Постанова
від 24.09.2018 по справі 202/5880/18
ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Справа № 202/5880/18

Провадження № 3/202/2967/2018

П О С Т А Н О В А

Іменем України

24 вересня 2018 року м. Дніпро

Суддя Індустріального районного суду м. Дніпропетровська Зосименко С.Г., розглянувши справу про адміністративне правопорушення, яка надійшла від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, директора ТОВ НВП Радон , м. Дніпро, вул. Осіння, буд. № 2-А , який притягається до адміністративної відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП ,

ВСТАНОВИВ:

Від Головного управління ДФС у Дніпропетровській області до Індустріального районного суду м. Дніпропетровська надійшла справа про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення № 588 від 21 серпня 2018 року, за результатами невиїзної позапланової документальної перевірки ТОВ НВП Радон (код ЄДРПОУ 30561831), вул. Осіння, буд. № 2-А, м. Дніпро, Дніпропетровська область, 49051 встановлено, що ОСОБА_1 - директор ТОВ НВП Радон вчинив правопорушення встановленого законом порядку ведення податкового обліку, а саме порушив вимоги: пп. 134.1.1. п. 134.1 ст. 134 Податкового Кодексу України № 2755-VI від 02 грудня 2010 року (зі змінами та доповненнями) занижено податок на прибуток у загальній сумі 29 090 грн. в тому числі за 2015 рік у сумі 29 090 грн. (акт перевірки від 19 липня 2018 року № 38710/04-36-14-22/30561831 (за період діяльності з 01.01.2015 року по 31.12.2015 року)); п. 185.1 ст. 185, п. 198.3 ст. 198, п. 201.1, п. 201.4, п. 201.7, ст. 201 Податкового Кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року (зі змінами та доповненнями) занижено податок на додану вартість всього у сумі 32 323 грн., в тому числі за березень 2015 року у сумі 1 507 грн., за квітень 2015 року у сумі 9 429 грн., за травень 2015 року у сумі 5 237 грн., за червень 2015 року у сумі 15 430 грн., за липень 2015 року у сумі 720 грн. Дії ОСОБА_1 кваліфіковані за ч. 1 ст. 163-1 КУпАП, відповідно до якої до особи, яка притягується до адміністративної відповідальності може бути застосовано адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Суд, розглянувши матеріали справи, вважає за необхідне повернути зазначений адміністративний матеріал для належного оформлення, оскільки відповідно до вимог ст. 256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі.

Так, у протоколі про адміністративне правопорушення не в повному обсязі викладені відомості про особу яка притягається до адміністративної відповідальності, а саме фактична адреса мешкання ОСОБА_1, у зв'язку з чим суд позбавлений можливості належним чином повідомити його про дату, час та місце розгляду справи про адміністративне правопорушення, також у протоколі про адміністративне правопорушення відсутній підпис ОСОБА_1, так само і відсутня відмітка, що останній відмовився від підпису, а з матеріалів справи вбачається, що ОСОБА_1 не з'явився до відділу перевірок окремих платників управління аудиту Головного управління ДФС у Дніпропетровській області для складання та підписання протоколу, про що складено акт, який не містить, ані номеру, ані дати його складання. В матеріалах справи відсутній виклик ОСОБА_1 до ГУ ДФС у Дніпропетровській області та відсутні відомості щодо відправки вищевикладеного виклику ОСОБА_1 Таким чином, суд вважає, що співробітниками ГУ ДФС у Дніпропетровській області не було виконано всіх необхідних дій для належного повідомлення ОСОБА_1 про складання протоколу про адміністративне правопорушення.

Крім того, справа про адміністративне правопорушення повинна мати відповідний вигляд, а саме бути прошита на п`ять дирок, мати пронумеровані сторінки, складений опис справи, мати титульний лист встановленого зразка, в той час як протокол про адміністративне правопорушення № 588 від 21 серпня 2018 року надійшов під супровідним листом у не прошитому вигляді, без нумерації сторінок та опису.

Таким чином, суд позбавлений можливості неупередженого та об'єктивного розгляду зазначеної адміністративної справи, томусправа про адміністративне правопорушення підлягає поверненню до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області для належного оформлення.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 256, 283-284, 289 КУпАП, суд,

ПОСТАНОВИВ:

Справу про адміністративне правопорушення стосовно ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1 , який притягається до адміністративної відповідальності за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП повернути до Головного управління ДФС у Дніпропетровській області для належного оформлення.

Суддя С.Г. Зосименко

СудІндустріальний районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення24.09.2018
Оприлюднено27.09.2018
Номер документу76717587
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —202/5880/18

Постанова від 24.09.2018

Адмінправопорушення

Індустріальний районний суд м.Дніпропетровська

Зосименко С. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні