємствах - надавачах послуг, що передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива".

В свою чергу позивач вважає, що нею подано всі документи у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 "Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива", якою затверджено Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. При поданні документів позивач нічого не приховувала та не спотворювала, а тому звернулася до суду з даним позовом.

Надаючи оцінку позовним вимога позивача, суд виходить з наступного.

З метою спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива постановою Кабінету Міністрів України №848 від 21.10.1995 затверджено Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - Положення №848), яке визначає умови призначення та порядок надання громадянам щомісячної адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату управління багатоквартирним будинком, користування житлом або його утримання, послуг з транспортування та розподілу природного газу та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Субсидія є безповоротною і її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла (п.1 Положення №848).

Відповідно до пункту 2 Положення №848 право на отримання адресної безготівкової субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, а також субсидії готівкою на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (далі - субсидія) поширюється на громадян, які проживають у житлових приміщеннях (будинках), в частині оплати ними користування житлом; утримання житла; управління багатоквартирним будинком, комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

Згідно з пунктом 3 Положення №848 призначення субсидій та контроль за їх цільовим використанням здійснюється структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх створення) рад (далі - структурні підрозділи з питань соціального захисту населення).

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій та передачу їх відповідним структурним підрозділам з питань соціального захисту населення здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

В пункті 6 Положення №848 передбачено, що субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб. В окремих випадках на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської і районної ради або утвореної ними комісії та акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства субсидія може призначатися особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла (далі - орендар), якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію. Субсидія не може призначатися одночасно за місцем реєстрації особи та місцем її фактичного проживання.

Відповідно до пункту 7 Положення №848 субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу. Кількість зазначених осіб визначається на початок місяця, з якого призначається субсидія.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, районної у мм. Києві і Севастополі держадміністрації та виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради або утвореної ними комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих (довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв'язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку), акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради, акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори оренди житла в іншому місці). У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

Аналізуючи зазначені положення суд дійшов висновку, що факт призначення субсидії законодавець пов'язує, насамперед, із фактичним проживанням особи у житловому приміщенні. Положенням № 848 передбачена можливість призначення субсидії особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) у разі наявного договору найму (оренди) житла, згідно якого особі нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

В пункті 13 Положення №848 визначено, що для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі - за місцем проживання): заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленими формами; довідки про доходи - у разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення у порядку, встановленому цим Положенням.

У разі зазначення в декларації інших отриманих доходів, інформація про які відсутня у ДФС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування, та неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення з зазначенням їх розміру; договір найму (оренди) житла (за наявності).

Громадянин несе відповідальність за подані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Для нарахування субсидій на запит структурних підрозділів з питань соціального захисту населення у п'ятиденний строк з дня його отримання подаються відомості про: склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб - житлово-експлуатаційними організаціями або іншими органами, що визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування; у сільській місцевості - сільськими (селищними) радами; органами самоорганізації населення.

Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, визначених абзацами дев'ятим - тринадцятим цього пункту.

Відповідно до пункту 14 цього Положення субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону, але не більше ніж на 12 місяців, і розраховується: на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня; на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня. При цьому розмір субсидії на опалювальний сезон для домогосподарств, які використовують природний газ/електричну енергію для індивідуального опалення, розраховується з 16 жовтня по 15 квітня включно.

Надання раніше призначеної субсидії припиняється, зокрема, якщо громадянин приховав або свідомо подав недостовірні дані, у тому числі про доходи (не зазначив один із видів доходів) та майновий стан, що вплинули на встановлення права на субсидію, або не повідомив про купівлю товарів або оплату послуг, передбачених підпунктом 5 пункту 5 цього Положення, внаслідок чого йому була надміру перерахована сума субсидії, - з місяця, в якому виявлено порушення (п.40 Положення №848).

Як встановлено судом, за результатами перевірки правильності та повноти інформації, що надавалась заявником ОСОБА_4 для призначення житлових субсидій, проведеної відповідачем, останнім було прийнято рішення про припинення надання субсидії позивачу з 01.09.2018 року, оскільки ОСОБА_4 та члени її сім'ї не зареєстровані в господарстві за адресою АДРЕСА_1, а зареєстрована в господарстві по АДРЕСА_2 Позивачем до суду надано копію договору від 10.04.2014 оренди житлового приміщення (будинку, квартири) за адресою АДРЕСА_1, укладеного позивачем з громадянином ОСОБА_5, яке належить останньому на праві власності згідно договору купівлі-продажу від 04.07.2012 року.

Відповідно до п.13 Положення №848, посадова особа відповідача, яка приймала заяву про призначення житлової субсидії, повинна була перевірити особу позивача за паспортом і встановити де вона зареєстрована, або отримати від неї договір найму (оренди) житла.

Із пояснень представника позивача, що не спростовано представниками відповідача, судом встановлено, що під час подання заяви про призначення житлової субсидії відповідачем та уповноваженою особою Сухомаячної сільської ради ОСОБА_6 не пропонувалося надати договір оренди/найму житлового приміщення.

В той же час, суд відзначає, що перевірка проведена без врахування того, що ОСОБА_4 фактично проживає за адресою АДРЕСА_1, сплачує вартість одержуваних послуг і на неї відкрито особові рахунки у підприємствах - надавачах послуг електро- та газопостачання за адресою АДРЕСА_1 що докуметально доведено позивачем при первинному зверненні до відповідача (а.с 71,85,86).

Крім того, довідки про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб, щодо позивача та її членів сім'ї, видано уповноваженою особою Сухомаячної сільської ради, якою вказано фактичне/зареєстроване місце проживання позивача: АДРЕСА_1 Таким чином, позивач не надавав відповідачу недостовірних відомостей, що вплинуло або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

Суд зауважує, що будь-яке рішення чи дія суб'єкта владних повноважень має бути законними та обґрунтованими, прийнятими чи вчиненими в межах наданих повноважень, мати під собою конкретні об'єктивні факти, на підставі яких його ухвалено або вчинено, а суд, відповідно до ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, перевіряє, чи прийнято таке рішення на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобовязані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 1, 2 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Враховуючи викладене, суд дійшов висновку про визнання протиправними дії відповідача щодо припинення надання ОСОБА_4 субсидії на оплату житлово-комунальних послуг з 01.10.2015.

Вимоги позивача щодо зобов'язання відповідача повернути кошти підприємствам - надавачам послуг ПАТ "Полтаваобленерго" та ПАТ "Полтавагаз", зняті з особових рахунків ОСОБА_4, задоволенню не підлягають, оскільки питання щодо зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії на підприємствах виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг відноситься до дискреційних повноважень та виключної компетенції відповідача.

Суд не може підміняти орган, уповноважений на виконання функцій з розрахунку та призначення, перерахунку субсидії громадянам, підміняючи дискреційні функції Управління соціального захисту населення.

Відповідно до п. 20 Положення № 848 (в редакції чинній на момент виникнення правовідносин) сума субсидії, перерахованої (виплаченої) надміру внаслідок свідомого подання громадянином документів з недостовірними відомостями або неповідомлення громадянином про зміни, зазначені у пункті 14 цього Положення, повертається за вимогою органу, що призначив субсидію, або безпосередньо отримувачем, або шляхом зняття відповідних сум з особових рахунків отримувачів субсидії на підприємствах - виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 1997 року № 39/283/90/5 затверджено Порядок повернення коштів, надміру виплачених за призначеними субсидіями (далі Порядок № 39/283/90/5).

Відповідно до п. 2 Порядку № 39/283/90/5 повернення коштів, надміру виплачених за призначеними субсидіями), надміру виплачених за призначеними субсидіями, в разі виявлення при перевірках подання громадянами свідомо документів із неправильними відомостями, органи соціального захисту населення вживають таких заходів: припиняють надання субсидії; повідомляють рекомендованим листом отримувачів житлової субсидії про припинення надання житлової субсидії, необхідність і терміни повернення надміру виплачених коштів (додаток 1); подають позовні заяви до суду (додаток 2) про стягнення надміру виплачених коштів (при неповерненні їх добровільно у встановлені терміни); повідомляють надавачів послуг про припинення надання субсидії; терміни повернення надміру виплачених коштів встановлюються органом соціального захисту населення в кожному конкретному випадку з урахуванням матеріального стану отримувача субсидії, але не менше місяця з дня отримання повідомлення.

З 01 жовтня 2015 року позивачу припинено надання субсидії у зв'язку із наданням отримувачем субсидії недостовірних даних та відповідно до розпорядження з позивача стягнуто надмірно перераховану субсидію у розмірі 50 727,44 грн., у тому числі в сумі 48676,71 грн. за газопостачання та в сумі в сумі 2050,73 грн. за електроенергію.

Однак, оскільки надання призначеної субсидії було припинено позивачу протиправно, то Управлінню належить поновити виплату субсидії та повернути утриману суму субсидії за період з 01.10.2015 року по 01.09.2017 року в сумі 50727,44 грн.

Додатково суд звертає увагу, що пункт 20 Положення №848, передбачає можливість припинення раніше призначеної субсидії, а не скасування рішення про її призначення.

Отже, після визнання вищевказаних дій відповідача протиправними, відповідач зобов'язаний повернути утриману суму субсидії за період з 01.10.2015 року по 01.09.2017 року в сумі 50727,44 грн. на особові рахунки ОСОБА_4 на підприємствах - виробниках/виконавцях житлово-комунальних послуг.

Таким чином, адміністративний позов ОСОБА_4 підлягає частковому задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

За змістом частини 3 статті 139 Кодексу при частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору.

Разом з тим, частиною 8 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у випадку зловживання стороною чи її представником процесуальними правами або якщо спір виник внаслідок неправильних дій сторони суд має право покласти на таку сторону судові витрати повністю або частково незалежно від результатів вирішення спору.

Суд бере до уваги те, що спір у даній справі виник внаслідок неправильних дій відповідача щодо припинення надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, відтак суд вважає за можливе на підставі частини 8 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України покласти на відповідача судові витрати позивача повністю.

З огляду на викладене, суд дійшов висновку щодо наявності підстав для стягнення з відповідача сплаченої за подання позову суми судового збору.

Керуючись статтями 241-245 Кодексу адміністративного судочинства України,

В И Р І Ш И В:

Адміністративний позов ОСОБА_4 (АДРЕСА_1, реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) до Управління соціального захисту населення Новосанжарської районної державної адміністрації (вул. Незалежності, 30/1, смт. Нові Санжари, Полтавська область, 39300, код ЄДРПОУ 21048301) про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Управління соціального захисту населення Новосанжарської районної державної адміністрації щодо припинення виплати субсидії на оплату житлово-комунальних послуг з 01 жовтня 2015 року по 01 вересня 2017 року.

Стягнути на користь ОСОБА_4 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_1) за рахунок бюджетних асигнувань Управління соціального захисту населення Новосанжарської районної державної адміністрації судові витрати по сплаті судового збору за подання адміністративного позову в сумі 1 409,60 грн. (одна тисяча чотириста дев'ять гривень шістдесят копійок).

В іншій частині позовних вимог відмовити.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене до Харківського апеляційного адміністративного суду з урахуванням особливостей подання апеляційних скарг, встановлених пунктом 15.5 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України в редакції від 03.10.2017 року.

Апеляційна скарга на дане рішення може бути подана протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення .

Повне рішення складено 17 вересня 2018 року.

Суддя Н.Ю. Алєксєєва

СудПолтавський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2018
Оприлюднено18.09.2018
Номер документу76485384
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1640/2424/18

Рішення від 13.09.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 20.08.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

Ухвала від 18.07.2018

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

Н.Ю. Алєксєєва

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні