Постанова
від 03.11.2009 по справі 2а-6367/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

  ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа №2а-6367/09/1370

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                                                                                     

03 листопада 2009 року                                

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді                                                            Кухар Н.А.

при секретарі судового засідання                                    Кунинець А.С.

з участю  представників

від позивача – Лищишин Н.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції   у Залізничному районі м.Львова до Приватного підприємства ”Фора Плюс”   про припинення юридичної особи у зв’язку з систематичним порушенням податкового законодавства, -

в с т а н о в и в :

ДПІ у Залізничному районі м.Львова звернулася до адміністративного суду з позовом про припинення юридичної особи – ПП «Фора  Плюс».

    Підставами позову є  не подання відповідачем обов’язкової податкової звітності протягом року.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просить позов задоволити.

 Відповідач в судове засідання не з”явився, повідомлення повернулось із зазначенням  „Вибув”.

 Відповідно до ст.18 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатись на них у спорі як на достовірні. У зв”язку з цим, суд розглядає справу у відсутності  відповідача.

Заслухавши пояснення представника позивача,  розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.

ПП «Фора Плюс» зареєстровано Виконавчим комітетом Львівської міської ради від 12.08.2005 року підтвердженням чого є свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності – юридичної особи.

Відповідач взятий на облік  платника податків 18.08.2005 року за № 33711745, що підтверджується довідкою ДПІ у Залізничному районі м.Львова від 28.09.2009 року за № 26330/29-008.

Згідно Акту  від 24.09.2009 року, ПП «Фора Плюс» не подає податкову звітність, пов‘язану із нарахуванням та сплатою податків, з І кварталу 2007 року, у зв‘язку з чим порушує п.2 ст.9 Закону України „Про систему оподаткування” від 25.06.1991 року, з наступними змінами та доповненнями, щодо обов‘язків платника податків і зборів подавати податковому органу декларації, бухгалтерську звітність та інші документи й відомості, пов‘язані з обчисленням і сплатою податків і зборів.

Як вбачається із наявних в матеріалах справи довідок, відповідач заборгованості зі сплати податків, зборів (обов‘язкових платежів) не має.

Відповідно до вимог ч.2 ст.38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” однією з підстав для постановлення судом рішення щодо припинення юридичної особи є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Згідно ч.5 ст.38 згаданого Закону, суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи  у зв'язку  з  її  ліквідацією  комісію  з  припинення  (ліквідаційну комісію) та  встановлює  строк  і  порядок  її  роботи.  Державний реєстратор   вносить  до  Єдиного  державного  реєстру  запис  про призначення  комісії  з  припинення  (ліквідаційної  комісії)   не пізніше  наступного  робочого  дня з дати надходження відповідного рішення.

Однак, враховуючи те, що позивач в позовній заяві не ставить вимоги про призначення ліквідаційної комісії та не представив суду кандидатур, які б входили в згадану комісію, суд, з врахуванням положень ст.19 Конституції України,  позбавлений правових підстав зобов’язувати будь-яких осіб виконувати обов’язки членів ліквідаційної комісії.

Окрім того, як передбачено ч.6 ст.38 вищенаведеного Закону, у разі,  якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи   у  зв'язку  з  її  ліквідацією  не  призначена  комісія  з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох  робочих  днів  від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис,  в  якому  вказує  як голову  комісії  з  припинення  (ліквідаційної  комісії) юридичної особи   керівника  органу  управління  або  особу,  яка  згідно  з відомостями,  внесеними  до  Єдиного державного реєстру, має право вчиняти  юридичні  дії  від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.

За таких обставин, суд вважає, що позовні вимоги підставні і обґрунтовані, а тому адміністративний позов підлягає задоволенню.

Щодо судових витрат, то у відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 4, судові витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163 КАС України, суд –

П О С Т А Н О В И В :

1.   1.      Позов задовольнити.

Припинити юридичну особу – Приватне підприємство «Фора Плюс», код ЄДРПОУ 33711745. Зобов”язати  керівника  Приватного підприємства «Фора  Плюс»   вчинити дії по припиненню юридичної особи.

1.   Копії постанови надіслати сторонам, державному реєстратору.

2.   Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

1.   Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

    Суддя-підпис, з оригіналом згідно

      Суддя                                                                             Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.11.2009
Оприлюднено09.04.2010
Номер документу7659795
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6367/09/1370

Постанова від 03.11.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні