ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
18 вересня 2018 року№ 876/4865/18
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
головуючого судді - Качмара В.Я.,
суддів - Гінди О.М., Старунського Д.М.,
при секретарі судового засідання - Пильо І.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області на рішення Волинського окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року у справі №803/563/18 (суддя Ксензюк А.Я., рішення ухвалене о 15/48 год., м.Луцьк, повний текст складено 17 травня 2018 року) за позовом Приватного підприємства Люмітекс до Головного управління ДФС у Волинській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, -
ВСТАНОВИВ:
У березні 2018 року Приватне підприємство Люмітекс (далі - ПП) звернулося до суду із позовом до Головного управління ДФС у Волинській області (далі - ГУДФС) про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 23.02.2018 №№0001391408, НОМЕР_1 (далі - ППР).
Рішенням Волинського окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року позов задоволено.
Не погодившись із ухваленим рішенням, його оскаржило ГУДФС, яке із покликанням на неправильне застосування норм матеріального права та порушення норм процесуального права, просить скасувати рішення суду першої інстанції та ухвалити нове рішення про відмову в задоволенні позову.
В доводах апеляційної скарги наводячи норми матеріального права вказує на те, що оскаржувані ППР прийняті ним правомірно, оскільки за результатами проведеної перевірки ПП виявлено порушення правил класифікації товарів під час митного оформлення, що стало підставою для самостійної класифікації таких товарів відповідачем. Зазначає, що внаслідок аналітично-пошукової роботи (опрацювання тематичних web-сайтів в мережі Інтернет, відомостей з технічними даними поставлених позивачу товарів) встановлено, що товар латексні плити та листи для матраців має основні властивості матраца та використовується для виготовлення безпружинних матраців. Відповідно до вимог Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (далі - УКТ ЗЕД), матраци з пористої гуми класифікуються не в товарній підкатегорії 4008 11 00 00, а в 9404 21 10 00.
Позивач у відзиві на апеляційну скаргу заперечує вимоги такої, вважає рішення суду першої інстанції законним та обґрунтованим, просить залишити його без змін, а апеляційну скаргу - без задоволення.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення сторін, переглянувши справу за наявними у ній доказами, перевіривши законність та обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги, суд апеляційної інстанції приходить до переконання, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що твердження податкового органу щодо помилкового визначення позивачем коду класифікації товарів згідно з УКТ ЗЕД є безпідставними, а оскаржувані ППР протиправними, так як класифікація товарів, отриманих від постачальників здійснена ПП згідно з вимогами УКТ ЗЕД та Гармонізованої системи опису та кодування товарів і комбінованої номенклатури Європейського Союзу.
Такі висновки суду першої інстанції відповідають встановленим обставинам справи, зроблені з додержанням норм матеріального і процесуального права, з таких міркувань.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено матеріалами справи, що з 15.12.2017 по 30.01.2018 ГУДФС проведена документальна планова виїзна перевірка ПП дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи за період з 01.01.2015 по 30.09.2017, за результатами якої складено акт від 07.02.2018 №2010/14-08/34745288 (далі - Акт; а.с.12-18).
Перевіркою встановлено порушення позивачем:
- Законів України Про ратифікацію Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони , Про Митний тариф України (далі - Закон №584-VII), Правил 1, 2 (а), 6 Основних правил інтерпретації УКТ ЗЕД (далі - Основні правила), в частині визначення ставки ввізного мита та класифікації товару латексні плити та листи розмірів: 200см-140см-6см Віаl, 202см-161см-6см Віаl, 200см-180см-6см Віаl, 202см-141см-8см Віаl, 201см-160,5см-8см Settal, 201см-181см-8см Settal, 201см-160,5см-16см Settal , виробництва VYROLAT spol.s.r.o. та латексні плити та листи наступних розмірів: 120см-200см-10см 7 зон, 120см-200см-18см 7 зон, 120см-200см-6см 7 зон, 120см-200см-8см 7 зон, 140см-200см-10см 7 зон, 140см-200см-14см 7 зон, 140см-200см-18см 1 зона, 140сл200см-18см 7 зон, 140см-200см-8см 7 зон, 160см-200см-10см 7 зон, 160см-200см-12см 7 зон, 160см-20()см-14см 7 зон, 160см-200см-16см 7 зон, 160см-200см-18см 1 зона, 160см- 200см-18см 7 зон, 160см-200см-6см 7 зон, 160см-200см-8см 7 зон, 180см-200см-10см 7 зон, 180см-200см-12см 7 зон, 180см-200см-14см 7 зон, 180см-200см-16см 7 зон, 180см-200см- 18см 1 зона, 180см-200см-18см 7 зон, 180см-200ем-8см 7 зон, 80см-200см-14см 7 зон, 80см- 200см-16см 7 зон, 80см-200см-18см 7 зон, 90см-200см-14см 7 зон, 90см-200см-16см 7 зон, 90см-200см-18см 7 зон ;
- пункту 190.1 статті 190 Податкового кодексу України (далі - ПК), в частині визначення бази оподаткування податком на додану вартість (далі - ПДВ) вказаного товару.
У висновках Акта, податковим органом вказано, що керуючись частиною четвертою статті 69 та частиною чотирнадцятою статті 354 Митного кодексу України (далі - МК), у відповідності до Закону №584-VII (Правила 1, 2 (а), 6, затверджені Законом №584-VII, пункту (е) примітки 2 та примітки 9 Пояснень до групи 40 та пункту (2) загальних положень Пояснень до групи 94 УКТ ЗЕД, пояснень до товарних позицій 4008 та 9404 УКТ ЗЕД, затверджених наказами Міндоходів та ДФС України від 14.01.2014 та 09.06.2015 Про затвердження Пояснень до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності , вказані імпортовані товари повинні класифікуватися за кодом УКТ ЗЕД 9404 21 10 00.
В Акті також зазначено, що зміна коду товару, призвела до зміни (збільшення) ставки ввізного мита, визначеної Законом №584-VII і, як наслідок, до заниження податкових зобов'язань ПП на суму 151185,82 грн., в т.ч.: ввізне мито - 125988,18 грн., ПДВ при ввезені на митну територію України - 25197,64 грн.
На підставі Акта відповідачем 23.02.2018 були прийняті ППР:
№0001401408, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем мито на товари, що ввозяться на територію України суб'єктами підприємницької діяльності на суму 157485,23 грн (за основним платежем - 125988,18 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 31497,05 грн);
№0001391408, яким збільшено суму грошового зобов'язання з ПДВ на 31497,05 грн, (за основним платежем - 25197,64 грн, за штрафними (фінансовими) санкціями - 6299,41 грн) (а.с.26-27).
Вважаючи вказані ППР протиправними та такими, що підлягають скасуванню позивач звернувся до суду із цим позовом.
Пунктом 56.18 статті 56 ПК (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) передбачено, що з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 цього Кодексу, платник податків має право оскаржити в суді податкове повідомлення-рішення або інше рішення контролюючого органу у будь-який момент після отримання такого рішення.
Відповідно до частини першої статті 3 МК (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) при здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що переміщуються через митний кордон України, застосовуються виключно норми законів України та інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи, чинні на день прийняття митної декларації органом доходів і зборів України.
У разі якщо норми законів України чи інших нормативно-правових актів з питань державної митної справи допускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків підприємств і громадян, які переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України або здійснюють операції з товарами, що перебувають під митним контролем, чи прав та обов'язків посадових осіб органів доходів і зборів, внаслідок чого є можливість прийняття рішення як на користь таких підприємств та громадян, так і на користь органу доходів і зборів, рішення повинно прийматися на користь зазначених підприємств і громадян (частина четверта статті 3 МК).
Згідно з частиною першою статті 257 МК, декларування здійснюється шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення дій) точних відомостей про товари, мету їх переміщення через митний кордон України, а також відомостей, необхідних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення. При застосуванні письмової форми декларування можуть використовуватися як електронні документи, так і документи на паперовому носії.
За змістом частин першої та четвертої статті 69 МК товари при їх декларуванні підлягають класифікації, тобто у відношенні товарів визначаються коди відповідно до класифікаційних групувань, зазначених в УКТ ЗЕД. У разі виявлення під час митного оформлення товарів або після нього порушення правил класифікації товарів орган доходів і зборів має право самостійно класифікувати такі товари.
Відповідно до положень Закону №584-VII (в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин) товарною номенклатурою Митного тарифу України (далі - Митний тариф) є УКТ ЗЕД, складена на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів, що ведеться Всесвітньою митною організацією. Ставки ввізного мита можуть встановлюватися або змінюватися виключно шляхом внесення змін до Митного тарифу в порядку, визначеному законом (стаття 1).
Класифікація товарів здійснюється з врахуванням Основних правил (додаток до Закону №584-VII).
Відповідно до пункту 1 Основних правил, для юридичних цілей класифікація товарів в УКТ ЗЕД здійснюється виходячи з назв товарних позицій і відповідних приміток до розділів чи груп і, якщо цими назвами не передбачено іншого, відповідно до таких правил: 2. (a) будь-яке посилання в назві товарної позиції на будь-який виріб стосується також некомплектного чи незавершеного виробу за умови, що він має основну властивість комплектного чи завершеного виробу. Це правило стосується також комплектного чи завершеного виробу (або такого, що класифікується як комплектний чи завершений згідно з цим правилом), незібраного чи розібраного.
Пунктом 6 Основних правил передбачено, що для юридичних цілей класифікація товарів у товарних підпозиціях, товарних категоріях і товарних підкатегоріях здійснюється відповідно до назви останніх, а також приміток, які їх стосуються, з урахуванням певних застережень (mutatis mutandis), положень вищезазначених правил за умови, що порівнювати можна лише назви одного рівня деталізації. Для цілей цього правила також можуть застосовуватися відповідні примітки до розділів і груп, якщо в контексті не зазначено інше.
Порядок ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності , затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №428 (далі- Порядок), відповідно до пункту 2 якого УКТ ЗЕД, є товарною номенклатурою Митного тарифу, затвердженого Законом №584-VII, що використовується для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі, здійснення митного оформлення товарів.
За змістом наведених норм, необхідно зазначити, що класифікацію товарів за УКТ ЗЕД здійснює особа, яка подає декларацію. Орган доходів і зборів здійснює контроль за такою класифікацією, може самостійно визначити код задекларованого товару лише у тому разі, коли виявить порушення правил класифікації з боку декларанта. Повноваження податкового органу щодо самостійного визначення коду товару не є дискреційними та обумовлені виключно наявністю порушення правил класифікації з боку декларанта.
Відповідно до розділу 7 Полімерні матеріали, пластмаси та вироби з них; каучук, гума та вироби з них Основних правил до товарної позиції 4008 групи 40 Каучук, гума та вироби з них належать пластини, листи, стрічки, смужки, прутки і фасонні профілі з вулканізованої гуми, крім твердої гуми. До підкатегорії 4008 11 00 00 відносяться пластини, листи і смужки або стрічки.
Згідно приміток правил інтерпретації УКТ ЗЕД, товарної позиції 4008, застережень щодо не включення, в даному випадку латексні плити з його характеристиками не містяться.
Крім того, у примітці 9 Пояснення до Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності , затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 №15 (далі - Пояснення) до групи 40 визначено, що у товарних позиціях 4001, 4002, 4003, 4005 і 4008 терміни плити , листи і смуги та стрічки означають лише плити, листи, смуги, стрічки та блоки правильної геометричної форми, нерозрізані або нарізані на прямокутники (включаючи квадрати), що є або не є готовими виробами з тисненою або нетисненою, або обробленою іншим способом поверхнею, крім матеріалів, нарізаних на куски іншої форми або підданих подальшій обробці.
У загальних положеннях групи 40 визначено, що терміни: пластини, листи, смуги або стрічки (товарні позиції 4001, 4002, 4003, 4005 та 4008) визначені в Примітці 9 до цієї групи та означають блоки правильної геометричної форми. Пластини, листи, смуги або стрічки можуть бути поверхнево оброблені (тисненням, гофруванням, рифленням, оздобленням каналів, ребер і т. д.) або просто нарізані на прямокутники (включаючи квадрати) незалежно від того, чи мають вони властивості виробів чи ні, але не можуть бути інакше нарізані на шматки іншої форми або піддані подальшій обробці.
Разом з тим, згідно Закону №584-VII, визначений за результатами перевірки ГУДФС код товару 9404 - Основи матрацні; постільні речі та подібні вироби (наприклад матраци, стьобані ковдри пухові та пір'яні, диванні подушки, пуфи і подушки), з пружинами або заповнені будь-якими матеріалами чи вироблені з пористої гуми або полімерних матеріалів, з покриттям чи без покриття: 9404 21 - з пористої гуми або полімерних матеріалів, з покриттям чи без покриття: 9404 21 10 00 - з гуми.
До цієї товарної позиції включаються: (А) Основи матрацні, тобто частина ліжка з пружинами, що звичайно складається з дерев'яного або металевого каркасу з пружинами чи сталевою дротяною сіткою (пружинні або дротяні основи) або з дерев'яного каркасу з внутрішніми пружинами і набиванням, покритими матерією (матрацні основи (підставки для матраців).
Згідно доводів скаржника, порушення полягали в тому, що позивачем замість коду імпортованого товару код за УКТ ЗЕД 9404 21 10 00 (ставка мита 10%) було визначено код за УКТ ЗЕД 4008 11 00 00 (ставка мита 5%).
З матеріалів справи видно що, на підставі зовнішньоекономічного контракту від 01.11.2012 №01/11, укладеного ПП (Покупець) з компанією VYROLAT spol.s.r.o. (Prumyslova 2220 288 02 Nymburk Czech Republic) у періоді, що перевірявся на митну територію України були ввезені латексні плити та листи наступних розмірів: 200см- 140см-6см Віаі, 202см-161см-бсм Віаі, 200см-180см-6см Віаі, 202см-141см-8см Віаі, 201см- 160,5см-8см Settal, 201см-181см-8см Settal, 201см- 160,5см- 16см Settal. Умови поставки згідно з Інкотермс - EXW NYMBURK (Чеська Республіка). Валюта оплати - євро (а.с.37-41).
Митне оформлення вказаних товарів здійснювалося за 4 митними деклараціями у зоні діяльності Волинської митниці ДФС (далі - Митниця) за кодом 4008 11 00 00 згідно УКТ ЗЕД - пластини, листи, стрічки, смужки, прутки і фасонні профілі з вулканізованої гуми, крім твердої гуми: -з пористої, гуми: - пластини, листи і смужки або стрічки . Ставка ввізного мита за вказаним кодом становить 5%. Країна походження імпортованих товарів, заявлена декларантом під час митного оформлення - Чеська Республіка (а.с.52-55).
Також на підставі зовнішньоекономічного контракту від 19.05.2011 №19/05, укладеного ПП (Покупець) з компанією EKON-91 LTD (11 KAPITAN RAICHO NIKOLOV STR. 7012 ROUSSE BULGARIA) у період, що перевірявся податковим органом, на митну територію України були ввезені латексні плити та листи наступних розмірів: 120см-200см-10см 7 зон, 120см-200см-18см 7 зон, 120см-200см-6см 7 зон, 120см-200см-8см 7 зон, І40см-200см-10см 7 зон, 140см-200см-14см 7 зон, 140см-200см-18см 1 зона, 140см- 200см-18см 7 зон, 140см-200см-8см 7 зон, 160см-200см-10см 7 зон, 160см-200см-12см 7 зон, 160см-200см-14см 7 зон,, 160см-200см-16см 7 зон, 160см-200см-18см 1 зона, 160см- 200см-18см 7 зон, 160см-200см-6см 7 зон, 160см-200см-8см 7 зон, 180см-200см-10см 7 зон, 180см-200см-12см 7 зон,. 180см-200см-14см 7 зон, 180см-200см-16см 7 зон, 180см-200см- 18см 1 зона, 180см-200см-18см 7 зон, 180см-200см-8см 7 зон, 80см-200см-14см 7 зон, 80см- 200см-16см 7 зон, 80см-200см-18см 7 зон, 90см-200см-14см 7 зон, 90см-200см-16см 7 зон, 90см-200см-18см 7 зон. Умови поставки згідно з Інкотермс - FCA BIALA (Республіка Болгарія). Валюта оплати - євро (а.с.42-46).
Митне оформлення вказаних товарів здійснювалося за 14 митними деклараціями у зоні діяльності Митниці за кодом 4008 11 00 00 згідно УКТ ЗЕД - пластини, листи, стрічки, смужки, прутки і фасонні профілі з вулканізованої гуми, крім твердої гуми: -з пористої гуми: - пластини, листи і смужки або стрічки . Ставка ввізного мита за вказаним кодом становить 5% (57-72).
Постачальники при оформленні партій поставок латексні плити та листи в своїх експортних деклараціях та міжнародних товарно-транспортних накладних самостійно на основі Гармонізованої системи опису та кодування товарів і Комбінованої номенклатури Європейського Союзу зазначили код класифікації товару 400810000.
В Акті перевірки, а також в апеляційній скарзі ГУДФС, посилається на інформацію, розміщену на сайтах виробників http://www.vvrolat.cz/ ( VYROLAT spol.s.r.o.), https://ekon.bg ( EKON-91 LTD), згідно якої виробники випускають латексні плити різних геометричних розмірів для матраців з перфорацією та які мають різні зони жорсткості. З опису товару на сайті виробників відповідач дійшов висновку, що товар латексні плити та листи для матраців має основні властивості матраца та використовується для виготовлення без пружинних матраців, а тому повинен класифікуватися в товарній підкатегорії УКТ ЗЕД №9404 21 10 00.
Разом з тим, суд першої інстанції вірно звернув увагу на те, що інформація сайту не є офіційним документом при здійсненні господарських операцій. Зазначення на сайті виробника слова матрац вказує лише на різницю між видами піно-латексної продукції, що виробляється ним, зокрема, матраци/листи або латексні топпери, рулони.
При цьому, як слідує з листів виробників імпортованих позивачу товарів VYROLAT spol.s.r.o. та EKON-91 LTD, отримані ПП латексні листи не є готовими матрацами і не можуть бути використані як готові вироби (а.с.30-31 зворот).
Відтак суд апеляційної інстанції підтримує висновки суду першої інстанції та доводи позивача, за якими поставлений ПП товар є лише сировиною для виготовлення латексного матрацу, з дотриманням відповідного технологічного процесу виробництва, а отже не відповідає товарам зазначеним у групі 9404 УКТ ЗЕД, зокрема в підпозиції 940421000 - матраци з пористої гуми.
Крім того, на вірність визначення ПП товарів латексні плити та латексні плити для матраців за кодом УКТ ЗЕД НОМЕР_2 вказують висновки експерта від 09.02.2018 №№І-42/1, І-42/2, згідно яких латексні плити для матраців виробників EKON-91 LTD Болгарія та латексні плити VYROLAT spоl.s.r.o. Чеська Республіка відносяться до коду УКТ ЗЕД: НОМЕР_2 - пластини, листи, стрічки, смужки, прутки і фасонні профілі з вулканізованої гуми, крім твердої гуми: - з пористої гуми: - пластини, листи і смужки або стрічки (а.с.28-29).
Таким чином, встановлено, що класифікація товарів, отриманих від постачальників EKON-91 LTD (Болгарія) та VYROLAT spоl.s.r.o. (Чеська Республіка) здійснена позивачем згідно з вимогами УКТ ЗЕД та Гармонізованої системи опису та кодування товарів і комбінованої номенклатури Європейського Союзу, а твердження податкового органу щодо помилкового визначення коду класифікації товарів згідно з УКТЗЕД є безпідставними.
Відповідно до пункту 190.1 статті 190 ПК базою оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України, є договірна (контрактна) вартість, але не нижче митної вартості цих товарів, визначеної відповідно до розділу III Митного кодексу України, з урахуванням мита та акцизного податку, що підлягають сплаті і включаються до ціни товарів. При визначенні бази оподаткування для товарів, що ввозяться на митну територію України, перерахунок іноземної валюти у валюту України здійснюється за курсом валюти, визначеним відповідно до статті 39-1 цього Кодексу.
Оскільки позивачем вірно визначено класифікацію товарів за кодом УКТ ЗЕД, а визначена товарна позиція контролюючим органом є не обґрунтованою та помилковою, то суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку, що прийняті ППР щодо донарахування ПП грошових зобов'язань за платежами мито на товари, що ввозяться на територію України суб'єктами підприємницької діяльності та ПДВ є протиправними.
Відповідно до статті 316 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС) суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Підсумовуючи, враховуючи вимоги вище наведених правових норм, суд апеляційної інстанції приходить до висновку, що при ухваленні оскаржуваного судового рішення суд першої інстанцій, правильно встановив обставини справи, не допустив порушень норм матеріального та процесуального права, які могли б бути підставою для його скасування, а тому апеляційну скаргу ГУДФС слід залишити без задоволення.
Керуючись статтями 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 328, 329 КАС, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Волинській області залишити без задоволення, а рішення Волинського окружного адміністративного суду від 15 травня 2018 року - без змін.
Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.
Головуючий суддя ОСОБА_1 судді ОСОБА_2 ОСОБА_3 Повний текст складений 21 вересня 2018 року.
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.09.2018 |
Оприлюднено | 23.09.2018 |
Номер документу | 76614679 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Качмар Володимир Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Адміністративне
Волинський окружний адміністративний суд
Ксензюк Андрій Ярославович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні