ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"24" вересня 2018 р. справа № 0940/1307/18
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі судді Тимощука О.Л., розглянувши в порядку письмового провадження за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовною заявою Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області до Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей" про застосування заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку шляхом опечатування вхідних дверей, з підстав виявлення численних порушень, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, -
ВСТАНОВИВ:
Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області (надалі, також - позивач), 25.07.2018, звернулося в суд з позовною заявою до Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей" (надалі, також - відповідач) про застосування заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку шляхом опечатування вхідних дверей, з підстав виявлення численних порушень, що створює загрозу життю та здоров'ю людей.
Позовні вимоги мотивовані тим, що при проведенні перевірки приміщень гуртожитку відповідача за адресою: вул. Станіславська, 1, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область, щодо додержання вимог законодавства у сфері пожежної безпеки виявлено порушення вимог законодавства, за наслідками яких, створюється реальна загроза життю та здоров'ю людей. З метою усунення порушень та забезпечення безпеки життю та здоров'ю людей в гуртожитку, позивач просить суд застосувати заходи реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівель, споруд, приміщень гуртожитку відповідача, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт, пов'язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки.
Ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 27.07.2018 відкрито провадження в даній адміністративній справі за правилами спрощеного позовного провадження без необхідності проведення судового засідання (а.с.1-2).
Відповідач скористався правом подання відзиву на позов, який надійшов 13.08.2018 (а.с.34-35). Заперечуючи проти заявленого позову, відповідач вказав, що ним, станом на 01.08.2018 усунуто 5 із 8 порушень. Стосовно решти неусунутих порушень, враховуючи необхідність додаткового фінансування, відповідач звернувся до Департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації з метою виділення відповідних коштів для їх усунення.
Позивач скористався правом подання відповіді на відзив, який надійшов на адресу суду 16.08.2018 (а.с.38-40). Спростовуючи доводи відповідача, викладені у відзиві на позов, позивач зазначив, що відповідачем в підтвердження усунення порушень не надано жодного доказу, а лист до Директора Департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОСОБА_1 про виділення коштів на усунення частини порушень не може підтверджувати факт усунення порушень.
Дослідивши матеріали адміністративної справи, в тому числі докази і письмові пояснення, викладені у заявах по суті справи, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, проаналізувавши зміст норм матеріального права, які врегульовують спірні правовідносини, судом встановлено таке.
Посадовою особою Городенківського районного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, на підставі наказу позивача "Про проведення планових перевірок у ІІ кварталі 2018 року" №107 від 27.03.2018 та додатків до нього (а.с.11-14), повідомлення про проведення перевірки №657 від 02.05.2018, яке вручене особисто директору відповідача, що підтверджується його підписом на повідомленні (а.с.15), посвідчення на проведення перевірки №3350 від 27.04.2018 (а.с.16), в період з 14 по 24 травня 2018 року проведено планову перевірку щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки приміщень гуртожитку Державного навчального закладу Городенківський професійний ліцей . За результатами проведеної перевірки в акті перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки за №81 встановлено ряд порушень правил пожежної безпеки в Україні (а.с.17-23), серед яких, зокрема:
1. Приміщення гуртожитку не обладнано системами протипожежного захисту (автоматичною пожежною сигналізацією) (п. 1.2 розділу V Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014р. № 1417, надалі, також - Правила №1417);
2. В приміщенні гуртожитку пожежні кран-комплекти не укомплектовано пожежним рукавом однакового з ним діаметру та стволом (п. 2.2. розділу V Правил №1417);
3. Приміщення гуртожитку не укомплектовано первинними засобами пожежогасіння (вогнегасниками ВП-5 - 3 шт.) (п. 3.6 розділу V Правил №1417);
4. Не проведено заміри опору ізоляції і перевірку спрацювання приладів захисту електричних мереж та електроустановок від короткого замикання (п. 1.20 розділу IV Правил №1417);
5. В гуртожитку приміщення електрощитової не очищено від побутових відходів (п. 2.1 розділу ІІІ Правил №1417);
6. В приміщенні кімнат № 14 та № 35 на третьому поверсі гуртожитку електричні вимикачі встановлені на горючу основу, без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за її габарити не менше ніж на 0,01 м. (п. 1.17 розділу IV Правил №1417);
7. В приміщенні кімнати № 35 на третьому поверсі гуртожитку використовуються світильники з лампами розжарювання без захисного скла (п. 1.18 розділу IV Правил №1417);
8. На будівлі гуртожитку зовнішня пожежна драбина перебуває в несправному стані (відрізана частина драбини) (п. 2.15 розділу ІІІ Правил №1417);
Вказаний акт планової перевірки №81 доведений до відома відповідача, що підтверджується особистим підписом директора Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей" (а.с.21). Зауважень до акту не було подано.
У зв'язку із виявленими порушеннями, позивачем 24.05.2018 винесено припис №51, яким зобов'язано відповідача усунути вищевказані виявленні порушення до 30.08.2018 (а.с.24-25).
Як слідує з матеріалів адміністративного позову, наявність саме вищенаведених порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки стали підставою для звернення позивача з даним позовом, зокрема позивач наголосив, що:
- відсутність систем протипожежного захисту перешкоджає швидкому виявленню пожежі, повідомленню (оповіщенню) про неї, а також оперативній евакуації людей на ранній стадії виникнення пожежі;
- неукомплектованість пожежних кран-комплектів не дозволить оперативно загасити або обмежити розповсюдження полум'я на ранній стадії виникнення пожежі, чим створюється загроза безпеці людей від її небезпечних чинників;
- відсутність на об'єкті первинних засобів пожежогасіння (вогнегасників) не дозволить оперативно загасити або обмежити розповсюдження полум'я на ранній стадії виникнення пожежі, чим створюється загроза безпеці людей від її небезпечних чинників;
- порушення щодо улаштування, утримання та експлуатації електромереж і електрообладнання створює загрозу виникнення пожежі від дії теплових проявів електричної енергії, що може призвести до загибелі людей;
- захаращеність приміщень побутовими відходами сприятиме швидкому розвитку пожежі;
- несправність зовнішньої пожежної драбини перешкоджатиме вільній евакуації людей з приміщень під час виникнення пожежі.
Саме сукупність наведених факторів створює необхідність у застосуванні заходу реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку відповідача.
Надаючи правову оцінку публічно-правовим відносинам, суд виходить із такого.
Спірні правовідносини регулюються нормативно-правовими актами, в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, зокрема: Кодексом цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI, Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 № 877-V (надалі по тексту також Закон №5403-VІ) та Правилами пожежної безпеки в Україні, затвердженими наказом Міністерства внутрішніх справ України № 1417 від 30.12.2014, зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 за № 252/26697.
Згідно із статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" державний нагляд (контроль) - державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону №5403-VІ, державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Виключно законами встановлюються: органи, уповноважені здійснювати державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності; види господарської діяльності, які є предметом державного нагляду (контролю); повноваження органів державного нагляду (контролю) щодо зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг; вичерпний перелік підстав для зупинення господарської діяльності; спосіб здійснення державного нагляду (контролю); санкції за порушення вимог законодавства і перелік порушень, які є підставою для видачі органом державного нагляду (контролю) припису, розпорядження або іншого розпорядчого документа (частина 4 статті 4 Закону №5403-VІ).
Частиною 7 статті 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
За змістом статті 64 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати і здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань такої безпеки.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в областях.
До складу центрального органу виконавчої влади і його територіальних органів, які здійснюють вказаний нагляд, серед іншого, входять органи державного нагляду у сфері техногенного та пожежного нагляду.
У відповідності до статті 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Частиною 1 статті 67 Кодексу цивільного захисту України визначено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної безпеки і цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної безпеки роботи, серед іншого, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також зупинення надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до Указу Президента України від 16.01.2013 за №20/2013 "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій", Державна служба України з надзвичайних ситуацій (далі по тексту - ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України.
ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
Основними завданнями ДСНС України є: реалізація державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки.
ДСНС України здійснює свої повноваження безпосередньо та через територіальні органи в областях.
Таким чином, УДСНС в Івано-Франківській області є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, а тому наділене повноваженнями здійснювати державний нагляд (контроль) за додержанням та виконанням вимог законодавства у вказаній сфері безпеки і звертатись до суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також зупинення надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Санкції за порушення вимог законодавства з питань пожежної безпеки визначені статтею 68 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до частин 1 та 2 якої посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом. У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України однією із підстав для звернення в такому випадку до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень є, зокрема, недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами.
Згідно з частиною 2 цієї статті Кодексу повне або часткове зупинення об'єктів і надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Аналіз викладених правових норм дає підстави для висновку, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення об'єктів і надання послуг можливе лише за рішенням адміністративного суду, прийнятим за зверненням центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах пожежної безпеки. Такі заходи можуть бути застосовані на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки і ці порушення створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
Згідно з частиною 2 статті 51 та частиною 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної та техногенної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
Слід зазначити, що в ході розгляду даної адміністративної справи, відповідач подав виключно письмові пояснення у вигляді відзиву, проте не надав жодних доказів в підтвердження усунення порушень, які слугувати підставою звернення позивача до суду. Суд зазначає, що такими доказами можуть слугувати чеки, квитанції, накладні на придбання відповідних засобів пожежогасіння та інших предметів, необхідних для усунення виявлених порушень, фотознімки в підтвердження усунення порушень, листи до позивача з проханням провести повторну перевірки для фіксування усунення частини порушень, тощо. Будь-яких доказів на підтвердження обставин, викладених у відзиві на адміністративний позов відповідачем не представлено. Натомість, відповідачем разом із відзивом долучено тільки лист до директора Департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОСОБА_1 за №167 від 01.08.2018 про виділення коштів на усунення вартісних порушень (а.с.36).
Згідно з частиною 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Відповідно до частини 1 статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
Приписами частин 3 та 4 статті 79 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що відповідач повинен подати суду докази разом із поданням відзиву. Якщо доказ не може бути поданий у встановлений законом строк з об'єктивних причин, учасник справи повинен про це письмово повідомити суд та зазначити: доказ, який не може бути подано; причини, з яких доказ не може бути подано у зазначений строк. Учасник справи також повинен надати докази, які підтверджують, що він здійснив усі залежні від нього дії, спрямовані на отримання відповідного доказу.
Таким чином, виходячи із наявних матеріалів справи, відповідач не підтвердив належними і допустимими доказами усунення жодного виявленого позивачем порушення законодавства у сфері пожежної безпеки у приміщеннях гуртожитку за адресою: вул. Станіславська, 1, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область.
Суд водночас погоджується із твердженням позивача про те, що лист до Директора Департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОСОБА_1 про виділення коштів на усунення частини порушень не може слугувати доказом усунення порушень пожежної безпеки, а виключно засвідчує певні дії відповідача, спрямовані на можливе усунення таких порушень в майбутньому.
Пунктом 33 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України визначено термін пожежна безпека, за змістом якого це відсутність неприпустимого ризику виникнення і розвитку пожеж та пов'язаної з ними можливості завдання шкоди живим істотам, матеріальним цінностям і довкіллю.
Відповідно до пункту 43 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України техногенна безпека - відсутність ризику виникнення аварій та/або катастроф на потенційно небезпечних об'єктах, а також у суб'єктів господарювання, що можуть створити реальну загрозу їх виникнення. Техногенна безпека характеризує стан захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного характеру. Забезпечення техногенної безпеки є особливою (специфічною) функцією захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
Згідно з пунктом 26 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України небезпечний чинник - це складова частина небезпечного явища (пожежа, вибух, викидання, загроза викидання небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин) або процесу, що характеризується фізичною, хімічною, біологічною чи іншою дією (впливом), перевищенням нормативних показників і створює загрозу життю та/або здоров'ю людини.
Суд зазначає, що в контексті вищенаведених норм настання реальної загрози життю та здоров'ю людей у сфері пожежної безпеки слід пов'язувати з обставинами і небезпечними чинниками, які безпосередньо можуть призвести до займання, розповсюдження вогню, виникнення аварій (катастроф) та з впливом небезпечних факторів, які породжують вказані явища.
Крім того, за змістом статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
У контексті спірних правовідносин загрозу життю та здоров'ю людей створюють такі порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства, які безпосередньо можуть призвести до виникнення пожежі як неконтрольованого процесу знищення або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають чинники, небезпечні для істот та навколишнього природного середовища (пункт 32 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України).
Таким чином, на думку суду, сукупність усіх виявлених порушень вимог пожежної безпеки в приміщеннях гуртожитку Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей" за адресою: вул. Станіславська, 1, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область та відсутність будь яких належних доказів, які б засвідчували їх усунення, спричиняє небезпеку виникнення та розповсюдження пожежі, що в свою чергу створює реальну загрозу життю і здоров'ю людей.
Враховуючи, що в приміщенні гуртожитку відповідача постійно перебувають люди, які наражаються на небезпеку постраждати від пожежі, суд дійшов висновку, що вимоги, викладені в позовній заяві є підставними та підлягають задоволенню.
Суд також зазначає, що оскільки законом не передбачено процедури зняття заходів реагування у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі, то такі заходи підлягають застосуванню до моменту повного усунення допущених порушень . Повноваження щодо встановлення факту усунення усіх порушень належать Управлінню Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Івано-Франківській області.
Позивач при зверненні з даним адміністративним позовом до суду сплатив судовий збір в розмірі 1762 гривень. Відповідно до частини 2 статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз. З огляду на вищенаведене, сплачений судовий збір не підлягає розподілу.
На підставі статті 129-1 Конституції України, керуючись статтями 241-246, 250, 255, 295, 297, 299, підпункту 15.5 пункту 15 частини 1 Перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду та контролю до Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей", у вигляді зупинення та заборони експлуатації будівлі гуртожитку Державного навчального закладу "Городенківський професійний ліцей" за адресою: вул. Станіславська, 1, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область, шляхом опечатування вхідних дверей, окрім виконання робіт пов'язаних з усуненням порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки до моменту усунення допущених порушень.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів, з дня складення повного судового рішення.
Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Учасник справи, якому повне рішення суду не було вручене у день його проголошення або складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження рішення суду, якщо апеляційна скарга подана протягом тридцяти днів з дня вручення йому повного рішення суду.
Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.
Учасники справи:
Позивач: Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, адреса: вул. Франка, будинок 6, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область, 76018, код ЄДРПОУ - 38555228;
Відповідач: Державний навчальний заклад "Городенківський професійний ліцей", адреса: вул. Станіславська, 1, м. Городенка, Городенківський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ - 02544253.
Суддя /підпис/ ОСОБА_2
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.09.2018 |
Оприлюднено | 26.09.2018 |
Номер документу | 76657931 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні