ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
10 вересня 2018 рокуЛьвів№ СК-876/7190/17
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Іщук Л.П.,
суддів Кухтея Р.В., Онишкевича Т.В.,
за участю секретаря судового засідання Олійник А.А.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Збаразький комбінат хлібопродуктів" на постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року, ухвалену головуючим суддею Ходачкевич Н.І. о 17:24 у м. Тернополі, повний текст складений 30.05.2017 року, у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Збаразький комбінат хлібопродуктів" до Головного управління Державної фіскальної служби у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
встановив :
Товариство з обмеженою відповідальністю "Збаразький комбінат хлібопродуктів" (надалі - ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" ) звернулось з позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0001191401 від 01.03.2017 року про застосування штрафних санкцій у розмірі 243600 грн за неподання документів з трансфертного ціноутворення.
Постановою Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року відмовлено в задоволенні позову.
ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" оскаржив постанову суду першої інстанції. Вважає, що судом першої інстанції ухвалено рішення із неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, із невідповідністю висновків суду обставинам справи та з неправильним застосуванням норм матеріального права.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначає, що судом першої інстанції не враховано, що у зв'язку із виключенням Швейцарської Конфедерації із переліку держав (територій), що відповідають критеріям, установленим п.п.39.2.1.2 п.п.39.2.1 п.39.2 ст. 39 Податкового кодексу України згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №977-5 від 16.09.2015 року господарські операції із зареєстрованими у згаданій державі контрагентами за результатами 2015 року перестали бути контрольованими. Вважає, що ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" помилково включив до звіту такі операції, у нього не було обов'язку подавати документацію з трансфертного ціноутворення за вказаними господарськими операціями, і як наслідок, до товариства незаконно застосовано штрафні санкції згідно оскаржуваного податкового повідомлення - рішення. Враховуючи те, що звітним періодом є календарний рік, а не період, коли країна була включена до переліку впродовж звітного періоду, то нарахування штрафних санкцій є протиправним.
В судове засідання для розгляду апеляційної скарги учасники справи не прибули, належним чином повідомлені про дату, час та місце розгляду справи.
Апелянтом подано клопотання про відкладення апеляційного розгляду у зв'язку з неможливістю участі у розгляді його представника через перебування у відрядженні. Причина відкладення, зазначена в клопотанні, визнана апеляційним судом неповажною.
Відповідно до ч.4 ст.229, ст. 313 КАС України апеляційний суд ухвалив розгляд апеляційної скарги здійснити за відсутності учасників справи та без здійснення фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу.
Заслухавши доповідь судді Львівського апеляційного адміністративного суду, дослідивши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів прийшла до висновку, що апеляційна скарга до задоволення не підлягає.
Судом першої інстанції встановлено, що відповідно до наказу Головного управління ДФС у Тернопільській області №95 від 27.01.2017 року "Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки" та на підставі службових посвідчень серії ТР №000028, №000058, виданих Державною фіскальною службою України та відповідно до пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.75.1 ст.75, пп.78.1.2 пп.78.1.15 п.78.1 ст.78, п.79.2 ст.79 Податкового кодексу України проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" з питань щодо подання в установлений законом строк документації з трансфертного ціноутворення за період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року.
За результатами перевірки встановлено порушення пп.39.4.4, пп.39.4.6 та пп.39.4.8, п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VІ (далі - ПК України) в частині неподання документації з трансфертного ціноутворення за 2015 рік та складений акт про результати документальної позапланової невиїзної перевірки №45/14-01/31273402 від 07.02.2017 року (далі - акт).
На підставі акта прийняте податкове повідомлення - рішення №0001191401 від 01.03.2017 року, яким визначено штрафну санкцію в розмірі 243 600 грн.
Відмовляючи в задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того, що для визнання господарських операцій платника податків з контрагентами-нерезидентами контрольованими застосовується затверджений Кабінетом Міністрів України перелік держав (територій), чинний на час здійснення таких господарських операцій за умови дотримання вартісного критерію, встановленого пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України. Операції ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" з контрагентом Швейцарською Конфедерацією за період з 01.01.2015 року по 16.09.2015 року є контрольованими, тому невиконання вимог запитів ДФС України про надання документації з трансфертного ціноутворення є підставою для винесення оскаржуваного податкового повідомлення - рішення.
Апеляційний суд повністю погоджується з таким висновком суду першої інстанції і, надаючи правову оцінку встановленим обставинам справи та доводам апеляційної скарги, зазначає наступне.
Відповідно до ч.1 ст.309 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.
Відповідно до пп.39.4.2 п.39.4 ст.39 ПКУ платники податків, обсяг контрольованих операцій яких з одним контрагентом перевищує 5 млн. грн. (без урахування податку на додану вартість), зобов'язані подати звіт про контрольовані операції центральному органу виконавчої влади, що реалізовує державну податкову і митну політику, до 1 травня року, що настає за звітним, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Судом встановлено, що 25 квітня 2016 року ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" поданий звіт про контрольовані операції за 2015 рік, відповідно до якого загальна сума контрольованих операцій за 2015 рік становить 193 165 311 грн., зокрема з контрагентами: ЛУЇ ДРЕЙФУС КОМОДІТІЗ СУІС СА (код 112891016), ADM International SARL (код 113903886), CHS Europe SALT (код 113756639), HTU S.A. (код 114961521), країна реєстрації Швейцарія.
Відповідно до пп.39.4.4 п.39.4 ст. 39 ПКУ на запит контролюючого органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, платники податків протягом місяця з дня отримання запиту подають документацію щодо окремих контрольованих операцій, зазначених у запиті, яка повинна містити інформацію, зазначену у підпункті 39.4.6 цього пункту.
Згідно з пп.39.4.6 п.39.4 ст.39 ПКУ документація з трансфертного ціноутворення (сукупність документів або єдиний документ, складений в довільній формі) повинен містити таку інформацію: а) дані про пов'язаних осіб, а саме: контрагента (контрагентів) контрольовані операції; осіб, які безпосередньо (опосередковано) володіють корпоративними правами платника податків у розмірі 20 і більше відсотків. Дані повинні бути такими, що дають змогу ідентифікувати таких пов'язаних осіб (включаючи найменування держав (територій) податковими резидентами яких є такі особи; б) загальний опис діяльності групи (включаючи материнську компанію та її дочірні підприємства), у тому числі організаційну структуру групи, опис господарської діяльності групи, політику трансфертного ціноутворення; в) опис операцій, умови її здійснення (ціна, строки та інші визначені законодавством України обов'язкові умови договорів (контрактів); г) опис товарів (робіт, послуг), включаючи фізичні характеристики, якість і репутацію на ринку, країну походження і виробника, наявність товарного знаку та іншу інформацію, пов'язану з якісними характеристиками товару (роботи, послуги); ґ) умови та строки здійснення розрахунків за операціями; д) чинники, які вплинули на формування та встановлення ціни; е) відомості про функції пов'язаних осіб, що є сторонами контролюючої операції, про використанні ними активи, пов'язані з такою контролюючою операцією, та економічні (комерційні) ризики, які такі особи враховували під час здійснення контролюючої операції (функціональний аналіз та аналіз ризиків; є) економічний аналіз (включаючи методи, які застосовано для визначення умов контролюючої операції та обгрунтування причин вибору відповідного методу; суми отриманих доходів (прибутку) та/або суми понесених витрат (збитку) внаслідок здійснення контролюючої операції, рівень рентабельності; розрахунок ринкового діапазону цін (рентабельності) стосовно контрольованих операцій з описом підходу до вибору зіставних операцій, джерела інформації, застосовані для визначення умов контролюючої операції); ж) результати порівняльного аналізу комерційних та фінансових умов операцій відповідно до підпункту 39.2.2 пункту 39.2 цієї статті; з) відомості про проведення платником податку самостійне або пропорційне коригування податкової бази та сум податку відповідно до підпунктів 39.5.4 і 39.5.5 пункту 39.5 цієї статті (у разі його проведення).
Як встановлено судом першої інстанції, Державна фіскальна служба України відповідно до пп. 39.4.4 п.39.4 ст.39, п.2 абзацу третього п.73.3 ст.73 Податкового кодексу України листом №18392/6/99-99-14-01-02-15 від 25.08.2016 року "Про подання документації з трансфертного ціноутворення" звернулася до TзOB "Збаразький комбінат хлібопродуктів" щодо подання документації з трансфертного ціноутворення про контрольовані операції з експорту кукурудзи та ріпаку у 2015 році на адресу ADM International SARL, HTU S.A. та CHS Europe SARL (Швейцарська Конфедерація). Лист отримано платником 29.08.2016 року.
За результатами розгляду запиту TзOB "Збаразький комбінат хлібопродуктів" надано лист-відповідь №27/09-196 від 27.09.2016 року (вх.№5114/20 від 28.09.2016 року) до Збаразького відділення Кременецької ОДПІ, яким відмовлено у наданні документації у зв'язку з відсутністю підстав для їх надання.
Відповідно до пп.39.4.8 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України, у разі коли подана платником податків документація з трансфертного ціноутворення не містить інформацію в обсязі, зазначеному в підпункті 39.4.6 цього пункту, або належного обгрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки", центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, надсилає такому платнику податків запит з вимогою додатково подати протягом 30 календарних днів з моменту його отримання інформацію відповідно до підпункту 39.4.6 цього пункту та/або обгрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки".
Державною фіскальною службою України був надісланий лист "Про надання додаткової інформації про контрольовані операції" №23971/6/99-99-14-01-02-15 від 08.11.2016 року щодо подання додаткової інформації про контрольовані операції з ADM International SARL, HTU S.A. та CHS Europe SARL (Швейцарська Конфедерація) (а. с. 53).
TзOB "Збаразький комбінат хлібопродуктів" надано 28.11.2016 року лист-відповідь №28/11-3 від 25.11.2016 року (вх.№6508/10 від 28.11.2016 року), у якому наведено відомості загального характеру та будь-якої документації, передбаченої пп.39.4.6 п.39.4 ст.39 Податкового кодексу України не надано.
З метою здійснення контролю за дотриманням податкового законодавства України, на підставі пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, пп. 78.1.2 п.78.1 ст. 78, п. 79.2 ст. 79 Податкового кодексу України призначено проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" з питань неподання документації з трансфертного ціноутворення за період з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року.
За результатами перевірки складено акт перевірки, на підставі якого контролюючим органом прийнято податкове повідомлення - рішення №0001191401 від 01.03.2017 року, яким визначено штрафну санкцію в розмірі 243 600 грн.
Апеляційний суд зазначає, що відповідно до пп.39.2.1.2 пп.39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України для цілей нарахування податку на прибуток підприємств контрольованими є господарські операції, що впливають на об'єкт оподаткування платника податків, однією із сторін яких є нерезидент, зареєстрований у державі (на території), що включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Операції з контрагентом, зареєстрованим у державі (на території), включеній до зазначеного переліку, визнаються контрольованими з дати включення держави (території) до такого переліку.
Протягом 2015 року діяло декілька затверджених розпорядженнями Кабінету Міністрів України відповідних переліків.
Так, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №1042 від 25.12.2013 №1042 (діяло до 14.05.2015 року) "Про затвердження переліку держав (територій), у яких ставка податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижчі, ніж в Україні" та розпорядження Кабінету Міністрів України №449-р від 14.05.2015 року (термін дії з 14.05.2015 року до 16.09.2015 року) "Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим пунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України" Швейцарська Конфедерація входила в перелік держав (територій), які відповідають критеріям, установленим пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України.
Згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №977-р від 16.09.2015 року "Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим пунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України" Швейцарська Конфедерація виключена з переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Податкового кодексу України.
З урахуванням положень пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ для визнання господарських операцій платника податків з контрагентами-нерезидентами контрольованими, застосовується затверджений Кабінетом Міністрів України перелік держав (територій), чинний на час здійснення таких господарських операцій, за умови дотримання вартісного критерію, встановленого пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, тому апеляційний суд вважає вірним висновок суду першої інстанції про необхідність подання позивачем інформації та документів з трансфертного ціноутворення.
Покликання апелянта на те, що Швейцарська Конфедерація згідно розпорядження Кабінету Міністрів України №977-р від 16.09.2015 року була виключена з переліку держав, що відповідають критеріям, установленим п.п.39.2.1.2 п.п.39.2.1 п.39.2 ст. 39 Податкового кодексу України, а тому про помилковість включення до звіту таких операцій, і, як наслідок, у відсутність обов'язку подавати документацію з трансфертного ціноутворення за вказаними господарськими операціями не заслуговують на увагу з огляду на наступне.
Швейцарська Конфедерація у 2015 році, зокрема, з 01.01.2015 року по 16.09.2015 року входила до переліку держав (територій), в яких ставки податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижчі, ніж у Україні. Таким чином, операції позивача із зазначеним контрагентом визнаються контрольованими у період з 01.01.2015 року по 16.09.2015 року. При цьому, для цілей податкового контролю за трансфертним ціноутворенням звітним періодом для вказаних операцій є календарний рік - 2015 рік.
Виключення Кабінетом Міністрів України Швейцарської Конфедерації з переліку держав (територій), в яких ставки податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 і більше відсоткових пунктів нижчі, ніж у Україні після вчинення платником податку - позивачем протягом певного періоду у 2015 році контрольованих операцій, не є підставою для звільнення платника податку від обов'язку включити такі операції у звіт за звітний календарний рік - 2015 рік, оскільки такий обов'язок виник у платника податку у зв'язку із вчиненням у 2015 році контрольованих операцій, які не перестають такими вважатися із настанням вказаної обставини.
Для визначення обсягу господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, передбаченого пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 Кодексу (більше 5 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік), враховуються тільки обсяг господарських операцій з таким контрагентом, здійснених під час, коли відповідна країна була включена до вищезазначених переліків держав (територій).
При цьому обсяг річного доходу платника податків відповідно до пп. 39.2.1.7 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ розраховується за весь податковий (звітний) рік.
Таким чином, для платника податків, річний дохід якого від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, вцілому за 2015 рік перевищує 50 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків), контрольованими операціями згідно з пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ будуть визнаватись виключно господарські операції, здійснені з нерезидентом в період, коли відповідна держава (територія) була включена до вищезазначених переліків, за умови, що обсяг таких операцій перевищує 5 мільйонів гривень (за вирахуванням непрямих податків). Інформація про ці контрольовані операції має бути відображена у звіті про контрольовані операції.
Згідно поданого звіту TзOB "Збаразький комбінат хлібопродуктів" загальна сума операцій становить 193 165 31 1 грн., а відповідно до листа ДФС України №18392/6/99-99-14-01-02-15 від 25.08.2016 року "Про подання документів з трансфертного ціноутворення" ДФС України зверталося до позивача щодо подання документів з трансфертного ціноутворення про контрольовані операції з експорту кукурудзи та ріпаку у 2015 році на адресу ADM International SARL, HTU S.A. та CHS Europe SARL (Швейцарська Конфедерація) на суму 87 501 982,14 грн., відповідно до звіту про контрольовані операції та які були вчинені до затвердження розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 №977-р, яке діяло з 16.09.2015.
В матеріалах справи наявні митні декларації форми МД-2: 838 від 30.01.2015; 1261 від 12.02.2015; 1251 від 18.02.2015; 1842 від 11.03.2015; 1893 від 12.03.2015; 2970 від 15.04.2015; 3162 від 21.04.2015; 3953 від 18.05.2015; 6835 від 12.08.2015; 8187 від 14.09.2015; 8186 від 14.09.2015; 8863 від 30.09.2015, які підтверджують факт вчинення господарських операцій до 16.09.2015 року, тобто вказують на те, що такі операції є контрольованими.
Відповідно до пп. 39.4.3. п. 39.4 ст. 39 Податкового кодексу України платники податків, що здійснюють контрольовані операції, повинні вести та зберігати документацію щодо трансфертного ціноутворення.
Порядок здійснення аналізу документації з трансфертного ціноутворення, поданої платником податків, визначений в Розділі IV Порядку проведення моніторингу контрольованих операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.08.2015 № 706 (далі - Порядок №706), та передбачає наступне.
Контролюючий орган після отримання від центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, повідомлення щодо направлення запиту платнику податків про подання Документації здійснює контроль за дотриманням платником податків строків, встановлених підпунктом 39.4.4 пункту 39.4 статті 39 розділу I Кодексу.
Контролюючий орган, у якому платник податків перебуває на обліку, після отримання Документації разом із контролюючим органом вищого рівня проводить її аналіз, під час якого, зокрема, перевіряє:
повноту розкриття інформації, наведеної платником податків у Документації, та її відповідність вимогам підпункту 39.4.6 пункту 39.4 статті 39 розділу I Кодексу;
достатність та повноту обґрунтувань, наведених платником податків у Документації, що дає змогу дослідити відповідність умов контрольованих операцій принципу "витягнутої руки".
Результати аналізу разом із Документацією протягом 15 робочих днів з дати її отримання направляються до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
У разі коли подана платником податків Документація не містить інформації в обсязі, передбаченому підпунктом 39.4.6 пункту 39.4 статті 39 розділу I Кодексу, або належного обґрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки", центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, надсилає такому платнику податків запит з вимогою додатково надати протягом 30 календарних днів з моменту його отримання інформацію та/або обґрунтування відповідності умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки".
Результати аналізу Документації, що свідчать про невідповідність умов контрольованої операції принципу "витягнутої руки", використовуються під час прийняття рішення про проведення перевірки контрольованих операцій та відповідно до підпункту 78.1.14 пункту 78.1 статті 78 глави 8 розділу II Кодексу є підставою для проведення документальної позапланової перевірки.
Таким чином, виконання вимог Порядку №706 з боку контролюючого органу можливе лише у випадку надання платником податків відповіді на запит та документації щодо трансфертного ціноутворення.
Судом першої інстанції вірно зазначено, що ТзОВ "Збаразький комбінат хлібопродуктів" не виконано вимоги запитів ДФС України про надання документації з трансфертного ціноутворення, що стало підставою для проведення податковим органом документальної позапланової перевірки.
Відповідно до п. 120.3. ст. 120 Податкового кодексу України неподання платником податків звіту про контрольовані операції та / або документації з трансфертного ціноутворення або невключення до такого звіту інформації про всі здійснені протягом звітного періоду контрольовані операції відповідно до вимог пункту 39.4 статті 39 цього Кодексу тягне за собою накладення штрафу у розмірі:
300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, - у разі неподання (несвоєчасного подання) звіту про контрольовані операції;
1 відсоток суми контрольованих операцій, незадекларованих у поданому звіті про контрольовані операції, але не більше 300 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі незадекларовані контрольовані операції;
3 відсотки суми контрольованих операцій, щодо яких не була подана документація, визначена підпунктом 39.4.6 пункту 39.4 статті 39цього Кодексу, але не більше 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, за всі контрольовані операції, здійснені у відповідному звітному році.
Апеляційний суд вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду, а тому постанову суду першої інстанції слід залишити без змін.
Відповідно до ст. 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Апеляційний суд не здійснює новий розподіл судових витрат відповідно до ч.6 ст.139 КАС України, оскільки судове рішення першої інстанції залишається без змін.
Керуючись ст.ст. 229, 243, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
постановив:
Апеляційну скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Збаразький комбінат хлібопродуктів" залишити без задоволення, а постанову Тернопільського окружного адміністративного суду від 24 травня 2017 року у справі № 819/484/17 - без змін.
Постанова суду апеляційної інстанції набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена до Верховного Суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя Л. П. Іщук судді Р. В. Кухтей Т. В. Онишкевич Повне судове рішення складене 14.09.2018 року
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 10.09.2018 |
Оприлюднено | 19.09.2018 |
Номер документу | 76517333 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Іщук Лариса Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні