Рішення
від 19.09.2018 по справі 815/1146/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/1146/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 вересня 2018 року м.Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі: головуючого судді Єфіменка К.С. при секретарі Кузьменко Е.Х., розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження (з викликом сторін) справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Профільна компанія «Антарес» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування: рішення комісії Державної фіскальної служби України №495398/41404496 від 28.12.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 14.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії Державної фіскальної служби України №572041/41404496 від 25.01.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 15.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №4 від 14.11.2017 року датою її подання 30.11.2017 року та №12 від 15.12.2017 року датою її подання 27.12.2017 року, подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Профільна компанія «Антарес» ,-

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось Товариства з обмеженою відповідальністю «Профільна компанія «Антарес» до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування: рішення комісії Державної фіскальної служби України №495398/41404496 від 28.12.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 14.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних; рішення комісії Державної фіскальної служби України №572041/41404496 від 25.01.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 15.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №4 від 14.11.2017 року датою її подання 30.11.2017 року та №12 від 15.12.2017 року датою її подання 27.12.2017 року, подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Профільна компанія «Антарес» .

В судовому засіданні 14.09.2018 року представником позивача були підтримані заявлені позовні вимоги в повному обсязі, оскільки комісія ДФС України протиправно відмовила у реєстрації податкових накладних з ПДВ у реєстрі та не навела жодного посилання в рішенні на норми права за якими було відмовлено у реєстрації та не зазначило які саме потрібно платнику податків подати докази в обґрунтування товарності операцій з контрагентами. Представник відповідача ДФС України заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав, наведених у письмових запереченнях проти позову, а саме пояснив, що відповідач подав до реєстрації податків накладні з ПДВ сума яких перевищує суму придбання товарів та послуг у відповідних податкових періодах та не надав додаткових документів або надав документи, які складені з порушенням законодавства.

Заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача та дослідивши наявні в справі письмові докази суд встановив наступні факти та обставини:

Відповідач - ДФС України на підставі ст.1 Закону України Про державну податкову службу є центральним органом державної виконавчої влади, яка регулює податкову політику держави та згідно ст.7,10,11 цього ж Закону здійснює повноваження щодо прийняття податкових звітів та декларацій від платників податків, встановлення порушень податкового законодавства, нарахування стягнення заборгованості з податків та зборів, штрафних санкцій, прийняття податкової та іншої звітності від платників податків у порядку, встановленому законом, а тому позовні вимоги щодо оскарження його актів з цього приводу, на підставі положень ст.55 Конституції України, п.1 ч.1 ст.19 КАС України підвідомчі адміністративним судам та повинні розглядатись у порядку адміністративного судочинства.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю Профільна компанія Антарес зареєстровано у Державній податковій інспекції Малиновського району м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та згідно до витягу № 1715524500396 від 19.10.2017 року є платником податку на додану вартість.

Відповідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань Позивачу присвоєно ідентифікаційний код 41404496, а основним видом економічної діяльності є оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням ( КВЕД 46.73).

Так, з метою провадження господарської діяльності між ТОВ ПК Антарес та ТОВ Городскіє укладено Договір № 31/10 від 31.10.2017 року на поставку та зборку дерев'яних дверей. На виконання умов вищевказаного договору 02.11.2017 року Позивач здійснив авансовий платіж у розмірі 88 000,00 грн.. що підтверджується платіжним дорученням №5 та платіжним дорученням №37 від 15.12.2017 року у розмірі 37900.00 грн.

26.10.2017 року між ТОВ ПК Антарес та ТОВ Вектор Будконсалт укладено договір поставки №1.Факт здійснення поставки за угодою підтверджується видатковою накладною № 1 від 06.11.2017 року на суму 101 947,19 грн.. видатковою накладною № 6 від 27.11.2017 року на суму 35 788.20 грн. та видатковою накладною № 12 від 06.12.2017 року в сумі 163 644.55 грн. Оплату отримано згідно до платіжного доручення № 117 від

15.12.2017 року у розмірі 230 000.00 грн. та платіжного доручення № 107 від 15.12.2017 року у розмірі 470 000,00 грн.

01.11.2017 року між ТОВ ПК Антарес та ТОВ Сомік укладено Договір № 411013/17-П. Факт здійснення операції за договором підтверджується видатковою накладною №15835 від 06.12.2017 року на фарбу акрилікс у сумі 51 940,20 грн. Факт оплати підтверджується платіжним дорученням № 18 від 15.11.2017 року у розмірі 51940,00 грн.

02.11.2017 року між ТОВ ПК Антарес та ТОВ ЦОЗ-Центр обробки замовлень укладено Договір поставки № 02/11-17. Факт здійснення поставки листового свинцю на суму 337 671,38 грн підтверджується видатковою накладною №114 від 24.11.2017 року та платіжним дорученням № 14 від 08.11.2017 року на суму 240 000.00 грн.

Факт поставки гіпсового матеріалу, клею, клеючої суміші, СТ17 ґрунтовки глибоко проникаючий та гіпсового матеріалу на суму 34 237.46 грн. підтверджується видатковою накладною № 611170187 від 06.11.2017 року та платіжним дорученням №10 від 06.11.2017 року на суму 34 237,46 грн.

14.11.2017 року Позивач склав податкову накладну №4 на суму 163000 грн. в тому числі ПДВ у розмірі 27166,67 грн. та 30.11.2017 року зареєстрував її за № 253886763. Цією ж датою ТОВ ПК Антарес отримало квитанцію відповідно до якої зазначено, що вказану накладну прийнято та реєстрацію зупинено. В графі виявлені помилки вказано, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня реєстрації ПН в ЕРПН та за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЕРПН відповідно до п. 201.16.1 201.16 статті 201 ПКУ, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567 та або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4.

18.12.2017 року ТОВ ПК Антарес направив до ДФС повідомлення №3 відповідно до якого долучив копії наявних первинних документів та надав письмові пояснення із приводу придбання та продажу товару за УКТ ЗЕД 3214, які відображені в податковій накладній, реєстрацію якій зупинено. Факт надіслання первинних документів підтверджується наступним: документ довільного формату № 4 від 18.12.2017 року; документ довільного формату № 5 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 6 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 7 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 8 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 9 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 10 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 11 від 20.12.2017 року; документ довільного формату № 12 від 20.12.2017 року.

14.11.2017 року ТОВ ПК Антарес електронною поштою отримало квитанцію №1, що підтверджує факт отримання відповідачем всіх документів, що були додані Позивачем до пояснень. 14.11.2017 року Позивач електронною поштою отримав рішення комісії ДФС України № 495398/41404496 відповідно до якою у реєстрації накладної №4 від 14.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено.

Між ТОВ ПК Антарес та ТОВ Вектор Будконсалт укладено Договір №1 від 26.10.2017 року. Згідно до видатковий накладній №14 від 27.12.2017 року Покупець отримав товар. Оплату за товар отримано від Покупця згідно до платіжного доручення №74 від 14.11.2017 року у розмірі 163 000,00 грн.

01.11.2017 року між Позивачем та ТОВ Екотеп укладено Договір № 01/11/2017 року. Згідно до видатковій накладній № 29 від 19.12.2017 року та видатковій накладній №34 від 26.12.2017 року ТОВ ПК Антарес отримало товар. Факт оплати підтверджується платіжним дорученням №8 від 02.11.2017 року у розмірі 450 000.00 грн.

15.12.2017 року Позивач склав податкову накладну №12 на суму 610 366.55 грн. в тому числі ПДВ 101 727.76 грн. та 27.12.2017 року зареєстрував її за № НОМЕР_1. Цією ж датою ТОВ ПК Антарес отримало квитанцію відповідно до якої зазначено, що вказану накладну прийнято та реєстрацію зупинено. В графі виявлені помилки вказано, що податкова накладна відповідає критеріям оцінки ступеня реєстрації ПН в ЕРПН та за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН в ЕРПН відповідно до п. 201.16.1 201.16 статті 201 ПКУ. вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року № 567 та або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п.4.

19.01.2018 року Позивач подав до ДФС повідомлення № 5 та направив відповідачу первинні документи, щодо придбання та продажу товару за УКТ ЗЕД 3214. які відображені в податковій накладній, реєстрацію якого зупинено.

19.01.2018 року ТОВ ПК Антарес електронною поштою отримало квитанцію №1, що підтверджує факт отримання відповідачем всіх необхідних документів, що були додані Позивачем до пояснень.

25.01.2018 року ТОВ ПК Антарес електронною поштою отримало рішення комісії ДФС України № 572041/41404496 відповідно до якого у реєстрації накладної №12 від 15.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних відмовлено.

Розглянувши надані додаткові пояснення та відзив на позов, після дослідження письмових доказів, які містяться у матеріалах справи, суд приходить до висновку про необхідність задоволенні позовних вимог з огляду на наступне.

Законом України Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо покращення інвестиційного клімату в Україні від 21 грудня 2016 року № 1797- VIII було внесено ряд суттєвих змін до Податкового кодексу України та запроваджено новий механізм електронного адміністрування податку на додану вартість за умов проведення аналізу та здійснення управління ризиками з метою визначення форм і обсягів митного та податкового контролю.

Відповідним Законом було доповнено статтю 201 Податкового кодексу України пунктом 201.16 наступного змісту: реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування р Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.^ статті 74 цього Кодексу .

У відповідності до вимог п. 74.2 ст. 72 Податкового кодексу України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автомати зованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Процедура зупинення реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з наступним прийняттям рішення про їх реєстрацію / відмову реєстрації на даний час регламентована:

Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755-УІ (зі змінами та доповненнями); Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567 Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620 (далі за текстом - Наказ № 567); Постановою Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 року № 190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією ДФС про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову в такій (далі за текстом - Постанова № 190); Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 566 Про затвердження Порядку роботи Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30620 (далі за текстом - Наказ № 566); Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних від 29 грудня 2010 року № 1246 (зі змінами та доповненнями; далі за текстом - Постанова № 1246).

У відповідності до вимог п.12 Постанови №1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України.

У відповідності до вимог п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом №567, Моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.

Згідно з пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються:

а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування;

б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування;

в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Такий перелік затверджений наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 року № 567, та передбачає надання платником податків для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв необхідно надати: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання- передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Переліку, платник податку подає до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України Про електронний цифровий підпис , Про електронні документи та електронний документообіг та нормативно-правового акта щодо порядку обміну електронними документами з контролюючими органами (п.2 Вичерпного переліку, затвердженого наказом № 567).

У відповідності до вимог пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України).

Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства фінансів України Про затвердження Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації № 566, цей Порядок визначає організаційні та процедурні засади діяльності комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, а також права та обов'язки її членів.

За приписами пункту 2 Порядку № 566, комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації .

Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.

Згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України № 190 від 29.03.2017 року підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Відповідно до пп. 201.16.3 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилаєте платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту.

Податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пп. 201.16.4 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України).

У відповідності до п.20 Постанови № 1246 у разі надходження до ДФС рішенню суду про реєстрацію або скасування реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування, яке набрало законної сили, такі податкові накладні та/або розрахунки коригування реєструються після проведення перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку (крім абзацу десятого), або їх реєстрація скасовується. При цьому датою реєстрації або скасування реєстрації вважається день, зазначений в такому рішенні, або день набрання законної сили рішенням суду.

З урахуванням фактичних обставин справи, суд вважає, що подані для проведення реєстрації податкової накладної первинні документи податкового та бухгалтерського обліку підприємства позивача та додатково подані пояснення позивача і документи 30.11.2017 року надавали змоги податковому органу прийти до висновку про фактичність проведених операцій, проведення оплати їх вартості та виникнення у позивача права на формування податкового кредиту з ПДВ з даної операції.

Протиправність та безпідставність таких рішень та дій податкового органу в аналогічній справі підтверджена постановою Верховного Суду від 31.01.2018 року по справі №825/847/17, в зв'язку із чим, відповідно до положень ч.5 ст.242 КАС України, ці висновки Верховного Суду України обов'язково повинні враховуватись судами при розгляді аналогічних спорів.

Таким чином, суд не погоджується з тим, що рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації податкових накладних позивача в Єдиному реєстрі податкових накладних із посиланням на підставу - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування відповідають закону, а тому, позовні вимоги слід задовольнити повністю на підставі положень ч.1 ст.245 КАС України: скасувати оскаржене рішення ДФС України та зобов'язати відповідача зареєструвати податкову накладну датою її подання для реєстрації.

Судові витрати розподілити за правилами ст.139 КАС України.

Керуючись ст.ст.139, 242-246 КАС України, суд, -

В И Р І Ш И В :

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України №495398/41404496 від 28.12.2017 року про відмову у реєстрації податкової накладної №4 від 14.11.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

3. Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України №572041/41404496 від 25.01.2018 року про відмову у реєстрації податкової накладної №12 від 15.12.2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних.

4. Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкові накладні: №4 від 14.11.2017 року датою її подання 30.11.2017 року та №12 від 15.12.2017 року датою її подання 27.12.2017 року, подані Товариством з обмеженою відповідальністю «Профільна компанія «Антарес» .

Повний текст рішення виготовлений та підписаний суддею 19.09.2018 року.

Рішення суду може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в місячний строк з дня отримання повного тексту судового рішення, в порядку п.15.5 Перехідних положень КАС України.

Суддя Єфіменко К.С.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.09.2018
Оприлюднено23.09.2018
Номер документу76611367
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/1146/18

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 10.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 12.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 17.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Рішення від 19.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 10.04.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

Ухвала від 20.03.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Єфіменко К. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні