Рішення
від 17.09.2018 по справі 906/584/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області



10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, веб-сайт: http://zt.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"17" вересня 2018 р. м. Житомир Справа № 906/584/18

Господарський суд Житомирської області у складі

судді Шніт А.В.

секретар судового засідання Степанченко О.С.

за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1, довіреність від 04.07.2018;

від відповідача: не з'явився;

розглянув у відкритому судовому засіданні в м. Житомирі справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Новоград-Волинські Шляхи"

до Комунального підприємства "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради

про стягнення 300 108,52 грн

Товариство з обмеженою відповідальністю "Новоград-Волинські шляхи" звернулося до господарського суду із позовом до Комунального підприємства "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради про стягнення 300108,52грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на невиконання відповідачем умов договорів, які укладені сторонами, в частині оплати наданих послуг та отриманих товарів.

В якості правових підстав позову позивач зазначає ст. 193 Господарського кодексу України та ст.ст. 655, 692 Цивільного кодексу України.

Ухвалою господарського суду від 30.07.2018 прийнято позовну заяву до розгляду та відкрито провадження у справі; постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження; підготовче засідання призначено на 16.08.2018.

Ухвалою господарського суду від 16.08.2018 закрито підготовче провадження та призначено справу №906/584/18 до судового розгляду по суті на 17.09.2018.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві.

Відповідач відзиву на позовну заяву не надав, уповноваженого представника в судове засідання не направив, про причину неявки суд не повідомив, хоча час про час та місце розгляду справи був повідомлений вчасно і належним чином, про що свідчить рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.72, 74).

Враховуючи викладене, суд вважає, що вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача своєчасно та належним чином про час і місце розгляду справи і забезпечення явки останнього в судове засідання для реалізації ним права на судовий захист своїх прав та інтересів.

Разом з тим, судом взято до уваги, що явка представника відповідача в судове засідання не визнана обов'язковою, а надання письмового відзиву є правом відповідача, а не його обов'язком, суд вважає, що неявка представника відповідача та неподання відзиву не перешкоджатиме розгляду справи за наявними в ній матеріалами, відповідно до ч.9 ст.165 ГПК України.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, господарський суд,

ВСТАНОВИВ:

1. Фактичні обставини справи та зміст спірних правовідносин.

1) 31.08.2016 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, виконавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, замовник) уклали договір №31/1 про надання транспортних послуг, згідно якого в порядку та на умовах, визначених в цьому договорі, виконавець зобов'язується за завданням замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату транспортні послуги (асфальтоукладчика, трала, вантажного автомобіля КАМАЗ), що визначені у розділі 2 п.2.1 даного договору (далі - Договір 31/1) (а.с.15).

Оплата за цим договором проводиться по безготівковому розрахунку на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з дня отримання акту виконаних робіт (п.2.2 Договору 31/1).

Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом виконаних робіт, який підписується повноважними представниками Сторін після фактичного надання послуг. Підписання акту виконаних робіт представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку (п.3.1 та 3.2 Договору 31/1).

Відповідно до п.п.4.2.3 Договору 31/1 оплачувати послуги, на умовах та в порядку зазначеному в п. 2.2 цього Договору.

Термін дії договору з 31.08.2016 по 31.12.2016. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами за надані транспортні послуги за даним Договором (п.6.1 та 6.2 Договору 31/1).

19.09.2016 сторони уклали додаткову угоду №1/08 до договору про надання транспортних послуг №31/1 від 31.08.2016 (а.с.16).

20.09.2016 сторонами підписано акт здачі-приймання робіт (надання послуг №39, згідно якого виконавцем виконано роботи та надано послуг на загальну суму 23269,25грн (а.с.18).

21.09.2016 сторонами підписано акт здачі-приймання робіт (надання послуг №37, згідно якого виконавцем виконано роботи та надано послуг на загальну суму 12394,85грн (а.с.17).

2) 26.10.2016 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, виконавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, замовник) уклали договір №26 про надання транспортних послуг, згідно якого в порядку та на умовах, визначених в цьому договорі, виконавець зобов'язується за завданням замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату транспортні послуги (трала, катка), що визначені у розділі 2 п.2.1 даного договору (далі - Договір 26) (а.с.21).

Оплата за цим договором проводиться по безготівковому розрахунку на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з дня отримання акту виконаних робіт (п.2.2 Договору 26).

Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом виконаних робіт, який підписується повноважними представниками Сторін після фактичного надання послуг. Підписання акту виконаних робіт представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку (п.3.1 та 3.2 Договору 26).

Відповідно до п.п.4.2.3 Договору 26 оплачувати послуги, на умовах та в порядку зазначеному в п. 2.2 цього Договору.

Термін дії договору з 26.10.2016 по 31.12.2016. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами за надані транспортні послуги за даним Договором (п.6.1 та 6.2 Договору 26).

27.10.2016 сторони уклали додаткову угоду №1/10 до договору про надання транспортних послуг №26 від 26.10.2016 (а.с.22).

27.10.2016 сторонами підписано акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №48, згідно якого виконавцем виконано роботи та надано послуг на загальну суму 19657,68грн (а.с.23).

28.10.2016 сторонами підписано акт здачі-приймання робіт (надання послуг) №48, згідно якого виконавцем виконано роботи та надано послуг на загальну суму 19657,68грн (а.с.24).

3) 11.11.2016 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, виконавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, замовник) уклали договір №11 про надання транспортних послуг, згідно якого в порядку та на умовах, визначених в цьому договорі, виконавець зобов'язується за завданням замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату транспортні послуги (автогрейдера ДЗ-143, трактора МТЗ 82), що визначені у розділі 2 п.2.1 даного договору (далі - Договір 11) (а.с.25).

Оплата за цим договором проводиться по безготівковому розрахунку на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з дня отримання акту виконаних робіт (п.2.2 Договору 11).

Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом виконаних робіт, який підписується повноважними представниками Сторін після фактичного надання послуг. Підписання акту виконаних робіт представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку (п.3.1 та 3.2 Договору 11).

Відповідно до п.п.4.2.3 Договору 11 оплачувати послуги, на умовах та в порядку, зазначеному в п. 2.2 цього Договору.

Термін дії договору з 11.11.2016 по 31.12.2016. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами за надані транспортні послуги за даним Договором (п.6.1 та 6.2 Договору 11).

14.11.2016 сторони уклали додаткову угоду №1/11 до договору про надання транспортних послуг №11 від 11.11.2016 (а.с.26).

06.02.2017 сторони уклали додаткову угоду №2/11 до договору про надання транспортних послуг №11 від 11.11.2016 (а.с.27).

09.02.2017 сторони уклали додаткову угоду №3/11 до договору про надання транспортних послуг №11 від 11.11.2016 (а.с.28).

14.11.2016, 15.11.2016, 24.11.2016, 06.02.2017, 08.02.2017, 09.02.2017 сторонами підписано акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №60 на суму 6540,77грн, №60 на суму 6540,77грн, №61 на суму 15329,08грн, №4 на суму 2496,00грн, №5 на суму 5287,20грн, №6 на суму 2791,20грн відповідно (а.с.29-34).

4) 03.05.2017 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, виконавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, замовник) уклали договір №3 про надання транспортних послуг, згідно якого в порядку та на умовах, визначених в цьому договорі, виконавець зобов'язується за завданням замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату транспортні послуги (асфальтоукладчика, катка, вантажного автомобіля), що визначені у розділі 2 п.2.1 даного договору (далі - Договір 3) (а.с.35).

Оплата за цим договором проводиться по безготівковому розрахунку на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з дня отримання акту виконаних робіт (п.2.2 Договору 3).

Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом виконаних робіт, який підписується повноважними представниками Сторін після фактичного надання послуг. Підписання акту виконаних робіт представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку (п.3.1 та 3.2 Договору 3).

Відповідно до п.п.4.2.3 Договору 3 оплачувати послуги, на умовах та в порядку, зазначеному в п. 2.2 цього Договору.

Термін дії договору з 03.05.2017 по 31.12.2017. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами за надані транспортні послуги за даним Договором (п.6.1 та 6.2 Договору 3).

04.05.2017 сторонами підписано акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №23 на суму 11961,00грн та №24 на суму 4883,89грн (а.с.36-37).

5) 19.09.2017 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, виконавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, замовник) уклали договір №19 про надання транспортних послуг, згідно якого в порядку та на умовах, визначених в цьому договорі, виконавець зобов'язується за завданням замовника протягом визначеного в договорі строку надавати за плату транспортні послуги (асфальтоукладчика, катка, вантажного автомобіля), що визначені у розділі 2 п.2.1 даного договору (далі - Договір 19) (а.с.50).

Оплата за цим договором проводиться по безготівковому розрахунку на поточний рахунок Виконавця протягом 5-ти календарних днів з дня отримання акту виконаних робіт (п.2.2 Договору 19).

Здавання послуг Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформляється актом виконаних робіт, який підписується повноважними представниками Сторін після фактичного надання послуг. Підписання акту виконаних робіт представником Замовника є підтвердженням відсутності претензій з його боку (п.3.1 та 3.2 Договору 19).

Відповідно до п.п.4.2.3 Договору 19 оплачувати послуги, на умовах та в порядку, зазначеному в п. 2.2 цього Договору.

Термін дії договору з 19.09.2017 по 31.12.2017. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами за надані транспортні послуги за даним Договором (п.6.1 та 6.2 Договору 19).

19.09.2017 та 18.10.2017 сторонами підписано акти здачі-приймання робіт (надання послуг) №74 на суму 24928,06грн та №83 на суму 11995,30грн відповідно (а.с.51-52).

6) 21.09.2016 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, продавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, покупець) уклали договір купівлі-продажу товарів №21, згідно якого Продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти у свою власність та оплатити товар (асфальтобетон) за ціною, визначеною у розділі 2 п 2.1 (далі - Договір 21) (а.с.19).

Вартість договірна і складає 1247,00кгрн за 1т. асфальтобетону з ПДВ та 1092,00грн за 1т. асфальтобетону з ПДВ (п.2.1 Договору 21).

Оплата за цим Договором провадиться в національній валюті шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця. Кінцевий розрахунок за цим Договором провадиться Замовником не пізніше 5-ти календарних днів з дня отримання рахунку Замовником (п.2.2. та 2.3. Договору 21).

Термін дії договору з 14.09.2016 по 31.12.2016. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами (п.6.1 та п.6.2 Договору 21).

21.09.2016 сторонами підписано видаткову накладну №95 про передачу товару на загальну суму 23298,43грн (а.с.20).

7) 19.09.2017 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, продавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, покупець) уклали договір купівлі-продажу товарів №19/2, згідно якого Продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти у свою власність та оплатити товар (асфальтобетон) за ціною, визначеною у розділі 2 п 2.1 (далі - Договір 19/2) (а.с.47).

Вартість договірна і складає 1367,00грн за 1т. асфальтобетону з ПДВ (п.2.1 Договору 19/2).

Оплата за цим Договором провадиться в національній валюті шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця. Кінцевий розрахунок за цим Договором провадиться Замовником не пізніше 5-ти календарних днів з дня отримання рахунку Замовником (п.2.2. та 2.3. Договору 19/2).

Термін дії договору з 19.09.2017 по 31.12.2017. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами (п.6.1 та п.6.2 Договору 19/2).

19.09.2017 сторонами підписано видаткову накладну №54 про передачу товару згідно довіреності №7 від 19.09.2017 (а.с.49) на загальну суму 6834,96грн (а.с.48).

8) 15.11.2017 ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" (позивач, продавець) та КП "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (відповідач, покупець) уклали договір купівлі-продажу товарів №15, згідно якого Продавець зобов'язується передати у власність Покупця, а Покупець зобов'язується прийняти у свою власність та оплатити товар (асфальтобетон) за ціною, визначеною у розділі 2 п 2.1 (далі - Договір 15) (а.с.39).

Вартість договірна і складає 1540,00грн за 1т. асфальтобетону з ПДВ (п.2.1 Договору 15).

Оплата за цим Договором провадиться в національній валюті шляхом безготівкового перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця. Кінцевий розрахунок за цим Договором провадиться Замовником не пізніше 5-ти календарних днів з дня отримання рахунку Замовником (п.2.2. та 2.3. Договору 15).

Термін дії договору з 15.11.2017 по 31.12.2017. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного розрахунку між Сторонами (п.6.1 та п.6.2 Договору 15).

22.11.2017 сторонами укладено додаткову угоду №1/11 до договору купівлі-продажу №15 від 15.11.2017, згідно якої сторони погоджуються викласти п.2.1. Договору 15 у наступній редакції: Вартість договірна і складає 1647,84 а 1т. асфальтобетону з ПДВ (а.с.40).

15.11.2017 сторонами підписано видаткову накладну №68 про передачу товару згідно довіреності №17 від 10.11.2017 (а.с.42) на загальну суму 108569,72грн (а.с.41).

22.11.2017 сторонами підписано видаткову накладну №78 про передачу товару згідно довіреності №22 від 20.11.2017 (а.с.44) на загальну суму 31986,20грн (а.с.43).

01.12.2017 сторонами підписано видаткову накладну №79 про передачу товару згідно довіреності №1 від 01.12.2017 (а.с.46) на загальну суму 44967,89грн (а.с.45).

Таким чином, позивачем передано товару та надано послуг відповідачу на загальну суму 386195,93грн (12394,85+23269,25+23298,43+19657,68+19657,68+6540,77+6540,77+15329,08+2496,00+5287,20+2791,20+11961,00+4883,89+2752,00+108569,72+31986,20+44967,89+6834,96+24982,06+11995,30).

Згідно банківських виписок із рахунків позивача відповідачем частково здійснено оплату наданих послуг на загальну суму 86087,41грн (а.с. 53-54). Таким чином позивач вказує, що станом на дату звернення до суду заборгованість позивача становить 300108,52грн.

07.05.2018 позивач звернувся до відповідача із претензією №11 із вимогою сплатити всю суму боргу протягом десяти календарних днів (а.с.55-56), однак зазначає, що відповіді на неї не отримував, відповідач бог не сплатив.

В матеріалах справи містяться акти звіряння взаємних розрахунків за період липень 2016 - лютий 2018 та січень 2018 - квітень 2018, які підписані та скріплені печатками сторін (а.с.57-58). Згідно даних актів звіряння заборгованість відповідача перед позивачем становить 300108,52грн.

2. Норми права, які застосував господарський суд.

Зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку (ст.509 ЦК України).

За ст.173 ГК України господарським визнається зобов'язання, що виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником відносин у сфері господарювання з підстав, передбачених цим Кодексом, в силу якого один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, сплатити гроші тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.

Беручи до уваги зміст правовідносин, які склалися між сторонами, та характер взятих ними зобов'язань, суд дійшов висновку про те, що між позивачем та відповідачем виникли правовідносини з договорів про надання послуг та договорів купівлі-продажу.

Відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Положення цієї глави можуть застосовуватися до всіх договорів про надання послуг, якщо це не суперечить суті зобов'язання.

Згідно ч.1 ст.903 Цивільного кодексу України, якщо договором передбачено надання послуг за плату, замовник зобов'язаний оплатити надану йому послугу в розмірі, у строки та в порядку, що встановлені договором.

За договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму (ст.655 ЦК України).

Якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін) (ч. 1 ст. 530 ГПК України).

За ст. 610 ЦК України порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).

Відповідно до ч.1 ст.612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Згідно із ст. 525 ЦК України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, а за відсутності таких вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ст. 526 ЦК України).

За ст. 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 628 ЦК України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

3. Висновок господарського суду за результатами розгляду позовної заяви.

Позивачем доведено суду обґрунтованість заявлених позовних вимог належними та допустимими доказами у справі.

В свою чергу, відповідач доказів сплати заборгованості суду не надав.

Враховуючи факт невиконання Комунальним підприємством "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради своїх зобов'язань з оплати товару та наданих послуг Товариством з обмеженою відповідальністю "Новоград-Волинські Шляхи", відповідач зобов'язаний оплатити позивачу суму основного боргу у розмірі 300108,52грн.

З огляду на викладене, позовні вимоги підлягають задоволенню повністю на суму 300108,52грн.

4. Розподіл судових витрат між сторонами.

Відповідно до ч.1 ст.123 ГПК України судові витрати складаються з судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи.

Пунктом 2 частини 1 ст.129 ГПК України передбачено, що судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи, що позов ТОВ "Новоград-Волинські Шляхи" задоволено повністю, судовий збір слід покласти на відповідача.

Керуючись статтями 123, 129, 233, 236 - 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Стягнути з Комунального підприємства "Шляхрембуд" Новоград-Волинської міської ради (11700, Житомирська обл., місто Новоград-Волинський, вул. Червоноармійська, будинок 43, ідентифікаційний код 38613389) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Новоград-Волинські шляхи" (11740, Житомирська обл., Новоград-Волинський район, село Майстрів, вул. Рівненська, будинок 29, ідентифікаційний код 03580179):

- 300108,52грн боргу;

- 4501,63грн судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення складено: 26.09.18

Суддя Шніт А.В.

Друк:

1 - у справу;

2 - позивачу (рек. з пов.)

3, 4 відповідачу (рек. з пов.)

Дата ухвалення рішення17.09.2018
Оприлюднено26.09.2018

Судовий реєстр по справі —906/584/18

Ухвала від 16.10.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 09.10.2019

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Рішення від 17.09.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 16.08.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 30.07.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

Ухвала від 10.07.2018

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Шніт А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні