Рішення
від 24.09.2018 по справі 803/911/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 вересня 2018 року ЛуцькСправа № 803/911/18

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Каленюк Ж.В.,

розглянувши у порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області до Громади християн віри Євангельської про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю),

ВСТАНОВИВ:

Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (далі - Управління ДСНС України у Волинській області, позивач) звернулося з позовом до Громади християн віри Євангельської (далі - відповідач) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі молитовного будинку за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, село Підріччя, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, встановлених актом від 05 березня 2018 року №12 за результатами проведення позапланової перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

В обґрунтування позовних вимог позивач вказав, що за результатами позапланової перевірки території та приміщень молитовного будинку Громади християн віри Євангельської щодо виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю), а саме припису від 19 травня 2016 року №80, було встановлено, що відповідач виконав лише один пункт, що є порушенням вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року №1417, про що складено акт перевірки. Зауваження (заперечення) до проведеного позапланового заходу та складеного акта перевірки від суб'єкта господарювання не надходили.

Оскільки за результатами перевірки було виявлено, що при експлуатації приміщень молитовного будинку грубо порушуються вимоги пожежної та техногенної безпеки, що може призвести до виникнення пожежі, травмування та загибелі людей, майнових втрат і негативних екологічних наслідків, також тяжкої ліквідації пожежі та складного проведення евакуаційних заходів у зв'язку з відсутністю відповідних умов, що в свою чергу створює загрозу життю та здоров'ю людей, позивач просив застосувати заходи реагування щодо державного нагляду (контролю) у вигляді зупинення експлуатації молитовного будинку Громади християн віри Євангельської до повного усунення виявлених порушень.

Ухвалою від 25 травня 2018 року прийнято позовну заяву до розгляду, відкрито провадження у справі та її розгляд призначено за правилами спрощеного позовного провадження без проведення судового засідання та виклику сторін (а.с.1).

У відзиві на позов від 13 червня 2018 року (а.с.31-32) відповідач вказав, що позовна заява пред'явлена завчасно та з відсутністю на те підстав. Зазначив, що вимоги припису відповідачем частково виконано та усунено ряд недоліків, що виявлені в ході перевірки. Зокрема: розроблена інструкція в котельні щодо порядку опалення; розроблена інструкція про заходи пожежної безпеки; виготовлено плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі; приміщення забезпечено відповідними знаками безпеки; відповідальну особу за дотримання протипожежного режиму направлено на навчання з питань пожежної безпеки; заведено журнал інструктажів із прихожанами з питань пожежної безпеки; молитовний будинок забезпечено пожежною водоймою та встановлено відповідний знак; пожежний щит укомплектовано ящиком із піском; вогнегасник ВП-2, що розміщений в коридорі перезаряджено, інші наявні вогнегасники направлено на технічне обслуговування.

Ухвалою Волинського окружного адміністративного суду від 14 червня 2018 року за клопотаннями сторін про надання їм часу для примирення провадження у справі було зупинене до 01 вересня 2018 року.

Провадження у справі поновлено ухвалою суду від 06 вересня 2018 року (а.с.40). Однак за повідомленнями сторін у справі примирення не досягнуто, при цьому позивач позов підтримав (а.с.44-45; 54).

Інші заяви по суті справи (відповідь на відзив, заперечення на відповідь на відзив) від сторін не надходили.

Крім того, від учасників справи клопотання про розгляд справи в судовому засіданні не надходили.

Відповідно до правил, установлених частинами другою, третьою статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (КАС України) з дня поновлення провадження у справі перебіг процесуальних строків продовжується. Провадження у справі продовжується зі стадії, на якій його було зупинено.

Згідно із частиною другою статті 262 КАС України якщо судове засідання не проводиться, розгляд справи по суті розпочинається через тридцять днів, а у випадках, визначених статтею 263 цього Кодексу, - через п'ятнадцять днів з дня відкриття провадження у справі.

Дослідивши письмові докази і пояснення сторін, викладені у заявах по суті справи, суд встановив такі обставини.

Відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року №1052, пункту 6 статті 3 Закону України Про тимчасові особливості здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності Камінь-Каширським районним відділом Управління ДСНС України у Волинській області 19 лютого 2018 року видано наказ №2 Про проведення перевірок (а.с.8). Додаток до наказу визначає перелік культових споруд, які підлягають позаплановій перевірці додержання та виконання вимог законодавства з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (а.с.8 зворот-10). Серед зазначених об'єктів значиться і споруда, що використовується Громадою християн віри Євангельської (а.с.8 зворот).

Відповідно до наказу від 19 лютого 2018 року №2 та посвідчення від 19 лютого 2018 року №3 головним інспектором Камінь-Каширського районного відділу Управління ДСНС України у Волинській області проведено позапланову перевірку щодо додержання суб'єктом господарювання - Громадою християн віри Євангельської вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (а.с.11-14).

Перевіркою території, будівлі та споруди молитовного будинку Громади християн віри Євангельської виявлені такі порушення: не розроблена інструкція в котельні щодо порядку опалення молитовного будинку, використання котла та порядку дій при пожежі, що є порушенням глави 3 розділу ІІ Нормативних актів з пожежної безпеки (НАПБ) А01.001-2014; не розроблені інструкції про заходи пожежної безпеки в молитовному будинку, що є порушенням глави 4 розділу ІІ НАПБ А01.001-2014; не розроблено плани (схеми) евакуації людей на випадок пожежі, що є порушенням глави 5 розділу ІІ НАПБ А01.001-2014; приміщення не забезпечені відповідними знаками безпеки згідно ДСТУ ISO 6309:2007 Протипожежний захист. Знаки безпеки. Форма та колір (ISO 6309:1987 IDT) та ГОСТ 12.4.026-76 ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности , що є порушенням глави 8 розділу ІІ НАПБ А01.001-2014; відповідальна особа за дотримання протипожежного режиму не пройшла навчання з питань пожежної безпеки, що є порушенням глави 16 розділу ІІ НАПБ А01.001-2014; відсутній журнал інструктажів із прихожанами з питань пожежної безпеки, що є порушенням глави 15 розділу ІІ НАПБ А01.001-2014; дерев'яні конструкції покрівлі не піддані вогнезахисному оброблянню, що є порушенням пункту 2.5 глави 2 розділу ІІІ НАПБ А01.001-2014; електрична проводка в приміщенні молитовного будинку не пройшла випробовування на опір ізоляції та потребує заміни, що є порушенням глави 1 розділу ІV НАПБ А01.001-2014; будівлю молитовного будинку не обладнано системою пожежної сигналізації, що є порушенням пункту 1.2 глави 1 розділу V НАПБ А01.001-2014; молитовний будинок не забезпечено пожежною водоймою, що є порушенням пункту 2.1 глави 2 розділу V НАПБ А01.001-2014; пожежний щит не укомплектовано ящиком із піском, що є порушенням пункту 3.11 глави 3 розділу V НАПБ А01.001-2014; наявний вогнегасник ВП-2, що розміщений в коридорі, не перезаряджено, інші наявні вогнегасники не направлено на технічне обслуговування, що є порушенням пунктів 3.18, 3.19, 3.22 глави 3 розділу V НАПБ А01.001-2014; не проведено ідентифікацію об'єкта щодо визначення потенційної небезпеки, що є порушенням частини другої статті 69 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року №5403-VI, пункту 2 Методики ідентифікації потенційно небезпечних об'єктів (а.с.13 зворот).

За результатами перевірки 05 березня 2018 року складено акт №12 (далі - акт перевірки). Примірник акта перевірки 05 березня 2018 року отримав пресвітер молитовного будинку ОСОБА_1 (а.с.14). Крім того, за порушення встановлених законодавством вимог пожежної безпеки на ОСОБА_1 накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 136,00 грн. (а.с.15) .

У зв'язку з виявленими порушеннями відповідачем вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Управління ДСНС України у Волинській області на підставі Кодексу цивільного захисту України, Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності звернулось з даним адміністративним позовом про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення експлуатації будівлі молитовного будинку за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, село Підріччя, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає таке.

Згідно з частиною першою статті 47 Кодексу цивільного захисту України від 02 жовтня 2012 року № 5403-VI державний нагляд (контроль) з питань цивільного захисту здійснюється за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах техногенної та пожежної безпеки, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, за діяльністю аварійно-рятувальних служб, а також у сфері промислової безпеки та гірничого нагляду, поводження з радіоактивними відходами відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності , цього Кодексу та інших законодавчих актів.

Як встановлено статтею 1 Закону Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі - Закон № 877-V), державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища; заходи державного нагляду (контролю) - планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом; спосіб здійснення державного нагляду (контролю) - процедура здійснення державного нагляду (контролю), визначена законом.

Згідно зі статтею 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб. Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.

Відповідно до Указу Президента України від 16 січня 2013 року № 20/2013 Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - Указ № 20/2013) Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.

Як визначено підпунктом 57 пункту 4 Указу №20/2013, ДСНС України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.

ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення, а також міжрегіональні (повноваження яких поширюються на кілька адміністративно-територіальних одиниць) територіальні органи (у разі їх створення) - пункт 6 Указу № 20/2013.

Відповідно до підпункту 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Згідно з частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Відповідно до статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставою для звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Також частиною сьомою статті 7 Закону №№ 877-V визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.

Таким чином, Управління ДСНС України у Волинській області є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, а тому воно наділене повноваженнями здійснювати державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки і звертатись до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Відповідно до частини п'ятої статті 4 Закону № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути призупинені виключно за рішенням суду. Відновлення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання після призупинення можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх встановлених судом порушень.

Як визначено пунктами 33, 43 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, пожежна безпека - відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов'язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю.

Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30 грудня 2014 року № 1417, є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування (далі - підприємства), громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

Пожежна безпека повинна забезпечуватися шляхом проведення організаційних заходів та технічних засобів, спрямованих на запобігання пожежам, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення, створення умов для успішного гасіння пожеж (пункт 4 Розділ І Правил пожежної безпеки в Україні).

Судом встановлено, що відповідно до заяви відповідача від 14 червня 2018 року та на підставі наказу начальника Камінь-Каширського районного відділу Управління ДСНС України у Волинській області від 15 червня 2018 року № 9, посвідчення на перевірку від 15 червня 2018 року №144 з 27 червня по 02 липня 2018 року позивачем проведено позапланову перевірку щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки (акт від 02 липня 2018 року №140). За результатами зазначеної перевірки встановлено, що залишились не усунутими відповідачем такі порушення: дерев'яні конструкції покрівлі не піддані вогнезахисному оброблянню; електрична проводка в приміщенні молитовного будинку не пройшла випробування на опір ізоляції та потребує заміни; будівлю молитовного будинку не обладнано системою пожежної сигналізації. Таким чином, відповідачем усунуто 10 з 13 порушень, зафіксованих в акті перевірки від 05 березня 2018 року.

Невлаштування систем протипожежного захисту збільшує час виявлення пожежі, що, у свою чергу, призводить до несвоєчасних заходів щодо евакуації людей та матеріальних цінностей та може призвести до отримання травм, загибелі людей, що знаходяться в будівлі, та значних матеріальних втрат.

Непроведення вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій покрівлі вогнетривким розчином пришвидшить процес горіння та розповсюдження продуктів горіння по будівлі, перехід пожежі на всю площу споруди та її руйнування у цілому, руйнування сусідніх будівель, що в свою чергу створює загрозу життю та/або здоров'ю людей.

Якщо електрична проводка знаходиться в поганому стані, то це створює умови для появи короткого замикання, а отже - ризику виникнення пожеж та небезпеку для людей, які перебувають у будівлі.

20 вересня 2018 року відповідач подав до суду додаткові пояснення (а.с.56). У них він зазначив, що станом на 01 вересня 2018 року залишилося не усунутим лише одне порушення, а саме - будівлю молитовного будинку не обладнано системою пожежної сигналізації.

В підтвердження усунення інших порушень відповідачем надано копію протоколу вимірювання опору ізоляції провідників №63 від 15 серпня 2018 року (а.с.78-79) та акт прийняття в експлуатацію виконаних робіт з вогнезахисного обробляння (дерев'яних конструкцій покрівлі) від 20 липня 2018 року, сертифікат відповідності серії ВГ №UA1.016.0016214-17 на просочувальну суміш ДСА-2 для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини (а.с.80-81, 86).

Разом з тим, відповідач не заперечує, що порушення пожежної безпеки, виявлені позаплановою перевіркою, у повному обсязі він не усунув.

Таким чином, зважаючи на характер порушення пожежної безпеки, що було виявлене ще у 2015 році та до цього часу не усунуте, цільове використання відповідачем споруди, суд дійшов висновку, що таке порушення становить реальну суспільну небезпеку, загрозу життю та здоров'ю людей, а з урахуванням положень статті 11 Закону № 877-V виконання вимог органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства є обов'язком суб'єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до частини першої статті 3 Закону №877-V державний нагляд (контроль) здійснюється за принципом пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями.

Зважаючи на те, що відповідачем повністю не усунуті порушення вимог пожежної безпеки в молитовному будинку, де перебуватимуть люди, суд вважає недопустимою експлуатацію такої споруди до повного усунення виявлених перевіркою порушень.

За таких обставин зупинення експлуатації будівлі відповідача є пропорційним та повним заходом реагування на виявлені порушення та спрямоване на збереження безпеки та здоров'я людей, зниження можливих майнових втрат і зменшення негативних екологічних наслідків у разі їх виникнення. Відтак, позов належить задовольнити. При цьому суд зауважує, що відповідно до частини п'ятої статті 4 Закону №877-V відновлення повної експлуатації відповідачем споруди можливе з моменту отримання органом державного нагляду (контролю), який ініціював призупинення, повідомлення суб'єкта господарювання про усунення ним усіх порушень.

Відповідно до вимог статті 244 КАС України суд під час ухвалення рішення вирішує як розподілити між сторонами судові витрати. Згідно з частиною другою статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертизи. Відтак, судовий збір у сумі 1762,00 грн., сплачений позивачем при поданні адміністративного позову, йому не відшкодовується (з відповідача не стягується).

Керуючись статтями 72-77, 139, 244, 246, 255, 262, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Волинській області (43020, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Електроапаратна, будинок 6, ідентифікаційний код юридичної особи 38592652) до Громади християн віри Євангельської (44525, Волинська область, Камінь-Каширський район, село Підріччя, ідентифікаційний код юридичної особи 38580579) про застосування заходів реагування щодо державного нагляду (контролю) задовольнити повністю.

Зобов'язати Громаду християн віри Євангельської зупинити експлуатацію будівлі за адресою: Волинська область, Камінь-Каширський район, село Підріччя, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки, встановлених актом від 05 березня 2018 року №12.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційна скарга подається учасниками справи до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд.

Суддя Ж.В. Каленюк

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.09.2018
Оприлюднено25.09.2018
Номер документу76625297
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/911/18

Рішення від 24.09.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 06.09.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Каленюк Жанна Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні