ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 2а-7847/09/1370
16 грудня 2009 року м. Львів
Львівський окружний адмі ністративний суд в складі
Головуючого - судді - Качур Р.П.
За участю секретаря судово го засідання - Дрозди І.С.
розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Дер жавної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова до Львівського обласного ві дділення всеукраїнського гр омадського об?єднання «Народ на солідарність за соціальни й захист та взаємодопомогу» про стягнення податкового б оргу
за участю представників:
від позивача: Матюшко Х.Ю. (довіреність № 117/10-0 від 14.05.20 09 року)
від відповідача: не з' я вився
ВСТАНОВИВ:
30 жовтня 2009 року Державна п одаткова інспекція у Галицьк ому районі м. Львова звернула сь до Львівського окружного адміністративного суду з поз овом до Львівського обласног о відділення всеукраїнськог о громадського об?єднання «Н ародна солідарність за соціа льний захист та взаємодопомо гу»про стягнення податковог о боргу в розмірі 1 530, 00 грн.
Позовні вимоги обґрунтова ні тим, що відповідачем не спл ачено суми податкової заборг ованості, яка виникла внаслі док несплати штрафних санкці й по податку на прибуток.
Представник позивача у суд ових засіданнях позов підтри мав з мотивів, зазначених у по зовній заяві та надав поясне ння аналогічні викладеним у позовній заяві.
Відповідач в судове засіда ння не з' явився, вимоги ухва ли суду не виконав, причини не явки не повідомив, хоча про да ту, час та місце проведення су дового засідання був повідом лений належним чином.
Справа розглядається відп овідно до ст. 71 КАС України, на о снові наявних доказів.
В судовому засіданні 16 груд ня 2009 року проголошено вступн у та резолютивну частини Пос танови, відповідно до ст. 167 КАС України.
Розглянувши матеріали спр ави, заслухавши пояснення пр едставника позивача, досліди вши та оцінивши докази, які ма ють значення для справи, суд в иходив з наступного.
Львівське обласне відділе ння всеукраїнського громадс ького об' єднання «Народна солідарність за соціальний захист та взаємодопомогу» за реєстроване як юридична особ а Виконавчим комітетом Львів ської міської ради та присво єно ідентифікаційний код 25246653 Довідкою з Єдиного державног о реєстру юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців.
Державною податковою інсп екцією у Галицькому районі м . Львова 31 липня 2009 року проведе но невиїзну документальну пе ревірку своєчасності поданн я податкової звітності. За на слідками проведеної перевір ки складено акт № 1589/549/1511/25246653 від 31.0 7.2009 року про порушення податко вого законодавства, а саме по рушено термін подачі податко вої звітності, на підставі вк азаного акта винесено податк ове повідомлення-рішення № 0008 491511/0 від 12.08.2009 року, яким визначен о суму податкового зобов' яз ання в розмірі 1530, 00 грн. На підст аві повернутого поштою реком ендованого листа з повідомле нням про вручення, відповідн о до пп. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону Україн и «Про порядок погашення зоб ов'язань платників податків перед бюджетами та державним и цільовими фондами», в зв'язк у з неможливістю вручення по даткового повідомлення-ріше ння ДПІ у Галицькому районі м . Львова вказане податкове по відомлення-рішення розміщен о на дошку податкових оголош ень та складено акт «Про немо жливість вручення підприємс тву податкового повідомленн я-рішення» № 502 від 12.08.2009 р.
Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 З акону України «Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетом та державними цільовими фон дами», ДПІ у Галицькому район і м. Львова надіслала податко ві вимоги, а саме перша податк ова вимога від 26.08.2009 року № 1/799, дру га податкова вимога від 05.11.2009 ро ку № 2/1086. В зв' язку з тим, що пош тові відправлення, якими бул и спрямовано податкові вимог и на адресу Львівського обла сного відділення всеукраїнс ького громадського об' єдна ння «Народна солідарність за соціальний захист та взаємо допомогу», повернуто ДПІ у Га лицькому районі м. Львова без вручення, вищезазначені вим оги були вивішені на дошку по даткових оголошень.
Згідно підпункту 4.2.2 пункту 4 .2 статті 4 Закону України Зако ну України «Про порядок пога шення зобов' язань платникі в податків перед бюджетом та державними цільовими фондам и» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ Контрол юючий орган зобов' язаний са мостійно визначити суму пода ткового зобов' язання платн ика податку у разі якщо платн ик податку не подає у встанов лені строки податкову деклар ацію, дані документальних пе ревірок результатів діяльно сті платника податків свідча ть про заниження або завищен ня суми його податкових зобо в' язань, заявлених у податк ових деклараціях, контролююч ий орган внаслідок проведенн я камеральної перевірки вияв ляє арифметичні або методоло гічні помилки у поданій плат ником податків податковій де кларації, які призвели до зан иження або завищення суми по даткового зобов' язання.
Підпунктом 17.1.1 пункту 17.1 стат ті 17 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже том та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, п латник податків, що не подає п одаткову декларацію у строки , визначені законодавством, с плачує штраф у розмірі десят и неоподаткованих мінімумів доходів громадян за кожне та ке неподання або її затримку .
Згідно приписів п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону України «Про порядок погашення зобов' язань плат ників податків перед бюджето м та державними цільовими фо ндами» від 21.12.2000 року № 2181-ІІІ, у р азі коли податковий орган аб о пошта не може вручити платн ику податків податкове повід омлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням по садових осіб, їх відмовою при йняти податкове повідомленн я або податкову вимогу, незна ходженням фактичного місця р озташування (місцезнаходжен ня) платника податків, податк овий орган розміщує податков е повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових о голошень, встановленій на ві льному для огляду місці біля входу до приміщення податко вого органу. При цьому день ро зміщення такої податкової ви моги вважається днем її вруч ення.
Станом на момент розгляду с прави заборгованість відпов ідача зі сплати податкового боргу в розмірі 1 530, 00 грн. не спл ачена, що підтверджується до відкою про податкову заборго ваність.
Відповідно до ст. 67 Конститу ції України кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку та розмірах, встан овлених законом. Згідно з ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» одним із обо в' язків платника податків є обов' язок сплачувати належ ні суми податків і зборів (обо в' язкових платежів) у встан овлені законом терміни.
Всупереч наведеним нормам чинного законодавства, плат ник податків не вжив жодних з аходів для погашення податко вого зобов' язання.
Згідно ст. 71 КАС України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги і заперечення.
Беручи до уваги те, що відпо відачем позовні вимоги не сп ростовано, суму податкової з аборгованості в розмірі 1 530, 00 г рн. не сплачено, суд вважає поз овні вимоги обґрунтованими т а такими, що підлягають до зад оволення.
Оскільки спір вирішено на к ористь суб' єкта владних пов новажень, звільненого від сп лати судового збору, а також з а відсутності витрат позивач а - суб' єкта владних повно важень, пов' язаних із залуч енням свідків та проведенням судових експертиз, судові ви трати (судовий збір) стягненн ю з відповідача не підлягают ь.
Керуючись ст.ст. 69-71, 86, 94, 160-163, 167 Кодексу адміністративног о судочинства України, суд-
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити пов ністю.
2. Стягнути з Львівського об ласного відділення всеукраї нського громадського об' єд нання «Народна солідарність за соціальний захист та взає модопомогу» (вул. Шевська, 10, м. Львів, код ЄДРПОУ 25246653) в дохід д ержавного бюджету 1530, 00 грн.
3. Судовий збір зі сторін ст ягувати не слід.
Постанова набирає закон ної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу ад міністративного судочинств а України. Постанова набирає законної сили після закінче ння строку подання заяви про апеляційне оскарження, вста новленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщ о було подано заяву про апеля ційне оскарження, але апеляц ійна скарга не була подана у с трок, встановлений цим Кодек сом, постанова набирає закон ної сили після закінчення ць ого строку. У разі подання апе ляційної скарги судове рішен ня, якщо його не скасовано, наб ирає законної сили після зак інчення апеляційного розгля ду справи. Якщо строк апеляці йного оскарження буде поновл ено, то вважається, що постано ва суду не набрала законної с или.
Постанова може бути оскарж ена в строк та в порядку, визна ченому ст.186 Кодексу адміністр ативного судочинства Україн и. Заява про апеляційне оскар ження та апеляційна скарга п одаються до адміністративно го суду апеляційної інстанці ї через суд першої інстанції , який ухвалив оскаржуване су дове рішення. Копія апеляцій ної скарги одночасно надсила ється особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарже ння постанови суду першої ін станції подається протягом д есяти днів з дня її проголоше ння, а у разі складення постан ови у повному обсязі відпові дно до ст.160 цього Кодексу - з дн я складення в повному обсязі . Апеляційна скарга на постан ову суду першої інстанції по дається протягом двадцяти дн ів після подання заяви про ап еляційне оскарження. Апеляці йна скарга може бути подана б ез попереднього подання заяв и про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у стро к, встановлений для подання з аяви про апеляційне оскаржен ня.
Повний текст постанови виготовлено 18 грудня 2009 року
Суддя /підпис/ Р.Качу р
З оригіналом згідно
Суддя Р. Качур
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.12.2009 |
Оприлюднено | 09.04.2010 |
Номер документу | 7659822 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Качур Роксолана Петрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні