Ухвала
від 20.09.2018 по справі 766/18178/18
ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №766/18178/18

н/п 1-кс/766/13146/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.09.2018 року слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання сторони кримінального провадження №12018230020001300 заступника начальника СВ Корабельного ВП ХВП ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення, -

В С Т А Н О В И В:

В провадження слідчого судді Херсонського міського суду Херсонської області ОСОБА_1 , надійшло клопотання сторони кримінального провадження №12018230020001300 заступника начальника СВ Корабельного ВП ХВП ГУНП в Херсонській області капітана поліції ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів, які знаходяться у володінні комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: оригіналів документів, які укладались між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) на виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт у період часу з 2016 по 2017 роки, а саме: договори між комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на проведення ремонтних робіт, дефектні акти, проектно-технічна документація щодо проведення капітального ремонту, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва, локальні кошториси, акти виконаних робіт ф. КБ 2в, відомості ресурсів ф. КБ 3, вихідні дані, експертизи та експертні звіти з додатками, журнали ведення робіт, журнали авторського нагляду, акти обстеження, технічні звіти, декларації про початок будівництва, акти прихованих робіт, схеми, сертифікати на матеріали та обладнання та джерела їх походження, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції, відомості виплати заробітної плати, договори ЦПХ, штатні розписи, договори щодо залучення субпідрядних організацій для проведення капітального ремонту, документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд, документи щодо взаємовідносин з субпідрядними організаціями та інші наявні документи щодо виконання вказаних робіт на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДР НОМЕР_2 ), комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та інші документи, які пов`язані з виконанням вказаних робіт, які мають значення для досудового розслідування та можуть бути використані в якості доказів під час судового розгляду, та їх вилучення.

Мотивуючи клопотання, слідчий вказує, що в ході досудового розслідування встановлено, що під час проведення заходів з метою фіксації фактичних про протиправні діяння, виявлено ознаки кримінального правопорушення пов`язаного з заволодінням бюджетними коштами в значних розмірах службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), директором якого є ОСОБА_4 (РНОКПП НОМЕР_5 , ІНФОРМАЦІЯ_5 ) паспорт серія НОМЕР_6 , виданий Цюрупинським РВ УМВС України в Херсонській області 18.03.2014 року, уродженець Херсонської області, Олешківського району, с. Виноградове, зареєстрований та проживає за адресою: АДРЕСА_2 ; Головний бухгалтер ОСОБА_5 (РНОКПП НОМЕР_7 ), ІНФОРМАЦІЯ_6 , паспорт серія НОМЕР_8 виданий Дніпровським РВ ХМУ УВМС України в Херсонській області від 06.06.1997 року, уродженка м. Херсон, зареєстрована за адресою: АДРЕСА_3 .

Так, в ході проведених перевірочних заходів встановлено, що протягом 2016 - 2017 років ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » отримувало бюджетні кошти з: Виноградівської сільської, ради (код ЄДР НОМЕР_2 ), комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт. Загальна сума отриманих бюджетних коштів становить 4 487 861 грн. Разом з тим, аналіз податкової інформації суб`єкта господарювання свідчить про можливе порушення податкового та іншого законодавства.

Так, встановлено, що на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » офіційно працевлаштовані 6 осіб, а саме: ОСОБА_4 , його брат ОСОБА_6 , бухгалтер ОСОБА_5 , прораб ОСОБА_7 . З метою виконання умов, виконання робіт за державні кошти документально на підприємстві працевлаштовані також громадяни ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , які є службовими особами ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДР НОМЕР_9 ) та « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДР НОМЕР_10 ) відповідно.

У ході проведених заходів встановлено, що працівники зареєстровані формально, ніяких службових функцій на ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » не виконують. Інші наймані працівники відсутні, при цьому підприємство водночас веде будівництво по декількох тендерах. При проведеному аналізі фінансово - господарської діяльності ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » встановлено, що за ознакою «157» перераховано кошти. на адреси фізичних - осіб підприємців за виконання робіт чи постачання товару, а саме:

- ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_11 ), адреса проживання: АДРЕСА_4 , под. адреса: АДРЕСА_5 . Основний вид діяльності-роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах. Загальна сума виплат становить 50 000 грн.;

- ФОП ОСОБА_11 (РНОКПП НОМЕР_12 ), адреса проживання та податкова адреса: АДРЕСА_6 . Основний вид діяльності-допоміжна діяльність у рослинництві. Загальна сума виплат становить 95 527грн.

- ФОП ОСОБА_12 (РНОКПП НОМЕР_13 ), адреса проживання: АДРЕСА_7 , под. адреса: АДРЕСА_8 . Основний вид діяльності - роздрібна торгівля з лотків. Загальна сума виплат становить 49980 грн;

- ФОП ОСОБА_13 (РНОКПП НОМЕР_14 ) адреса проживання: АДРЕСА_9 , под. адреса: АДРЕСА_9 . Основний вид діяльності - оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням. Загальна сума виплат становить 106700 грн;

- ФОП ОСОБА_14 (РНОКПП НОМЕР_15 ) адреса пгюживання та под. адреса: АДРЕСА_10 . Основний вид діяльності - будівництво житлових і нежитлових будівель. Загальна сума виплат становить 108897 грн;

- ФОП ОСОБА_15 (РНОКПП НОМЕР_16 ), адреса проживання: АДРЕСА_11 , податкова адреса: АДРЕСА_12 . Основний вид діяльності будівництво житлових та нежитлових будівель, рахується службовою особою наступних підприємств: БМУ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » ПАТ проектно-будівельна фірма « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДР НОМЕР_17 ), ПП « ОСОБА_16 » (код ЄДР НОМЕР_18 ). Загальна сума виплат становить 77000 грн. Приймає участь в проведенні робіт за державні кошти з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт.

У ході виходу за податковими адресами фізичних - осіб підприємців, яким було перераховано кошти, встановлено що за адресами вони не перебувають. Встановлено їх контактні номери телефонів. В ході телефонної бесіди з ФОП ОСОБА_10 (РНОКПП НОМЕР_11 ) останній повідомив, що не вів фінансово- господарську діяльність з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Від надання письмових пояснень відмовився.

У діях службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » вбачається завищення вартості матеріалів, що призвело до завищення кошторису при проведенні робіт за державні кошти. Одним з підтверджень цього факту є ремонт туалетної кімнати І-молодшої групи будівлі ДНЗ ясел-садка " ІНФОРМАЦІЯ_11 " ІНФОРМАЦІЯ_3 , який проведений неякісно, з використанням дешевих неякісних матеріалів, які не зазначаються в документах на ведення робіт за державні кошти. Керівництво садка склало лист - претензію з приводу порушення умов договору.

З метою отримання інформації стосовно морально - ділових якостей, професійних навиків необхідних для ведення фінансово - господарської юності службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » здійснено заходи по встановленню осіб, які володіють вищезазначеними відомостями. В ході доказової бази протиправної діяльності службових осіб ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », отримана інформація, що ОСОБА_4 не володіє необхідними професійними навиками, постійно займається вирощуванням сільськогосподарської продукції в невеликих обсягах для подальшої реалізації за готівкові кошти.

ОСОБА_4 вступив в злочинну змову із посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_12 з метою розкрадання бюджетних коштів та їх розподілення, отриманих за рахунок незаконного збагачення шляхом завищення витрат та невиконання будівельних робіт в повному обсязі.

Також з метою маскування привласнення отриманих бюджетних коштів їх нецільового використання були продовженні строки виконання робіт по ІНФОРМАЦІЯ_13 у зв`язку з ніби - то крадіжкою будівельних матеріалів (профнастилу) та поганими погодними умовами, хоча договір було підписано влітку. Це свідчить про те, що не виконувався календарний план, яким затверджено виконання робіт зазначених у договорі.

Посадові особи ІНФОРМАЦІЯ_14 та ІНФОРМАЦІЯ_15 , переслідуючи злочинний намір, склали та підписали акти приймання виконаних робіт на суму 4,6 млн.грн. З метою підтвердження вищевказаних фактів було направлено відповідні листи до ІНФОРМАЦІЯ_14 та ІНФОРМАЦІЯ_15 для отримання документів щодо взаємовідносин з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ». Розглянувши документи, надіслані ІНФОРМАЦІЯ_16 , а саме відомості ресурсів до Акта прийняття №1, встановлено що відповідні роботи виконані не в повному обсязі. Зокрема, завищено вартість серіалів та оплату праці робітникам, включено пункти до кошторисної документації та актів КБ - 2в, КБ-3, які мали тільки формальний характер та відображені лише на паперовому носії інформації, а в реальності не мали.

Аналізуючи інформаційний інтернет - ресурс « ІНФОРМАЦІЯ_17 » встановлено, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » уклало договір з ІНФОРМАЦІЯ_18 з приводу капітального ремонту покрівлі школи ІНФОРМАЦІЯ_19 на суму 5 582 035,51 грн. Під час спілкування з директором навчального закладу ОСОБА_17 встановлено, що дане підприємство їй не відоме та ніякі роботи з ремонту покрівлі на даний час не проводяться. Відповідно до тендерної документації, укладених договорів з ІНФОРМАЦІЯ_18 , плану графіку виконання робіт, кожен календарний місяць повинно виконуватись 20 % робіт від повного обсягу починаючи з 07.09.2017, що свідчить про зривання тендеру та не виконання календарного плану. Але договір визнаний нікчемним згідно Закону України «Про державні закупівлі». В грудні місяці повторно укладено договір з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на проведення тих самих робіт, але на 300 000 грн дешевше, а саме - 5 300 282 грн. Тому можна прийти висновку, що договір навмисно укладений з порушенням чинного законодавства задля подальшого його розірвання у разі неможливості ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » приступити до виконання робіт та відстрочення календарного плану.

Сума бюджетних коштів, законність використання яких буде досліджена складає близько 9,9 млн.грн., ймовірна сума розкрадання бюджетних коштів понад 1 млн.грн.

Враховуючи вищевикладене встановлено, що службові особи ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » за попередньою домовленістю з посадовими особами ІНФОРМАЦІЯ_12 вчинили розкрадання державних коштів, за що передбачена кримінальна відповідальність за ст.191 КК України.

Вищевказані документи самі по собі та у сукупності з іншими документами кримінального провадження мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні перевірки законності та дослідження документів, тому необхідно отримати тимчасовий доступ до документів, які перебувають у володінні комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), розташованого за адресою: АДРЕСА_1 , стосовно виконання робіт за рахунок бюджетних коштів - капітальний ремонт покрівель та інших будівельних робіт, а саме: договори між комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на проведення ремонтних робіт, дефектні акти, проектно-технічна документація щодо проведення капітального ремонту, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва, локальні кошториси, акти виконаних робіт ф. КБ 2в, відомості ресурсів ф. КБ 3, вихідні дані, експертизи та експертні звіти з додатками, журнали ведення робіт, журнали авторського нагляду, акти обстеження, технічні звіти, декларації про початок будівництва, акти прихованих робіт, схеми, сертифікати на матеріали та обладнання та джерела їх походження, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції, відомості виплати заробітної плати, договори ЦПХ, штатні розписи, договори щодо залучення субпідрядних організацій для проведення капітального ремонту, документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд, документи щодо взаємовідносин з субпідрядними організаціями та інші наявні документи щодо виконання вказаних робіт на замовлення комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та інші документи, які пов`язані з виконанням вказаних робіт.

Посилаючись на вищевикладені обставини, слідчий просить клопотання задовольнити.

На підставі ч.2 ст. 163 КПК України слідчий суддя визнав за можливе проводити розгляд клопотання без виклику особи, у володінні якої знаходяться документи, з огляду на наявність достатніх підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення таких документів.

В судове засідання слідчий не з`явився, надав до суду заяву, зі змісту якої вбачається, що клопотання підтримує в повному обсязі та просить розглянути клопотання за його відсутності, додаткових пояснень до клопотання не має.

Обґрунтовуючи внесене клопотання слідчий зазначив, що у матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що речі і документи, які знаходяться у володінні комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для всебічного, повного та неупередженого дослідження обставин зазначеного кримінального провадження.

Відповідно до ч. 6 ст.163КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.

Враховуючи доводи клопотання слідчого, слідчий суддя приходить до висновку, що клопотання підлягає задоволенню частково, в частині надання тимчасового доступу до речей і документів, які знаходяться у володінні комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: оригіналів документів, які укладались між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) на виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт у період часу з 2016 по 2017 роки, а саме: договори між комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на проведення ремонтних робіт, дефектні акти, проектно-технічна документація щодо проведення капітального ремонту, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва, локальні кошториси, акти виконаних робіт ф. КБ 2в, відомості ресурсів ф. КБ 3, вихідні дані, експертизи та експертні звіти з додатками, журнали ведення робіт, журнали авторського нагляду, акти обстеження, технічні звіти, декларації про початок будівництва, акти прихованих робіт, схеми, сертифікати на матеріали та обладнання та джерела їх походження, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції, відомості виплати заробітної плати, договори ЦПХ, штатні розписи, договори щодо залучення субпідрядних організацій для проведення капітального ремонту, документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд, документи щодо взаємовідносин з субпідрядними організаціями, та їх вилучення, оскільки є достатні підстави вважати, що вказані речі та документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а іншими способами їх довести неможливо, однак в іншій частині клопотання задоволенню не підлягає, оскільки слідчим не конкретизовано до яких саме інших наявних документів щодо виконання вказаних робіт на замовлення ІНФОРМАЦІЯ_3 (код ЄДР НОМЕР_2 ), комунального закладу « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДР НОМЕР_3 ), комунальна установа « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) та інших документів, які пов`язані з виконанням вказаних робіт, необхідно отримати тимчасовий доступ.

На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 131, 132, 159-166 КПК України слідчий суддя, -

У Х В А Л И В:

Клопотання задовольнити частково.

Надати стороні кримінального провадження №12018230020001300 заступникові начальника СВ Корабельного ВП ХВП ГУНП в Херсонській області ОСОБА_3 , слідчому СВ Корабельного ВП ХВП ГУНП в Херсонської області ОСОБА_18 дозвіл на тимчасовий доступдоречейідокументів, які знаходяться у володінні комунальної установи « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ), розташованої за адресою: АДРЕСА_1 , а саме: оригіналів документів, які укладались між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » та комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) на виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт у період часу з 2016 по 2017 роки, а саме: договори між комунальною установою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДР НОМЕР_1 ) за виконання робіт з капітального ремонту покрівель та інших будівельних робіт та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » на проведення ремонтних робіт, дефектні акти, проектно-технічна документація щодо проведення капітального ремонту, договірна ціна, зведені кошторисні розрахунки вартості будівництва, локальні кошториси, акти виконаних робіт ф. КБ 2в, відомості ресурсів ф. КБ 3, вихідні дані, експертизи та експертні звіти з додатками, журнали ведення робіт, журнали авторського нагляду, акти обстеження, технічні звіти, декларації про початок будівництва, акти прихованих робіт, схеми, сертифікати на матеріали та обладнання та джерела їх походження, платіжні документи, рахунки-фактури, податкові та видаткові накладні, чеки, квитанції, відомості виплати заробітної плати, договори ЦПХ, штатні розписи, договори щодо залучення субпідрядних організацій для проведення капітального ремонту, документи щодо здійснення технічного нагляду за даними роботами, наказ про призначення, посадова інструкція та дозвільні документи особи, що здійснювала технічний нагляд, документи щодо взаємовідносин з субпідрядними організаціями, та можливість їх вилучення.

В іншій частині клопотання відмовити.

Визначити строк дії ухвали тривалістю тридцять днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

У разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя, суд за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддяОСОБА_1

Дата ухвалення рішення20.09.2018
Оприлюднено09.06.2023
Номер документу76621446
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів та їх вилучення

Судовий реєстр по справі —766/18178/18

Ухвала від 28.05.2019

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 20.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 20.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 20.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

Ухвала від 20.09.2018

Кримінальне

Херсонський міський суд Херсонської області

Гонтар Д. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні