Рішення
від 26.09.2018 по справі 1540/4262/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1540/4262/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 вересня 2018 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі :

головуючого судді Потоцької Н.В.

за участю секретаря Cердюк І.С.

сторін:

представника позивача Бароєва Ф.С.

представника відповідачів Бутрик А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в порядку спрощеного позовного провадження справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії,-

ВСТАНОВИВ:

В провадженні Одеського окружного адміністративного суду знаходиться справа за позовом товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України в якому позивач просить:

визнати протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України щодо відмови в прийнятті податкової звітності (Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 03.08.2018 р. та Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року від 16.08.2018 р.) товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал ;

зобов'язати ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та Державну фіскальну службу України прийняти податкову звітність (Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 03.08.2018 р. та Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року від 16.08.2018 р.) товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал датами її первинного подання.

Позов вмотивовано наступним.

Між позивачем та ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області укладено договір №300820171 від 30.08.2017 р. про визнання електронних документів, з дотриманням вимог Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронний цифровий підпис , постанов Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 року № 680 Про затвердження Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу , від 28 жовтня 2004 року № 1452 Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності , та Наказу Міністерства фінансів України Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами , від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827.

Предметом Договору є визнання електронних документів, поданих Автором у форматі (стандарті), затвердженому в установленому законодавством порядку, з дотриманням вимог щодо реєстрації електронного цифрового підпису (далі - ЕЦП) відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством, засобами телекомунікаційного зв'язку.

Відповідні документи (податкова звітність (Повідомлення про прийняття працівника на роботу та Декларація з ПДВ) позивача у електронному вигляді надходять до ДФС України, що здійснює їх обробку згідно із Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами.

03.08.2018 року р. позивачем на підставі Договору та в порядку, встановленому законом, засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до Відповідачів Повідомлення про прийняття працівника на роботу , яке не прийнято останніми з підстав виявлення помилки, а саме через відсутність укладеного договору приєднання, який визначає права та обов'язки сторін в процесі електронного документообігу (згідно квитанції № 1 від 03.08.2018 р. 09 год.57 хв.).

Внаслідок отримання вищезазначеної інформації позивачем 03.08.2018 р. засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до відповідачів Заяву про приєднання до договору еро визнання електронних документів , яка не прийнята останніми з тих підстав, що .. діє заява про приєднання від 30.08.2017 р. до Договору про визнання електронних документів (згідно квитанції № 1 від 03.08.2018 р. 11 год. 53 хв.).

16.08.2018 р. позивачем на підставі Договору та в порядку, встановленому законом, засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до відповідачів Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року , яка не прийнята останніми з підстав виявлення помилки, а саме - через відсутність укладеного договору приєднання, який визначає права та обов'язки сторін в процесі електронного документообігу (згідно квитанції № 1 від 16.08.2018 р. 12 год. 42 хв.).

Внаслідок отримання вищезазначеної інформації позивачем 16.08.2018 р. засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до відповідачів Заяву про приєднання до договору зо визнання електронних документів , яка не прийнята останніми з тих підстав, що діє заява про приєднання від 30.08.2017 р. до Договору про визнання електронних документів (згідно квитанції № 1 від 16.08.2018 р. 13 год. 21 хв.).

Відтак Договір про визнання електронної звітності, укладений між позивачем та ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 30.08.2017 р. №300820171 є діючим та його дія не припинялася, разом з тим Відповідачами систематично, протягом тривалого часу, не приймається податкова звітність позивача. Згідно із умовами Договору орган ДФС зобов'язаний забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді та їх комп'ютерну обробку, забезпечити направлення квитанцій на електронну адресу платника податків. Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів. Орган ДФС має право розірвати договір в односторонньому порядку у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місяця реєстрації. У разі припинення дії договору надісланий платником податків податковий документ в електронному вигляді не приймається.

З метою з'ясування дійсної причини відмови у прийнятті електронної податкової звітності, позивачем здійснено звернення до відповідачів. За результатами розгляду означеного звернення повідомлено інформацію про те, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ ДФС в Одеській області поінформовано ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про відсутність позивача за податковою адресою, в зв'язку з чим інспекцією прийнято рішення про зміну статусу суб'єкту електронного документообігу до встановлення обставин та припинено прийняття податкової звітності Позивача в електронному вигляді.

Позивач вважає протиправними дії відповідачів щодо відмови в прийняті податкової звітності в електронному вигляді, яка має бути прийнятою та зареєстрованою у відповідності до чинного законодавства України.

Провадження у даній справі відкрито ухвалою суду від 27.08.2018 року та надано відповідачу строк для надання відзиву по справі.

13.09.2018 року за вхід. №26849/18 канцелярією суду зареєстрований відзив на позов, який подано та підписано представником ГУ ДФС в Одеській області та ДФС України Бутрик А.О. у строк, встановлений судом.

Відзив обґрунтовано наступним.

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 року №557 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за № 959/30827, визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами електронного документообігу.

Пунктом 48.3. ст. 48 Податкового кодексу України передбачено, що податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий), звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; - код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); інформація про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід'ємною частиною; ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

Податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити, як місцезнаходження платника податків.

Статтею 93 Цивільного кодексу України передбачено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

В даному випадку у контролюючого органу є в наявності інформація, щодо відсутності ТОВ ОП Новий квартал за місцезнаходженням, тому у зв'язку із наданням позивачем недостовірної інформації у податковій декларації з ПДВ за липень 2018 року та повідомлення про прийняття працівника на роботу, відповідна звітність була неприйнята, про що підприємством отримано квитанції в електронному вигляді.

Враховуючи вищевикладене, відповідач діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами та іншими нормативними актами України, з огляду на що вимоги визначені у позові є безпідставними.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ

Між ТОВ ОП Новий квартал (ЄДРПОУ 39188770) та ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області укладено договір про визнання електронних документів від 05.09.2017 року №300820171.

03.08.2018 року р. ТОВ ОП Новий квартал на підставі Договору та в порядку, встановленому законом, засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до Відповідачів Повідомлення про прийняття працівника на роботу , яке не прийнято останніми з підстав виявлення помилки, а саме через відсутність укладеного договору приєднання, який визначає права та обов'язки сторін в процесі електронного документообігу (згідно квитанції № 1 від 03.08.2018 р. 09 год.57 хв.).

Внаслідок отримання вищезазначеної інформації позивачем 03.08.2018 р. засобами телекомунікаційного зв'язку направлено до відповідачів Заяву про приєднання до договору еро визнання електронних документів , яка не прийнята останніми з тих підстав, що .. діє заява про приєднання від 30.08.2017 р. до Договору про визнання електронних документів (згідно квитанції № 1 від 03.08.2018 р. 11 год. 53 хв.).

16.08.2018 р. засобами телекомунікаційного зв'язку направлено Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року , яка не прийнята з підстав: відсутність укладеного договору приєднання, який визначає права та обов'язки сторін в процесі електронного документообігу (квитанції № 1 від 16.08.2018 р. 12 год. 42 хв.).

16.08.2018 р. засобами телекомунікаційного зв'язку направлено Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів , яка не прийнята з підстав, що діє заява про приєднання від 30.08.2017 р. до Договору про визнання електронних документів (згідно квитанції № 1 від 16.08.2018 р. 13 год. 21 хв.).

14.09.2018 року позивачем подана податкова декларація з податку на додану вартість за липень 2018 року, яка згідно квитанції №1 доставлена до центрального рівня Державної податкової служби.

Разом з цим, виявлені помилки Попередження - порушення вимог ст.49 п.49.8 ПКУ. Граничний термін подання звітності за звітний період 20.08.2018 року .

Відповідно до квитанції №2 - Документ доставлено до районного рівня 1553 ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області .

РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА. ВИСНОВКИ СУДУ.

Конституція України

Стаття 19 Конституції України в першому реченні закріплює автономію особистості в її різноманітній життєдіяльності, а у другому реченні містить її королларій, передбачаючи, що держава не може виходити за межі повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.

Порядок подання платниками податків податкової звітності до органів державної податкової служби України в електронній формі із використанням електронного цифрового підпису встановлюється Наказом Міністерства фінансів України Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами , від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року за № 959/30827 (надалі - Порядок).

Згідно п.1 розділу II Порядку, електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства та на підставі Договору, що визначає взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу.

Відповідно до підпункту 20.1.7 пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право на отримання від платників податків, платників єдиного внеску та надання у межах, передбачених законом, документів в електронному вигляді.

Згідно зі статтею 14 Закону України Про електронні документи та електронний документообіг (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) електронний документообіг здійснюється відповідно до законодавства України або на підставі договорів, що визначають взаємовідносини суб'єктів електронного документообігу. Використання електронного документа у цивільних відносинах здійснюється згідно із загальними вимогами вчинення правочинів, встановлених цивільним законодавством.

У відповідності до пункту 4.1 Тимчасового порядку надходження та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в електронному вигляді до органів ДПС України, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 26.11.2004 № 672 (далі - Тимчасовий порядок), податкова звітність до органів державної податкової служби може бути подана (надіслана) в електронному вигляді до приймального шлюзу органу ДПС України за допомогою програмних засобів та будь-яких засобів телекомунікаційного зв'язку, які гарантують доставку електронного пакета звітних документів платника податків до органу ДПС протягом однієї години.

Податкова звітність в електронному вигляді (далі - електронна податкова звітність) подається до органу ДПС України за умови наявності: - програмного забезпечення у платника, що здійснює формування електронної податкової звітності в форматі, визначеному наказом ДПА України від 01.07.2004 N 357; вбудованого модуля забезпечення цілісності, автентичності та конфіденційності інформації при передачі електронної податкової звітності від платника податків до приймального шлюзу органу ДПС; модуля реалізації протоколу обміну інформацією між платником податків та приймальним шлюзом органу ДПС України; - програмного забезпечення генерації особистих ключових елементів та заявки на сертифікат відкритого ключового елементу; - ключових елементів для забезпечення функціонування модуля забезпечення цілісності, автентичності та конфіденційності інформації при передачі електронної податкової звітності від платника податків до приймального шлюзу органу ДПС. Пунктом 4.8 Тимчасового порядку встановлено перелік заходів, які здійснюють органи ДПС, для включення платників податків в систему подання податкової звітності в електронному вигляді.

ДПІ районного рівня, зокрема, здійснюють наступні заходи: отримання від органу ДПС, де розташовано приймальний шлюз, перевірених файлів електронної податкової звітності ХМL - формату з забезпеченням цілісності, автентичності та конфіденційності інформації при передачі електронної податкової звітності (підрозділи автоматизації процесів оподаткування); імпорт отриманих та розшифрованих файлів ХМL-формату до баз даних податкової звітності з перевіркою їх на наявність арифметичних помилок та повноти заповнення податкових декларацій (розрахунків, звітів, довідок тощо) згідно з алгоритмами контролю (підрозділи автоматизації процесів оподаткування). Орган ДПС, де розташовано приймальний шлюз, зокрема, здійснює такі заходи: прийом електронної податкової звітності з перевіркою її на наявність арифметичних помилок та повноти заповнення податкових декларацій (розрахунків, звітів, довідок тощо) згідно з алгоритмами контролю (підрозділи автоматизації процесів оподаткування); передача до ДПІ перевірених файлів електронної податкової звітності ХМL - формату з забезпеченням цілісності, автентичності та конфіденційності інформації (підрозділи автоматизації процесів оподаткування).

Згідно Переліку органів ДПС України, де будуть розміщені приймальні шлюзи податкової звітності в електронному вигляді, який є додатком 2 до наказу Державної податкової адміністрації України від 26.11.2004 № 672 приймальний шлюз податкової звітності в електронному вигляді розміщений в ДПС у м. Києві (зона дії приймального шлюзу - м. Київ), ДПС України (зона дії приймального шлюзу - Україна).

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 06 червня 2017 року № 557 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за № 959/30827 (далі за текстом - Порядок № 557), розроблений відповідно до Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Законів України Про електронні документи та електронний документообіг , Про електронний цифровий підпис , Про інформацію , Про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах , Про телекомунікації , визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами електронного документообігу.

Пунктом 5. Інструкції передбачено обов'язки та права платника податків: 5.1 отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб юридичної особи, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатку юридичної особи. Платник податків фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем ЕЦП. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці; 5.2 отримує в органі ДПС за місцем реєстрації або на WEB-сайті ДПА чи регіональної ДПА текст примірного договору про визнання електронних документів (додаток 1), безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів ДПС податкових документів в електронному вигляді; 5.3 ознайомившись з редакцією договору, заповнює необхідні реквізити, у тому числі вписує свою електронну адресу, підписує та скріплює печаткою два примірники договору (для фізичної особи суб'єкта підприємницької діяльності за наявності печатки); 5.4 надає до органу ДПС за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії; 5.5 після підписання договору в органі ДПС за місцем реєстрації отримує один примірник договору. При цьому ставить підпис у журналі обліку договорів про визнання електронних документів (додаток 2) для засвідчення того, що платнику податків було повернуто його примірник договору.

Пунктом 48.3. ст. 48 передбачено, що податкова декларація повинна містити такі обов'язкові реквізити: тип документа (звітний, уточнюючий, звітний новий), звітний (податковий) період, за який подається податкова декларація; звітний (податковий) період, що уточнюється (для уточнюючого розрахунку); повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника податків згідно з реєстраційними документами; - код платника податків згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або податковий номер; реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті); місцезнаходження (місце проживання) платника податків; найменування контролюючого органу, до якого подається звітність; дата подання звіту (або дата заповнення - залежно від форми); інформація про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід'ємною частиною; ініціали, прізвища та реєстраційні номери облікових карток або інші відомості, визначені в абзаці сьомому цього пункту, посадових осіб платника податків; підписи платника податку - фізичної особи та/або посадових осіб платника податку, визначених цим Кодексом, засвідчені печаткою платника податку (за наявності).

В межах спірних правовідносин законом та договором встановлено виключні випадки, які дають право органу ДФС розірвати договір в односторонньому порядку, а саме: у випадку ненадання платником податків нового посиленого сертифіката (сертифікатів) відкритого ключа замість скасованих або в разі зміни платником місця реєстрації.

Згідно пункту 45.2 статті 45 Податкового кодексу України, податковою адресою юридичної особи (відокремленого підрозділу юридичної особи) є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Статтею 7 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань передбачено, що Єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ч. 1 ст.10 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 цього Закону, ЄДРПОУ створюється з метою забезпечення державних органів, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з Єдиного державного реєстру.

Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін (ч. 1 ст. 18 цього Закону).

Згідно до ч. 1 ст. 93 Цивільного кодексу України, місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Законом України Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців визначено, що місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Суд вважає недоведеними обставини, на які посилаються відповідачі щодо наявності документів про розірвання договору суборенди між ТОВ ОП Новий квартал та ТОВ Естейт сервіс ЛТД згідно Акту від 30.06.2018 року стосовно повернення орендованого нежитлового приміщення орендодавцю за адресою: м. Одеса, вул. Сонячна, 5, з огляду на таке.

Разом з цим, суд звертає окрему увагу на те, що в листі заступника начальника 2 ВРКП СУ ФР ДФС в Одеській області О. Натальченко на адресу начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС в Одеській області Г. Талакевича №121/11/15-32-23-03-11 від 10.08.2018 року вказано : Також в ході проведення слідчих дій за адресою: м. Одеса, Сонячна, буд.5 представниками орендодавця ТОВ Естейт сервіс ЛТД були надані копії документів які свідчать про розірвання договору суборенди між ТОВ ОН Новий Квартал та ТОВ Естейт сервіс ЛТД згідно акту від 30.06.2018 стосовно повернення орендованого нежитлового приміщення орендодавцю за адресою м. Одеса, вул. Сонячна, 5, що свідчить про фактичну відсутність ТОВ ОП Новий Квартал за податковою адресою.

У зв'язку з вище викладеним, зазначена інформація та копії відповідних документів буям спрямовані до ДПІ у Приморському районі , м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області (№7473/7/15-32-23-03-04, №7480/7/15-32-23-03-04 від 31.07.2018) з метою прийняття управлінських рішень відносно ТОВ ОП Новий Квартал (код ЄДРПОУ 39188770) . .

Викладене свідчить про наявність у відповідача - ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області вказаних документів. Однак, в судове засідання представником відповідача вказані документи у строк, встановлений процесуальним законом, не надано. При цьому, представник відповідача не пояснив причини ненадання таких документів, а навпаки, просив час для їх витребування. А отже, відповідачем не виконано вимоги ст.77 КАСУ щодо обов'язку доведення.

Разом з цим, позивачем надано до суду лист за вхід. № б/н від 03.09.2018 року Щодо підтвердження орендних відносин у якому ТОВ Естейт сервіс ЛТД підтверджує, що існує укладений договір оренди від 01.01.2017 року № 53-У/17 нежитлового приміщення №908 за адресою: м. Одеса, вул. Сонячна, 5, 9 поверх. Вказаний договір є чинним з моменту його складання, він не зупинявся та не розривався, сторонами сумлінно закріплені в ньому права та обов'язки.

На підтвердження чого надані платіжні доручення про плату за оренду № 127 від 20.08.2018 р., № 46 від 19.01.2018 року, № 161 від 26.02.2018 р., № 13 від 04.04.2018 р., № 98 від 02.05.2018 р., № 227 від 04.06.2018 р., № 106 від 06.07.2018 р., № 118 від 06.08.2018 р.

Приписами ч. 2-3 ст. 77 КАС України встановлено, що в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

З огляду на викладене, суд вважає, що позивачем доведено протиправність дій відповідачів, а відповідачем не спростовано належними та допустимими доказами доводи позивача.

Окрім того, у листі заступника начальника ВРКП СУ ФР ДФС в Одеській області О. Натальченко на адресу начальника управління обслуговування платників ГУ ДФС в Одеській області Г. Талакевича №121/11/15-32-23-03-11 від 10.08.2018 року зазначено, що інформація направляється до ДПІ у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області для прийняття управлінських рішень.

Про прийняті рішення відповідачем також не повідомлено. Однак, отримавши інформацію про відсутність позивача за адресою реєстрації, відповідачем не було внесено до Єдиного державного реєстру відповідних змін, що не заперечувалось самим відповідачем.

Згідно зі ст. 242 Кодексу адміністративного судочинства України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами. Судове рішення має відповідати завданню адміністративного судочинства, визначеному цим Кодексом.

Керуючись статтями 2, 5, 6, 7, 14, 77, 90, 139, 242-246, 255, 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал до державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області, Державної фіскальної служби України про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити дії задовольнити частково.

Визнати протиправними дії ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України щодо відмови в прийнятті податкової звітності (Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 03.08.2018 р. та Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року від 16.08.2018 р.) товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал .

Зобов'язати ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та Державну фіскальну службу України прийняти податкову звітність (Повідомлення про прийняття працівника на роботу від 03.08.2018 р.) товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал датою її первинного подання.

В частині задоволення вимог щодо зобов'язання ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області та Державної фіскальної служби України прийняти податкову звітність (Податкову декларацію з ПДВ за липень 2018 року від 16.08.2018 р.) відмовити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал суму судового збору у розмірі 3 524, 00 грн. за подання адміністративного позову та перерахувати:

Отримувач коштів УК у м. Одесі/Київський район

Код отримувача (код за ЄДРПОУ) 38016923

Банк отримувача Казначейство України (ЕАП)

Код банку отримувача (МФО) 899998

Рахунок отримувача 34310206084032

Код класифікації доходів бюджету 22030101

Призначення платежу *;101;


(код клієнта за ЄДРПОУ для юридичних осіб (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8), реєстраційний номер облікової картки платника податків - фізичної особи (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України, в разі якщо платник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомив про це відповідний орган Міністерства доходів і зборів України і має відповідну відмітку у паспорті);Судовий збір, за позовом
(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Одеський окружний адміністративний суд (назва суду, де розглядається справа).

Рішення суду набирає законної сили відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене в порядку та у строки, встановлені ст. ст. 295, 297 Кодексу адміністративного судочинства України.

Пунктом 15.5 розділу VII "Перехідні положення" КАС України від 03 жовтня 2017 року визначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи зберігаються порядок подачі апеляційних скарг та направлення їх до суду апеляційної інстанції, встановлені Кодексом адміністративного судочинства України від 06 липня 2005 року.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Товариство з обмеженою відповідальністю Обслуговуюче підприємство Новий квартал - адреса: вул. Сонячна, 5, м. Одеса, 65009, телефон: (067) 942 44 90, електронна пошта: ІНФОРМАЦІЯ_3

Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області - адреса: 65000, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, буд. 71, телефон: (048) 705-60-00,факс: (048) 705-60-83,електронна адреса:ІНФОРМАЦІЯ_1, код ЄДРПОУ: 39565511

Державна фіскальна служба України - адреса: 04053, м. Київ, Львівська площа, 8, ЄДРПОУ 3929219, телефони служби діловодства: тел. +38 (044) 2725159, тел. +38 (044) 2726255, тел. +38 (044) 2722956, електронна пошта: ІНФОРМАЦІЯ_2

Головуючий суддя Потоцька Н.В.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2018
Оприлюднено28.09.2018
Номер документу76725654
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1540/4262/18

Ухвала від 15.01.2019

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 29.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 23.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Стас Л.В.

Рішення від 26.09.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

Ухвала від 27.08.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Потоцька Н. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні