Справа № 1540/3884/18
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 вересня 2018 року м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді: Гусева О.Г.,
за участю: секретаря судового засідання - Селімової О.В.,
представника позивача - ОСОБА_1,
представника відповідача - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області про зобов'язання зупинити роботу,-
В С Т А Н О В И В:
До суду надійшов адміністративний позов Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за результатом якого позивач просить: зобов'язати Одеську загальноосвітню школу №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ:25427975) повністю зупинити роботу Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65003, м.Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 7, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки зазначених Актом №31 від 03.05.2018 року.
Позивач в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги з підстав викладених в адміністративному позові.
Відповідач заперечував проти задоволення позовних вимог, з підстав викладених у відзиві та зазначаючи, що відповідачем було частково усунені порушення, та надав докази на часткове усунення виявлених під час перевірки порушень.
Надаючи правову спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд зазначає наступне.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
В силу п.1 ч.3 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
В період з 27.04.2018 по 03.05.2018 проведено позапланову перевірку додержання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки відповідача та перевірено Одеську загальноосвітню школу №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: місто Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 7, за результатами якої складений акт від №31 від 03.05.2018 року.
В Акті перевірки зазначено про порушення вимог Кодексу цивільного захисту України №5403-VI, Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05.03.2015 року за №252/26697 та інших чинних нормативно-правових актів, стандартів, нормам правил у сфері пожежної, техногенної безпеки, а саме:
1. Не обладнані приміщення ОЗОШ (адміністративні, навчальні, побутові, тощо) системою пожежної сигналізації у відповідності до ДБН В.2.5-56Ж2014 Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту . Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 1.2. р. V ППБУ.
2. Не обладнані приміщення ОЗОШ (адміністративні, навчальні, побутові тощо) системою оповіщення людей та управління евакуюванням у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014. Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту . Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 1.2. р. V ППБУ.
3. Допускається розміщення електрощитової на сходових маршах в будівлі ОЗОШ. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 2.37 р. ІІІ. ППБУ.
4. Не відокремлене (віділено) приміщення електрощитової протипожежними перешкодами відповідно до вимог ДБН В.1.1-7-2002 Пожежна безпека об'єктів будівництва від інших. Підстава ст. 20, 55 КЦЗУ, п.1.24 р.IV ППБУ.
5. Допускається експлуатація без захисних ковпаків електросвітильників в побутових приміщеннях ОЗОШ. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 1.18 р. IV. ППБУ.
6. Не надані акти схованих робіт по прокладанню електропроводки в об'ємі підвісних стель ОЗОШ. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п.1.12 р. ІV ППБУ.
7. Не призначена відповідальна особа за утримання вогнезахисного покриву дерев'яних конструкцій приміщень ОЗОШ. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 1.1. р.VІІ ППБУ.
8. Працівники ОЗОШ не дотримуються встановленого протипожежного режиму, не виконують вимоги цих Правил та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки. Приміщення груп другого поверху ОДНЗ не забезпечені двома евакуаційними виходами. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п.11 р. ІІ ППБУ.
9. Допускається з'єднання проводів електроживлення у скрутку в приміщеннях. Підстава: ст. 20,55 КЦЗУ, п.16. р.ІV ППБУ.
10. Приміщення школи не доукомплектовані первинними засобами пожежогасіння згідно норм належності Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, р. IV, п. 3.6, 3.9, 3.15 р. V. ППБУ.
11. Не всі посадові особи ОЗОШ пройшли навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року №444 Про затвердження порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях . Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 16 р. ІІ ППБУ.
12.Не забезпечені сходові клітки, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації ОЗОШ евакуаційним освітленням відповідно до вимог ДБН В.1.1-7-2002 Пожежна безпека об'єктів будівництва , ДБН В.2.5-23-2010 Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення та Правил улаштування електроустановок (далі - ПУЕ). Світильники евакуаційного освітлення повинні вмикатися з настанням сутінків у разі перебування в будинку людей. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 2.31 р.ІІІ ППБУ.
13. Допускається у порушенні вимог
- улаштовування на шляхах евакуації пороги, виступи на першому поверсі будівлі ОЗОШ які можуть перешкоджають вільній евакуації людей;
- відсутні пристрої для само зачинення дверей сходових кліток, та переходів в суміжній секції. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 2.37. р. IІІ ППБУ.
14. Допускається у порушенні вимог горюче облицювання (оздоблення) стін на шляхах евакуації будинку ОЗОШ (коридори, проходи тощо). Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 2.23. р. IІІ ППБУ.
15. Не розміщенні переносні вогнегасники шляхом: навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 3.10. р. V ППБУ.
16. Не встановлені укомплектовані на території ОЗОШ спеціальні пожежні щити (стенди ) для розміщення первинних засобів пожежогасіння. ДО комплекту засобів пожежогасіння, які розміщуються на пожежному щиті, входять: вогнегасники-3 шт., ящик з піском - 1шт., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2х2 м - 1 шт., гаки - 3 шт., лопати - 2 шт., ломи - 2 шт., сокири - 2 шт. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п. 3.11. р. V ППБУ.
17. Не проведено ідентифікацію об'єкта на визначення його потенційної небезпеки. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, ст.30-1, п.7 ППБУ.
18. Не вивішені на видних місцях ОЗОШ інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки на видних місцях ОЗОШ інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу в разі виникнення аварійної ситуації (аварії). Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п.3.1, п. 4.5.5 ППБУ.
19. Не забезпечено працюючий персонал засобами захисту органів дихання згідно норм належності. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, ст.30-1, п.7 ППБУ.
20. Допускається встановлення електророзеток, вимикачів на горючій основі (конструкції ) без підкладання під них суцільного негорючого матеріалу, що виступає за габарити апарату не менше ніж на 0,01 метра. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п.1.17 р.ІV ППБУ.
21. Не розміщенні переносні вогнегасники шляхом: навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 метри від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатній для її повного відчинення. Підстава: ст. 20, 55 КЦЗУ, п.3.10 р.V ППБУ.
Позивач, керуючись нормами Кодексу цивільного захисту України, звернувся до суду з позовом про зобов'язання Одеську загальноосвітню школу №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ:25427975) повністю зупинити роботу Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області за адресою: 65003, м.Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 7, до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки зазначених Актом №31 від 03.05.2018 року
Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд зазначає наступне.
Відповідно до пунктів 1, 12 частини першої статті 67 Кодексу цивільного захисту України до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить: здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Відповідно до підпункту 57 пункту 4 Указу Президента України Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 16.01.2013 № 20/2013 Державна служба з надзвичайних ситуацій України відповідно до покладених на неї завдань організовує та проводить перевірки додержання вимог законодавства у сферах цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, організації виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на підприємствах, в установах, організаціях, що входять до складу залізничного, автомобільного, авіаційного, морського та річкового транспорту, на базах, складах, арсеналах зберігання та у місцях виробництва, утилізації ракетно-артилерійського озброєння, компонентів рідкого ракетного палива.
Згідно з частиною другою статті 68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Частиною 1 статті 70 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що підставою для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів є: 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; 2) порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; 3) випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; 4) нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; 5) відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; 6) невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; 7) порушення правил поводження з небезпечними речовинами; 8) відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; 9) відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; 10) неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання; 11) проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.
Частиною 2 статті 70 вказаного Кодексу визначено, що повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Отже, підставою для повного або часткового зупинення діяльності підприємства є факт створення ним реальної загрози життю та здоров'ю людей у зв'язку з експлуатацією об'єкта з порушеннями вимог законодавства, що має підтверджуватись достатніми доказами.
Обов'язковою передумовою для застосування судом заходів реагування шляхом повного або часткового зупинення експлуатації приміщення є існування таких порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки на об'єкті, які створюють реальну загрозу здоров'ю та життю людей.
При чому, слід звернути увагу на те, що конкретного переліку порушень, які створюють таку загрозу життю та здоров'ю людей, у Кодексі цивільного захисту України не наведено.
Отже, це є оціночним поняттям, а тому, в кожному випадку слід визначати, чи створює виявлене порушення загрозу життю та здоров'ю людей у взаємозв'язку із установленими обставинами, що мають значення для вирішення цього питання.
Судом встановлено, що Одеська загальноосвітня школа №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області на усунення виявлених порушень здійснила наступні заходи по п. та надані пояснення:
1. з фонду розвитку міста у 2018 році виділені лімітні призначення на розробку проекту до капітального ремонту по встановленню автоматичної пожежної сигналізації на суму 55 000, 00, капітальний ремонт по встановленню автоматичної пожежної сигналізації на суму 200 000, 00
2. укладено договір з ТОВ Пожежні охоронні системи від 04.06.2018 року про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт з встановлення автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та системи централізованого пожежного спостереження на об'єкті Одеської загальноосвітньої школи №113.
- проінформовано, що проект знаходиться у стадії виготовлення, після чого проектно-кошторисна документація надається до державного підприємства, після отримання позитивного висновку буде укладено договір на встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення людей.
3. Допускається розміщення електричної щитової на сходових маршах в будівлі школи.(електрична щитова знаходиться в ніші стіни перед сходовою клітиною на І поверсі запасного виходу, щитова ізольована дверцятами та розміщені відповідно знаки безпеки)
4. надано клопотання до КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м.Одеси №390 від 24.11.2017 року про виділення коштів на перенесення електричної щитової та облаштування протипожежних перешкод.
5. повідомлено що в підсобному приміщенні кабінету фізики встановлений захисний ковпак на електросвітильник.
6. повідомлено що ПП ЮМІС ЕЛЕКТРО виконані схеми прокладення електропроводки в 9-х навчальних кабінетах та коридорі 1 поверху початкової школи.
7. повідомлено що наказом по школі від 23.05.2018 року №94 призначена відповідальна особа за утримання вогнезахисного покриву дерев'яних конструкцій.
8. з працівниками школи проведено позапланове навчання та перевірку знань по дотриманню протипожежного режиму школи, Правил та інших нормативно-правових актів з питань пожежної безпеки, про що складено протокол засідання комісії з питань пожежної безпеки від 07.05.2018.
9. з'єднання проводів електроживлення в срутку усунуто та в подальшій роботі не допускається
10. доукомплектовано у кількості 7 вогнегасників ВП-5.
11. посадові особи школи (директор) пройшла спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки та отримала посвідчення №0000042, протокол засідання комісії від 09.08.2018 року №245.
12. сходові клітини, внутрішні відкриті та зовнішні сходи, коридори, проходи та інші шляхи евакуації будуть обладнані евакуаційним освітленням комплексно з встановленням автоматичної пожежної сигналізації.
13. виступи на І поверсі будівлі початкової школи, які б могли перешкоджати вільній евакуації людей усунені;
встановлені пристрої самозачинення дверей (засувки) на вхідних дверях
14. горюче облицювання (оздоблення) стін на шляхах евакуації будинку ОЗОШ (коридори, проходи/тощо) демонтовано, проведено ремонтні роботи.
15. переносні вогнегасники розміщені шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатньої для її повного відчинення - виконано під час перевірки.
16. пожежний щит розміщений на І поверсі та доукомплектований відповідно до нормативних вимог.
17. надано клопотання до КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м.Одеси №389 від 24.11.2017 року про виділення коштів на проведення ідентифікації на визначення потенційно-небезпечним об'єктом з урахуванням всіх чинників небезпеки.
18. інструкції щодо виконання вимог техногенної безпеки та порядку дій персоналу у разі виникнення аварійної ситуації вивішені на видних місцях школи - виконано під час перевірки.
19. надано клопотання до КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м.Одеси №390 від 24.11.2017 року про виділення коштів на забезпечення засобами індивідуального захисту органів дихання працюючого персоналу школи.
20. була встановлена негорюча підкладка.
21. переносні вогнегасники розміщенні шляхом навішування на вертикальні конструкції на висоті не більше 1,5 м від рівня підлоги до нижнього торця вогнегасника і на відстані від дверей, достатньої для її повного відчинення.
Також надано до суду в підтвердження виконання порушень зазначених в акті перевірки позивачем надано: договір підряду №13; акт прийняття виконаних будівельних робіт по улаштуванню автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу та систему централізованого пожежного гасіння; акт підключення на пульт централізованого спостереження; акт№039 від 15.09.2018 перевірки відповідності автоматичної установки пожежної сигналізації, системи оповіщення людей про пожежу, система централізованого пожежного спостереження; довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по влаштуванню автоматичної установки пожежної сигналізації, система централізованого пожежного спостереження; акт огляду прихованих робіт по прокладці електропроводок; акт вимірювання опору ізоляції електропроводок; акт приймання-передачі НТЦ; акт про закінчення монтажних робіт; акт про закінчення пусконаладжувальних робіт; акт проведення комплексного випробування; акт прийому-передачі у повне господарське відання КП Одесатеплоенерго котельні ЗОШ №113 по вул. Чорноморського козацтва, 7.
З урахуванням вищевикладеного, суд дійшов висновку про усунення відповідачем переважної більшості порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, а саме порушень, які безпосередньо створюють реальну загрозу життю та здоров'ю людей (персоналу установи, дітям і особам, які будуть здійснювати гасіння виниклої пожежі) та не доведення позивачем, що саме не усунуті порушення безпосередньо створюють реальну загрозу життю та здоров'ю людей. При цьому, суд наголошує, що відповідач продовжує усувати зафіксовані актом перевірки порушення, про що свідчать надані суду докази.
З огляду на те, що зупинення роботи Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ:25427975) є крайнім заходом, який направлений на попередження настання негативних наслідків, викликаних наявністю на об'єкті порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, та зважаючи на фактичні обставини справи, принцип пропорційності порушення і покарання, на час вирішення цього спору, відсутня необхідність у примусовому порядку застосовувати до відповідача такі заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Не усунуті порушення не можуть бути підставою для вжиття заходів реагування та зупинення діяльності Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області (код ЄДРПОУ:25427975). Тому, в задоволенні позовних вимог Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області про зобов'язання зупинити роботу - слід відмовити.
Відповідно до вимог статті 139 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 241-246, 255, 295 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
В И Р І Ш И В:
Відмовити в задоволенні адміністративного позову Головного управління державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області до Одеської загальноосвітньої школи №113 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області про зобов'язання зупинити роботу.
Рішення може бути оскаржено безпосередньо до суду апеляційної інстанції протягом тридцяти днів в порядку приписів ст. 295 КАС України.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Суддя О.Г. Гусев
Повний текст Рішення складено та підписано суддею 26 вересня 2018 року.
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.09.2018 |
Оприлюднено | 27.09.2018 |
Номер документу | 76721031 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Гусев О. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні