ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
20 вересня 2018 р. м. ХерсонСправа № 2140/1437/18
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Попова В.Ф. ,
при секретарі: Іващенко В.В.,
за участю:
представника позивача ОСОБА_1,
представника відповідача ОСОБА_2Й,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області до Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ОСОБА_3 міської ради Херсонської області про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності,
встановив :
В провадженні Херсонського окружного адміністративного суду знаходиться адміністративна справа за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області до Загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5 ОСОБА_3 міської ради Херсонської області про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
В судовому засіданні представник відповідача заявив клопотання про залучення в якості другого відповідача ОСОБА_3 міську раду, мотивуючи це тим, що фінансування та матеріально-технічне забезпечення загальноосвітніх закладів освіти міста ОСОБА_4 здійснюється з міського бюджету.
Представник позивача проти задоволення вказаного клопотання не заперечувала.
Суд при вирішенні клопотання про залучення другого відповідача виходить з такого.
Відповідно до ч. 3 ст. 48 КАС України суд має право до ухвалення рішення у справі залучити до участі у ній співвідповідача.
Відповідно до ст. 46 України відповідачем в адміністративному процесі є суб'єкт владних повноважень, а у випадках, визначених законом, й інші особи, до яких звернена вимога позивача.
Як вбачається з позовної заяви, вимога позивача звернена безпосередньо до Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 ОСОБА_3 міської ради Херсонської області.
Разом з тим, жодних порушень норм законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки безпосередньо ОСОБА_3 міською радою не вчинялось, перевірка додержання вимог законодавства у зазначеній сфері щодо неї позивачем не проводилась. Як наслідок, до міської ради позивачем не заявлено жодних позовних вимог. Одночасно, джерело фінансування відповідача ЗОШ № 5 не є обставиною, яка дає підстави для залучення іншого відповідача.
З урахуванням викладеного суд дійшов висновку, що клопотання представника відповідача про залучення ОСОБА_3 міської ради в якості другого відповідача у даній справі є необґрунтованим та не підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст.48, 243, 248 КАС України,
ухвалив :
Відмовити в задоволенні клопотання представника відповідача про залучення у якості другого відповідача ОСОБА_3 міську раду.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Одеського апеляційного адміністративного суду в 15-денний строк з дня складання повного судового рішення через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження апеляційна скарга подається протягом 15 днів з дня складання повного судового рішення.
Повний текст ухвали виготовлений 25 вересня 2018 року.
Суддя Попов В.Ф.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2018 |
Оприлюднено | 26.09.2018 |
Номер документу | 76660072 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Попов В.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні